Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
2005.04.22 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-2-443/24/05/AMM
∟Czy podatnikowi przysługuje prawo do pomniejszenia podatku należnego o podatek naliczony związany z nabyciem towarów (kawy, herbaty, alkoholu, owoców) zużywanych przez pracowników Spółki oraz w ramach poczęstunków dla klientów odwiedzających Spółkę.
2005.04.22 - Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów - US33/NG/GV/I/443-19/2005/MP
∟Czy przez pojęcie ogłoszenia handlowe, reklamowe i teksty reklamowe, użyte w poz.49 załącznika nr 3 do ustawy o VAT należy rozumieć ogłoszenia i teksty zamieszczane przez podmioty gospodarcze, gdy z treści ogłoszenia lub tekstu wynika, że dotyczą one działalności gospodarczej tych podmiotów.Podatnik zwrócił się do
2005.04.21 - Urząd Skarbowy w Nowym Targu - PP/443/13/Int-29/05
∟Czy można odliczyć podatek naliczony związany z zakupem PARALOTNI w celach reklamowych własnej firmy ?.
2005.04.21 - Urząd Skarbowy w Nowym Targu - PDP-415/5/Int-28/05
∟Czy amortyzacja zakupionej do celów reklamowych paralotni będzie kosztem uzyskania przychodu?
2005.04.21 - Izba Skarbowa w Lublinie - PP2/448-858/04/I
∟Pytanie:
2005.04.20 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu - PF-2/415/102/05
∟czy w świetle przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych mogą zaksięgować wydatki na zakup bonów w koszty reprezentacji i reklamy . Podatnicy prowadzą działalność gospodarczą i w ramach funduszu reprezentacji i reklamy zamierzają obdarować swoich najlepszych klientów . W tym celu chcieliby zakupić bony towarowe , będące kuponami podarunkowymi , które umożliwiają bezgotówkową wymianę na dowolne towary , do wykorzystania w sieci hipermarketów . Bony te nie mogą być wymieniane na gotówkę -tylko na produkty znajdujące się w ofercie sieci handlowej . Podatnicy , nie znając gustu i upodobań kontrahentów chcieliby pozostawić im dowolność wyboru upominku. ...
2005.04.20 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-3/i/4407/9/05
∟Czy firma powinna opodatkować podatkiem VAT wartość nagród przekazanych w konkursie organizowanym na zlecenie kontrahenta?
2005.04.19 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie - D2-443/14/05
∟Czy spółka ma prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego od zakupu towarów zużytych na cele reprezentacji i reklamy przy przekroczonym limicie zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2005.04.15 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - US35/PP1/443-13/05/DG
∟Czy czynności przekazania i zużycia towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
2005.04.14 - Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim - PP-443/22/2005
∟Czy podatnikowi przysługuje prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony oraz czy należy wystawiać fakturę wewnętrzną z wykazanym podatkiem należnym stwierdzającą przekazanie towarów i usług na potrzeby reprezentacji i reklamy ? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że zakupiono kawę, herbatę, słodycze, które zostały zużyte na potrzeby reprezentacji w trakcie spodkań z kontrahentami. Negocjacje handlowe przeprowadzane były także w lokalach gastronomicznych, w których kontrahenci podejmowani byli obiadem lub kolacją, dokonano również zakupu usług w zakresie ogłoszeń prasowych. Strona nie obniżała podatku należnego o podatek naliczony wynikaj
2005.04.14 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-23/CIT/05
∟Czy w przypadku przekroczenia limitu w podatku dochodowym wydatków na reklamę i reprezentację niepubliczną i braku możliwości odliczenia podatku naliczonego, podatek naliczony jest uznawany bezpośrednio za koszt uzyskania przychodu, czy też powiększa wartość wydatków limitowanych wraz z wartością netto zakupionych towarów i usług? W dniu 3.02.2005r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka ponosi koszty związane z reprezentacją i reklamą. Wydatki te w części mają charakter reprezentacji i reklamy prowadzonej w spo...
2005.04.14 - Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu - PSUS/PBO I/423/64/P/05/MD
∟Czy kwotę przekroczenia rocznego limitu wydatków na reprezentację i reklamę (w wysokości 0,25 % przychodu, która nie stanowi kosztu uzyskania przychodu zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, należy podzielić na 12 i korygować deklaracje podatkowe za miesiące, w których nastąpiło przekroczenie limitu o 1/12 limitu?
2005.04.12 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - IUSBIII/436/9/2005/kk
∟Czy zużycie towarów zakupionych, jak i własnych w czasie spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami - podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?Czy dla udokumentowania czynności zużycia w.w. towarów konieczne jest wystawienie faktury wewnętrznej?Czy fakt przekroczenia limitu (0,25% przychodu) ograniczającego możliwość zaliczenia wydatków na reprezentację i reklamę do kosztów uzyskania przychodów, będzie miał wpływ na możliwość obniżenia podtaku należnego o podatek naliczony przy zakupie towarów zużywanych w ramach w.w. spotkańW dniu 24 stycznia 2005r. został złożony wniosek w sprawie udzielenia pisemnej informacji co do zakresu i spo...
2005.04.12 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423/55/51/05/AW
∟Czy w przypadku ponoszenia wydatków na nabycie usług hotelowych i gastronomicznych, przeznaczanych przez Spółkę na cele reprezentacji oraz reklamy niepublicznej, uznawanych w świetle ustawy CIT za koszt podatkowy do wysokości 0,25% przychodów, wykorzystanie wskazanego limitu należy ustalać z uwzględnieniem wartości wydatków netto ?.
2005.04.11 - Urząd Skarbowy w Bytomiu - II PD/423-3/05
∟Spółka w ramach zawartej umowy na usługi promocyjne, promowała i reklamowała się w 2005r., na urozystości wręczenia "Laurów Umiejętności i Kompetencji 2004r." Czy koszty poniesione z tego tytułu należy zunać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, przy uwzględnieniu ograniczenia wynikającego z art. 16 ust. 1 pkt 28 ww. ustawy?
2005.04.11 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Tarnowie - PD1-4-423/4b/JM/05
∟Czy wydatki poniesione na zakup: art. spożywczych przeznaczonych na poczęstunek klientów na terenie zakładu pracy, niewielkiej ilości alkoholu przeznaczonego jako poczęstunek w trakcie spotkań z kontrahentami; druk ulotek informacyjnych, zakup i przekazanie prezentów klientom o wartości nie przekraczających 50 zł. stanowią w całości koszt uzyskania przychodów?
2005.04.06 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu - PP-1-005/86/05
∟ W jakim miejscu będą opodatkowane usługi reklamy świadczone na rzecz osoby prawnej, mającej siedzibę poza terytorium Wspólnoty Europejskiej, tj. na Ukrainie? Zdaniem strony usługi reklamy świadczone na rzecz osoby prawnej mającej siedzibę na terytorium Ukrainy, w myśl art. 27 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr. 54 poz. 535 ze zm.), będą podlegały opodatkowaniu w miejscu, gdzie nabywca usługi posiada siedzibę, a więc na Ukrainie. Organ podatkowy stwierdza, że zgadza się z przedstawionym stanowiskiem, o ile stan faktyczny przedstawiony w piśmie jest zgodny ze stanem rzeczywistym. W myśl art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 11 marc...
2005.03.30 - Pomorski Urząd Skarbowy - PV/443-12/IV/2005/JW
∟Czy przekazanie i zużycie własnych towarów (kawa, herbata, soki, woda) na rzecz pracowników przedsiębiorstwa oraz zużycie własnych towarów w ramach poczęstunku dla kontrahentów firmy (alkohol i w/w artykuły spożywcze) należy opodatkować podatkiem od towarów i usług?
2005.03.30 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-22-13/05
∟Czy nieodpłatne przekazanie materiałów informacyjnych typu ulotki promocyjne, katalogi, stanowią koszty uzyskania przychodów czy koszty reklamy limitowanej.
2005.03.30 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-21-12/05
∟Czy koszty związane ze sprzedażą premiową są kosztem reprezentacji i reklamy limitowanej czy też w całości stanowią koszt uzyskania przychodów.
2005.03.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423/37/05/MP
∟Czy koszt zakupu badań marketingowych oraz usług kreacji reklamy należy rozliczyć jednorazowo w dacie poniesienia, czy rozliczyć w kolejnym roku podatkowym, w którym nastąpi emisja, przygotowanej na podstawie badań, reklamy i promocji? Jeśli koszty te należy rozliczyć w przyszłym roku, to czy zaliczyć jednorazowo w koszty, czy rozliczać 12 miesięcy?
2005.03.29 - Urząd Skarbowy Łódź-Widzew - IX-005/120/Z/K/05
∟Czy wydatki poniesione na wykonanie ulotek reklamowych stanowią w całości koszt uzyskania przychodów, czy też muszę je zaliczyć do kosztów reprezentacji i reklamy objętych limitem? Z przedstawionego we wniosku stanowiska wynika, iż koszt związany z wykonaniem ulotek reklamowych w ilości 1000szt. należy zaliczyć do kosztów reklamy nie objętych limitem, ponieważ jest to reklama masowa skierowana do bardzo dużej grupy ludzi. Ulotki będą rozklejane na tablicach ogłoszeń w blokach, w spółdzielniach mieszkaniowych, na słupach reklamowych, na przystankach, będą także wrzucane do skrzynek na listy i rozdawane na ulicy. Odnosząc się do powyższej kwestii
2005.03.29 - Urząd Skarbowy w Żywcu - PP443/6/2005/BK/II
∟Pytanie dotyczy opodatkowania wyprodukowanych domków przekazanych przez podatnika na cele reklamy- wewnątrz przedsiębiorstwa-podatkiem VAT? Pan xxx zwrócił się do tutejszego Organu podatkowego z wnioskiem o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego przedstawiając następujący stan faktyczny:Podatnik zajmuje się wykonywaniem domków drewnianych mieszkalnych sprzedawanych wraz z montażem u klienta. Przykładowe modele różnych domków są przeznaczane jako ekspozycja, która trwa średnio ok. do 4-10 lat. Domki na ekspozycji znajdują się w miejscach publicznych, przy drogach, w miejscach dużego ruchu. Ekspozycja ma charakter reklamy,...
2005.03.25 - Urząd Skarbowy w Zakopanem - PD-413/I/3/2005
∟Czy koszt nabycia sztandaru służącego do reklamowania działalności spółki i jej publicznego reprezentowania można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?
2005.03.25 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku - BP/4211/0-0004/05/BM
∟Czy wydatki poniesione na wydanie katalogów informujących o właściwościach oferowanych produktów specjalistycznych, które (katalogi) przesyłane są następnie do stałych odbiorców w celu usprawnienia składania zamówień stanowią dla spółki nielimitowany koszt uzyskania przychodów?”
2005.03.25 - Małopolski Urząd Skarbowy - PP2/443-93/05/AL/20232
∟Czy czynność nieodpłatnego wydania katalogów oraz toreb foliowych, w które pakowane są katalogi powoduje obowiązek rozliczenia podatku należnego?
2005.03.25 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-45-28/05
∟Czy przekazanie na targach krajowych i zahranicznych oraz wyłożenie w punktach sprzedaży katalogów, folderów, długopisów z logo firmy można w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów jako reprezentacja nie limitowana.
2005.03.23 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/13/7/2005/KC
∟Czy przekazanie przez agencję reklamową nagród, służące świadczeniu usługi reklamowo - promocyjnej, stanowi część tej usługi, a w konsekwencji czy przekazanie nagród klientom będącym członkami Klubu nie jest przekazaniem towarów bez wynagrodzenia stanowiącym opodatkowaną dostawę towarów w myśl art. 7 ust. 2 i 3 ustawy o VAT?
2005.03.23 - Podlaski Urząd Skarbowy - P-I/443/42/MW/05
∟Czy przekazanie folderów reklamowych, flag z logo firmy oraz materiałów biurowych przez Spółkę do swojego Oddziału w Berlinie lub do sprzedawców niemieckich obsługujących Oddział stanowi wewnątrzwspólnotową dostawę towarów ? Pismem Nr PK/43/2004 z 22.12.2004 r., Spółka zwróciła się się o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów o podatku od towarów i usług. Ponadto w piśmie z 02.02.2005 r. wniosła, aby odpowiedź na pytanie Spółki została udzielona w trybie art. 14a § 1 i 4 Ordynacji podatkowej, obowiązującym od 01.01.2005 r., tj. w brzmieniu nadanym art. 27 pkt 2 ustawy z 27 lipca 2004 r. Przepisy wprowadzające ustaw
2005.03.23 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej - PP/443-36/05
∟Czy czynność nieodpłatnego przekazania towarów do degustacji podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ?W zapytaniu Podatnik przedstawił następujący stan faktyczny:Podatnik prowadzi firmę zajmującą się produkcją wędlin i mięsa. Zgodnie z zawartymi umowami wydaje on własne wyroby, celem ich nieodpłatnego przekazania klientom, w czasie degustacji prowadzonych w hipermarketach. Degustacje prowadzone są przez hostessy zatrudnione na podstawie umowy-zlecenia lub zlecane są kontrahentowi, który obciąża Podatnika fakturami za wykonane usługi marketingowe.Ze względów sanitarnych wyroby te są przekazywane w oryginalnych opakowaniach, tj. blokach, których wartość...
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.