Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
2005.05.30 - Urząd Skarbowy w Gorlicach - PDOF/415-25/05
∟Czy podatnik prowadzący działalność gospodarczą opodatkowaną na zasadach ogólnych prawidłowo zaksięgował wydatek poniesiony na cele reklamy w dacie jego poniesienia?
2005.05.30 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Krakowie - PP/443-20/05
∟Czy należy naliczyć podatek od towarów i usług od przekazania gazetek reklamowych klientom?
2005.05.23 - Urząd Skarbowy w Słupsku - P III/2/443-25/05
∟Czy podatnik ma prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturach zakupu katalogów, kalendarzy, teczek tekturowych z logo podatnika celem nieodpłatnego przekazania swoim kontrahentom i potencjalnym nabywcom w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa – celem zapoznania ich o wyprodukowanych wzorach obuwia?
2005.05.20 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-2-443/45/05/AMM
∟podatnika
Wniosek dotyczy czynności nieodpłatnego przekazania i zużycia towarów w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa.
Działając na podstawie art. 14a, art. 216 i art. 217 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa (j.t. Dz....
2005.05.20 - Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie - P-1/443/45/05
∟Na podstawie art. 14a ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 8 poz. 60) wnoszę o udzielenie pisemnej interpretacji przepisu odnośnie opodatkowania zużycia artykułów konsumpcyjnych takich jak kawa, herbata, napoje zimne, i ciastka przeznaczonych na drobny poczęstunek dla kontrahentów i gości teatru. Zdaniem podatnika zużycie tego rodzaju jest wyłączone z opodatkowania podatkiem od towarów i usług.
2005.05.20 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/79/43/2005/HZ
∟Czy przekazując bez pobrania należności materiały informacyjne i reklamowe kontrahentom, firma powinna naliczać podatek VAT należny, jako że przy zakupie tych materiałów stosuje prawo do odliczenia VAT naliczonego. Jeśli odpowiedź będzie twierdząca Spółka prosi o podanie kryteriów odróżniających przekazanie materiałów reklamowych od ich zużycia w procesie reklamowym. Postanowienie
2005.05.20 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Katowicach - PDI /423-9/05
∟Pytanie dotyczy zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej nieodpłatnego udostępniania w siedzibie Spółki internetu droga bezprzewodową oraz kosztów uzyskania przychodów w związku z zakupem urzadzenia służącego do tego typu działań.
2005.05.19 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Częstochowie - PP/443-35/05
∟Czy przysługuje prawo odliczenia podatku przy nabyciu towarów przeznaczonych na cele reprezentacji i reklamy nie prowadzonej publicznie, jeżeli wydatki nie przekraczają limitu 0,25% przychodu i zaliczane są do kosztów uzyskania przychodu? Stan faktyczny przedstawiony we wniosku: Pan A. K. dokonuje zakupów towarów na cele reprezentacji i reklamy. W związku z tym zwrócił się z zapytaniem, czy przy tych zakupach przysługuje mu prawo odliczenia podatku naliczonego, jeżeli reklama nie jest prowadzona publicznie, a ponoszone wydatki, nie przekraczają limitu 0,25 % przychodu, zatem w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych zaliczane są do kosztów uzyskania...
2005.05.19 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/23/05/SG
∟Czy wydatki na działania marketingowo-promocyjne, świadczone przez Spółkę na rzecz innego podmiotu w oparciu o zawartą umowę mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów bez ograniczeń wynikających z postanowień art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
2005.05.18 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/75/40/2005/JZ
∟- czy przekazanie produktów Spółki na warunkach wskazanych we wniosku powinno być traktowane jako przekazanie próbek w rozumieniu art. 7 ust. 3 oraz 7 ust. 7 ustawy o VAT i tym samym, nie powinno podlegać opodatkowaniu;- czy wydanie prezentów o małej wartości, w sytuacji, gdy wartość tych prezentów jestznikoma oraz gdy są one wydawane osobom przypadkowym, nieidentyfikowalnym przez Spółkę, powinno być ewidencjonowane tylko i wyłącznie w celu określenia momentu, w którym łączna wartość prezentów przekazanych przez Spółkę osiągnie wartość 0,125% sprzedaży opodatkowanej w poprzednim roku podatkowym;
2005.05.18 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/75/39/2005/JZ
∟Czy wykorzystywanie przez Spółkę materiałów reklamowych i informacyjnych w punktach sprzedaży nie stanowi opodatkowanej dostawy towarów i czy nie powinno być klasyfikowane jako zużycie tych materiałów , które nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.
2005.05.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435DP1/423-26/05/MGA
∟Pytanie dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na rzecz członków komisji działających przy Zarządzie
2005.05.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/DP1/423-25/05/MGA
∟Pytanie dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w związku ze zorganizowaniem konferencji prasowej
2005.05.16 - Izba Skarbowa w Rzeszowie Ośrodek Zamiejscowy w Krośnie - IS.IX/1-415/12/05
∟ Interpretacje podatkowe Rodzaj dokumentudecyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowegoSygnaturaIS.IX/1-415/12/05Data2005.05.16AutorIzba Skarbowa w Rzeszowie Ośrodek Zamiejscowy w KrośnieTematPodatek dochodowy od osób fizycznych --> Koszty uzyskania przychodów --> Pojęcie i wysokość kosztów uzyskania przychodówPodatek dochodowy od osób fizycznych --> Koszty uzyskania przychodów --> Wydatki nieuznawane za koszty uzyskania przychodówSłowa kluczoweposiłkireklamareprezentacjaszkoleniezwiązek z przychodem
2005.05.13 - Urząd Skarbowy w Stalowej Woli - US.II-420/45/18/05
∟Czy otrzymane nieodpłatnie a następnie przekazywane nieodpłatnie innym kontrahentom materiały reklamowe (katalogi i ulotki) i dekoracyjne stanowią przychód spółki z o.o. oraz winny być zaliczane odpowiednio w koszty uzyskania przychodu, czy należy uznać je za realizację kampanii reklamowej producenta?
2005.05.12 - Urząd Skarbowy w Krośnie - PDP 4211/IN/CIT/3/2005
∟Czy wydatki związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem i transportem audytorów stanowi koszt uzyskania przychodu w pełnej wysokości, czy też są to koszty reprezentacji i reklamy objęte limitem 0,25 % przychodów?
2005.05.12 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/P1/423-0040/2/05/AP
∟Spółka prowadzi działalność w zakresie produkcji stolarki okiennej. Spółka jako producent sprzedaje stolarkę wyłącznie przedsiębiorcom (osobom fizycznym) trudniącym się montażem i sprzedażą stolarki okiennej, z którymi zawiera umowy dealerskie. Przedmiotem umowy dealerskiej jest prowadzenie przez dealera we własnym imieniu i na własny rachunek sprzedaży i promocji wyrobów i usług zakupionych od Spółki. Niektóre umowy przewidują, że Spółka - celem realizacji sprzedaży i promocji wyrobów kupowanych od Spółki – udostępni nieodpłatnie na czas trwania umowy: meble, stolarkę okienną służącą do ekspozycji, banery reklamowe zawierające logo Spółki, kompu...
2005.05.12 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-251/JJ
∟Zakres stosowania przepisów prawa podatkowego - przepisów o podatku od towarów i usług
2005.05.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-110/88/05/AF
∟Pytanie Spółki dotyczy zaliczenia do kosztów podatkowych wydatków na wyeksponowanie sprzedawanych towarów bezpośrednio jak też za pośrednictwem regionalnych dystrybutoów dystrybutorów oraz udostępniania placówkom handlowym materiaów (środków trwałych) wyposażonych w logo firmy i amortyzacjji tych środków twałych.
2005.05.09 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/P1/423-0021/2/05/AK
∟Czy w przypadku przekroczenia limitu wydatków na cele reprezentacji i reklamy spółka nie ma prawa do obniżenia podatku VAT o podatek naliczony zawarty w tym wydatku?
2005.05.09 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/422-100-80/05/AF
∟Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów koszty zakupu regałów sklepowych, przekazywanych do nieodpłatnego korzystania w momencie ich przekazania na podstawie umowy o współpracy jednostkom handlowym sprzedającym wyroby Spółki nabywane przez nie w hurtowniach bądź firmach dystrybucyjnych będących bezpośrednimi klientami Spółki?
2005.05.05 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/P1/423-0021/1/05/AK
∟Czy ustalając wysokość limitu, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, winna przyjmować wydatki bez uwzględnienia zawartego w nich podatku naliczonego, czy też wydatek wraz z podatkiem VAT?
2005.05.04 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej - PP/443-59/05
∟Czy od zakupu usług marketingowych należy wystawić fakturę wewnętrzną i naliczyć podatek od towarów i usług ?
2005.05.04 - Izba Skarbowa w Białymstoku - PB I/4117/i/2/MI/05
∟Czy rezygnacja z opłat ryczałtowych przy sprzedaży leków i wydawanie ich za 1 grosz jest dla apteki stratą, którą można potraktować jako reklama niepubliczna i zaliczyć ją do kosztów uzyskania przychodów w kwocie nie wyższej niż 0,25 % rocznego przychodu apteki? Pismem z dnia 3 stycznia 2005 roku uzupełnionym pismem z dnia 18 lutego 2005 roku zwrócił się Pan za pośrednictwem pełnomocnika do
2005.04.26 - Trzeci Urząd Skarbowy w Bydgoszczy - PG-2-415-11/05
∟Czy koszty reprezentacji i reklamy należy rozliczać co miesiąc do wysokości 0,25 % przychodu, czy można raz w roku w grudniu sporządzić korektę w przypadku przekroczenia limitu.
2005.04.26 - Małopolski Urząd Skarbowy - PP1/443-47/05/MI/25565
∟Czy w oparciu o art. 88 ust. 3 pkt 3 ustawy o podatku od towarów i usług w sytuacji przekroczenia kwoty limitu 0,25 % przychodu podatkowego, uniemożliwiającego zaliczenietych wydatków do kosztów uzyskania przychodów, fakt opodatkowania przekazania towarów na reprezentację lub reklamę uprawnia do dokonania odliczenia podatku naliczonego przy zakupie tych towarów ?.
2005.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423/54/71/05/AW
∟Czy w przypadku ponoszenia przez Spółkę wydatków bezpośrednio i wyłącznie związanych z produktem usługobiorcy, na cele reprezentacji/reklamy niepublicznej, w ramach świadczonych usług, dopuszczalne jest uznanie przez Spółkę tych wydatków za koszt podatkowy w pełnej wysokości (tj. z pominięciem ograniczeń z art. 16 ust.1 pkt. 28ustawy ?).
2005.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-93/73/05/PK
∟Czy koszty towarów (pojedyncze egzemplarze kosmetyków, próbki i testery kosmetyków), przekazywanych redakcjom czasopism (w celu wykonania zdjęć lub w celu zapoznania się z towarem) oraz dziennikarzom w charakterze upominków, a także koszty zaproszeń na konferencje prasowe i koszty opakowań przekazywanych towarów są kosztami uzyskania?
2005.04.25 - Urząd Skarbowy w Bytomiu - II PD/423-5/05
∟Fundacja organizuje konferencje prasowe dla TV i dziennikarzy, na których prezentowana jest działalność Fundacji. Organizowane są też spotkania z przedstawicielami firm oraz z osobami prywatnymi, których Fundacja chce zainteresować swoją pracą. W trakcie tych spotkań Fundacja zapewnia symboliczny poczęstunek. Czy koszt usługi gastronomicznej związanej z tym poczęstunkiem może stanowić koszt uzyskania przychodów?
2005.04.25 - Izba Skarbowa w Poznaniu - BD-G/415-1/05/Z
∟Czy istnieje mozliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu - w ramach reprezentacji i reklamy - wydatków na zakup konia wierzchowego ?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.