Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi marketingowe

 

usługi marketingowe 574 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

2009.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1267/09-2/EN
     ∟Czy czynności wykonywane przez odbiorców hurtowych Spółki stanowią świadczenie usług, o których mowa w art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług, i podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT?

2009.09.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-611/09-3/MM
     ∟Czy czynności działalności Wnioskodawcy kwalifikowane jako usługa marketingowa podlegają opodatkowaniem podatkiem od towarów i usług, a w konsekwencji, czy podatek naliczony od tych czynności podlega odliczeniu u nabywcy?

2009.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-385/09-2/AM
     ∟Wnioskodawca ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w związku ze Świadczeniami Rzeczowymi / przekazywaniem Upominków w ramach odpłatnie świadczonych Usług na rzecz Zleceniodawców na podstawie Umów oraz wydatki związane z organizacją spotkań o charakterze ogólnym, które to wydatki są uwzględniane w całości w podstawie kalkulacji wynagrodzenia należnego Wnioskodawcy z tytułu świadczonych Usług stanowią koszty uzyskania przychodów z godnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. A zatem w odniesieniu do powyższych wydatków nie ma zastosowania art. 16 ust. 1 pkt 14 i art. 16 ust. 1 pkt 28. Należy uznać za nieprawidłowe stanowisko Wnioskodawcy, iż rezerwy na premie pieniężne oraz na inne wydatki o charakterze motywacyjno-gratyfikacyjnym (np. wyjazd firmowy odbywający się w przypadku odnotowania przez Spółkę pozytywnych wyników finansowych) dla pracowników Spółki oraz pracowników tzw. pozyskiwanych w ramach „outsourcingu” jak również rezerwy na niewypłacone wynagrodzenia oraz nieopłacone składki do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, a także rezerwy na niewykorzystane urlopy, nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne i rentowe dla pracowników Spółki zgodnie z wyceną aktuarialną tworzone przez Spółkę na pokrycie spodziewanych kosztów związanych ze świadczeniem Usług na rzecz Usługodawców, stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki w pełnej wysokości po uwzględnieniu ich w bazie kosztowej stanowiącej podstawę kalkulacji wynagrodzenia Spółki z tytułu świadczonych Usług.Reasumując, pozostałe rezerwy na koszty / RMK, rezerwy kalkulowane przez Spółkę na poczet wynagrodzenia za usługi marketingowe wypłacane Podwykonawcom, rezerwa dotycząca audytu sprawozdań finansowych nie stanowią kosztów uzyskania przychodów w momencie ich uwzględnienia w bazie kosztowej.

2009.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-290/09-2/AM
     ∟Wydatki wynikające z duplikatów faktur za lata poprzednie, dotyczące usług zrealizowanych w poprzednich latach finansowych nie będą stanowiły kosztów uzyskania przychodów roku bieżącego. Reasumując, stanowisko Wnioskodawcy, iż duplikaty faktur kosztowych za lata poprzednie (usługi zrealizowane w poprzednich latach finansowych, w przypadku których wpływ dokumentów do działu księgowości nastąpił w roku bieżącym) będą stanowiły koszty uzyskania przychodów roku bieżącego jest nieprawidłowe.

2009.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-238/09-4/EŻ
     ∟Czy wydatki ponoszone przez Oddział z tylułu świadczenia usług promocyjno-marketingowych na rzecz ST NV w których m.in. zawierają się wydatki wymienione w art. 16 ust.1 pkt 14 i pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.), będące jednocześnie składnikiem kalkulacji wynagrodzenia w ramach tzw. „bazy kosztowej”, stanowią koszty uzyskania przychodów Oddziału w oparciu o art.15 ust.1 w/w ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.05.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-274/09-2/PR
     ∟prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących wykonanie usług polegających na intensyfikacji sprzedaży produktów Spółki

2009.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-23/09-2/DG
     ∟1. Czy prawidłowe jest zaliczenie przez Wnioskodawcę kosztów usług pośrednictwa w sprzedaży mieszkań oraz związanych z nimi kosztów usług marketingowych prowadzonych przez agentów pośredniczących w sprzedaży mieszkań do kosztów uzyskania przychodów bezpośrednio związanych z przychodami z tytułu sprzedaży mieszkań i zaliczenie ich do kosztów uzyskania przychodów w momencie uzyskania przychodu z tytułu sprzedaży mieszkań?2. W którym momencie powstaje przychód z tytułu sprzedaży mieszkań?

2009.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-1133/08/RSz
     ∟1. Czy usługi marketingowe świadczone przez Wnioskodawcę na rzecz kontrahentów unijnych (poza kontrahentami z siedzibą na terytorium Polski) mającymi status podatnika VAT czynnego zidentyfikowanego na potrzeby transakcji wewnatrzwspólnotowych można traktować jako usługi z art. 27 ust. 3 i 4 ustawy o podatku od towarów i usług oraz2. Określenia czy obowiązek rozliczenia podatku VAT można przenieść na nabywcę usługi i na fakturze stosować stawkę VAT NP (czynności niepodlegające opodatkowaniu) wykazując wartość tej czynności w poz. 21 deklaracji VAT-7?

2009.02.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1811/08-2/AZ
     ∟podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania artykułów reklamowych oraz bonów,

2009.02.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1803/08-4/PW
     ∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym Spółka będzie miała prawo do odliczenia w Polsce podatku VAT z faktur za usługi marketingowe (reklamy) oraz księgowe o których mowa powyżej?

2009.02.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3-423-1629/08-2/KK
     ∟Czy koszty zakupu towarów wydawanych przez Spółkę nieodpłatnie w ramach świadczenia usług marketingowych stanowią w całości koszt uzyskania przychodów z tytułu wykonania usługi marketingowej?

2009.02.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1059b/08/AJ
     ∟Odliczenie podatku naliczonego z faktur dokumentujących usługi reklamowe.

2009.02.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1059a/08/AJ
     ∟Odliczenie podatku naliczonego z faktur dokumentujących usługi reklamowe.

2009.01.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-933d/08/PS
     ∟Opodatkowania nabywanych od kontrahenta z Niemiec usług najmu samochodu osobowego.

2009.01.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-933c/08/PS
     ∟Miejsce świadczenia i opodatkowania usług transportu pracowników nabywanych od kontrahentów z Niemiec.

2009.01.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1515/08-4/KB
     ∟Czy koszty związane ze świadczeniem na rzecz Spółki przez Dystrybutorów usług marketingowych, usług dystrybucyjnych, usług ekspozycji towarów z p grupy B…, których wysokość ustalana jest w oparciu o zakupy zrealizowane u Spółki przez Dystrybutora w 2007r. są kosztami bezpośrednio związanymi z przychodem Spółki za ten rok (2007), czy też są kosztami pośrednio związanymi z przychodem, zaliczanymi do kosztów uzyskania przychodów w momencie poniesienia? Czy usługi transportowe, tj. wydatki na eksploatację samochodów służbowych, wydatki na paliwo, usługi kurierskie, usługi logistyczne poniesione w danym roku podatkowym mogą być uznane za koszty bezpośrednio związane z uzyskaniem przychodu i czy wymagane jest do tego przypisanie wydatku udokumentowanego fakturą VAT do przychodu ze zbycia danego towaru Spółki? Czy koszty związane z wypłatą premii pieniężnej za dokonanie określonej wielkości zakupów zrealizowanych od Spółki są kosztami pośrednio związanymi z przychodem?

2009.01.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-950a/08/BK
     ∟Czy w ramach zawartej umowy o świadczenie usług marketingowych uzyskane z tego tytułu wynagrodzenie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług i winno być udokumentowane fakturą VAT?

2008.12.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-869/08/RS
     ∟Czy Spółka musi opodatkować podatkiem od towarów i usług w Polsce obciążenie przez firmę norweską za produkcje materiałów marketingowych i reklamowych, jak i nieodpłatne przekazanie przez podmiot z Norwegii tych materiałów do innych państw Unii Europejskiej i czy w którymkolwiek z krajów należy rozliczyć podatek od towarów usług?

2008.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3-423-1174/08-2/KR
     ∟Czy Spółka może uznać za koszt uzyskania przychodu wartość naliczonego podatku VA T od nabytych na cele reprezentacji towarów i usług, opisanych powyżej usług marketingowych oraz innych kosztów nie stanowiących kosztów uzyskania przychodu, o ile cel poniesienia kosztu związany jest z uzyskaniem przychodu lub też zachowaniem albo zabezpieczeniem źródła przychodów, zaś brak możliwości uznania wydatku za koszt podatkowy związany jest z brzmieniem art. 16 ust. I Ustawy CIT lub też z brakiem wystarczającej, zdaniem Spółki, dokumentacji poniesionego kosztu?

2008.10.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1132/08-2/AS
     ∟opodatkowanie świadczonych usług marketingowych na rzecz kontrahenta z Unii Europejskiej

2008.10.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1031/08-2/AS
     ∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z nieodpłatnym przekazywaniem świadczeń pieniężnych i rzeczowych na rzecz Beneficjentów w ramach łączącej strony umowy kompleksowej

2008.09.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-581/08/ASz
     ∟opodatkowanie usług marketingowych oraz prawa do odliczenia z faktury dokumentującej takie usługi

2008.09.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-820/08-2/KB
     ∟Czy w sytuacji gdy Spółka nie odliczy podatku VAT naliczonego za usługi marketingowe będzie mogła uznać ten podatek za koszt uzyskania przychodów w świetle art. 16 ust. 1 pkt 46 lit.a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2008.09.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-508A/08/JJ
     ∟Opodatkowania oraz dokumentowania usług marketingowych.

2008.08.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-486/08/AP
     ∟Czy Wnioskodawcy przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony zawarty w fakturach VAT wystawianych przez kontrahenta za premię pieniężną z tytułu odpłatnego świadczenia usług marketingowych polegających na doprowadzeniu do osiągnięcia w wyodrębnionym okresie czasu określonego poziomu zakupów/zamówień przez tego kontrahenta oraz podmioty powiązane z nim kapitałowo?

2008.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-322/08-2/MC
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na rzecz Spółki dominującej w związku z wykonywaniem na jej rzecz tzw. usług wsparcia, są kosztami uzyskania przychodów w dacie poniesienia, tj. w następstwie fakturowania usługi przez Spółkę dominującą co miesiąc w ciągu roku?

2008.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-320/08-2/MC
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na rzecz Spółki dominującej w związku z wykonywaniem na jej rzecz tzw. usług wsparcia, są kosztami uzyskania przychodów w dacie poniesienia, tj. w następstwie fakturowania usługi przez Spółkę dominującą co miesiąc w ciągu roku?

2008.08.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-485/08/JCi
     ∟Określenie prawidłowego sposobu dokumentowania otrzymywanych premii pieniężnych /bonusów/.

2008.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-592/08-2/TS
     ∟1. Czy którykolwiek z wymienionych punktów (1,2,3,4), pozbawia możliwości rozliczenia się na zasadach ryczałtowego podatku od przychodów?2. Jaka jest stawka podatku ryczałtowego dla działalności wymienionej w punktach 1, 2 ,3 ,4?

2008.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-452/08/AP
     ∟Czy podatek VAT wynikający z faktury wystawionej przez usługodawcę za świadczone usługi promocyjne jest podatkiem naliczonym, który Spółka może odliczyć od podatku należnego w danym okresie rozliczeniowym?

4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj