Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
2007.06.01 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu - PP/443-26-1/07
∟Czy sprzedaż ,oraz nieodpłatne przekazanie płyt CD osobom prawnym bądż prowadzącym działalność gospodarczą należy ewidencjonować na kasie fiskalnej?
2007.06.01 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PH-I/4407/14-24/07/AŁ
∟Przekazanie nieodpłate w ramach działań mających na celu promocję Spółki, jej znaków handlowych oraz jej usług i towarów.
2007.05.31 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu - PDII/415-22-2/07
∟Spólka jawna, prowadząca działalność handlową artykułami elektrycznymi w cyklach półrocznych zamawia flagi z materiałów tkanych, na których umieszczone jest ogólne określenie reklamowe oferowanych przez firmę do sprzedaży artykułów elektroinstalacyjnych. W związku z powyższym czy istnieje możliwośc zaliczenia poniesionych wydatków na zakup flag w poczet kosztów uzyskania przychodu?
2007.05.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-116/07/KM
∟Czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o CIT, wydatki, ponoszone zgodnie z Prawem farmaceutycznym, w celu zwiększenia przychodów Spółki i uznawane przez to prawo, jako wydatki reklamowe na:a) zakup gadżetów opatrzonych logo leków sprzedawanych przez Spółkę,b) zakup gadżetów opatrzonych logo Spółki,c) sponsorowanie konferencji i kongresów naukowych, których celem jest informowanie, iż sponsorem jest Spółka będąca dystrybutorem określonych leków,mogą być traktowane jako koszty reklamy i tym samym mogą być uznawane za koszt uzyskania przychodów?
2007.05.30 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-24/07/BB
∟dot. kosztów związanych z reklamą produktów Spółki tj. reklamą produktów leczniczych. Zdaniem spółki w opisywanym stanie faktycznym, zakup żywności oraz napojów związanych z poczęstunkiem nie jest związany z reprezentacją, ale jest jednym z elementów składających się na reklamę produktu.
2007.05.29 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PH-I/4442-29/07/AŁ
∟dotyczy usługi reklamy.
2007.05.23 - Małopolski Urząd Skarbowy - PO1/423-55/07/43171
∟Czy wydatki w postaci środków pieniężnych oraz wydanie produktów Spółki z.o.o , przekazanych Klubowi Sportowemu stanowią koszty uzyskania przychodów jako wydatki na reklamę?
2007.05.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–122/07/KUKM
∟Czy środki przekazane podwykonawcy w postaci poniesionych bezpośrednio przez Spółkę kosztów (nakładów rzeczowych) na modernizację placów zabaw są kosztem uzyskania przychodu w dacie ich poniesienia, tj. ujęcia kosztu w księgach rachunkowych (zaksięgowania) na podstawie otrzymanej od podwykonawcy faktury? Spółka jest organizatorem programu, którego celem jest m.in. kompleksowa modernizacja 10 istniejących, ogólnodostępnych, zaniedbanych placów zabaw w zamian za zamontowanie tablicy reklamowo–informacyjnej Spółki na minimum 2 lat od dnia odbioru zmodernizowanego placu zabaw.
2007.05.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Toruniu - PB1/415-12/07
∟Czy w świetle obecnego brzmienia art. 14 ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2000r. Nr 14, poz. 176 z późn. zm.) przychód powstanie w momencie wystawienia faktury (art. 14 ust. 1c pkt 1) czy też w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego, czyli 31 stycznia 2008 roku (zgodnie z art. 14 ust. 1e)
2007.05.15 - Urząd Skarbowy w Płocku - 1419/UDD-415-40/07/AS
∟Czy zakup bluz polarowych oznaczonych logo firmy można w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu jako wydatek na reklamę firmy.
2007.05.15 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/423-0038/07/AK
∟Podatnik ma wątpliwości, czy wydatki na drobne gadżety z logo Spółki należy zakwalifikować do wydatków na reprezentację, czy reklamę.
2007.05.15 - Izba Skarbowa w Łodzi - II-2/4218-0004/07/Int/AZB
∟Czy do przekazywanych nieodpłatnie gadżetów reklamowych (kubki, kalendarze, długopisy, smycze itp. z logo firmy) ma zastosowanie przepis art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U z 2000 r Nr 54, poz. 654 ze zm.) ? Wnioskiem z dnia 4 stycznia 2007 r. Spółka wystąpiła do Naczelnika Urzędu Skarbowego Łódź – Widzew o udzielenie informacji w trybie art. 14a § 1 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.).Spółka w ww. wniosku zwróciła się z zapytaniem, czy do przekazywanych nieodpłatnie gadżetów reklamowych (kubki, kalendarze, długopisy, smycze itp. z logo firmy) ma zastosowanie przepis art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U...
2007.05.10 - Urząd Skarbowy Warszawa-Wola - 1440/DVAT/443-53752/2007/AS
∟Czy w przypadku wprowadzenia statusu pisma płatnego i oznaczenia go ceną cały nakład będzie podlegał 7% opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, czy też tylko ta część, która będzie odpłatnie sprzedawana?
2007.05.10 - Urząd Skarbowy Warszawa-Praga - 1434/PP/423-7A/07/MZ
∟Na terenie Wspólnoty Mieszkaniowej znajduje się reklama, za którą zgodnie z zawartą umową Wspólnota otrzymuje zapłatę. Czy zaistniałe zdarzenie zobowiązuje Wspólnotę Mieszkaniową do uiszczania zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych?Tożsamy z 152233
2007.05.10 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-75/07/AJ
∟Czy są kosztem uzyskania przychodów wydatki związane z wejściem Spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie w celu pozyskania kapitału zakładowego (na usługi doradcze, opłaty notarialne, badanie sprawozdań, doradztwo prawne, produkcję i emisję spotów reklamowych, doradztwo w zakresie prospektu emisyjnego i in.)? Spółka planuje wejść do obrotu na GPW i podnieść kapitał zakładowy przez zaoferowanie nowoutworzonych akcji na GPW.
2007.05.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-97/07/RM
∟Czy gadżety reklamowe o wartości do 100 zł z logo Spółdzielni lub jej produktu są produktami reklamowymi, a wydatki na ich nabycie - kosztami uzyskania przychodów Spółdzielni-producenta produktów farmaceutycznych i kosmetyków? Spółdzielnia podejmuje działania o charakterze reklamowym i promocyjnym. Typowe realizowane działania reklamowe to: rozdawanie gadżetów reklamowych opatrzonych logo (nazwą produktu) i eksponowanie standów reklamowych i woblerów (tzw. kiwaczków).
2007.05.07 - Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu - PSUS/PB-R I-PDP/423-44/P/106/07/WS/52697
∟W świetle przedstawionego stanu faktycznego Jednostka zwróciła się z zapytaniem czy zakupione przez nią i wręczane kontrahentom drobne upominki z widocznym logo firmy (tj. kalendarze, długopisy, krawaty, apaszki) można potraktować jako reklamę i zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2007.05.07 - Izba Skarbowa w Rzeszowie - L.IS.I/1/4151/10/2007
∟Dotyczy kwalifikacji ponoszonych wydatków, tj. czy wyżej wymienione wydatki należy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu związanych z funkcjonowaniem firmy, czy też są to koszty o charakterze reprezentacji i reklamy. Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie – działając na podstawie art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29.08.1997r. – Ordynacja podatkowa (jednolity tekst z 2005r. Dz. U. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) oraz art. 22 ust. 1 i art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 26.07.1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2000r. nr 14, poz. 176 z późn. zm.) – w brzmieniu obowiązującym w 2006r. zmienia z urzędu postanowienie Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie z dnia 25.10.2006r. znak: II US.PB-I/415/17/06 w sprawie interpretacji co d...
2007.05.04 - Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer - 1439/DF/I-602/07/AK
∟Czy prowadząc restaurację mozna zaliczyć w koszty reklamy wyrób własnej produkcji w postaci smalcu, sporządzonego według specjalnej receptury, podawanego klientom gratis wraz z pieczywem przed właściwym zamówieniem? P o s t a n o w i e n i e
2007.05.02 - Prezydent Miasta Grudziądza - FN.II.3110-1-66/07
∟• czy nieruchomość, na której została ustanowiona służebność drogi koniecznej winna być opodatkowana stawką jak od powierzchni gruntów pozostałych,• czy powierzchnia gruntu, na której została umieszczona reklama nie musi być wyodrębniona geodezyjnie i należy opodatkować stawką jak od prowadzenia działalności gospodarczej faktycznie zajętą powierzchnię pod reklamę,• czy nie ma wpływu na zmianę opodatkowania budynku wielomieszkaniowego i gruntu pod budynkiem wynajęta powierzchnia dachu pod instalację anten nadawczo-odbiorczych i urządzeń telekomunikacyjnych dla sieci telefonii cyfrowej PostanowieniePrezydent Grudziądza na podstawie art.14a § 1 i § 4 oraz art. 216 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 z...
2007.05.02 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423/21/07/MK
∟Pytanie dotyczy kosztów organizowania spotkań promocyjnych oraz przekazywania towarów w ramach odpłatnego świadczenia usługi reklamowo-promocyjnej na rzecz zleceniodawcy.
2007.04.30 - Urząd Skarbowy w Oleśnie - PDF/415-1/07/KG
∟Czy wydatki poniesione na zorganizowanie imprezy dla pracowników i kontrahentów z okazji 20-lecia Firmy stanowią koszt uzyskania przychodów z działalności gospodarczej ? Postanowienie Działając na podstawie art.!4a § l i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, póz.60 ze zmianami), w związku z art. 4 ust. l ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o zmianie ustawy - Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, póz. 1590), Naczelnik Urzędu Skarbowego w Oleśnie stwierdza że stanowisko zawarte we wniosku z dnia 26.02.2007 r.(data wpływu 27.02.2007 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób...
2007.04.30 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/874/KDO/423/15/07/WSz
∟Czy koszty poniesione na organizację szkoleń takie jak: zakwaterowanie, dojazd, przelot, wyżywienie uczestników szkolenia oraz osób prowadzących szkolenie, a także koszty wynajmu sali i zużytego sprzętu podczas warsztatów stanowią koszty uzyskania przychodów w całości, czy też są kosztami reprezentacji i reklamy, do której ma zastosowanie limit 0,25% kwoty przychodów w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2007.04.27 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473//876/KDO/423/19/07/EG
∟1.czy nie zalicza się do kosztów reprezentacji zużycia artykułów spożywczych na narady wewnętrzne?2.czy nie zalicza się do kosztów reprezentacji wydatków związanych z wystrojem pomieszczeń biurowych, stanowiących ich wyposażenie?3.czy drobne upominki i gadżety zawierające logo i dane teleadresowe Spółki przekazywane kontrahentom tej Spółki stanowią wydatek na reprezentację czy reklamę?
2007.04.27 - Izba Skarbowa we Wrocławiu - PP I 443/222/07/KA
∟Czy przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego od towarów i usług o podatek naliczony w przypadku zakupu alkoholu w ramach usługi cateringowej przeznaczonej na obsługę gości podczas spotkań z kontrahentami oraz alkoholu zakupionego i wręczonego przedstawicielowi kontrahenta. Na podstawie art. 14b § 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa /tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm./ po rozpatrzeniu zażalenia Strony wniesionego pismem z dnia 15 lutego 2007 r. na postanowienie Naczelnika Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu z dnia 7 lutego 2007 r. sygn. PPII/443/1/13119/06 wydane w sprawie pisemnej interpretacji w zakresie stosowania przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług /Dz. U. z 2004 r. Nr ...
2007.04.26 - Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta - PD/423-6/07
∟Czy bezpłatne przekazanie własnych wyrobów potencjalnym nabywcom i dotychczasowym kontrahentom przez przedstawicieli, w celu zachęcenia ich do kupna towarów – ma charakter reklamy i stanowi koszt uzyskania przychodów? P O S T A N O W I E N I E Naczelnik Urzędu Skarbowego Kraków – Nowa Huta działając na podstawie art. 14a § 1, 4 ustawy z dnia 29.08.97 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, p.60 ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku złożonego dnia 22.03.2007r., w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego s t w i e r d z a, że przedstawione we wniosku stanowisko jest prawidłowe w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych. U z a s a d n i e n i e Spółka zwróciła ...
2007.04.26 - Drugi Wielkopolski Urząd Skarbowy w Kaliszu - DWUS DP-443-14/07
∟Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego dotyczącego działań reklamowych i promocyjnych ? Na podstawie art. 14 a § 1, § 3, § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005r., Nr 8, poz. 60 z późń. zm.) w związku z art. 86 ust. 1, art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późń. zm.) po rozpatrzeniu wniosku o pisemną interpretację co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie prawa do odliczenia podatku od towarów i usług Naczelnik Drugiego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowegow Kaliszu stwierdza, że stanowisko przedstawione przez Spółkęw w/w wniosku jest prawidłowe W zło...
2007.04.25 - Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce - SD/415-15-07
∟W jaki sposób należy opodatkować dochody uzyskane z tytułu uczestnictwa w programie reklamowym Google? W dniu 07-02-2007r. Wnioskodawca złożył wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego dot. zasad opodatkowania dochodów uzyskanych z tytułu uczestnictwa w programie reklamowym Google. Braki formalne w powyższym wniosku uzupełnił w dniu 08-03-2007r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że podatnik przystąpił za pośrednictwem Internetu (po zaakceptowaniu regulaminu) do programu reklamowego Google ( zwanego Google Adsense ). Nie podpisywał żadnej umowy z firmą Google z siedzibą w USA. W uzupełnieniu wniosku z dnia 07-03-2007r. Wnioskodawca przedstawił zasady współpracy z Firmą Google, z którego wynika, że ...
2007.04.25 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PH-II/4407/14-34/06/AS
∟Czy na podstawie art. 2 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 8 stycznia 1993r. o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym podlega opodatkowaniu nieodpłatne przekazanie placówkom handlowym towarów służących wsparciu sprzedaży produktów Spółki poprzez poprawę ich ekspozycji na stoiskach sprzedaży ?
2007.04.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-17/07/AB
∟Czy wydatki na kalendarze firmowe stanowią wydatek związany z reklamą i mogą być zaliczone w całości do kosztów uzyskania przychodów ?
39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.