Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: obrót
obrót 4555 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
2014.04.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-58/14-2/MK
∟Czy biuro rachunkowe od 01.01.2014 r. może korzystać ze zwolnienia podmiotowego w zakresie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług na podstawie art. 113 ust. 1 dla sprzedaży usług księgowych świadczonych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej?
2014.04.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-48/14/ES
∟ujmowanie do wartości sprzedaży usług zarządzania nieruchomościami na zlecenie
2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-982/10-8/14/S/AG
∟odnośnie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z podwyższeniem kapitału zakładowego i emisją akcji
2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-115/14-4/AD
∟Czy prawidłowym jest skorzystanie ze zwolnienia od podatku VAT z datą wsteczną czyli od dnia 1 stycznia 2012 r. jeśli sprzedaż w 2011 r. wyniosła 116.128,68 PLN netto, a utrata prawa do zwolnienia nastąpiła w dniu 30 lipca 2010 r. po przeprowadzonej kontroli w roku 2013 r.
2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-30/14-5/EN
∟Czy w przypadku, gdy Wnioskodawca będzie dokonywać korekt deklaracji za lata, w których Gminie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z wydatkami mieszanymi, w związku z zastosowaniem proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina ma obowiązek ustalenia w pierwszej kolejności proporcji sprzedaży na podstawie obrotu osiągniętego w roku poprzedzającym dany rok podatkowy (tj. proporcji wstępnej, o której mowa w art. 90 ust. 4 ustawy o VAT) i dokonania odliczenia podatku VAT w następnych miesiącach tego roku z zastosowaniem tej proporcji wstępnej, a następnie dokonania korekty kwoty podatku odliczonego w oparciu o obroty osiągnięte w danym roku podatkowym (tj. proporcja właściwa), czy też Gmina powinna zastosować od razu proporcję właściwą dla danego roku?
2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-30/14-4/EN
∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń spoza zakresu VAT (C i D), Gmina jest zobowiązana do naliczenia podatku należnego?
2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-30/14-3/EN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży w odniesieniu do wydatków służących jednocześnie czynnościom podlegającym opodatkowaniu (opodatkowanym i zwolnionym) oraz niepodlegającym opodatkowaniu, uwzględnienia w kalkulacji sprzedaży czynności niepodlegających ustawie, prawa do odliczenia podatku w oparciu o proporcję sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy poprzez dokonanie korekt deklaracji.
2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-1/14/EK
∟skutki podatkowe usług budowlanych wykonywanych na terytorium Niemiec.
2014.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-245/14-2/IGo
∟Obrót roczny wyliczony dla współczynnika proporcji VAT powinien być ustalany jako suma miesięcznych zysków z tytułu zrealizowanych transakcji pomniejszonych o kwotę należnego podatku (ustalenie podstawy opodatkowania dla transakcji na papierach wartościowych).
2014.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-86/14-3/SJ
∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D), Powiat jest zobowiązany do naliczania podatku należnego?
2014.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-86/14-2/SJ
∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, Powiat ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej również: współczynnik sprzedaży), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?
2. Czy występujące po stronie Powiatu zdarzenia (C-D), Powiat powinien traktować jako pozostające poza zakresem ustawy o VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?
3. Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Powiat w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązany do zastosowania również jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji etc.), a jeśli tak, to w jaki sposób Powiat powinien ją wyliczyć i zastosować?
2014.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-17/14/JK
∟W stosunku do nabytych wyrobów akcyzowych, od których na wcześniejszym etapie obrotu akcyza została określona lub zadeklarowana w należnej wysokości nie powstanie kolejny obowiązek podatkowy.
2014.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-16/14/JK
∟W stosunku do nabytych wyrobów akcyzowych, od których na wcześniejszym etapie obrotu akcyza została określona lub zadeklarowana w należnej wysokości nie powstanie kolejny obowiązek podatkowy.
2014.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-15/14/JK
∟W stosunku do nabytych wyrobów akcyzowych, od których na wcześniejszym etapie obrotu akcyza została określona lub zadeklarowana w należnej wysokości nie powstanie kolejny obowiązek podatkowy.
2014.04.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-88/14-3/AK
∟Podatek od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania sprzedaży promocyjnej towarów.
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-78/14-3/SJ
∟Podatek od towarów i usług w zakresie obowiązku naliczenia podatku należnego w związku z wykorzystaniem wydatków mieszanych - towarów i usług w pewnej części do zdarzeń C-D.
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-78/14-2/SJ
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego przy zastosowaniu proporcji sprzedaży.
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-15/14-5/MK
∟Brak obowiązku wliczenia do proporcji sprzedaży obrotu wynikającego z działalności zakładu budżetowego i jednostek budżetowych gminy
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-15/14-4/MK
∟Brak obowiązku wliczenia do proporcji sprzedaży obrotu wynikającego z działalności zakładu budżetowego i jednostek budżetowych gminy
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-15/14-3/MK
∟Brak obowiązku wliczenia do proporcji sprzedaży obrotu z tytułu dostawy towarów i świadczenia usług wymienionych w punktach 1-7, w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2014 r.
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-15/14-2/MK
∟Brak obowiązku wliczenia do proporcji sprzedaży obrotu z tytułu dostawy towarów i świadczenia usług wymienionych w punktach 1-7, w stanie prawnym obowiązującym do 31 grudnia 2013 r
2014.04.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-72/14-2/RR
∟Możliwość korzystania ze zwolnienia podmiotowego od podatku VAT
2014.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP4/443-584/13-6/BA
∟Czy obrót z tytułu odsetek będzie wpływał na tzw. współczynnik VAT, o którym mowa w art. 90 ustawy o VAT?
2014.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-29/14-2/AI
∟Podatek od towarów i usług w zakresie wliczania do obrotu, o którym mowa w art. 90 ust. 3 ustawy, kategorii obrotu uzyskanego z tytułu sprzedaży: złomu i mieszkań (odzyskanych po eksmisjach) oraz obrotu uzyskanego z tytułu prowizji za techniczną obsługę ubezpieczeń.
2014.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-21/14-4/HW
∟Czy w związku z opisanym stanem faktycznym otrzymane dotacje od organizatora na prowadzenie działalności statutowej Gminnego Centrum Kultury, Biblioteki Narodowej oraz otrzymana refundacja (środki z budżetu Unii Europejskiej) kosztów poniesionych tytułem realizowanych przedsięwzięć wchodzą do obrotów powodujących konieczność rejestracji w podatku VAT?
2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-56/14-4/DG
∟W zakresie obowiązku podatkowego w podatku VAT z tytułu zaewidencjonowania sprzedaży opodatkowanej VAT na paragonach przez podatnika korzystającego ze zwolnienia od VAT.
2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-81/14-2/JL
∟Dofinansowanie (rekompensata), które otrzymuje Wnioskodawca stanowi wynagrodzenie za świadczoną usługę i element podstawy opodatkowania w rozumieniu art. 29a ust. 1 ustawy o podatku VAT, a zatem podlega opodatkowaniu na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT.
2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-975/12/14-7/S/KBr
∟uznanie stosowanej przez Spółkę procedury uzyskania potwierdzenia odbioru faktury korygującej przez konsultantkę oraz terminu, w jakim jest uprawniona do skorygowania obrotu z tytułu wystawionych faktur korygujących
2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-90/14-2/MN
∟Zwolnienie podmiotowe od podatku od towarów i usług ze względu na wartość osiąganych obrotów – usługi rachunkowo-księgowe (stan prawny od 1 stycznia 2011 r.).
2014.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-98/14/EB
∟Dotacja kosztowa nie ma wpływu na obrót, w rozumieniu art. 29a ustawy.
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.