Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

2005.08.31 - Urząd Skarbowy w Nowym Sączu - PD-2-415-51-05
     ∟Czy poniesione wydatki na zakup reklamówek z logo innej - firmy, które następnie przekazuje nieodpłatnie swoim kontrahentom, którzy wydają je ostatecznym klientom jako opakowanie do zakupionego jednostkowo towaru należy zaliczyć do kosztów reklamy publicznej, czy bezpośrednio w koszty uzyskania przychodu?

2005.08.30 - Urząd Skarbowy w Żarach - USX-443-P/34/DN/05
     ∟Czy przekazanie akcesoriów sportowych dla klubu sportowego podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług? W jaki sposób należy to przekazanie udokumentować? Postanowienie

2005.08.30 - Izba Skarbowa w Lublinie - PP1/448-714/04/I
     ∟1. Jaką stawkę podatku od towarów i usług winien zastosować wykonawca robót budowlano-montażowych i infrastruktury towarzyszącej związanych z budynkiem mieszkalnym ?2. Jakie stawki podatku od towarów i usług obowiązują do kosztów refakturowanych naliczonych w czynszu za lokale użytkowe typu własnościowego i za garaże ?3. Czy podatek naliczony związany z zakupem kawy, herbaty na cele reprezentacji podlega odliczeniu ? Czy nieodpłatne przekazanie tych towarów podlega opodatkowaniu ? Stosownie do art. 14b § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. Nr 137, poz. 926 z późn. zm.) w brzmieniu obowiązującym do końca 2004 r. , po zweryfikowaniu – w k...

2005.08.29 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP II 443/1/164/152/05
     ∟Podatnik zwraca się z zapytaniem w kwestii dotyczącej prawa do odliczenia podatku naliczonego od nabytych towarów i usług przeznaczonych na reprezentację i reklamę, nie prowadzonych publicznie, w przypadku, gdy wydatki na ich nabycie nie są zaliczane do kosztów z powodu przekroczenia limitu 0,25% przychodu w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym. Podatnik podaje, iż zakupuje towary i usługi, które w momencie poniesienia wydatku, uznaje jako czynności wykonywane w ramach reprezentacji i reklamy niepublicznej. Podatnik obserwuje limit 0,25% przychodów i nie uznaje za koszty uzyskania przychodów kosztów reprezentacji i reklamy niepublicznej w części przekraczającej 0,25% ...

2005.08.29 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP II 443/1/163/151/05
     ∟Podatnik zwraca się z zapytaniem w kwestii dotyczącej prawa do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturach dokumentujących zakupy towarów zużytych na cele reprezentacji i reklamy, nie prowadzonej publicznie, w przypadku przekroczenia limitu 0,25% przychodu w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym Podatnik podaje, iż zakupuje towary handlowe do dalszej odsprzedaży. Zakupione towary wprowadza na magazyn. W momencie ich sprzedaży, wartość zakupu stanowi dla Spółki koszt uzyskania przychodu. Sprzedaż w całości objęta jest podatkiem od towarów i usług i podatek zawarty w otrzymanych fakturach, w całości jest odliczany. Po wprowadzeniu towaru na magazyn i odliczeni...

2005.08.26 - Urząd Skarbowy w Żarach - I/415-15/I-21/MM/16/05
     ∟Jak ewidencjonować wydatki związane z reklamą w podatkowej księdze przychodów i rozchodów.

2005.08.25 - Pomorski Urząd Skarbowy - PV/443-228/IV/2005/DP
     ∟Czy Podatnikowi przysługuje prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony ujęty w fakturach zakupu materiałów i usług związanych z wykonaniem i udostępnieniem tzw. ekranów?

2005.08.25 - Pomorski Urząd Skarbowy - PV/443-227/IV/2005/DP
     ∟Czy Podatnik udostępniając ekrany na zasadach wskazanych powyżej, opatrzone znakiem słowno-graficznym wykonuje czynności opodatkowane podatkiem od towarów i usług?

2005.08.24 - Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach - OG-005/99/PD-I/423/13/2005
     ∟Czy wolny od podatku dochodowego od osób prawnych jest dochód odpowiadający równowartości wydatków nie uznawanych za koszty uzyskania przychodów?Spółka pismem z dnia 24.05.2005 r. (wpłynęło w dniu 24.05.2005 r.) zwróciła się do tut. Urzędu z zapytaniem, czy wolny od podatku dochodowego od osób prawnych jest dochód odpowiadający równowartości wydatków nie uznawanych za koszty uzyskania przychodów. Opisany przez Spółkę stan faktyczny jest następujący: jako sportowa spółka akcyjna korzysta ze zwolnienia przedmiotowego na mocy art. 17 ust. 1 pkt 4n ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.), w ...

2005.08.24 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-209-198/05/JL
     ∟Czy w stacji telewizyjnej-nadawcy programów telewizyjnych stanowią koszty produkcji serwisów informacyjnych i są kosztem uzyskania przychodów wydatki na zakup ubiorów, dodatków dla prezenterów i dziennikarzy, kosmetyków oraz usług fryzjerskich i kosmetycznych? P O S T A N A W I A

2005.08.22 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-238/2/05
     ∟Wnioskująca zwróciła się z zapytaniem, czy w związku ze zmianami w ustawie o podatku od towarów i usług, które weszły w życie z dniem 1.06. 2005 r., analizując brzmienie art. 7 ust. 2-3, art. 86 ust. 1 i ust. 8 pkt 2, ma Ona prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w cenie kupowanych produktów przekazywanych do zużycia potencjalnym klientom ?

2005.08.22 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-238/1/05
     ∟Wnioskująca zwróciła się z zapytaniem, czy w związku ze zmianami w ustawie o podatku od towarów i usług, które weszły w życie z dniem 1.06. 2005 r., analizując brzmienie art. 7 ust. 2-3, art. 86 ust. 1 i ust. 8 pkt 2, ma Ona prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w cenie kupowanych produktów (przekazywanych do zużycia) oraz towarów przekazywanych jako próbka potencjalnym klientom pomimo, że następnie nie opodatkowuje takiego zużycia lub przekazania podatkiem należnym, w związku z wyłączeniem z opodatkowania, na podstawie art. 7 ust. 3 ustawy ?

2005.08.19 - Świętokrzyski Urząd Skarbowy - RO/443/84/1/2005
     ∟Czy podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług czynności związane z reprezentacją i reklamą, a polegające na:- przekazaniu wyrobów gotowych i ich elementów dla przedstawicieli handlowych,- zuzyciu materiałów w związku z organizacją stoisk wystawienniczych na targach i wystawach,- zużyciu wyrobów gotowych i ich elementów, które ulegają zniszczeniu na targach i wystawach,- transporcie eksponatów na targi i wystawy własnymi środkami transportu,- przekazaniu na potrzeby organizacji spotkań z kontrahentami napoi, owoców i słodyczy,- wystawieniu w pasach drogowych tablic reklamowych zakładu w przypadku odliczania podatku naliczonego od nabytych towarów i usług...

2005.08.12 - Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany - 1432/PP/P/440-134/14a/05/KC
     ∟dotyczy reprezentacji i reklamy: przekazania długopisów, kubków z logo firmy

2005.08.09 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/189/WD/423/64/05/TC
     ∟Dotyczy konsekwencji sprzedaży towar-zestaw składający się z dwóch produktów,a który dla celów marketingowych oferowany będzie w zestawie typu „kup dwa zapłać za jeden”

2005.08.09 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-210/05
     ∟Podatnik zwraca się z zapytaniem, czy bezpłatne przekazanie kontrahentom katalogów podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?

2005.08.09 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP I 443/1/207/05
     ∟Pytanie Podatnika w sprawie dotyczącej obowiązku opodatkowania nabytych usług aranżacji i wykonania ogrodu przed siedzibą firmy.

2005.08.05 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-184/191/05/PK
     ∟Czy koszty działalności Przedstawicielstwa w Moskwie, ponoszone przez Spółkę (wynajem biura, wszelkie koszty obsługi prawnej, finansowej itp., pensja Dyrektora Przedstawicielstwa, koszty kupna i eksploatacji samochodu, reprezentacji i reklamy) są kosztami uzyskania przychodów Spółki? Przedstawicielstwo nie prowadzi działalności gospodarczej.

2005.08.04 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-96/CIT/05
     ∟ Podatnik prosi o potwierdzenie, czy prawidłowe jest Jego stanowisko, zgodnie z którym koszty ponoszone z tytułu usług reklamowych i marketingowych świadczonych przez zleceniobiorcę stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów? Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka na podstawie zawartej umowy nabywa od Firmy X (zleceniobiorca) usługi reklamowe i marketingowe, dotyczące produktów leczniczych z tzw. grupy leków bez recepty, kosmetyków i suplementów diety. Świadczenie w sposób ciągły kompleksowej usługi reklamowej na rzecz Spółki obejmuje w szczególności następujące działania: - tworzenie koncepcji promocji marki...

2005.08.01 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-3/i/4407/65/05
     ∟Czy przekazanie ulotek informacyjnych, jako związane z prowadzonym przez Spółkę przedsiębiorstwem, a także przekazanie artykułów spożywczych na cele reprezentacji i reklamy w celu ich zużycia na terenie zakładu pracy przez klientów i kontrhentów Spółki podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2005.08.01 - Izba Skarbowa w Gdańsku - PI/005-27/05/Z/04
     ∟Czy wykonujac czynności przedmiotowo zwolnione zpodatku VAT podatnik ma prawo do odliczenia podatku naliczonego przy zakupie towarów, przekazanych następnie nieodpłatnie na cele reklamowe podlega odliczeniu w całości czy też proporcjonalnie?

2005.07.29 - Urząd Skarbowy Łódź-Polesie - IB-415 / 46 /05
     ∟ Czy bony otrzymane za wypełnienie ankiety z wiadomości o firmie zwolnione są z podatku dochodowego od osób fizycznych ?

2005.07.29 - Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim - DN/415-14/05
     ∟Czy wartość wręczonych burmistrzom, przewodniczącym Rady Miasta, radnym oraz przedstawicielom zaprzyjaźnionego miasta we Francji na sesji Rady Miasta albumów stanowi przychód podlegający opodatkowaniu w podatku dochodowym od osób fizycznych?Postanowienie

2005.07.28 - Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek - 1437/ZI/443/315/KO/05
     ∟Ze stanu faktycznego przedstawionego we wniosku wynika, iż firma Pana świadczy usługi optyczne oraz prowadzi sprzedaż wszelkiego rodzaju okularów. Produkt jaki jest sprzedawany nie wymaga odpowiedniego opakowania. W tym celu kupuje Pan futerały, których jednostkowa wartość jest poniżej 5 zł. i wręcza je klientom bezpłatnie. Są to tzw. prezenty o małej wartości, które jednocześnie spełniają rolę reklamy działalności, ponieważ na przedmiotowych futerałach drukowane są dane firmy. Jednocześnie, systematycznie przekazywane są nieodpłatnie materiały reklamowe i informacyjne w postaci ulotek, broszur, kalendarzyków, które są elementem prowadzonej przez Pana reklamy...

2005.07.28 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR/443-247/05/MŻ
     ∟Z przedstawionego przez Stronę stanu faktycznego wynika, że zakupuje Ona materiały informacyjno - reklamowe (ulotki, broszury, foldery) oraz inne towary, które są przekazywane potencjalnym klientom lub wystawiane w salonach sprzedaży. Podatek naliczony od tych towarów nie został przez Stronę odliczony. W związku z tym Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska w kwestii opodatkowania podatkiem od towarów i usług przekazania klientom zakupionych materiałów informacyjno - reklamowych (ulotki, broszury, foldery) lub innych towarów związanych bezpośrednio z prowadzonym przedsiębiorstwem, jeśli podatek naliczony od tych towarów nie został odliczony. Zdaniem Strony prze...

2005.07.28 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-159-182/05/AW
     ∟Czy wydatki związane z zakupem alkoholu, jako wydatki związane z prowadzeniem przedsiębiorstwa, można zaliczyć do kosztów reprezentacji i reklamy limitowanej tzn. do kosztów o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

2005.07.26 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/185/WD/423/57/05/HO
     ∟Czy można uznać za koszty uzyskania przychodu wydatki na prowadzenie działań pormocyjnych i reklamowych w świetle art.15 ust.1?

2005.07.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-159-171/05/AW
     ∟Czy zakupy dokonywane przez przedstawicielstwo zagraniczne Spółki nie stanowią dla XXX S.A. podstawy do naliczenia i odprowadzenia zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt. 2a ustawy o podatku dochodowym osób prawnych.

2005.07.25 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-382/2005/JJ
     ∟Spółka w związku z prowadzoną działalnością, w celach promocyjno-reklamowych przekazuje nieodpłatnie kontrahentom różnego rodzaju prezenty (długopisy, koszulki, książki, bluzy itp.). Cena jednostkowa prezentów może być różna: od poniżej 5 zł do ponad 100 zł. Spółka prowadzi ewidencję prezentów o wartości pomiędzy 5 a 100 zł, ale tylko w zakresie konkretnej akcji promocyjnej, a nie w sposób ciągły dla wszystkich obdarowanych osób w ciągu roku. Spółka uważa, że wszelkie nieodpłatne przekazanie towarów na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem nie podlega opodatkowaniu VAT. Spółka w związku z prowadzoną działalnością, w celach promocyjno-reklamowych przekazuje nieodpłatnie kontrahentom różnego rodzaju prezenty (długopisy, koszulki, ks...

2005.07.22 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-204/05
     ∟Spółka zwróciła się z następującymi pytaniami:– Czy rozprowadzanie przez Spółkę bezpłatnych informatorów ( gazetek ) o aktualnej ofercie handlowej, zawierających między innymi zdjęcia i ceny oferowanych towarów, podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?,– Czy wydawanie przez Podatnika toreb foliowych opatrzonych logo firmy do pakowania towarów nabywanych w sklepie Spółki, podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj