Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi marketingowe
usługi marketingowe 574 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
2015.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - PPP1/4512-272/15-2/AKo
∟Zasadność wystawiania dwóch odrębnych faktur za usługi marketingowe oraz za przekazane bony.
2015.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-272/15-2/AKo
∟zasadność wystawiania dwóch odrębnych faktur za usługi marketingowe oraz za przekazane bony X
2015.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-245/15-2/JSK
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT udostępnienia Przedstawicielom telefonów komórkowych, samochodów oraz laptopów w celu świadczenia usług marketingowo-informacyjnych na rzecz Wnioskodawcy.
2015.05.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-551/14/15-S/DM
∟Określenie momentu wykonania usługi i obowiązku podatkowego.
2015.05.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-164/15-2/JK
∟Podatek od towarów i usług w zakresie obowiązku korekty podatku naliczonego.
2015.05.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-132/15-2/TK
∟Podatek do towarów i usług w zakresie obowiązku przyjęcia faktur korygujących od kontrahenta odpowiadających zasądzonej kwocie odszkodowania.
2015.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-130/15-3/BS
∟Brak obowiązku dokonania korekt podatku naliczonego związanego z zakupem usług marketingowych
2015.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-112/15-2/AS
∟usługi marketingowe - powstanie obowiązku podatkowego oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego
2015.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/4511-17/15-4/AG
∟Czy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych koszty remontów, koszty produkcji matryc, koszty usług informatycznych i koszty usług marketingowych, stanowiące koszty inne niż bezpośrednio związane z przychodami, Wnioskodawca może ująć jednorazowo w kosztach uzyskania przychodów, niezależnie od rozliczania ich w czasie w księgach rachunkowych?
2015.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-26/15-2/ISZ
∟W zakresie uznania świadczenia Spółki za jedną kompleksową usługę marketingową oraz w zakresie określenia miejsca opodatkowania usług świadczonych przez Spółkę
2015.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1306/14/MS
∟- opodatkowanie czynności przekazania nagród uczestnikom konkursów i loterii organizowanych w ramach świadczonych przez Wnioskodawcę na rzecz klientów usług reklamowych i marketingowych,
- dokumentowanie przedmiotowego przekazania nagród uczestnikom konkursów i loterii,
- dokumentowanie dokonywanego przez klientów zwrotu kosztów nabycia nagród przekazywanych uczestnikom konkursów i loterii,
- prawa do odliczenia podatku VAT od wydatków poniesionych na bycie towarów przeznaczonych na nagrody dla uczestników konkursów i loterii.
2015.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-72/15-2/KBr
∟zakres opodatkowania podatkiem VAT wydania towarów w ramach akcji marketingowej
2015.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1266/14-2/PK1
∟Czy Wnioskodawca ma prawo zaliczenia wydatków na nabycie usług promocyjnych, informacyjnych i marketingowych świadczonych przez Apteki do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich poniesienia, tj. w momencie ujęcia i (zaksięgowania) tych wydatków w księgach rachunkowych Spółki jako kosztów na podstawie faktur otrzymanych od Aptek?
2015.02.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1239/14-4/RD
∟określenia miejsca świadczenia usługi marketingowo-reklamowej
2015.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1378/14-2/AP
∟opodatkowanie nieodpłatnego wydania towarów w ramach świadczonych usług marketingowych
2015.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1135/14-4/MM
∟opodatkowanie świadczonej usługi marketingowej, zastosowanie właściwej stawki dla tej usługi oraz opodatkowania zwrotu środków pieniężnych stanowiących nagrody pieniężne w loterii audioteksowej
2015.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-573/13/15-6/S/AO
∟W zakresie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego od wartości usług marketingowych bez obowiązku wyodrębnienia wartości poszczególnych elementów składowych usługi marketingowej i prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego od tej części usługi marketingowej, która odpowiada wartości nagród zakupionych przez Organizatora.
2015.01.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1029/14-2/AO
∟w zakresie uznania wydania nagród rzeczowych i nagród pieniężnych (kart przedpłaconych i kart paliwowych) za odrębną od usługi marketingowej czynność, dokumentowania czynności wydania nagród oraz prawa do odliczenia podatku VAT zawartego w cenie towarów, które w wyniku realizacji zobowiązań określonych umową zostaną wydane jako nagrody uczestnikom programów
2015.01.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1247/14-2/AP
∟Ujęcie w jednej pozycji na fakturze wartości usługi marketingowej wraz z wartością wydanych nagród
2014.12.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1319/14-2/IGo
∟Opodatkowanie wydań towarów i świadczenia usług bez wynagrodzenia w ramach kompleksowej usługi marketingowej.
2014.12.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-906/14-2/IG
∟Czy czynności wykonane przez Spółkę na rzecz X na podstawie Umowy będą miały charakter usług podlegających opodatkowaniu podatkiem VAT?
2014.11.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-876/14-2/JF
∟Wydanie nagród w ramach świadczenia usługi marketingowej.
2014.11.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-929/14-2/KBr
∟prawo do odliczenia podatku VAT z tytułu nabycia kompleksowej usługi marketingowej
2014.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-740/14-3/DG
∟W zakresie uznania wykonywanych czynności w ramach organizowania akcji promocyjnych za świadczenie usług dokumentowane fakturą oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego z tych faktur.
2014.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-887/14-2/JL
∟Wnioskodawcy będzie przysługiwało prawo do odliczenia kwoty podatku naliczonego przy nabyciu towarów i usług, które zostaną przekazane w ramach programu jako nagrody.
2014.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-718/14-2/LK
∟miejsca świadczenia usług marketingowych, opodatkowania wydania towarów w związku ze świadczeniem usług marketingowych
2014.10.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-541/14-3/HW
∟Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania sprzedaży promocyjnej oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego od zakupów towarów, które służą tej sprzedaży.
2014.09.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-782/14-2/JC
∟Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki m.in. na usługi gastronomiczne, usługi cateringowe, zakup produktów spożywczych, gadżetów reklamowych oraz nagród wydawanych w konkursach poniesione w celu świadczenia usług marketingowych?
2014.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-616/14-2/JF
∟miejsca świadczenia usług marketingowych, organizacji konferencji/wsparcia w organizacji konferencji, obsługi celnej oraz usług magazynowania
2014.09.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-98/13/14-7/S/KT
∟opodatkowanie czynności udostępnienia testowej wersji usługi internetowej (pakiet) adresatom działań marketingowych w związku ze świadczeniem kompleksowych usług marketingowych na rzecz zleceniodawcy oraz miejsca świadczenia usług marketingowych.
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.