Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65

2006.05.31 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP II 443/1/146/309/06
     ∟Zapytanie Podatnika dotyczy prawa do obniżenia kwoty podatku naliczonego przy zakupie stojaków i tablic reklamowych, które są następnie nieodpłatnie użyczane kontrahentom w celu reklamy wyrobów Spółki, oraz obowiązku opodatkowania podatkiem od towarów i usług przedmiotowego użyczenia.W dniu 27 marca 2006 r. do Naczelnika Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu wpłynął wniosek o udzielenie interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Pismem z dnia 13 kwietnia 2006 r. Nr PPII/443/146/127/SG/06 Naczelnik Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu wezwał Spółkę do uzupełnienia wniosku. Podatnik uzupełnił wniosek pismem z dnia 24 kwietnia 2006 r. i z dnia 11 maja 2006 r.Z treści złożonego wniosku wynika, że Podatnik prowadzi ...

2006.05.30 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/518/WD/423/22/06/JL
     ∟1.Czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy upominków przekazywanych lekarzom, aptekarzom i hurtownikom Spółka może w całości zaliczyć w koszty reklamy publicznej?2.Czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy bonów YYY Spółka może zaliczyć w koszty reklamy publicznej?3.Czy przekazanie placówkom medycznym świadczeń rzeczowych stanowi koszty uzyskania przychodu jako reprezentacja w ramach limitu 0,25%?4.Czy koszty organizacji spotkań promocyjnych dla lekarzy oraz osób prowadzących obrót produktami leczniczymi stanowią koszty uzyskania przychodu w pełnej wysokości?5.Czy koszt przeprowadzenia akcji dla pacjentów (Białe Tygodnie, Białe Soboty) stanowi koszty uzyskania Spółki w pełnej wysokości jako reklama publiczna?6.Czy koszty sponsoringu w przypadku braku faktur...

2006.05.29 - Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - III-2/443-15.1/18489/06/PJ
     ∟Jak ustalić podstawę opodatkowania podatkiem od towarów i usług w przypadku wydania przez Podatnika własnych wyrobów bez wynagrodzenia w związku z prowadzonym przedsiębiorstwem ?

2006.05.25 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-73/06/MS
     ∟Podatnik zwraca się z wnioskiem o potwierdzenie, iż przedmiotowe usługi stanowią usługi reklamy.

2006.05.25 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-156/06/MS
     ∟Podatnik zwraca się z zapytaniem o wskazanie miejsca świadczenia/opodatkowania przedmiotowych usług.

2006.05.25 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423-36/06/KK
     ∟Czy wydatki przeznaczone na kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie ludzi o negatywnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.

2006.05.25 - Izba Skarbowa w Opolu - PD-I-42190/I/2/MC/06
     ∟Spółka zwróciła się do

2006.05.24 - Izba Skarbowa w Olsztynie - PP2/4407-005-9/06
     ∟- dotyczy opłaty wnoszonej przez podmioty świadczące usługi będące reklamą napojów alkoholowych.Działając na podstawie art. 14b § 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r., Nr 8, poz. 60 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Olsztynie po rozpatrzeniu zażalenia z dnia 10.03.2006r. na postanowienie Naczelnika Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Skarbowego w Olsztynie z dnia 06.03.2006r., znak: US.PPM/443-94/AT/05, w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji w przedmiocie opłaty wnoszonej przez podmioty świadczące usługi będące reklamą napojów alkoholowych, - odmawia zmiany przedmiotowego postanowienia.Pismem z dnia 14.12.2005r, uzupełnionym pismem z dnia 2.02.2006r., Wnioskodawca wystąpił do Naczelnika Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Skarbowe...

2006.05.24 - Izba Skarbowa w Olsztynie - P2/4407-005-9/06
     ∟- dotyczy udzielenia pisemnej interpretacji w przedmiocie prawa do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z faktury wystawionej we wrześniu 2003r., dokumentującej poniesione nakłady na odcinek drogi, do którego Spółka nie posiada tytułu prawnego. Dyrektor Izby Skarbowej w Olsztynie na podstawie art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r., Nr 8, poz. 60 ze zm.), zmienia z urzędu postanowienie

2006.05.17 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-72/06/JW
     ∟Jaką stawką podatku VAT opodatkowane są usługi najmu pomieszczeń i specjalistycznego sprzętu (lasera)?

2006.05.12 - Urząd Skarbowy Łódź-Polesie - US II/423/4/06
     ∟W którym momencie należy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione z tytułu umowy, której przedmiotem jest reklama ? W dniu 21.03.2006 r. wpłynęło do tutejszego Organu pismo Podatnika z dnia 20.03.2006 r. dotyczące interpretacji ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. W powyższym piśmie Spółka przedstawia następujący stan faktyczny:Spółka zawarła umowę na okres od 15.12.2005 r. do 30.06.2006 r. ze Stowarzyszeniem ... o świadczenie reklamy poprzez umieszczenie i utrzymanie w estetycznym stanie tablic reklamowych na koronie stadionu, umieszczenie logotypu Zleceniodawcy w holu budynku klubu oraz w serwisie internetowym Klubu, poinformowanie mediów...

2006.05.09 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-135/145/06/MC
     ∟Czy wydatki na zakup opakowań z logo firmy i adresami sklepów, wydawanych nieodpłatnie klientom zakupującym towar w celu zapakowania go, są kosztami podatkowymi zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, czy kosztami reklamy niepublicznej zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28? Spółka prowadzi działalność handlową polegającą na sprzedaży detalicznej.

2006.05.08 - Urząd Skarbowy w Słupsku - PIII/2/443-7/06
     ∟Czy można odliczyć w całości podatek od towarów i usług od wydatków ponoszonych na reprezenatację i reklamę niepubliczną w przypadku przekroczenia limitu kosztów, określonego w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych?

2006.04.28 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP3/423-48/06/36569
     ∟Czy ponoszone wydatki na zakup usług marketingowo - reklamowo- promocynjych, świadczonych przez sieci i odbiorców hurtowych, stanowią koszt uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych.

2006.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-45-129/06/AJ
     ∟Czy wydatki związane z wykonaniem przez Spółkę usługi marketingowej na rzecz podmiotu powiązanego stanowią koszty reprezentacji i reklamy Spółki?

2006.04.20 - Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie - II US. I. PB/423-9/05
     ∟Czy wydatek podatnika poniesiony na zakup odzieży roboczej (kombinezon roboczy i podkoszulek), na której widnieje znak towarowy sprzedawanych przez niego towarów, przekazanej następnie w dużej ilości (np. 300 szt. i więcej) klientowi będącemu znacznym nabywcą jego towarów należy ująć jako koszty reprezentacji nielimitowanej?

2006.04.05 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - 1438/DP/423/10-1/06/GE
     ∟Czy ponoszone koszty reprezentacji i reklamy - zakup alkoholu mogą stanowić koszty uzyskania przychodu w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych?

2006.03.27 - Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1449/2BV/443/2006/136/KA
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie biletów wstępu na spektakl dla różnych osób i instytucji w celu propagowania działalności kulturalnej oraz publikacji recenzji podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2006.03.15 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/4218-0004/06
     ∟Czy wydatki na utrzymanie koni reklamujących Spółkę stanowią koszt uzyskania przychodów? Decyzja

2006.03.13 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/HTI/4407/14-72/05/EN
     ∟Czy Stronie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego, zawartego w cenie towarów i usług, przeznaczonych na reprezentację i reklamę w sytuacji, gdy wydatki na nabycie tych towarów i usług nie mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, ponieważ przekraczają limit 0,25 % przychodów Strony zgodnie z art. 16 ust.1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz nie są one związane z opodatkowaną dostawą towarów na podstawie art. 7 ust.2 ustawy o VAT lub opodatkowanym świadczeniem usług w oparciu o art. 8 ust. 2 w/w ustawy?

2006.03.09 - Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu - PSUS/PB-RI-PDP/423/2/P/05/KL
     ∟Czy wydatki na druk i bezpłatne rozprowadzanie katalogów Spółki stanowią w całości koszty uzyskania przychodów niezwiązane z reklamą?

2006.03.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP 1/423-43/83/06/MG
     ∟Czy koszty związane z uporządkowaniem terenów zielonych (założenie trawnika, posadzenie krzewów i drzew, założenie instalacji nawadniającej) wokół siedziby firmy, gdzie prowadzona jest działalność gospodarcza (podstawowa - handel i uboczna - wynajem powierzchni) są w całości kosztem uzyskania przychodów, czy w granicach limitu z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy?

2006.03.07 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PD-4230Z-11/06/GZ
     ∟Czy przedstawione przez Podatnika stanowisko w sprawie zaliczenia wydatków z tytułu reklamy publicznej i niepublicznej do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich poniesienia jest prawidłowe ?

2006.03.02 - Warmińsko-Mazurski Urząd Skarbowy - US.PD/423-70/AB/05
     ∟dotyczy zastosowania prawa podatkowego w sprawie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów opłaty od wartości reklamy napojów alkoholowych. Pismem z dnia 14 grudnia 2005r., uzupełnionym pismem z dnia 2 lutego 2006r., Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w podatku dochodowym od osób prawnych. Z treści wniosku wynika, iż Spółka bierze udział w kampanii reklamowej piwa poprzez świadczenie usług na rzecz agencji reklamowej „M... C...” Sp. z o.o. w W.... „M... C...” Sp. z o.o. jest bezpośrednim zleceniobiorcą usług reklamowych na rzecz producenta piwa. Przedmiotem ...

2006.02.28 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/155/05/JB/2
     ∟Czy jest możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup wody mineralnej, kawy, herbaty, które następnie są nieodpłatnie udostępniane pracownikom hotelu w czasie pracy

2006.02.23 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP1/423-7/06/K/16681
     ∟Podatnik zwrócił się z zapytaniem czy koszty zakupu nagród, które wydawane są w konkursach organizowanych przez Spółkę i ogłaszanych na stronach internetowych stanowią w całości koszty uzyskania przychodów.

2006.02.08 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-240/CIT/05
     ∟Pytanie Podatnika dotyczy zaliczenia wydatków, poniesionych przez Podatnika na zakup odzieży służbowej, przekazanej pracownikom, do kosztów uzyskania przychodów. W dniu 25.11.2005r. do tutejszego organu podatkowego wpłynął wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, uzupełniony pismem z dnia 22.12.2005r. (wpływ do tutejszego organu podatkowego w dniu 27.12.2005r.). Z przedstawionego przez Spółkę stanu faktycznego wynika, że firma zakupuje dla pracowników odzież w postaci kurtek. Odzież jest charakterystyczna dla firmy poprzez zamieszczenie na niej logo firmy i stanowi odzież służbową reprezentującą firm

2006.02.03 - Urząd Skarbowy w Olsztynie - US.VI/I-415-152-V/05
     ∟Czy nagrody otrzymywane przez uczniów za udział w konkursach i olimpiadach są wolne od podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 115 ustawy o podatku dochodowego od osób fizycznych?Czy paczki rzeczowe dla osób dorosłych jak i paczki dla dzieci w ramach akcji "Wyprawka dla Żaczka" stanowią pomoc socjalną, w związku z czym są zwolnione z podatku na podstawie art. 21 ust. 1 pkt. 79? Czy upominki i nagrody dla krwiodawców, którzy oddali znaczne ilości krwi i działaczy społecznych, stanowią przychody z art. 20 ust. 1 ustawy o podatku dochodowego od osób fizycznych i podlegają zwolnieniu z podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a?Stosownie do postanowie

2006.02.01 - Urząd Skarbowy w Rudzie Śląskiej - PD/423-5/05
     ∟Czy wydanie nagród w ramach sprzedaży premiowej jest kosztem uzyskania przychodu (zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych) i nie stanowi kosztu reprezentacji i reklamy limitowane.

2006.01.31 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP3-423-76-05-7298-2006
     ∟Czy wartość zakupionych od zleceniodawcy produktów reklamowych w części w jakiej służą reklamie i promocji własnej (10% materiałów) stanowi w całości koszt uzyskania przychodów dlla podatnika czy też do wysokości limitu określonego w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj