Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66

2006.01.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-363/27/05/MC
     ∟Czy wydatki poniesione na organizację prezentacji fabryki i procesów produkcyjnych dla własnych dealerów mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych w pełnej wysokości, bez stosowania ograniczenia wynikającego z art. 16 ust. 1 pkt 28 tejże ustawy?

2006.01.26 - Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - III-2/443-80/63671/05/DP
     ∟Czy w przypadku przekroczenia limitu kosztów reprezentacji i reklamy określonego w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółce zgodnie z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług nie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego przy zakupie towarów związanych z "reprezentacją i reklamą"?

2006.01.25 - Opolski Urząd Skarbowy - PD-423-77-1/GC/05/06
     ∟Pytanie dotyczące zaliczania bez ograniczeń do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących zagranicznego Przedstawicielstwa Spółki. Postanowienie

2006.01.23 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR2/443-557/05/MŻ
     ∟Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, iż dokonywane przez nią wydania towarów oraz przekazania usług obcych podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług jako składnik wynagrodzenia należnego Stronie z tytułu świadczonych usług marketingowych i reklamowych, a tym samym nie podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług w momencie ich wydania przez Stronę osobom trzecim.

2006.01.17 - Izba Skarbowa w Białymstoku - PBI/4218i-11/AK/05
     ∟Czy koszty poniesione przez „X” na zakup od „X-D” wymienionych i opisanych usług:a) organizacji przewozu wyrobów strefowych,b) reklamy,c) wspierania sprzedaży wyrobów strefowychsą dla „X” kosztami uzyskania przychodów na zasadach ogólnych, a w szczególności, czy koszty w/w reklamy są kosztami uzyskania przychodu w pełnej wysokości, tj. bez uwzględniania ograniczenia określonego w art. 16 ust. 1 pkt 28) ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych Wnioskiem z dnia 29 lipca 2005r. Spółka wystąpiła o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w przedmiocie podatku dochodowego od osób pra...

2006.01.13 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD/423-136/05/MS
     ∟Czy Spółka ma prawo uznać wydatki poniesione na dofinansowanie ubioru służbowego pracowników biur, działających na podstawie umowy franszyzy, jako koszty uzyskania przychodów w ramach wydatków na reprezentację i reklamę w ramach limitu 0,25 % przychodów.

2006.01.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-519/2/05/UD
     ∟Czy Spółka jest uprawniona do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z zakupów związanych z promocją i reklamą produktów X Ltd w Polsce?

2006.01.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-519/1/05/UD
     ∟1) Czy Spółka jest zobowiązana do naliczania VAT od otrzymanych od X Ltd. kwot stanowiących zwrot kosztów poniesionych przez Spółkę w związku z promocją i reklamą X Ltd w Polsce?2)Czy Spółka jest zobowiązana do naliczania VAT od otrzymanej od X Ltd. kwoty z tytułu zwrotu kosztów wymiany posiadanych przez klientów starych produktów X Ltd. na nowe wersje?3) Czy Spółka jest zobowiązana do naliczenia podatku VAT od kwoty otrzymanej od X Ltd. z tytułu zwrotu poniesionych kosztów związanych z wymianą uszkodzonych produktów na nowe?4) Czy Spółka jest zobowiązana do naliczenia VAT od otrzymanej od X Ltd. kwoty z tytułu pokrycia kosztów różnic kursowych powstałych pr...

2006.01.11 - Drugi Urząd Skarbowy w Tarnowie - PP.005/68/2005
     ∟Czy wypłacona przez sponsora nagroda, związana z umową reklamową, za zdobycie tytułu Drużynowego Mistrza Polski jest opodatkowana podatkiem od towarów i usług?

2006.01.10 - Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza - PBI-1/415/189/05
     ∟Czy wydatki poniesione przez firmę na zakup prezentów świątecznych oznakowanych nazwą i adresem firmy, które skierowane są do oznaczonej grupy odbiorców t. j. istniejących kontrahentów w celu zachęcenia ich do podtrzymywania lub rozszerzenia kontaktów handlowych, uważa się za koszty uzyskania przychodów kosztów reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodu?

2006.01.09 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-218/CIT/05
     ∟Czy klasyfikowanie ponoszonych wydatków, jako promocyjnych jest prawidłowe, a w konsekwencji czy wydatki te mogą być uznane za koszt uzyskania przychodu w pełnej wysokości na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? W dniu 14.10.2005r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego.

2006.01.05 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-226/CIT/05
     ∟Czy wydatek na zakup smochodów osobowych, przekazanych zwycięzcom loterii promocyjnej, można w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? W dniu 10 października 2005r. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca jest organizatorem loterii promocyjnej, prowadzonej na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r. Nr 4, poz. 27 ze zm.) oraz zezwolenia wydanego przez Ministra Finansów. Celem loterii promocyjnej jest zwiększenie udzia...

2006.01.05 - Izba Skarbowa w Poznaniu - PP-B/406z-34/05/AKB
     ∟Dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur zakupu usług obcych przekazywanych nieodpłatnie w ramach reklamy niepublicznej.

2006.01.03 - Urząd Skarbowy w Lubinie - PDIII/423-1/140/4/05
     ∟Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki związane z wykonaniem klombów na terenach zielonych należących do głównych kontrahentów podatnika bez limitów określonych w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy ?

2006.01.02 - Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto - PDP/423-33/05/BA/237/2006
     ∟Czy w przypadku przekroczenia limitów wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną, VAT naliczony od w/w wydatków można uznać za koszt uzyskania przychodów.

2005.12.28 - Podlaski Urząd Skarbowy - P-I/423/100/EW/05
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nagrody rzeczowe i gratisy są kosztem uzyskania przychodów na zasadach ogólnych, czy też podlegają limitowi jako wydatki na reklamę limitowaną? Pismem z 28.09.2005 r. Spółka zwróciła się z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do następującego stanu faktycznego: Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie dystrybucji i logistyki artykułów spożywczych i chemii gospodarczej. W prowadzonej działalności Spółka stosuje różne formy wspierania sprzedaży. Są wśród nich m.in.:a) przy...

2005.12.16 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-157-1-GK/05
     ∟Czy w przypadku gdy koszty prezentów (akcji promocyjnej) przekraczają w danym roku podatkowym limit, o o którym w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r . Nr 54, poz. 654 ze zm.), Spółka ma prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o całą kwotę podatku naliczonego (także w części przekraczającej ww. limit.).

2005.12.12 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR2/443-479/05/MŻ
     ∟Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, iż w aktualnym stanie prawnym, tj. po nowelizacji ustawy o podatku od towarów i usług dokonanej ustawą z dnia 21 kwietnia 2005 r. (Dz. U. Nr 90, poz. 756), przekazanie w/w materiałów reklamowych i informacyjnych na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem daje prawo do odliczenia podatku naliczonego przy ich nabyciu.

2005.12.12 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/4218-0026/05
     ∟Czy pokrycie kosztów wyjazdu zagranicznego dziennikarzy na organizowane dla nich warsztaty stanowią koszt uzyskania przychodów oraz czy dochód odpowiadający tym wydatkom jest zwolniony z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych z uwagi na to, że zostały poniesione na cele statutowe? Decyzja

2005.12.09 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-290-303/05/PK
     ∟Czy w roku 2005 wydatki XXX S.A. na zakup opisanych we wniosku prezentów i poczęstunku, stanowią koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2005.12.08 - Urząd Skarbowy w Wyszkowie - 1443/PD/41/415/420/22/05
     ∟Czy wartość kuponów rabatowych jest reprezentacją i reklamą publiczną nielimitowaną czy publiczną limitowaną 0.25 % ?

2005.12.08 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-365/05
     ∟Wnioskująca zwróciła się z zapytaniami: 1. Czy przekazanie przez Wnioskującą na potrzeby związane z prowadzoną działalnością gospodarczą drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych, dotyczących sprzedawanych usług, podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ?, 2. Czy Wnioskującej przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z zakupem materiałów reklamowych i informacyjnych ?

2005.12.02 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-179/CIT/05
     ∟Czy wydatki ponoszone na akcję marketingową skierowaną do członków Klubu, którzy przystąpili do Klubu w ramach akcji promocyjnej prowadzonej w środkach masowego przekazu i punktach handlowch, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w pełnej wysokości, czy jedynie do wysokości 0,25% przychodów? W dniu 6 września 2005r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony w dniu 2 listopada 2005r. oraz w dniu 30 listopada 2005r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Spółka w latach ubiegłych prowadziła akcje promocyjne skierowane do ost...

2005.11.30 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-178/CIT/05
     ∟Czy wydatki na wynajem sali, projektora, poczęstunek, noclegi można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w pełnej wysokości, czy jedynie do wysokości 0,25% przychodów? W dniu 6 września 2005r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony w dniu 2 listopada 2005r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż odbiorcy hurtowi Wnioskującej organizują spotkania szkoleniowe dla swoich klientów. Często spotkania takie są ograniczane do określonej grupy osób (np. dekarzy). W spotkaniach uczestniczą też przedstawiciele Wnioskującej, wygłaszając prelekcje na t...

2005.11.29 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.II/443/198/2005/MM
     ∟Podatnik zwrócił się z pytaniem czy zużycie towarów na poczęstunek gości, klientów, posiedzenia organów zarządzających i kontrolnych itp., podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?

2005.11.28 - Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer - 1439/DF/410/441/205/Art.14a
     ∟1. W dniu 17.07.2005r dokonałam zwrotu towarów. Natomiast faktura dokumentująca tę operację wpłynęła do mnie 11.08.2005r. Pod którą datą z podanych dat dokonać zmniejszenia kosztów zakupu towarów?2. Czy reklamę na kalendarzu 2005, za którą fakturę otrzymałam w grudniu 2004 powinnam ująć w kosztach roku 2004 czy 2005?3. Kiedy ująć w kosztach reklamę w książce telefonicznej 2005/6 - faktura wystawiona w lipca 2005, zapłacona we wrześniu 2005? P o s t a n o w i e n i e

2005.11.17 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-326/05
     ∟Podatnik zwrócił się z zapytaniem, czy z faktur dokumentujących zakup lub wytworzenie drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych (opracowanie i skład katalogów o firmie) można odliczać podatek VAT?

2005.11.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/110/05/JB
     ∟CZY wydatki ponoszone na reklamę produktów leczniczych do momentu wstrzymania emisji, jak i późniejsze nakłady na dostosowanie kampanii marketingowych do ograniczeń wynikających z decyzji GIF dla celów podatkowych są kwalifikowane jako w pełni odliczalne koszty reklamy publicznej.

2005.11.16 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR2/443-434/05/MŻ
     ∟W związku z postanowieniem Naczelnika Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie z dnia 28.07.2005 r. nr 1471/NTR2/443-247/05/MŻ – wydanym na gruncie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług przed nowelizacją dokonaną ustawą z dnia 21 kwietnia 2005r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2005 r. Nr 90,poz. 756) - Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, iż podatek od zakupionych towarów reklamowych podlega odliczeniu na podstawie art. 86 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług.

2005.11.16 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-125-2-GK/05
     ∟Spółka zadała pytanie, czy w przypadku gdy koszty prezentów (akcji promocyjnej) przekraczają w danym roku podatkowym limit, o którym w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r . Nr 54, poz. 654 ze zm.) Spółka ma prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o całą kwotę podatku naliczonego (także w części przekraczającej ww. limit.).

46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj