Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
2011.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1047/11-2/RS
∟Czy ponoszone przez R. Sp. z o. o. Spółka komandytowa w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez nią produktów będą stanowiły dla M. Sp. z o.o. koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust. 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 roku Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?
2011.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1046/11-2/RS
∟Czy ponoszone przez R. Sp. z o. o. Spółka komandytowa w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez nią produktów będą stanowiły dla R. Sp. z o.o. koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust. 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 roku Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?
2011.12.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1119/11/BG
∟w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wypłaconych przez Spółkę stypendiów dla uczniów szkół gimnazjalnych i pozagimnazjalnych w ramach Programu Stypendialnego
2011.12.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1258/11/MN
∟Opodatkowanie podatkiem od towarów i usług w związku z produkowanymi wyrobami.
2011.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-787/11-2/ES
∟Ewidencjonowanie przychodów oraz różnic kursowych.
2011.11.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-372/10/11-13/S/AS
∟Czy w sytuacji, gdy Wnioskodawca nie jest w stanie określić dokładnego miejsca wykonywania czynności służbowych przez Przedstawicieli (Koordynatorów) w ramach umowy o pracę, ciąży na nim obowiązek składania formularza CIT-ST?
2011.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1129/11-5/KG
∟Czy w świetle przedstawionego zdarzenia przyszłego poprawne jest stanowisko Spółki, że przekazanie Partnerom dodatkowej ilości towarów własnych nie podlega opodatkowaniu VAT?
2011.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1129/11-4/KG
∟Czy w świetle przedstawionego stanu faktycznego poprawne jest stanowisko Spółki, że przekazanie Partnerom dodatkowej ilości towarów własnych nie podlega opodatkowaniu VAT?
2011.11.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-767/11/BD
∟Czy czynsz uzyskiwany z tytułu emisji reklam na powierzchni reklamowej przez wydawców można kwalifikować jako przychody z tytułu dzierżawy określone w art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych jeżeli wydawca będzie osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a na Wnioskodawcy nie będą ciążyć obowiązki, o których mowa w art. 41 ww. ustawy gdyż wydawca jest zobowiązany samodzielnie wpłacać zaliczki na podatek dochodowy zgodnie z art. 44 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy?
2011.11.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1128/11-5/KG
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że przedstawione w opisie zdarzenia przyszłego udostępnianie Partnerom należących do Spółki materiałów/przedmiotów wspierających sprzedaż produktów nie stanowi dostawy towarów w rozumieniu art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT w związku z art. 7 ust. 1 oraz art. 7 ust. 2 ustawy o VAT; działanie to nie stanowi również świadczenia usług w rozumieniu art. 8 ust. 1 lub ust. 2 ustawy o VAT; konsekwentnie, Spółka nie jest zobowiązana do zapłaty podatku należnego w związku z takimi działaniami?
2011.11.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1128/11-4/KG
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że przedstawione wstanie faktycznymi opisie zdarzenia przyszłego udostępnianie Partnerom należących do Spółki materiałów/przedmiotów wspierających sprzedaż produktów nie stanowi dostawy towarów w rozumieniu art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT w związku z art. 7 ust. 1 oraz art. 7 ust. 2 ustawy o VAT; działanie to nie stanowi również świadczenia usług w rozumieniu art. 8 ust. 1 lub 2 ustawy o VAT; konsekwentnie, Spółka nie jest zobowiązana do zapłaty podatku należnego w związku z takimi działaniami?
2011.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1233/11-2/MN
∟Spółka przekazuje nieodpłatnie drukowane materiały reklamowe i informacyjne: ulotki informacyjne, cenniki, foldery, broszury, prospekty, ale także nietrwałe elementy mające na celu, informowanie konsumentów o asortymencie Spółki, komunikowanie treści związanych z jej ofertą oraz ekspozycję produktów Spółki. Materiały te wykonane są najczęściej z nietrwałych materiałów, takich jak tektura, mogą jednak zwierać elementy z innych materiałów (np. z plastiku) z nadrukowanym logo Spółki, np. uchwyty lub plastikowe dodatki do kartonowych standów, plastikowe uchwyty oraz różnego rodzaju podstawki do artykułów piśmienniczych używane do ekspozycji towaru u kontrahentów.
2011.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1664/11/AZb
∟Nieodpłatne przekazanie siatek rusztowaniowych i ubrań roboczych.
2011.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1662/11/AZb
∟Uprawnienie do wystawienia wewnętrznych faktur korygujących do faktur dokumentujących czynności nieodpłatnego przekazania siatek rusztowaniowych i ubrań roboczych oraz obniżenia kwoty podatku należnego w miesiącu wystawienia faktur korygujących.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-9/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania pracownikom na cele osobiste nabytych wcześniej towarów.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-8/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania drobnych upominków, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, przekraczają 10 zł, oraz opodatkowania nieodpłatnego przekazania drobnych upominków, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, nie przekraczają 10 zł.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-7/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania:- nieodpłatnego przekazania innych materiałów reklamowych, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, przekraczają 10 zł,- nieodpłatnego przekazania innych materiałów reklamowych, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, nie przekraczają 10 zł.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-6/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania na rzecz kontrahentów i potencjalnych kontrahentów:- drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych oraz prezentów o małej wartości, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, nie przekraczają 10 zł, a także próbek,- prezentów o małej wartości, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, przekraczają 10 zł.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-5/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nabytych towarów (artykułów spożywczych) spożywanych w trakcie spotkań w restauracjach.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-4/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania zużycia zakupionych artykułów spożywczych.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-12/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania wyrobów, towarów, ekspozytorów do kontrahenta na terytorium Unii Europejskiej lub do kontrahenta poza terytorium Unii Europejskiej.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-11/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania zakupionych lub wyprodukowanych przez Spółkę towarów (próbek) na potrzeby reklamy.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-10/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania zużycia przez Spółkę własnych wyrobów oraz zakupionych towarów na potrzeby remontów i inwestycji.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-7/MM
∟Czy w stanie faktycznym nr 4 przy założeniu, że przekazanie nieodpłatne innych materiałów reklamowych (nie będących drukowanymi materiałami reklamowymi i informacyjnymi w rozumieniu art. 7 ust. 3 ustawy) podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, podatek należny naliczony przez Spółkę na podstawie art. 7 ust. 2 będzie kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych a same wydatki netto (bez VAT) na nabycie takich innych materiałów reklamowych będą kosztem uzyskania przychodów?
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-6/MM
∟1. Czy w stanie faktycznym nr 3 wydatki poniesione na zakup drukowanych materiałów reklamowych informacyjnych oraz prezentów małej wartości i próbek wydawanych nieodpłatnie na rzecz kontrahentów lub potencjalnych kontrahentów stanowią koszt uzyskania przychodów Spółki?2. Czy w stanie faktycznym nr 5 przy nieodpłatnym przekazywaniu kontrahentom drobnych upominków, nie posiadających logo Spółki, Spółka może zaliczyć poniesione wydatki w wartości netto do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 15 ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w dacie ich poniesienia a naliczony podatek należny do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-10/MM
∟Czy w stanie faktycznym nr 8 wydatki związane z zakupem i wyprodukowaniem towarów -wydawanych kontrahentom w celach reklamowych są kosztami uzyskania przychodów a w razie obowiązku naliczenia podatku należnego na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług czy taki podatek należny będzie kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-203/11-4/GG
∟Czy w świetle obowiązującej ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w tym w szczególności: art. 15 ust. 1 oraz art. 15 ust. 4, prawidłowym jest rozliczenie w czasie poniesionych wydatków i zaliczenie ww. wydatków na nabycie materiałów reklamowych do kosztów uzyskania przychodów z chwilą wydania magazynu tj. w dacie przekazania do zużycia (użytkowania) zgodnie z prowadzoną ewidencją magazynową?
2011.11.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1090/11-2/JK
∟opodatkowanie nieodpłatnego udostępniania materiałów POS kontrahentom w celu zwiększenia sprzedaży produktów Spółki
2011.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-636/11-2/PK1
∟CIT - w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kwot uiszczanych z tytułu rat leasingu operacyjnego oraz wydatków związanych z eksploatacją jachtu
2011.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1538/11/LSz
∟Przekazywane przez Wnioskodawcę bez wynagrodzenia towary i wyroby należące do jego przedsiębiorstwa na cele związane z jego przedsiębiorstwem (w ramach promocji i reklamy Spółki), w świetle art. 7 ust. 2 i 3 ustawy o podatku od towarów i usług, nie stanowią dostawy towarów, nawet jeżeli podatnikowi przysługiwało prawo do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z nabyciem tych towarów a w konsekwencji czynność ta nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.
16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.