Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi marketingowe
usługi marketingowe 574 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
2014.08.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-487/14-2/IG
∟Czy w ramach świadczenia usługi marketingowej i promocyjnej na rzecz Kontrahenta, niezależnie od opodatkowania wynagrodzenia za usługi, Spółka jest zobowiązana do opodatkowania podatkiem od towarów i usług, nieodpłatnych przekazań towarów i świadczenia usług, wykorzystywanych do wykonania ww. usługi głównej, osobom do których reklama jest kierowana (przedstawicielom grupy docelowej)?
2014.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-554/14/KM
∟Czy Wnioskodawca ma prawo do uznania, otrzymując od Dostawcy wynagrodzenie w wysokości 10% wartości nabytych od Spółki produktów za dany kwartał, iż świadczy usługi marketingowe na rzecz Dostawy, które to usługi są opodatkowane podatkiem od towarów i usług, skutkiem czego na Wnioskodawcy spoczywa obowiązek udokumentowania wykonanych usług marketingowych fakturą zaewidencjonowaną w ewidencjach prowadzonych dla celów podatku od towarów i usług ?
2014.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-533/14-2/MPe
∟w ramach świadczonej usługi marketingowej
2014.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-448/14-5/MR
∟Uznanie przeprowadzanej akcji promocyjnej za odpłatne świadczenie usług.
2014.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-436/14-2/AM
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym wartość nabywanych usług marketingowych stanowi tzw. koszt pośredni rozliczany w dacie poniesienia w świetle przepisu art. 15 ust. 4d w związku z art. 15 ust. 4e ustawy o CIT?
2014.06.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4160-242/13-5/IF
∟1. Czy prawidłowym jest stanowisko Wnioskodawcy, w świetle którego przychody osiągane z tytułu świadczenia usług marketingowych z wykorzystaniem prawa do własnego wizerunku oraz skautingowych wykonywanych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, należy zakwalifikować jako przychody ze źródła wskazanego wart. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy PIT, tj. pozarolnicza działalność gospodarcza i można opodatkować przy zastosowaniu stawki podatku dochodowego, o której mowa w art. 30c ustawy PIT?
2. Czy prawidłowym jest stanowisko Wnioskodawcy, w świetle którego przychody osiągane z tytułu świadczenia usług marketingowych z wykorzystaniem prawa do własnego wizerunku oraz skautingowych wykonywanych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, należy zakwalifikować jako przychody ze źródła wskazanego wart. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy PIT, tj. pozarolnicza działalność gospodarcza i można opodatkować przy zastosowaniu stawki podatku dochodowego, o której mowa w art. 30c ustawy o PIT, również w sytuacji, gdy ostatecznym i niewykluczone, że jedynym odbiorcą usług marketingowych z wykorzystaniem wizerunku Trenera oraz usług skautingowych będzie klub sportowy, z którym Trener ma zawartą również Umowę Trenerską?
2014.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-323/14-4/JC
∟Czy poniesione przez Spółkę wydatki na organizację spotkań z potencjalnymi klientami i dealerami Zleceniodawcy, o których mowa w przedstawionym stanie faktycznym (w tym koszty usług gastronomicznych), w związku ze świadczeniem przedmiotowych usług marketingowo-sprzedażowych na rzecz Zleceniodawcy, mogą zostać w całości zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?
2014.06.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-375/14-3/KOM
∟prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturze dokumentującej nabycie usługi promocyjno-marketingowej, bez przekazywania nagród
2014.06.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-375/14-2/KOM
∟prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturze dokumentującej nabycie usługi promocyjno-marketingowej, bez przekazywania nagród
2014.06.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-422/14-2/JL
∟Wnioskodawca nie ma obowiązku przyjmowania takich faktur korygujących, a tym samym korekty VAT naliczonego związanego z zakupem usług marketingowych, gdyż poniesione wydatki miały związek ze sprzedażą opodatkowaną (dostawą towarów), natomiast otrzymanie rekompensaty (odszkodowania) zasądzonej przez sąd pozostaje bez wpływu na wcześniej dokonane odliczenie podatku naliczonego.
2014.06.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1244/11/14-7/S/JC
∟Czy w oparciu o przedstawiony stan faktyczny, prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym możliwe jest zaliczenie przez nią do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z prowadzonymi działaniami reklamowymi, tj. wydatków dotyczących spotkań przedstawicieli handlowych Spółki z Osobami upoważnionymi?
2014.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-389/14-2/EC
∟Czy wartość-nagrody rzeczowej lub pieniężnej wydanej przez Spółkę w konkursie sprzedażowym (opartym o zakup produktów wykorzystywanych stricte w prowadzonej działalności) organizowanym zgodnie z przedstawionym stanem faktycznym na rzecz przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną prowadzącą pozarolniczą działalność gospodarczą w rozumieniu art. 10 ust. 1 pkt 3 Ustawy, stanowić będzie dla tego przedsiębiorcy przychód z prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej, w rozumieniu art. 14 Ustawy, czy też Spółka winna pobrać od laureata nagrody podatek ryczałtowy o którym mowa w art. 30 ust. 1 punkt 2?
2014.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-375/14-2/JL
∟Wnioskująca nie ma obowiązku korekty VAT naliczonego związanego z zakupem usług marketingowych, gdyż poniesione wydatki miały związek ze sprzedażą opodatkowaną (dostawą towarów), natomiast otrzymanie rekompensaty (odszkodowania) zasądzonej przez sąd pozostaje bez wpływu na wcześniej dokonane odliczenie podatku naliczonego.
2014.05.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-314/14-2/AS
∟brak obowiązku dokonania korekt podatku naliczonego związanego z zakupem usług marketingowych
2014.05.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-155/14-2/AM
∟Czy Spółka będzie miała prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione w celu świadczenia usług serwisowych, takie jak wydatki na usługi gastronomiczne i cateringowe, wydatki na przekazywane gadżety oraz wydatki na nieodpłatne świadczenia pieniężne, jeżeli wydatki te (powiększone o marżę) będą następnie doliczane do wynagrodzenia należnego Spółce z tytułu świadczenia usług na rzecz spółki zagranicznej?
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-28/14-2/IG
∟Czy Wnioskodawcy będzie przysługiwało prawo do odliczenia podatku VAT z faktury dokumentującej zakup usług marketingowych od Agencji Marketingowej, w części w jakiej obejmuje ona zakup nagród konkursowych, bezpośrednio przekazanych zwycięzcom Konkursów przez Agencję Marketingową?
2014.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-161/14-2/MP
∟udokumentowanie udzielanych premii pieniężnych, prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących premie;
2014.03.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-1141/13/WN
∟określenie momentu powstania obowiązku podatkowego dla czynności opisanych we wniosku
2014.03.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-984/13-4/JN
∟Brak prawa do odliczenia całej kwoty podatku naliczonego z faktury wystawionej przez Organizatora dokumentującej sprzedaż kompleksowej usługi marketingowej.
2014.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1132/13-2/LK
∟określenie miejsca świadczenia usług reklamowo-marketingowych oraz nieodpłatnego wydania towarów w ramach tych usług
2014.03.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-38/14-2/KOM
∟uznanie świadczonej usługi marketingowej za jednorodne świadczenie kompleksowe oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturze dokumentującej nabycie usługi marketingowej
2014.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-990/13-3/KS
∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych przez Spółkę w ramach usług marketingowych świadczonych na rzecz Zleceniodawcy
2014.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-939/13-2/MC
∟Czy Spółka postępuje prawidłowo zaliczając do kosztów uzyskania przychodów wydatki związane z zakupem usług cateringowych i gastronomicznych dla ekipy na planie, opisane w punkcie A i B stanu faktycznego? Czy Spółka postępuje prawidłowo zaliczając do kosztów uzyskania przychodów wydatki na usługi gastronomiczne w trakcie spotkań z kontrahentem opisane w punkcie C stanu faktycznego? Czy Spółka ma prawo do odliczenia podatku naliczonego od zakupionych usług cateringowych i gotowych posiłków, opisanych w punkcie A stanu faktycznego, jeśli związane są one z czynnościami opodatkowanymi.
2014.02.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-1201/13-2/AM
∟Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę na organizację Loterii, wskazane w opisie stanu faktycznego, stanowią koszt uzyskania przychodów Wnioskodawcy.
2014.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-920/13-2/JC
∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym wymienione powyżej przykładowe koszty, poniesione przez Spółkę w związku ze świadczeniem przez Spółkę usługi marketingowej, a następnie podlegające refakturowaniu na Zleceniodawcę, stanowią dla Spółki w całości koszty uzyskania przychodów dla celów podatku dochodowego od osób prawnych?
2014.01.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1089/13-2/JL
∟Skoro strony ustaliły następujące po sobie terminy rozliczeń (tygodniowe, miesięczne, kwartalne), obowiązek podatkowy od dnia 1 stycznia 2014 r. w odniesieniu do usług promocyjnych wykonywanych przez Spółkę na rzecz Klienta, będzie powstawał na mocy art. 19a ust. 3 ustawy, a więc z upływem każdego, ustalonego okresu rozliczeniowego.
2014.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-862/13-3/MK
∟Czy przychód ze sprzedaży Towarów w ramach Programu Lojalnościowego należy rozpoznać dla celów PDOP w wysokości ich rzeczywistej ceny sprzedaży?
2014.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-862/13-2/MK
∟Czy na potrzeby podatku dochodowego od osób prawnych (dalej: „PDOP” ) cenę zakupu Towarów na potrzeby Programu Lojalnościowego można uznać w całości za koszt uzyskania przychodu po stronie Spółki?
2013.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1241/11/13-7/S/JC
∟Czy w oparciu o przedstawiony stan faktyczny, prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym możliwe jest zaliczenie przez nią do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z prowadzonymi działaniami reklamowymi?
2013.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-770/13-2/JK
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku VAT naliczonego wykazanego na fakturach wystawionych przez Agencję za kompleksową usługę marketingową (zarządzania kampanią marketingową).
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.