Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi marketingowe

 

usługi marketingowe 574 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

2014.08.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-487/14-2/IG
     ∟Czy w ramach świadczenia usługi marketingowej i promocyjnej na rzecz Kontrahenta, niezależnie od opodatkowania wynagrodzenia za usługi, Spółka jest zobowiązana do opodatkowania podatkiem od towarów i usług, nieodpłatnych przekazań towarów i świadczenia usług, wykorzystywanych do wykonania ww. usługi głównej, osobom do których reklama jest kierowana (przedstawicielom grupy docelowej)?

2014.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-554/14/KM
     ∟Czy Wnioskodawca ma prawo do uznania, otrzymując od Dostawcy wynagrodzenie w wysokości 10% wartości nabytych od Spółki produktów za dany kwartał, iż świadczy usługi marketingowe na rzecz Dostawy, które to usługi są opodatkowane podatkiem od towarów i usług, skutkiem czego na Wnioskodawcy spoczywa obowiązek udokumentowania wykonanych usług marketingowych fakturą zaewidencjonowaną w ewidencjach prowadzonych dla celów podatku od towarów i usług ?

2014.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-533/14-2/MPe
     ∟w ramach świadczonej usługi marketingowej

2014.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-448/14-5/MR
     ∟Uznanie przeprowadzanej akcji promocyjnej za odpłatne świadczenie usług.

2014.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-436/14-2/AM
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym wartość nabywanych usług marketingowych stanowi tzw. koszt pośredni rozliczany w dacie poniesienia w świetle przepisu art. 15 ust. 4d w związku z art. 15 ust. 4e ustawy o CIT?

2014.06.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4160-242/13-5/IF
     ∟1. Czy prawidłowym jest stanowisko Wnioskodawcy, w świetle którego przychody osiągane z tytułu świadczenia usług marketingowych z wykorzystaniem prawa do własnego wizerunku oraz skautingowych wykonywanych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, należy zakwalifikować jako przychody ze źródła wskazanego wart. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy PIT, tj. pozarolnicza działalność gospodarcza i można opodatkować przy zastosowaniu stawki podatku dochodowego, o której mowa w art. 30c ustawy PIT? 2. Czy prawidłowym jest stanowisko Wnioskodawcy, w świetle którego przychody osiągane z tytułu świadczenia usług marketingowych z wykorzystaniem prawa do własnego wizerunku oraz skautingowych wykonywanych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, należy zakwalifikować jako przychody ze źródła wskazanego wart. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy PIT, tj. pozarolnicza działalność gospodarcza i można opodatkować przy zastosowaniu stawki podatku dochodowego, o której mowa w art. 30c ustawy o PIT, również w sytuacji, gdy ostatecznym i niewykluczone, że jedynym odbiorcą usług marketingowych z wykorzystaniem wizerunku Trenera oraz usług skautingowych będzie klub sportowy, z którym Trener ma zawartą również Umowę Trenerską?

2014.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-323/14-4/JC
     ∟Czy poniesione przez Spółkę wydatki na organizację spotkań z potencjalnymi klientami i dealerami Zleceniodawcy, o których mowa w przedstawionym stanie faktycznym (w tym koszty usług gastronomicznych), w związku ze świadczeniem przedmiotowych usług marketingowo-sprzedażowych na rzecz Zleceniodawcy, mogą zostać w całości zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?

2014.06.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-375/14-3/KOM
     ∟prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturze dokumentującej nabycie usługi promocyjno-marketingowej, bez przekazywania nagród

2014.06.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-375/14-2/KOM
     ∟prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturze dokumentującej nabycie usługi promocyjno-marketingowej, bez przekazywania nagród

2014.06.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-422/14-2/JL
     ∟Wnioskodawca nie ma obowiązku przyjmowania takich faktur korygujących, a tym samym korekty VAT naliczonego związanego z zakupem usług marketingowych, gdyż poniesione wydatki miały związek ze sprzedażą opodatkowaną (dostawą towarów), natomiast otrzymanie rekompensaty (odszkodowania) zasądzonej przez sąd pozostaje bez wpływu na wcześniej dokonane odliczenie podatku naliczonego.

2014.06.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1244/11/14-7/S/JC
     ∟Czy w oparciu o przedstawiony stan faktyczny, prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym możliwe jest zaliczenie przez nią do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z prowadzonymi działaniami reklamowymi, tj. wydatków dotyczących spotkań przedstawicieli handlowych Spółki z Osobami upoważnionymi?

2014.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-389/14-2/EC
     ∟Czy wartość-nagrody rzeczowej lub pieniężnej wydanej przez Spółkę w konkursie sprzedażowym (opartym o zakup produktów wykorzystywanych stricte w prowadzonej działalności) organizowanym zgodnie z przedstawionym stanem faktycznym na rzecz przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną prowadzącą pozarolniczą działalność gospodarczą w rozumieniu art. 10 ust. 1 pkt 3 Ustawy, stanowić będzie dla tego przedsiębiorcy przychód z prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej, w rozumieniu art. 14 Ustawy, czy też Spółka winna pobrać od laureata nagrody podatek ryczałtowy o którym mowa w art. 30 ust. 1 punkt 2?

2014.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-375/14-2/JL
     ∟Wnioskująca nie ma obowiązku korekty VAT naliczonego związanego z zakupem usług marketingowych, gdyż poniesione wydatki miały związek ze sprzedażą opodatkowaną (dostawą towarów), natomiast otrzymanie rekompensaty (odszkodowania) zasądzonej przez sąd pozostaje bez wpływu na wcześniej dokonane odliczenie podatku naliczonego.

2014.05.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-314/14-2/AS
     ∟brak obowiązku dokonania korekt podatku naliczonego związanego z zakupem usług marketingowych

2014.05.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-155/14-2/AM
     ∟Czy Spółka będzie miała prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione w celu świadczenia usług serwisowych, takie jak wydatki na usługi gastronomiczne i cateringowe, wydatki na przekazywane gadżety oraz wydatki na nieodpłatne świadczenia pieniężne, jeżeli wydatki te (powiększone o marżę) będą następnie doliczane do wynagrodzenia należnego Spółce z tytułu świadczenia usług na rzecz spółki zagranicznej?

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-28/14-2/IG
     ∟Czy Wnioskodawcy będzie przysługiwało prawo do odliczenia podatku VAT z faktury dokumentującej zakup usług marketingowych od Agencji Marketingowej, w części w jakiej obejmuje ona zakup nagród konkursowych, bezpośrednio przekazanych zwycięzcom Konkursów przez Agencję Marketingową?

2014.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-161/14-2/MP
     ∟udokumentowanie udzielanych premii pieniężnych, prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących premie;

2014.03.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-1141/13/WN
     ∟określenie momentu powstania obowiązku podatkowego dla czynności opisanych we wniosku

2014.03.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-984/13-4/JN
     ∟Brak prawa do odliczenia całej kwoty podatku naliczonego z faktury wystawionej przez Organizatora dokumentującej sprzedaż kompleksowej usługi marketingowej.

2014.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1132/13-2/LK
     ∟określenie miejsca świadczenia usług reklamowo-marketingowych oraz nieodpłatnego wydania towarów w ramach tych usług

2014.03.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-38/14-2/KOM
     ∟uznanie świadczonej usługi marketingowej za jednorodne świadczenie kompleksowe oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturze dokumentującej nabycie usługi marketingowej

2014.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-990/13-3/KS
     ∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych przez Spółkę w ramach usług marketingowych świadczonych na rzecz Zleceniodawcy

2014.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-939/13-2/MC
     ∟Czy Spółka postępuje prawidłowo zaliczając do kosztów uzyskania przychodów wydatki związane z zakupem usług cateringowych i gastronomicznych dla ekipy na planie, opisane w punkcie A i B stanu faktycznego? Czy Spółka postępuje prawidłowo zaliczając do kosztów uzyskania przychodów wydatki na usługi gastronomiczne w trakcie spotkań z kontrahentem opisane w punkcie C stanu faktycznego? Czy Spółka ma prawo do odliczenia podatku naliczonego od zakupionych usług cateringowych i gotowych posiłków, opisanych w punkcie A stanu faktycznego, jeśli związane są one z czynnościami opodatkowanymi.

2014.02.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-1201/13-2/AM
     ∟Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę na organizację Loterii, wskazane w opisie stanu faktycznego, stanowią koszt uzyskania przychodów Wnioskodawcy.

2014.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-920/13-2/JC
     ∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym wymienione powyżej przykładowe koszty, poniesione przez Spółkę w związku ze świadczeniem przez Spółkę usługi marketingowej, a następnie podlegające refakturowaniu na Zleceniodawcę, stanowią dla Spółki w całości koszty uzyskania przychodów dla celów podatku dochodowego od osób prawnych?

2014.01.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1089/13-2/JL
     ∟Skoro strony ustaliły następujące po sobie terminy rozliczeń (tygodniowe, miesięczne, kwartalne), obowiązek podatkowy od dnia 1 stycznia 2014 r. w odniesieniu do usług promocyjnych wykonywanych przez Spółkę na rzecz Klienta, będzie powstawał na mocy art. 19a ust. 3 ustawy, a więc z upływem każdego, ustalonego okresu rozliczeniowego.

2014.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-862/13-3/MK
     ∟Czy przychód ze sprzedaży Towarów w ramach Programu Lojalnościowego należy rozpoznać dla celów PDOP w wysokości ich rzeczywistej ceny sprzedaży?

2014.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-862/13-2/MK
     ∟Czy na potrzeby podatku dochodowego od osób prawnych (dalej: „PDOP” ) cenę zakupu Towarów na potrzeby Programu Lojalnościowego można uznać w całości za koszt uzyskania przychodu po stronie Spółki?

2013.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1241/11/13-7/S/JC
     ∟Czy w oparciu o przedstawiony stan faktyczny, prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym możliwe jest zaliczenie przez nią do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z prowadzonymi działaniami reklamowymi?

2013.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-770/13-2/JK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku VAT naliczonego wykazanego na fakturach wystawionych przez Agencję za kompleksową usługę marketingową (zarządzania kampanią marketingową).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj