Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
2006.01.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-363/27/05/MC
∟Czy wydatki poniesione na organizację prezentacji fabryki i procesów produkcyjnych dla własnych dealerów mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych w pełnej wysokości, bez stosowania ograniczenia wynikającego z art. 16 ust. 1 pkt 28 tejże ustawy?
2006.01.26 - Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - III-2/443-80/63671/05/DP
∟Czy w przypadku przekroczenia limitu kosztów reprezentacji i reklamy określonego w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółce zgodnie z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług nie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego przy zakupie towarów związanych z "reprezentacją i reklamą"?
2006.01.25 - Opolski Urząd Skarbowy - PD-423-77-1/GC/05/06
∟Pytanie dotyczące zaliczania bez ograniczeń do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących zagranicznego Przedstawicielstwa Spółki. Postanowienie
2006.01.23 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR2/443-557/05/MŻ
∟Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, iż dokonywane przez nią wydania towarów oraz przekazania usług obcych podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług jako składnik wynagrodzenia należnego Stronie z tytułu świadczonych usług marketingowych i reklamowych, a tym samym nie podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług w momencie ich wydania przez Stronę osobom trzecim.
2006.01.17 - Izba Skarbowa w Białymstoku - PBI/4218i-11/AK/05
∟Czy koszty poniesione przez „X” na zakup od „X-D” wymienionych i opisanych usług:a) organizacji przewozu wyrobów strefowych,b) reklamy,c) wspierania sprzedaży wyrobów strefowychsą dla „X” kosztami uzyskania przychodów na zasadach ogólnych, a w szczególności, czy koszty w/w reklamy są kosztami uzyskania przychodu w pełnej wysokości, tj. bez uwzględniania ograniczenia określonego w art. 16 ust. 1 pkt 28) ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych Wnioskiem z dnia 29 lipca 2005r. Spółka wystąpiła o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w przedmiocie podatku dochodowego od osób pra...
2006.01.13 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD/423-136/05/MS
∟Czy Spółka ma prawo uznać wydatki poniesione na dofinansowanie ubioru służbowego pracowników biur, działających na podstawie umowy franszyzy, jako koszty uzyskania przychodów w ramach wydatków na reprezentację i reklamę w ramach limitu 0,25 % przychodów.
2006.01.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-519/2/05/UD
∟Czy Spółka jest uprawniona do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z zakupów związanych z promocją i reklamą produktów X Ltd w Polsce?
2006.01.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-519/1/05/UD
∟1) Czy Spółka jest zobowiązana do naliczania VAT od otrzymanych od X Ltd. kwot stanowiących zwrot kosztów poniesionych przez Spółkę w związku z promocją i reklamą X Ltd w Polsce?2)Czy Spółka jest zobowiązana do naliczania VAT od otrzymanej od X Ltd. kwoty z tytułu zwrotu kosztów wymiany posiadanych przez klientów starych produktów X Ltd. na nowe wersje?3) Czy Spółka jest zobowiązana do naliczenia podatku VAT od kwoty otrzymanej od X Ltd. z tytułu zwrotu poniesionych kosztów związanych z wymianą uszkodzonych produktów na nowe?4) Czy Spółka jest zobowiązana do naliczenia VAT od otrzymanej od X Ltd. kwoty z tytułu pokrycia kosztów różnic kursowych powstałych pr...
2006.01.11 - Drugi Urząd Skarbowy w Tarnowie - PP.005/68/2005
∟Czy wypłacona przez sponsora nagroda, związana z umową reklamową, za zdobycie tytułu Drużynowego Mistrza Polski jest opodatkowana podatkiem od towarów i usług?
2006.01.10 - Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza - PBI-1/415/189/05
∟Czy wydatki poniesione przez firmę na zakup prezentów świątecznych oznakowanych nazwą i adresem firmy, które skierowane są do oznaczonej grupy odbiorców t. j. istniejących kontrahentów w celu zachęcenia ich do podtrzymywania lub rozszerzenia kontaktów handlowych, uważa się za koszty uzyskania przychodów kosztów reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodu?
2006.01.09 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-218/CIT/05
∟Czy klasyfikowanie ponoszonych wydatków, jako promocyjnych jest prawidłowe, a w konsekwencji czy wydatki te mogą być uznane za koszt uzyskania przychodu w pełnej wysokości na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? W dniu 14.10.2005r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego.
2006.01.05 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-226/CIT/05
∟Czy wydatek na zakup smochodów osobowych, przekazanych zwycięzcom loterii promocyjnej, można w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? W dniu 10 października 2005r. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca jest organizatorem loterii promocyjnej, prowadzonej na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r. Nr 4, poz. 27 ze zm.) oraz zezwolenia wydanego przez Ministra Finansów. Celem loterii promocyjnej jest zwiększenie udzia...
2006.01.05 - Izba Skarbowa w Poznaniu - PP-B/406z-34/05/AKB
∟Dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur zakupu usług obcych przekazywanych nieodpłatnie w ramach reklamy niepublicznej.
2006.01.03 - Urząd Skarbowy w Lubinie - PDIII/423-1/140/4/05
∟Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki związane z wykonaniem klombów na terenach zielonych należących do głównych kontrahentów podatnika bez limitów określonych w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy ?
2006.01.02 - Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto - PDP/423-33/05/BA/237/2006
∟Czy w przypadku przekroczenia limitów wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną, VAT naliczony od w/w wydatków można uznać za koszt uzyskania przychodów.
2005.12.28 - Podlaski Urząd Skarbowy - P-I/423/100/EW/05
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nagrody rzeczowe i gratisy są kosztem uzyskania przychodów na zasadach ogólnych, czy też podlegają limitowi jako wydatki na reklamę limitowaną? Pismem z 28.09.2005 r. Spółka zwróciła się z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do następującego stanu faktycznego: Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie dystrybucji i logistyki artykułów spożywczych i chemii gospodarczej. W prowadzonej działalności Spółka stosuje różne formy wspierania sprzedaży. Są wśród nich m.in.:a) przy...
2005.12.16 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-157-1-GK/05
∟Czy w przypadku gdy koszty prezentów (akcji promocyjnej) przekraczają w danym roku podatkowym limit, o o którym w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r . Nr 54, poz. 654 ze zm.), Spółka ma prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o całą kwotę podatku naliczonego (także w części przekraczającej ww. limit.).
2005.12.12 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR2/443-479/05/MŻ
∟Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, iż w aktualnym stanie prawnym, tj. po nowelizacji ustawy o podatku od towarów i usług dokonanej ustawą z dnia 21 kwietnia 2005 r. (Dz. U. Nr 90, poz. 756), przekazanie w/w materiałów reklamowych i informacyjnych na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem daje prawo do odliczenia podatku naliczonego przy ich nabyciu.
2005.12.12 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/4218-0026/05
∟Czy pokrycie kosztów wyjazdu zagranicznego dziennikarzy na organizowane dla nich warsztaty stanowią koszt uzyskania przychodów oraz czy dochód odpowiadający tym wydatkom jest zwolniony z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych z uwagi na to, że zostały poniesione na cele statutowe? Decyzja
2005.12.09 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-290-303/05/PK
∟Czy w roku 2005 wydatki XXX S.A. na zakup opisanych we wniosku prezentów i poczęstunku, stanowią koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2005.12.08 - Urząd Skarbowy w Wyszkowie - 1443/PD/41/415/420/22/05
∟Czy wartość kuponów rabatowych jest reprezentacją i reklamą publiczną nielimitowaną czy publiczną limitowaną 0.25 % ?
2005.12.08 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-365/05
∟Wnioskująca zwróciła się z zapytaniami: 1. Czy przekazanie przez Wnioskującą na potrzeby związane z prowadzoną działalnością gospodarczą drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych, dotyczących sprzedawanych usług, podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ?, 2. Czy Wnioskującej przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z zakupem materiałów reklamowych i informacyjnych ?
2005.12.02 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-179/CIT/05
∟Czy wydatki ponoszone na akcję marketingową skierowaną do członków Klubu, którzy przystąpili do Klubu w ramach akcji promocyjnej prowadzonej w środkach masowego przekazu i punktach handlowch, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w pełnej wysokości, czy jedynie do wysokości 0,25% przychodów? W dniu 6 września 2005r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony w dniu 2 listopada 2005r. oraz w dniu 30 listopada 2005r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Spółka w latach ubiegłych prowadziła akcje promocyjne skierowane do ost...
2005.11.30 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-178/CIT/05
∟Czy wydatki na wynajem sali, projektora, poczęstunek, noclegi można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w pełnej wysokości, czy jedynie do wysokości 0,25% przychodów? W dniu 6 września 2005r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony w dniu 2 listopada 2005r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż odbiorcy hurtowi Wnioskującej organizują spotkania szkoleniowe dla swoich klientów. Często spotkania takie są ograniczane do określonej grupy osób (np. dekarzy). W spotkaniach uczestniczą też przedstawiciele Wnioskującej, wygłaszając prelekcje na t...
2005.11.29 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.II/443/198/2005/MM
∟Podatnik zwrócił się z pytaniem czy zużycie towarów na poczęstunek gości, klientów, posiedzenia organów zarządzających i kontrolnych itp., podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?
2005.11.28 - Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer - 1439/DF/410/441/205/Art.14a
∟1. W dniu 17.07.2005r dokonałam zwrotu towarów. Natomiast faktura dokumentująca tę operację wpłynęła do mnie 11.08.2005r. Pod którą datą z podanych dat dokonać zmniejszenia kosztów zakupu towarów?2. Czy reklamę na kalendarzu 2005, za którą fakturę otrzymałam w grudniu 2004 powinnam ująć w kosztach roku 2004 czy 2005?3. Kiedy ująć w kosztach reklamę w książce telefonicznej 2005/6 - faktura wystawiona w lipca 2005, zapłacona we wrześniu 2005? P o s t a n o w i e n i e
2005.11.17 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-326/05
∟Podatnik zwrócił się z zapytaniem, czy z faktur dokumentujących zakup lub wytworzenie drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych (opracowanie i skład katalogów o firmie) można odliczać podatek VAT?
2005.11.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/110/05/JB
∟CZY wydatki ponoszone na reklamę produktów leczniczych do momentu wstrzymania emisji, jak i późniejsze nakłady na dostosowanie kampanii marketingowych do ograniczeń wynikających z decyzji GIF dla celów podatkowych są kwalifikowane jako w pełni odliczalne koszty reklamy publicznej.
2005.11.16 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR2/443-434/05/MŻ
∟W związku z postanowieniem Naczelnika Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie z dnia 28.07.2005 r. nr 1471/NTR2/443-247/05/MŻ – wydanym na gruncie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług przed nowelizacją dokonaną ustawą z dnia 21 kwietnia 2005r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2005 r. Nr 90,poz. 756) - Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, iż podatek od zakupionych towarów reklamowych podlega odliczeniu na podstawie art. 86 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług.
2005.11.16 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-125-2-GK/05
∟Spółka zadała pytanie, czy w przypadku gdy koszty prezentów (akcji promocyjnej) przekraczają w danym roku podatkowym limit, o którym w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r . Nr 54, poz. 654 ze zm.) Spółka ma prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o całą kwotę podatku naliczonego (także w części przekraczającej ww. limit.).
46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.