Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: obrót

 

obrót 4555 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

2014.04.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-58/14-2/MK
     ∟Czy biuro rachunkowe od 01.01.2014 r. może korzystać ze zwolnienia podmiotowego w zakresie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług na podstawie art. 113 ust. 1 dla sprzedaży usług księgowych świadczonych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej?

2014.04.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-48/14/ES
     ∟ujmowanie do wartości sprzedaży usług zarządzania nieruchomościami na zlecenie

2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-982/10-8/14/S/AG
     ∟odnośnie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z podwyższeniem kapitału zakładowego i emisją akcji

2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-115/14-4/AD
     ∟Czy prawidłowym jest skorzystanie ze zwolnienia od podatku VAT z datą wsteczną czyli od dnia 1 stycznia 2012 r. jeśli sprzedaż w 2011 r. wyniosła 116.128,68 PLN netto, a utrata prawa do zwolnienia nastąpiła w dniu 30 lipca 2010 r. po przeprowadzonej kontroli w roku 2013 r.

2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-30/14-5/EN
     ∟Czy w przypadku, gdy Wnioskodawca będzie dokonywać korekt deklaracji za lata, w których Gminie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z wydatkami mieszanymi, w związku z zastosowaniem proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina ma obowiązek ustalenia w pierwszej kolejności proporcji sprzedaży na podstawie obrotu osiągniętego w roku poprzedzającym dany rok podatkowy (tj. proporcji wstępnej, o której mowa w art. 90 ust. 4 ustawy o VAT) i dokonania odliczenia podatku VAT w następnych miesiącach tego roku z zastosowaniem tej proporcji wstępnej, a następnie dokonania korekty kwoty podatku odliczonego w oparciu o obroty osiągnięte w danym roku podatkowym (tj. proporcja właściwa), czy też Gmina powinna zastosować od razu proporcję właściwą dla danego roku?

2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-30/14-4/EN
     ∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń spoza zakresu VAT (C i D), Gmina jest zobowiązana do naliczenia podatku należnego?

2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-30/14-3/EN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży w odniesieniu do wydatków służących jednocześnie czynnościom podlegającym opodatkowaniu (opodatkowanym i zwolnionym) oraz niepodlegającym opodatkowaniu, uwzględnienia w kalkulacji sprzedaży czynności niepodlegających ustawie, prawa do odliczenia podatku w oparciu o proporcję sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy poprzez dokonanie korekt deklaracji.

2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-1/14/EK
     ∟skutki podatkowe usług budowlanych wykonywanych na terytorium Niemiec.

2014.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-245/14-2/IGo
     ∟Obrót roczny wyliczony dla współczynnika proporcji VAT powinien być ustalany jako suma miesięcznych zysków z tytułu zrealizowanych transakcji pomniejszonych o kwotę należnego podatku (ustalenie podstawy opodatkowania dla transakcji na papierach wartościowych).

2014.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-86/14-3/SJ
     ∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D), Powiat jest zobowiązany do naliczania podatku należnego?

2014.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-86/14-2/SJ
     ∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, Powiat ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej również: współczynnik sprzedaży), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 2. Czy występujące po stronie Powiatu zdarzenia (C-D), Powiat powinien traktować jako pozostające poza zakresem ustawy o VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 3. Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Powiat w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązany do zastosowania również jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji etc.), a jeśli tak, to w jaki sposób Powiat powinien ją wyliczyć i zastosować?

2014.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-17/14/JK
     ∟W stosunku do nabytych wyrobów akcyzowych, od których na wcześniejszym etapie obrotu akcyza została określona lub zadeklarowana w należnej wysokości nie powstanie kolejny obowiązek podatkowy.

2014.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-16/14/JK
     ∟W stosunku do nabytych wyrobów akcyzowych, od których na wcześniejszym etapie obrotu akcyza została określona lub zadeklarowana w należnej wysokości nie powstanie kolejny obowiązek podatkowy.

2014.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-15/14/JK
     ∟W stosunku do nabytych wyrobów akcyzowych, od których na wcześniejszym etapie obrotu akcyza została określona lub zadeklarowana w należnej wysokości nie powstanie kolejny obowiązek podatkowy.

2014.04.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-88/14-3/AK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania sprzedaży promocyjnej towarów.

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-78/14-3/SJ
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie obowiązku naliczenia podatku należnego w związku z wykorzystaniem wydatków mieszanych - towarów i usług w pewnej części do zdarzeń C-D.

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-78/14-2/SJ
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego przy zastosowaniu proporcji sprzedaży.

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-15/14-5/MK
     ∟Brak obowiązku wliczenia do proporcji sprzedaży obrotu wynikającego z działalności zakładu budżetowego i jednostek budżetowych gminy

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-15/14-4/MK
     ∟Brak obowiązku wliczenia do proporcji sprzedaży obrotu wynikającego z działalności zakładu budżetowego i jednostek budżetowych gminy

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-15/14-3/MK
     ∟Brak obowiązku wliczenia do proporcji sprzedaży obrotu z tytułu dostawy towarów i świadczenia usług wymienionych w punktach 1-7, w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2014 r.

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-15/14-2/MK
     ∟Brak obowiązku wliczenia do proporcji sprzedaży obrotu z tytułu dostawy towarów i świadczenia usług wymienionych w punktach 1-7, w stanie prawnym obowiązującym do 31 grudnia 2013 r

2014.04.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-72/14-2/RR
     ∟Możliwość korzystania ze zwolnienia podmiotowego od podatku VAT

2014.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP4/443-584/13-6/BA
     ∟Czy obrót z tytułu odsetek będzie wpływał na tzw. współczynnik VAT, o którym mowa w art. 90 ustawy o VAT?

2014.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-29/14-2/AI
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie wliczania do obrotu, o którym mowa w art. 90 ust. 3 ustawy, kategorii obrotu uzyskanego z tytułu sprzedaży: złomu i mieszkań (odzyskanych po eksmisjach) oraz obrotu uzyskanego z tytułu prowizji za techniczną obsługę ubezpieczeń.

2014.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-21/14-4/HW
     ∟Czy w związku z opisanym stanem faktycznym otrzymane dotacje od organizatora na prowadzenie działalności statutowej Gminnego Centrum Kultury, Biblioteki Narodowej oraz otrzymana refundacja (środki z budżetu Unii Europejskiej) kosztów poniesionych tytułem realizowanych przedsięwzięć wchodzą do obrotów powodujących konieczność rejestracji w podatku VAT?

2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-56/14-4/DG
     ∟W zakresie obowiązku podatkowego w podatku VAT z tytułu zaewidencjonowania sprzedaży opodatkowanej VAT na paragonach przez podatnika korzystającego ze zwolnienia od VAT.

2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-81/14-2/JL
     ∟Dofinansowanie (rekompensata), które otrzymuje Wnioskodawca stanowi wynagrodzenie za świadczoną usługę i element podstawy opodatkowania w rozumieniu art. 29a ust. 1 ustawy o podatku VAT, a zatem podlega opodatkowaniu na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT.

2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-975/12/14-7/S/KBr
     ∟uznanie stosowanej przez Spółkę procedury uzyskania potwierdzenia odbioru faktury korygującej przez konsultantkę oraz terminu, w jakim jest uprawniona do skorygowania obrotu z tytułu wystawionych faktur korygujących

2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-90/14-2/MN
     ∟Zwolnienie podmiotowe od podatku od towarów i usług ze względu na wartość osiąganych obrotów – usługi rachunkowo-księgowe (stan prawny od 1 stycznia 2011 r.).

2014.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-98/14/EB
     ∟Dotacja kosztowa nie ma wpływu na obrót, w rozumieniu art. 29a ustawy.

23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj