Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi marketingowe
usługi marketingowe 574 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
2008.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-751/07-2/AB
∟Otrzymana od kontrahenta faktura VAT stanowić będzie dla Spółki podstawę do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony z niej wynikający na zasadach i w terminach wynikających z art. 86 ustawy o podatku od towarów i usług, (z uwzględnieniem wyłączeń, o których mowa w art. 88 ustawy)
2007.10.04 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/240/07/JB
∟Dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na usługę marketingową świadczoną przez podmiot powiązany (udokumentowaną comiesięczną fakturą VAT) rozliczaną w oparciu o metodę ustalania wynagrodzenia ,,koszt plus" do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 16.11.2006r. o zmianie ustawy - Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590) po rozpatrzeniu wniosku o wydanie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów prawa podatkoweg...
2007.08.23 - Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo - US.1431.PP/423-1519/07/BP
∟Zapytania podatnika brzmią:-Czy Spółka, pomimo braku faktury od sieci za usługi marketingowe, może na podstawie dokonanych wyliczeń zgodnie z umowami handlowymi co miesiąc ujmować w kosztach wyliczone kwoty?-Na jakiej podstawie Spółka ma zaewidencjonować koszty w księgach, jeżeli nie otrzyma fakturyod sieci za usługi marketingowe za dany miesiąc?
2007.08.03 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VTR1/443-48/07/MA
∟Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Strona zawarła ze spółką z siedzibę na Wyspach Marshalla umowę o świadczenie usług marketingowych i reklamowych mających na celu pozyskanie dla Strony potencjalnych klientów na świadczone przez Nią usługi brokerskie. Kontrahent Strony będzie wystawiać faktury bez VAT lub inny dokument wg prawa miejscowego. Zgodnie z informacjami podanymi przez Stronę biura firmy znajdują się także w Kanadzie, zatem dokumenty mogą zawierać także informację, iż siedziba tej firmy jest w Kanadzie. Zdaniem Strony ww. usługa jest usługą pomocniczą związaną ze świadczonymi przez Stronę usługami brokerskimi. W związku z powyższym Strona zwróciła się o potwierdzenie swojego stanowiska, iż opisana we wniosku usługa je...
2007.07.26 - Świętokrzyski Urząd Skarbowy - RO/443-36/07
∟Spółka pyta czy przedstawione przez nią stanowisko w zakresie refakturowania kosztów marketingowych jest prawidłowe ? Naczelnik Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach działając na podstawie przepisu art. 14a § 1 oraz § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jedn.: Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Spółki z dnia 24.04.2007 r. (data wpływu do Urzędu: 26.04.2007 r.) w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, stwierdza, iż stanowisko Spółki jest nieprawidłowe. Jak wynika z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego, na podstawie umowy agencyjnej zawartej z francuską firmą (spółką-matką) Spółka dokonuje s...
2007.06.13 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-29-1-GK/07
∟ Spółka zadała pytanie, czy z tytułu zakupu tych usług winna rozpoznać obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług i czy transakcję tę należy traktować jak import usług?
2007.04.13 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/859/KDO/423/6/07/EK
∟Spółka z o. o. wnosi o potwierdzenie, iż zgodnie z ustawą z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r., nr 54, póz. 654 z późn. zm.; dalej zwanej: UPDOP) w związku z realizacją kompleksowej usługi marketingowej wykonywanej przez Spółkę zgodnie z Umowami Świadczenia Usług (dalej: Umowy) zawartymi z następującymi Spółkami z Grupy YY:• A• B• C• D(zwanymi dalej: Spółkami Grupy YY) oraz ze stosowanym schematem wynagrodzenia opartym na metodzie koszt plus (poniesione koszty i wydatki powiększone o 5% marżę):1.Wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi usługami stanowią jej koszty uzyskania przychodu ze względu na bezpośredni i bezdyskusyjny związek z faktycznie uzyskiwanym przychod...
2007.04.13 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-73/07/KM
∟1. Czy wszystkie koszty i wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi usługami stanowią jej koszty uzyskania przychodu ze względu na bezpośredni i bezdyskusyjny związek z faktycznie uzyskiwanym przychodem w postaci wynagrodzenia z tytułu świadczenia usług na podstawie Umów zawartych z określonymi podmiotami?2. Czy konsekwentnie ponoszone przez Spółkę koszty i wydatki związane z promocją i reprezentacją jej zleceniodawców, w tym koszty posiłków, napojów i drobnych upominków wręczanych osobom mającym istotne znaczenie dla tych podmiotów, a także koszty sponsorowania realizowanego w celu rozpowszechnienia dobrego wizerunku zleceniodawców są wydatkami, o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 UPDOP?3. Czy nieodpłatne przekazanie środków pienięż...
2007.04.02 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-19/07/PK
∟1. Czy na podmiocie wydającym nagrody w konkursach ciąży obowiązek poboru podatku dochodowego od osób fizycznych? 2. Jeśli tak to w którym momencie (nagrody wydawane są na raty)? 3.Czy jeśli konkurs promuje inny podmiot to nagrody korzystają ze zwolnienia z art. 21 ust. 1 pkt 68a updof? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że Spółka zajmuje się świadczeniem usług reklamowych i promocyjnych na rzecz swoich klientów. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Spółka organizuje, na zlecenie klientów, w sposób kompleksowy, kampanie promocyjne, konkursy i loterie promocyjne. W ramach prowadzonych konkursów Spółka wykonuje przewidziane regulaminami i umowami z klientami zobowiązania i ponosi szereg kosztów. Istotnym elementem usługi reklamowej świadczonej...
2007.01.24 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PH-I/4407/14-27/06/BT/KO
∟Strona wystąpiła o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania art. 27 ust. 3 w związku z art. 27 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług / Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm. /.
2007.01.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-796/06/KUP
∟W tak przedstawionym stanie faktycznym Spółka twierdzi, iż wydatki dotyczące usług marketingowych oraz wynagrodzenia za zrealizowanie odpowiedniej wysokości obrotów mogą stanowić koszty uzyskania przychodów Spółki, wobec czego nie będzie miał zastosowania przepis art. 88 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3a pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) wyłączający możliwość odliczenia naliczonego podatku VAT.
2006.11.20 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR1/443-327/06/AP
∟Czy przekazanie towarów potencjalnym klientom kontrahentów następuje w ramach świadczonych usług na rzecz tych kontrahentów, a w konsekwencji nie stanowi nieodpłatnego przekazania towarów w rozumieniu art. 7 ust. 2 ustawy o VAT i nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
2006.10.20 - Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek - 1437/ZI/443/336/DJW/06
∟Spółka prosi o potwierdzenie, że: wydawanie towarów oraz przekazywanie wcześniej zakupionych usług w celu realizacji kompleksowej usługi reklamowej na podstawie umów o świadczenie usług reklamy, promocji i profesjonalnych nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT – odrębnie od wykonanej usługi reklamowej, zgonie z art. 7 ust. 2 oraz art. 8 ust. 2 ustawy o VAT.oraz Spółka zachowuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z nabycia towarów i usług, zwiąanych ze świadczeniem powyższych usług na rzecz kontrahentów spółki, zgodnie z art.. 86 ust. 1 oraz 86 ust. 8 ustawy o VAT.
2006.09.15 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-241/06/JP
∟ Czy otrzymana prowizja podlega ustawie o VAT?
2006.09.11 - Minister Finansów - DD7/033-106-SR/06/1161
∟czy na wnioskodawcy ciążą obowiązki płatnika z tytułu korzystania z usług doradczych, badań rynku oraz świadczeń o podobnym charakterze, w szczególności usług pośrednictwa i marketingowych na rynkach różnych krajów w szczególności na rynku czeskim, chińskim, rosyjskim, ukraińskim i uzbeckim
2006.08.18 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-45-132/06/AJ
∟Czy wydatki Spółki na usługi medyczne na rzecz pracowników, będące częścią wynagrodzenia Spółki otrzymywanego za usługi marketingowe świadczone przez nią na rzecz innego podmiotu, stanowią koszt uzyskania przychodu (art.16 ust. 1 pkt 65)?
2006.08.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-462/06/SZU
∟Czy refakturowanie w przedstawionym stanie faktycznym powinno być opodatkowane zgodnie z art. 27 ust. 3-4 ustawy o VAT, ponieważ usługa marketingowa, której dotyczy, podlega opodatkowaniu w miejscu siedziby nabywcy (Czechy, Węgry)?
2006.07.05 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-392/06/AW
∟Spółka zwraca się z wątpliwościami dotyczącymi zasad opodatkowania (określenia miejsca świadczenia) wykonywanych usług reklamowych wraz ze związanymi z nimi czynnościami marketingu handlowego.
2006.06.30 - Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu - 1425/021/443/28/06/IW
∟Czy opisane usługi są usługami marketingowymi czy pośrednictwa? Czy podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT?
2006.06.22 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-155/198/06/MC
∟Czy poniesione przez Spółkę wydatki dotyczące usług takich jak: testowanie nowych produktów, usługi marketingowe, reklamowe, logistyczne, promocyjne, pośrednictwa handlowego oraz inne mające na celu intensyfikację sprzedaży, świadczonych przez odbiorcę towarów oraz usług świadczonych przez dystrybutora są kosztem uzyskania przychodu?
2006.06.20 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/58/06/JB
∟Czy koszty dotyczące wynagrodzenia za usługi świadczone na rzecz Spółki przez Usługodawców w ramach zawartej umowy, stanowią koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
2006.06.06 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/527/40/2006/JZ
∟Czy firma X ma prawo odliczać podatek VAT naliczony na podstawie faktur wewnętrznych dotyczących importu usług z poza obszaru Unii Europejskiej?Jeśli firma ma prawo dokonać odliczenia naliczonego przy wyżej opisanych transakcjach podatku VAT, to jaki jest prawidłowy termin, w którym powinno nastąpić odliczenie?
2006.05.31 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/527/WD/423/26/06/SM
∟Dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z usługami "marketingowymi" (wynagrodzenie pieniężne za wyniki współpracy; opłata ryczałtowa) świadczonymi na podstawie umowy przez firmę PPP w Libanie.
2006.05.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-294/06/US
∟Czy przekazanie materiałów w ramach świadczonej usługi marketingowej podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?Tożsamy z US72/RPP1/443-282/2004/AR
2006.05.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-279/06/US
∟Czy przekazanie towarów w ramach świadczonej usługi marketingowej podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?Tożsamy z 1472/RPP1/443-294/06/US
2006.05.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-63/161/06/PK
∟1. W związku ze stosowaną zasadą ustalania wynagrodzenia opartą na metodzie" koszt plus" (faktycznie poniesione wydatki w danym miesiącu powiększone o 5% marżę), wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi usługami i uwzględniane w bazie kosztowej stanowią jej koszty uzyskania przychodu w oparciu o art. 15 ust.1 ze względu na bezpośredni związek z faktycznie uzyskiwanym przychodem w postaci wynagrodzenia z tytułu świadczenia usług marketingowych. 2. konsekwentnie, do wydatków uwzględnianych w wynagrodzeniu za usługi marketingowe (ujmowanych w tzw. bazie kosztowej) nie mają zastosowania art. 16 ust. 1 pkt 14, pkt 28, pkt 37 oraz pkt 65 ustawy...
2006.05.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-63/160/06/PK
∟1. W związku ze stosowaną zasadą ustalania wynagrodzenia opartą na metodzie "koszt plus" (faktycznie poniesione wydatki w danym miesiącu powiększone o 5% marżę), wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi usługami i uwzględniane w bazie kosztowej stanowią jej koszty uzyskania przychodu w oparciu o art. 15 ust.1 ze względu na bezpośredni związek z faktycznie uzyskiwanym przychodem w postaci wynagrodzenia z tytułu świadczenia usług marketingowych. 2. konsekwentnie, do wydatków uwzględnianych w wynagrodzeniu za usługi marketingowe (ujmowanych w tzw. bazie kosztowej) nie mają zastosowania art. 16 ust. 1 pkt 14, pkt 28, pkt 37 oraz pkt 65 ustawy...
2006.05.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-63/159/06/PK
∟1. W związku ze stosowaną zasadą ustalania wynagrodzenia opartą na metodzie" koszt plus" (faktycznie poniesione wydatki w danym miesiącu powiększone o 5% marżę), wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi usługami i uwzględniane w bazie kosztowej stanowią jej koszty uzyskania przychodu w oparciu o art. 15 ust.1 ze względu na bezpośredni związek z faktycznie uzyskiwanym przychodem w postaci wynagrodzenia z tytułu świadczenia usług marketingowych. 2. konsekwentnie, do wydatków uwzględnianych w wynagrodzeniu za usługi marketingowe (ujmowanych w tzw. bazie kosztowej) nie mają zastosowania art. 16 ust. 1 pkt 14, pkt 28, pkt 37 oraz pkt 65 ustawy...
2006.05.17 - Urząd Skarbowy w Krośnie - US.Pdf-415/20/2006
∟Czy uzyskanie dodatkowego przychodu z tytułu wykonanych usług reklamowych, marketingowych w trakcie roku podatkowego w ramach prowadzonej działalności gospodarczej powoduje utratę warunków do opodatkowania ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych?
2006.04.27 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-246/06/US
∟Czy towary przekazywane nieodpłatnie w ramach świadczonej usługi marketingowej podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT?Tożsamy z 1472/RPP1/443-249/2006/US
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.