Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: obrót

 

obrót 4555 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

2014.05.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-167/14-3/RG
     ∟brak opodatkowania otrzymanej dotacji na realizację projektu

2014.05.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-106/14/WN
     ∟dokumentowanie na fakturze kosztów transportu w przypadku dostawy towarów wraz z ich transportem

2014.05.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-73/14/AW
     ∟Opodatkowanie zwrotu kosztów i opłat ponoszonych przez Wnioskodawcę w związku ze świadczonymi usługami prawniczymi: 1. w zakresie wydatków dotyczących nabywania w swoim imieniu i na swoją rzecz opłat za znaczki pocztowe, parkowanie, przejazd autostradą, bilety kolejowe, bilety lotnicze, przejazd taksówką, przejazd samochodem, opłaty za nocleg – nieprawidłowe; 2. w zakresie wydatków dotyczących nabywania w imieniu klientów i na ich rzecz opłat skarbowych i sądowych (należności publicznoprawnych) – prawidłowe.

2014.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-206/14-2/EN
     ∟1. Czy w przypadku, gdy Gmina będzie dokonywać korekty odliczenia podatku naliczonego za lata poprzednie, w związku z zastosowaniem proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina ma obowiązek ustalania w pierwszej kolejności proporcji sprzedaży na podstawie obrotu osiągniętego w roku poprzedzającym rok podatkowy zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy o VAT (tj. proporcji wstępnej), a następnie dokonania korekty kwoty podatku naliczonego podlegającego odliczeniu w oparciu o obroty osiągnięte w danym roku podatkowym (proporcja właściwa) zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy o VAT, czy też Gmina powinna zastosować bezpośrednio proporcję właściwą dla danego roku? 2. W rozliczeniu, za który okres rozliczeniowy Gmina powinna dokonać korekty deklaracji VAT, w związku z planowanym obecnie częściowym odliczeniem podatku naliczonego za lata poprzednie (np. rok 2010), przy zastosowaniu proporcji sprzedaży określonej w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?

2014.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-91/14-2/UNR
     ∟Czy Spółdzielnia prawidłowo dolicza do opłaty za wywóz śmieci dla lokali użytkowych stawkę VAT 8% zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług art. 41 ust. 2 załącznik nr 3 pozycja 144.

2014.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-137/14-3/JS
     ∟brak prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących wydatki inwestycyjne związane z budową infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wykorzystywanej przez samorządowy zakład budżetowy

2014.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-137/14-2/JS
     ∟brak obowiązku dokonywania przez Gminę rozliczeń podatku należnego oraz wykazania w deklaracjach VAT-7 usług świadczonych przez samorządowy zakład budżetowy

2014.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-204/14-3/JK
     ∟1. Czy obrót z tytułu poszczególnych rodzajów dostaw towarów i świadczenia usług wskazanych w opisie stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego w punktach od 1 do 7 (zarówno opodatkowanych VAT jak i zwolnionych z podatku) należy uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, w stanie prawnym obowiązującym do 31 grudnia 2013 r.? 2. Czy obrót z tytułu poszczególnych rodzajów dostaw towarów i świadczenia usług wskazanych w opisie stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego w punktach od 1 do 7 (zarówno opodatkowanych VAT jak i zwolnionych z podatku) należy uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2014 r.?

2014.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-103/14/MS
     ∟Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej: „współczynnik sprzedaży”), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? Czy występujące po stronie Gminy zdarzenia (C-D), Gmina powinna traktować jako pozostające poza zakresem VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązana do zastosowania jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji, itp.), a jeśli tak, to w jaki sposób Gmina powinna ją wyliczyć i zastosować? Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego? Czy w przypadku, gdy Gmina będzie dokonywać korekty odliczenia podatku naliczonego za lata poprzednie, w związku z zastosowaniem proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina ma obowiązek ustalania w pierwszej kolejności proporcji sprzedaży na podstawie obrotu osiągniętego w roku poprzedzającym rok podatkowy zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy o VAT (tj. proporcji wstępnej), a następnie dokonania korekty kwoty podatku naliczonego podlegającego odliczeniu w oparciu o obroty osiągnięte w danym roku podatkowym (proporcja właściwa) zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy o VAT, czy też Gmina powinna zastosować bezpośrednio proporcję właściwą dla danego roku? W rozliczeniu, za który okres rozliczeniowy Gmina powinna dokonać korekty deklaracji VAT, w związku z planowanym obecnie częściowym odliczeniem podatku naliczonego za lata poprzednie (np. rok 2010), przy zastosowaniu proporcji sprzedaży określonej w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? Czy sprzedaż (obrót), wynikająca z działalności Jednostek Budżetowych Gminy z tytułu dostaw towarów lub świadczenia usług należy uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży Gminy, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?

2014.04.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP5/443-77/14-2/PG
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie uznania Gminy i jej jednostek budżetowych za odrębnych podatników podatku VAT oraz dokonania korekt rozliczeń VAT.

2014.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-164/14-2/MN
     ∟Zwolnienie podmiotowe od podatku od towarów i usług ze względu na wartość osiąganych obrotów – usługi rachunkowo-księgowe (stan prawny od 1 stycznia 2011 r.).

2014.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-110/14/DM
     ∟Określenia podstawy opodatkowania z tytułu usługi najmu lokalu użytkowego.

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-87/14-4/DG
     ∟W zakresie skutków podatkowych wynikających z udzielenia rabatu pośredniego Sprzedawcom sprzedającym towary Wnioskodawcy nabyte od hurtowni i innych dystrybutorów.

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-318/14-3/AW
     ∟obowiązek korekty podstawy opodatkowania

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-318/14-2/AW
     ∟obowiązek korekty podstawy opodatkowania

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-308/14-2/IGo
     ∟Otrzymana przez Wnioskodawcę dotacja, będąca przedmiotem wniosku, tj. mająca bezpośredni wpływ na cenę świadczonych usług, zwiększa obrót w rozumieniu art. 29a ust. 1 ustawy i tym samym podlega opodatkowaniu. Jednakże z racji faktu, że usługi świadczone przez Wnioskodawcę podlegają zwolnieniu z VAT określonego w art. 43 ust. 1 pkt 34 ustawy, otrzymana dotacja również korzysta ze zwolnienia z podatku VAT.

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-235/14-3/AS
     ∟Istota interpretacji: uwzględnienie w proporcji sprzedaży obrotu z tytułu dostawy towarów i świadczenia usług przez Gminę w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2014 r. oraz uwzględnienie w proporcji sprzedaży obrotu z działalności jednostek budżetowych Gminy

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-235/14-2/AS
     ∟uwzględnienie w proporcji sprzedaży obrotu z tytułu dostawy towarów i świadczenia usług przez Gminę w stanie prawnym obowiązującym do 31 grudnia 2013 r.

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-117/14-4/AI
     ∟Obowiązek naliczania podatku należnego w związku z wykorzystaniem wydatków mieszanych - towarów i usług w pewnej części do zdarzeń niepodlegających opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-117/14-3/AI
     ∟Wyłączenie od opodatkowania czynności, które Gmina wykonuje w ramach reżimu publicznoprawnego oraz kalkulacja współczynnika struktury sprzedaży

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-117/14-2/AI
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z wydatkami mieszanymi

2014.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-64/14-3/MW
     ∟brak obowiązku złożenia zgłoszenia rejestracyjnego

2014.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-112/14-3/AKr
     ∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń spoza zakresu VAT (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego?

2014.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-112/14-2/AKr
     ∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, Miasto ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej również: współczynnik sprzedaży), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 2. Czy występujące po stronie gminy zdarzenia spoza zakresu VAT (C-D) Miasto powinno uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 3. Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Miasto w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązane do zastosowania również jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji, etc.), a jeśli tak, to w jaki sposób Gmina powinno ją wyliczyć i zastosować?

2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP5/443-56/14-2/PG
     ∟Czy gmina i jej jednostki budżetowe powinny być traktowane dla celów rozliczeń VAT jako jeden podatnik i dokonywać jednego rozliczenia deklaracyjnego przez Gminę?

2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-92/14-4/AI
     ∟Obowiązek naliczania podatku należnego w związku z wykorzystaniem wydatków mieszanych - towarów i usług w pewnej części do zdarzeń niepodlegających opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-92/14-3/AI
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie wyłączenia od opodatkowania czynności, które Gmina wykonuje w ramach reżimu publicznoprawnego oraz kalkulacji współczynnika struktury sprzedaży.

2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-92/14-2/AI
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego związanego z wydatkami mieszanymi.

2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-111/14-3/SJ
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących wydatki związane z wykonywaniem przez Wnioskodawcę zadania powierzonego przez Gminę.

2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-111/14-2/SJ
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania otrzymanej przez Wnioskodawcę rekompensaty z tytułu wykonywania zadań powierzonych przez Gminę.

22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj