Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65
2006.05.31 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP II 443/1/146/309/06
∟Zapytanie Podatnika dotyczy prawa do obniżenia kwoty podatku naliczonego przy zakupie stojaków i tablic reklamowych, które są następnie nieodpłatnie użyczane kontrahentom w celu reklamy wyrobów Spółki, oraz obowiązku opodatkowania podatkiem od towarów i usług przedmiotowego użyczenia.W dniu 27 marca 2006 r. do Naczelnika Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu wpłynął wniosek o udzielenie interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Pismem z dnia 13 kwietnia 2006 r. Nr PPII/443/146/127/SG/06 Naczelnik Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu wezwał Spółkę do uzupełnienia wniosku. Podatnik uzupełnił wniosek pismem z dnia 24 kwietnia 2006 r. i z dnia 11 maja 2006 r.Z treści złożonego wniosku wynika, że Podatnik prowadzi ...
2006.05.30 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/518/WD/423/22/06/JL
∟1.Czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy upominków przekazywanych lekarzom, aptekarzom i hurtownikom Spółka może w całości zaliczyć w koszty reklamy publicznej?2.Czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy bonów YYY Spółka może zaliczyć w koszty reklamy publicznej?3.Czy przekazanie placówkom medycznym świadczeń rzeczowych stanowi koszty uzyskania przychodu jako reprezentacja w ramach limitu 0,25%?4.Czy koszty organizacji spotkań promocyjnych dla lekarzy oraz osób prowadzących obrót produktami leczniczymi stanowią koszty uzyskania przychodu w pełnej wysokości?5.Czy koszt przeprowadzenia akcji dla pacjentów (Białe Tygodnie, Białe Soboty) stanowi koszty uzyskania Spółki w pełnej wysokości jako reklama publiczna?6.Czy koszty sponsoringu w przypadku braku faktur...
2006.05.29 - Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - III-2/443-15.1/18489/06/PJ
∟Jak ustalić podstawę opodatkowania podatkiem od towarów i usług w przypadku wydania przez Podatnika własnych wyrobów bez wynagrodzenia w związku z prowadzonym przedsiębiorstwem ?
2006.05.25 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-73/06/MS
∟Podatnik zwraca się z wnioskiem o potwierdzenie, iż przedmiotowe usługi stanowią usługi reklamy.
2006.05.25 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-156/06/MS
∟Podatnik zwraca się z zapytaniem o wskazanie miejsca świadczenia/opodatkowania przedmiotowych usług.
2006.05.25 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423-36/06/KK
∟Czy wydatki przeznaczone na kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie ludzi o negatywnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
2006.05.25 - Izba Skarbowa w Opolu - PD-I-42190/I/2/MC/06
∟Spółka zwróciła się do
2006.05.24 - Izba Skarbowa w Olsztynie - PP2/4407-005-9/06
∟- dotyczy opłaty wnoszonej przez podmioty świadczące usługi będące reklamą napojów alkoholowych.Działając na podstawie art. 14b § 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r., Nr 8, poz. 60 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Olsztynie po rozpatrzeniu zażalenia z dnia 10.03.2006r. na postanowienie Naczelnika Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Skarbowego w Olsztynie z dnia 06.03.2006r., znak: US.PPM/443-94/AT/05, w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji w przedmiocie opłaty wnoszonej przez podmioty świadczące usługi będące reklamą napojów alkoholowych, - odmawia zmiany przedmiotowego postanowienia.Pismem z dnia 14.12.2005r, uzupełnionym pismem z dnia 2.02.2006r., Wnioskodawca wystąpił do Naczelnika Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Skarbowe...
2006.05.24 - Izba Skarbowa w Olsztynie - P2/4407-005-9/06
∟- dotyczy udzielenia pisemnej interpretacji w przedmiocie prawa do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z faktury wystawionej we wrześniu 2003r., dokumentującej poniesione nakłady na odcinek drogi, do którego Spółka nie posiada tytułu prawnego. Dyrektor Izby Skarbowej w Olsztynie na podstawie art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r., Nr 8, poz. 60 ze zm.), zmienia z urzędu postanowienie
2006.05.17 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-72/06/JW
∟Jaką stawką podatku VAT opodatkowane są usługi najmu pomieszczeń i specjalistycznego sprzętu (lasera)?
2006.05.12 - Urząd Skarbowy Łódź-Polesie - US II/423/4/06
∟W którym momencie należy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione z tytułu umowy, której przedmiotem jest reklama ? W dniu 21.03.2006 r. wpłynęło do tutejszego Organu pismo Podatnika z dnia 20.03.2006 r. dotyczące interpretacji ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. W powyższym piśmie Spółka przedstawia następujący stan faktyczny:Spółka zawarła umowę na okres od 15.12.2005 r. do 30.06.2006 r. ze Stowarzyszeniem ... o świadczenie reklamy poprzez umieszczenie i utrzymanie w estetycznym stanie tablic reklamowych na koronie stadionu, umieszczenie logotypu Zleceniodawcy w holu budynku klubu oraz w serwisie internetowym Klubu, poinformowanie mediów...
2006.05.09 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-135/145/06/MC
∟Czy wydatki na zakup opakowań z logo firmy i adresami sklepów, wydawanych nieodpłatnie klientom zakupującym towar w celu zapakowania go, są kosztami podatkowymi zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, czy kosztami reklamy niepublicznej zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28? Spółka prowadzi działalność handlową polegającą na sprzedaży detalicznej.
2006.05.08 - Urząd Skarbowy w Słupsku - PIII/2/443-7/06
∟Czy można odliczyć w całości podatek od towarów i usług od wydatków ponoszonych na reprezenatację i reklamę niepubliczną w przypadku przekroczenia limitu kosztów, określonego w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.04.28 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP3/423-48/06/36569
∟Czy ponoszone wydatki na zakup usług marketingowo - reklamowo- promocynjych, świadczonych przez sieci i odbiorców hurtowych, stanowią koszt uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych.
2006.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-45-129/06/AJ
∟Czy wydatki związane z wykonaniem przez Spółkę usługi marketingowej na rzecz podmiotu powiązanego stanowią koszty reprezentacji i reklamy Spółki?
2006.04.20 - Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie - II US. I. PB/423-9/05
∟Czy wydatek podatnika poniesiony na zakup odzieży roboczej (kombinezon roboczy i podkoszulek), na której widnieje znak towarowy sprzedawanych przez niego towarów, przekazanej następnie w dużej ilości (np. 300 szt. i więcej) klientowi będącemu znacznym nabywcą jego towarów należy ująć jako koszty reprezentacji nielimitowanej?
2006.04.05 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - 1438/DP/423/10-1/06/GE
∟Czy ponoszone koszty reprezentacji i reklamy - zakup alkoholu mogą stanowić koszty uzyskania przychodu w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.03.27 - Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1449/2BV/443/2006/136/KA
∟Czy nieodpłatne przekazanie biletów wstępu na spektakl dla różnych osób i instytucji w celu propagowania działalności kulturalnej oraz publikacji recenzji podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
2006.03.15 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/4218-0004/06
∟Czy wydatki na utrzymanie koni reklamujących Spółkę stanowią koszt uzyskania przychodów? Decyzja
2006.03.13 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/HTI/4407/14-72/05/EN
∟Czy Stronie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego, zawartego w cenie towarów i usług, przeznaczonych na reprezentację i reklamę w sytuacji, gdy wydatki na nabycie tych towarów i usług nie mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, ponieważ przekraczają limit 0,25 % przychodów Strony zgodnie z art. 16 ust.1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz nie są one związane z opodatkowaną dostawą towarów na podstawie art. 7 ust.2 ustawy o VAT lub opodatkowanym świadczeniem usług w oparciu o art. 8 ust. 2 w/w ustawy?
2006.03.09 - Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu - PSUS/PB-RI-PDP/423/2/P/05/KL
∟Czy wydatki na druk i bezpłatne rozprowadzanie katalogów Spółki stanowią w całości koszty uzyskania przychodów niezwiązane z reklamą?
2006.03.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP 1/423-43/83/06/MG
∟Czy koszty związane z uporządkowaniem terenów zielonych (założenie trawnika, posadzenie krzewów i drzew, założenie instalacji nawadniającej) wokół siedziby firmy, gdzie prowadzona jest działalność gospodarcza (podstawowa - handel i uboczna - wynajem powierzchni) są w całości kosztem uzyskania przychodów, czy w granicach limitu z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy?
2006.03.07 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PD-4230Z-11/06/GZ
∟Czy przedstawione przez Podatnika stanowisko w sprawie zaliczenia wydatków z tytułu reklamy publicznej i niepublicznej do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich poniesienia jest prawidłowe ?
2006.03.02 - Warmińsko-Mazurski Urząd Skarbowy - US.PD/423-70/AB/05
∟dotyczy zastosowania prawa podatkowego w sprawie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów opłaty od wartości reklamy napojów alkoholowych. Pismem z dnia 14 grudnia 2005r., uzupełnionym pismem z dnia 2 lutego 2006r., Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w podatku dochodowym od osób prawnych. Z treści wniosku wynika, iż Spółka bierze udział w kampanii reklamowej piwa poprzez świadczenie usług na rzecz agencji reklamowej „M... C...” Sp. z o.o. w W.... „M... C...” Sp. z o.o. jest bezpośrednim zleceniobiorcą usług reklamowych na rzecz producenta piwa. Przedmiotem ...
2006.02.28 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/155/05/JB/2
∟Czy jest możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup wody mineralnej, kawy, herbaty, które następnie są nieodpłatnie udostępniane pracownikom hotelu w czasie pracy
2006.02.23 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP1/423-7/06/K/16681
∟Podatnik zwrócił się z zapytaniem czy koszty zakupu nagród, które wydawane są w konkursach organizowanych przez Spółkę i ogłaszanych na stronach internetowych stanowią w całości koszty uzyskania przychodów.
2006.02.08 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-240/CIT/05
∟Pytanie Podatnika dotyczy zaliczenia wydatków, poniesionych przez Podatnika na zakup odzieży służbowej, przekazanej pracownikom, do kosztów uzyskania przychodów. W dniu 25.11.2005r. do tutejszego organu podatkowego wpłynął wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, uzupełniony pismem z dnia 22.12.2005r. (wpływ do tutejszego organu podatkowego w dniu 27.12.2005r.). Z przedstawionego przez Spółkę stanu faktycznego wynika, że firma zakupuje dla pracowników odzież w postaci kurtek. Odzież jest charakterystyczna dla firmy poprzez zamieszczenie na niej logo firmy i stanowi odzież służbową reprezentującą firm
2006.02.03 - Urząd Skarbowy w Olsztynie - US.VI/I-415-152-V/05
∟Czy nagrody otrzymywane przez uczniów za udział w konkursach i olimpiadach są wolne od podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 115 ustawy o podatku dochodowego od osób fizycznych?Czy paczki rzeczowe dla osób dorosłych jak i paczki dla dzieci w ramach akcji "Wyprawka dla Żaczka" stanowią pomoc socjalną, w związku z czym są zwolnione z podatku na podstawie art. 21 ust. 1 pkt. 79? Czy upominki i nagrody dla krwiodawców, którzy oddali znaczne ilości krwi i działaczy społecznych, stanowią przychody z art. 20 ust. 1 ustawy o podatku dochodowego od osób fizycznych i podlegają zwolnieniu z podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a?Stosownie do postanowie
2006.02.01 - Urząd Skarbowy w Rudzie Śląskiej - PD/423-5/05
∟Czy wydanie nagród w ramach sprzedaży premiowej jest kosztem uzyskania przychodu (zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych) i nie stanowi kosztu reprezentacji i reklamy limitowane.
2006.01.31 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP3-423-76-05-7298-2006
∟Czy wartość zakupionych od zleceniodawcy produktów reklamowych w części w jakiej służą reklamie i promocji własnej (10% materiałów) stanowi w całości koszt uzyskania przychodów dlla podatnika czy też do wysokości limitu określonego w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.