Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70

2004.02.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna - II/423-3/04
     ∟Czy zakup ściereczek przeznaczonych do ekspozycji w ogólnie dostępnych miejscach (gabinety lekarskie, apteki), na których zamieszczono nazwę preparatu farmaceutycznego, stanowi koszt uzyskania przychodu jako reklama publiczna dla spółki zajmującej się sprzedażą tego preparatu?

2004.02.16 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - US72/ROP1/423/2/04/MP
     ∟Czy wydatki (przekazane dystrybutorom gratisy) za pomocą których przeprowadzają one sprzedaż promocyjną mogą być kwalifikowane do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości czy też są objęte limitem 0,25%?Czy podatek VAT naliczony od wartości przekazanych materiałów stanowi koszt uzyskania przychodów w pełnej wysokości?W odpowiedzi na wniosek z dnia 05.12.2003 r. (wpływ 02.01.2004 r.) o wydanie informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego, uzupełniony w dniu 10.02.2004 r.,

2004.02.09 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - US38/443/47/2003/MG
     ∟Czy w rozumieniu obowiązującego prawa marketing na rzecz irlandzkiej firmy, należy uznać za sprzedaż traktowaną jako eksport i opodatkowaną stawką podatku VAT 0% i czy należy taką sprzedaż umieścić w pozycji 20 deklracji VAT-7. W odpowiedzi na pismo z dnia 11 grudnia 2003 r. (data wpływu 17 grudnia 2003 r.), uzupełnione o własne stanowisko pismem z dnia 5 stycznia 2004 r. (data złożenia 6 stycznia 2004 r.) dotyczące udzielenia pisemnej informacji o zakresie stosowania prawa podatkowego zgodnie z art. 14a §1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zm.)

2004.01.23 - Warmińsko-Mazurski Urząd Skarbowy - US.PPM/443-2/RD/04
     ∟- czy informacje zawarte w załączonym do pisma folderze stanowią reklamę produktów, czy wyłącznie informację handlową ?

2004.01.22 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/005/0796/03
     ∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym wydatki poniesione z tytułu zakupu usług gastronomicznych Podatniczka powinna zakwalifikować jako koszty reprezentacji i reklamy i uwzględnić w kosztach uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej w granicach limitu określonego w art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? Stan faktyczny:Podatniczka - prowadząca pozarolniczą działalność gospodarczą – jest przedstawicielem handlowym Spółki Akcyjnej, której przedmiotem działalności jest handel winami importowymi. W ramach swojej działalności Podatniczka pośredniczy w sprzedaży, szkoli sprzedawców i hurtowników w zakresie znajomości aso...

2003.12.12 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/005/0532/03
     ∟Czy wydatki poniesione z tego tytułu Spółka powinna zakwalifikować jako koszty reprezentacji i reklamy i uwzględnić w kosztach uzyskania przychodów w granicach limitu określonego w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zajmuje się importem donic i roślin doniczkowych oraz sprzedażą i wynajmem tego towaru na rynku polskim. Kilkanaście roślin doniczkowych Spółka zamierza przeznaczyć na potrzeby wewnętrzne swojego biura. Rośliny te mają być ustawione w pomieszczeniach biurowych celem poprawy warunków pracy i zapewnienia większej ilości tlenu.Stan prawny:Zgodnie z treścią art. 15 ust. 1 ustawy z...

2003.12.11 - Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza - PB1-443/66/03
     ∟Opodatkowanie podatkiem VAT przychodów z tytułu świadczenia na rzecz firmy telekomunikacyjnej usługi polegającej na promowaniu jej przez reklamę, marketing i sprzedaż „programu lojalnościowego”

2003.11.26 - Urząd Skarbowy w Limanowej - PDOP/423/1/2003
     ∟Czy spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości podatek należny VAT wynikający z faktur wewnętrznych dotyczących reprezentacji i reklamy?

2003.10.24 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach - KW 005/28/03
     ∟Czy wydatki poniesione i udokumentowane paragonami i pokwitowaniami za pobyt przedstawicieli firm, dla których jednostka zorganizowała misję w Chicago będą kosztem uzyskania przychodu w działalności gospodarczej w zakresie promocji i reklamy ?

2003.10.03 - Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie - II US-II/443/65/2003
     ∟Czy przekazanie na potrzeby reprezentacji i reklamy zakupionych obcych usług druku i dystrybucji powoduje obowiązek opodatkowania czynności przekazania oraz czy faktura dokumentująca wykonanie ww. usług może stanowić podstawę do odliczenia podatku naliczonego z niej wynikającego?

2003.09.02 - Urząd Skarbowy Kraków-Śródmieście - PP/443/61/03/AZ
     ∟Opodatkowanie podatkiem od towarów i usłaug świadczenia na rzecz nierezydentów usług reklamowych oraz usług przetwarzania danych i dostarczania informacji

2003.08.22 - Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta - PP/2/443/7/03/KZ
     ∟Czy wydane w ramach sprzedaży premiowej nagrody (upominki) podlegają opodatkowaniu na podstawie art. 2 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 8 stycznia 1993 r. o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym? Urząd Skarbowy Kraków Nowa Huta działając na podstawie art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. Nr 137, poz.926 ze zm.), w odpowiedzi na pismo z dnia 31.07.2003 r. (data wpływu do US 14.08.2003 r.) informuje o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego w podatku VAT.Podatnik zwrócił się do Urzędu Skarbowego w sprawie udzielenia odpowiedzi czy wydane w ramach sprzedaży premiowej nagrody (upominki) podlegają opodatkowaniu podatkiem od tow...

2003.08.09 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Tarnowie - DP/443-39/2/03
     ∟Jaka jest stawka podatku VAT dla usług w zakresie produkcji dźwiękowych reklam radiowych świadczonych na rzecz nierezydentów? W odpowiedzi na pismo Spółki złożone w tut. Urzędzie w dniu 28.07.2003 r., uzupełnione w dniu 21.08.2003 r., w sprawie udzielenia informacji w zakresie stosowania przepisów ustawy o podatku od towarów i usług - Pierwszy Urząd Skarbowy w Tarnowie, działając na zasadzie art. 14a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zm.) wyjaśnia: Opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług podlegają czynności wymienione w art. 2 ustawy z dnia 8 stycznia 1993 r. o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym (Dz. ...

2003.06.24 - Urząd Skarbowy Kraków-Śródmieście - PB1/423/10/03/KW
     ∟Czy wydatki związane z akcją promocyjną skierowaną do partnerów handlowych stanowią dla spółki koszt uzyskania przychodów? Urząd Skarbowy Kraków-Sródmieście w odpowiedzi na pismo Spółki znak: (...) z dnia 16.04.2003 r.(data wpływu do Urzędu: 28.04.2003 r.) w sprawie oceny skutków podatkowych dotyczących wydatków związanych z prowadzoną akcją promocyjną (...) działając w trybie art. 14a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz.U. Nr 137, poz. 926 ze zm.) przekazuje poniższe informacje: Zgodnie z postanowieniami zawartymi art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U. Nr 54, poz. 654 ze zm.) kosztami uz...

2003.04.08 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Tarnowie - DP/443-13/03
     ∟Przekazanie koszulek, parasoli, radia, zegarków i innych materiałów, które nie posiadają logo podatnika, jako nagród w konkursach radiowych w świetle przepisów ustawy o podatku od towarów i usług W odpowiedzi na pismo Spółki z dnia 31marca 2003 r. z zapytaniem w zakresie podatku od towarów i usług - Pierwszy Urząd Skarbowy w Tarnowie działając na podstawie art. 14 a i 14 b ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zm.) uprzejmie wyjaśnia: Przedmiotem opodatkowania w podatku od towarów i usług są tylko te czynności, działania oraz stany, które zostały wymienione w przepisie art. 2 ustawy z dnia 8 stycznia 1993 roku o podatku od ...

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj