Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: zakład budżetowy

 

zakład budżetowy 1257 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

2011.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-897/10-4/KS
     ∟Czy koszty dodatkowego wynagrodzenia rocznego za rok 2009 i składki od tych wynagrodzeń określonych w ustawie o systemie ubezpieczeń społecznych finansowanych przez płatnika stanowią koszty podatkowe Spółki? Dodatkowe wynagrodzenia roczne wypłacono 02.03.2010 r. składki opłacone w terminie do 15.04.2010 r.

2011.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-201/11/ES
     ∟Czy w związku ze zmienioną od dnia 1 stycznia 2011r. formą organizacyjno-prawną Powiatowego Zakładu zakład należy całkowicie wyrejestrować i zarejestrować czy wystarczy tylko zgłoszenie aktualizacyjne odnośnie rejestracji w zakresie podatku od towarów i usług?

2011.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1003/10/ES
     ∟Czy w związku ze zmienioną od dnia 1 stycznia 2011r. formą organizacyjno-prawną Powiatowego Zakładu numer identyfikacji podatkowej ulegnie zmianie i czy w zakresie ewidencji i identyfikacji podatników i płatników zakład należy całkowicie wyrejestrować i zarejestrować czy wystarczy tylko zgłoszenie aktualizacyjne?

2011.02.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-661/10/DK
     ∟Czy nadwyżka środków obrotowych samorządowego zakładu budżetowego pozostawiona w zakładzie lub przekazana na rachunek Gminy (zgodnie z uchwałą) Rady Miasta podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych?

2011.02.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1093/10/TS
     ∟Zwolnienie od podatku usług świadczonych przez samorządowy zakład budżetowy na rzecz Starostwa Powiatowego.

2011.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1035/10-4/KT
     ∟Spółka wchodzi w pełnię praw i obowiązków przekształcanego zakładu budżetowego. Sukcesja ta obejmuje także ww. prawo określone w art. 86 ust. 1 ustawy o VAT, tj. prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego. Brak noty korygującej dołączonej do faktury zawierającej nazwę przekształconego zakładu budżetowego, w przypadku ustawowej sukcesji praw i obowiązków, nie pozbawia Wnioskodawcy prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z takiej faktury.

2011.01.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1146/10-4/AK
     ∟Czy Zakład będący zakładem budżetowym ma prawo korzystać ze zwolnienia o którym mowa w § 8 ust. 1 pkt 14 świadcząc usługi na rzecz Gminy.

2011.01.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1108/10-5/AK
     ∟1. Czy przekształcenie OSIR w dwa odrębne zakłady budżetowe stanowić będzie na gruncie ustawy o podatku od towarów i usług transakcję zbycia zorganizowanej części przedsiębiorstwa, przez co przedmiotowa transakcja nie będzie podlegała podatkowi od towarów i usług oraz nie będzie skutkowała korektą dotychczas odliczonego podatku od towarów i usług od inwestycji? 2. Czy skutkiem przekształcenia jednego z nowopowstałych zakładów budżetowych w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością będzie wstąpienie przez tę spółkę we wszelkie przewidziane w przepisach prawa podatkowego prawa i obowiązki zakładu budżetowego i czy w rezultacie przekształcenie nie będzie skutkować opodatkowaniem po stronie zakładu budżetowego podatkiem od towarów i usług lub też korektą rozliczeń w zakresie podatku od towarów i usług?

2011.01.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-819/10-5/KS
     ∟podatek dochodowy w zakresie skutków w tym podatku jakie wystąpią w związku z przekształceniem Zakładu Budżetowego w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.

2011.01.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-802/10-8/KS
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie skutków w tym podatku jakie wystąpią w związku z przekształceniem zakładu budżetowego w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.

2010.12.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1118/10/AW
     ∟Zastosowanie zwolnienia od podatku do usług świadczonych przez zakład budżetowy na rzecz gminy.

2010.12.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1106/10/AW
     ∟Zastosowanie zwolnienia od podatku do usług świadczonych przez samorządowy zakład budżetowy na rzecz jednostek budżetowych.

2010.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1604/10-4/JK
     ∟W jakim terminie Wnioskodawca powinien złożyć deklarację VAT-7, w której zostanie dokonana korekta 1/5 podatku naliczonego odliczonego w 2006 r. (w związku z nabyciem samochodu osobowego, stanowiącego środek trwały) wg realnego wskaźnika za 2010 r. (tj. 0%), tj. czy taką deklarację należy złożyć do 25 września 2010, czy do 25 lutego 2011?

2010.12.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1596/10-2/MR
     ∟Czy Zakład na wymienione usługi – będące zadaniami własnymi gminy (z wyjątkiem usług w poz. 138 i 153 załącznika Nr 3 do ustawy o podatku od towarów i usług) wystawiając fakturę VAT, może korzystać ze zwolnienia od podatku od towarów i usług?

2010.12.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-880/10-6/KT
     ∟Opodatkowanie inkasa opłaty targowej pobieranej przez zakład budżetowy oraz przez spółkę jawną na rzecz Gminy.

2010.12.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1027/10-2/AK
     ∟Czy wobec powyższego prawidłowe jest dokumentowanie czynności stanowiących przedmiot statutowej działalności zakładu budżetowego wykonywanych na rzecz Gminy - notą?

2010.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-470/10-11/JW
     ∟Nie można zgodzić się ze stanowiskiem Wnioskodawcy, iż w przedstawionym stanie faktycznym przysługuje mu prawo do odliczenia podatku naliczonego przy zakupach związanych z budową boiska na zasadach ogólnych w ramach przyjętej struktury odliczenia VAT, gdy ten podatek naliczony tylko w części jest związany z czynnościami opodatkowanymi. Takie stanowisko jest sprzeczne z zapisem art. 90 ustawy.

2010.12.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-951/10-4/AI
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług wykonywanych przez zakład budżetowy na rzecz gminy oraz możliwości stosowania zwolnienia od podatku VAT dla tych usług.

2010.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-871/10/BJ
     ∟Czy usługi świadczone przez Wnioskodawcę na rzecz Urzędu Gminy są zwolnione od podatku od towarów i usług?

2010.11.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-148/10-2/MC
     ∟Czy powstanie w zakładzie budżetowym nadwyżki środków obrotowych za rok 2009 oraz jej wpłata do budżetu jednostki samorządu terytorialnego 14 kwietnia 2010 r. (zgodnie z terminem określonym w § 49 ust. 6 rozporządzenia MF w sprawie gospodarki finansowej jednostek budżetowych, zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych oraz trybu postępowania przy przekształcaniu w inną formę organizacyjno - prawną z dnia 29 czerwca 2006 r. - Dz. U. Nr 116, poz. 783) powoduje pojawienie się dochodu w rozumieniu art. 7 ust. 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, podlegającego opodatkowaniu w momencie wpłaty do budżetu jednostki samorządu terytorialnego, czy też w momencie powstania nadwyżki środków obrotowych na dzień 31 grudnia 2009 r.?

2010.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-915/10-3/BD
     ∟1. Czy nowoutworzona jednostka budżetowa wstępuje we wszelkie przewidziane w przepisach podatkowych prawa i obowiązki zlikwidowanego w celu przekształcenia zakładu budżetowego?2. Czy w związku z pełnym przekształceniem zakładu budżetowego na jednostkę budżetową następuje automatyczna sukcesja podatkowa w zakresie numeru NIP. Czy też jednostka będzie traktowana jako nowy podatnik i w związku z tym ma wystąpić o nadanie nowego numeru NIP?

2010.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-915/10-2/BD
     ∟1. Czy nowoutworzona jednostka budżetowa wstępuje we wszelkie przewidziane w przepisach podatkowych prawa i obowiązki zlikwidowanego w celu przekształcenia zakładu budżetowego?2. Czy w związku z pełnym przekształceniem zakładu budżetowego na jednostkę budżetową następuje automatyczna sukcesja podatkowa w zakresie numeru NIP. Czy też jednostka będzie traktowana jako nowy podatnik i w związku z tym ma wystąpić o nadanie nowego numeru NIP?

2010.11.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-865/10-2/AK
     ∟1. Czy samorządowy zakład budżetowy może wystawiać Gminie faktury za usługi? 2. Czy w powyższym przypadku nie zachodziłoby zawarcie umowy „z samym sobą”?

2010.11.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-806/10/MD
     ∟Zastosowania zwolnienia od podatku do usług świadczonych przez zakład budżetowy na rzecz gminy.

2010.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-117/10-4/ŁM
     ∟Czy od dochodu Zakładu, wykonującego wyłącznie zadania wynikające ze statutu m.in. w zakresie zaopatrzenia miasta i wsi w wodę, odprowadzania ścieków, zarządzania nieruchomościami gminnego zasobu mieszkaniowego, utrzymania gminnego składowiska, oczyszczania ulic, utrzymania zieleni, cmentarzy komunalnych, targowisk oraz gospodarki terenami i ochrona środowiska, należy odprowadzić podatek dochodowy od osób prawnych?

2010.10.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-107/10-6/ŁM
     ∟Czy spółka z o.o. koszty poniesione w związku z likwidacją i przekształceniem zakładu budżetowego, np. opłaty notarialne, doradztwo prawne i finansowe, koszty administracyjne itp., będzie mogła zaliczyć do podatkowych kosztów uzyskania przychodu?

2010.10.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-107/10-4/ŁM
     ∟W jaki sposób prawidłowo należy ustalić wartość początkową środków trwałych wniesionych aportem do Spółki powstałej z likwidacji zakładu budżetowego do celów podatku dochodowego od osób prawnych?

2010.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1136/10-4/AD
     ∟Czy Wnioskodawca ma możliwość odzyskania podatku od towarów i usług, skoro nie prowadzi działalności związanej z wykonywaniem czynności opodatkowanych oraz użytkowanie efektów powstałej inwestycji będzie nieodpłatne?

2010.10.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-428/10-4/AS
     ∟określenie wartości początkowej i amortyzacji środków trwałych wniesionych do Spółki po likwidacji zakładu budżetowego

2010.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-79/10-3/DS
     ∟Czy amortyzacja środków trwałych przejętych aportem po zlikwidowanym zakładzie budżetowym stanowi koszt uzyskania przychodu w podatku dochodowym od osób prawnych w nowo utworzonej Spółce z o. o.?INTERPRETACJA INDYWIDUALNANa podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko, przedstawione we wniosku z dnia 07 lipca 2010 r. (data wpływu 12.07.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kwestii związanych z amortyzacją środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych w nowo utworzonej spółce z ograniczoną odpowiedzialnością – jest prawidłowe. UZASADNIENIEW dniu 12 lipca 2010 r. został złożony ww. wniosek – uzupełniony pismem w dniu 11 października 2010 r. - o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kwestii związanych z amortyzacją środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych w nowo utworzonej spółce z ograniczoną odpowiedzialnością.W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący opis zdarzenia przyszłego.Zakład Wodociągów i Kanalizacji jest zakładem budżetowym Gminy, utworzonym w celu realizacji zadań własnych gminy w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków. Został powołany na podstawie uchwały Rady Miejskiej z dnia 30.12.1993 r. w sprawie przekształcenia Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej poprzez podział na trzy jednostki organizacyjne.Zakład Wodociągów i Kanalizacji przejął część majątku ZGKiM, niezbędną do świadczenia usług w zakresie dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy, wg bilansu na 31.12.1993 r., w tym sieci wodociągowe na obszarach wiejskich, trzy Stacje Uzdatniania Wody (budynki wraz z gruntami), jeden z budynków administracyjnych.Majątek Zakładu stanowi również infrastruktura wodno - kanalizacyjna przejęta przez Gminę w drodze komunalizacji od:Zakładów (…) (1996 rok), w tym sieci wodociągowe, sieci kanalizacyjne, dwie przepompownie ścieków (grunty, budynki wraz z urządzeniami),Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa (2004 rok), w tym Stacja Uzdatniania Wody we wsi N. (budynek wraz z urządzeniami, grunt) oraz sieć wodociągowa.Majątek Zakładu stanowią także sieci wodociągowe, sieci kanalizacyjna z przepompowniami ścieków, które Gmina wybudowała w latach 1994 – 2010. Zakład ma prawo do korzystania z w/w majątku, bowiem Gmina przekazała go w trwały zarząd.Zakład nie budował infrastruktury wod. – kan. z własnych środków. Wg stanu na dzień 31.12.2009 r. wartość netto majątku Zakładu wynosi 19.031.556,99 zł.Do końca 2010 roku, Gmina zamierza przekształcić Zakład w spółkę z o.o. ze 100% udziałem Gminy.Likwidacja zakładu budżetowego nastąpi po podjęciu stosownej uchwały przez Radę Miejską.Wszystkie składniki mienia materialne i niematerialne po zlikwidowanym Zakładzie, zostaną wniesione do nowo utworzonej spółki z o.o. na pokrycie jej kapitału zakładowego. Będą one stanowić w chwili jego wniesienia przedsiębiorstwo w rozumieniu art. 55 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)W związku z powyższym zadano następujące pytanie w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych.Czy amortyzacja środków trwałych przejętych aportem po zlikwidowanym zakładzie budżetowym stanowi koszt uzyskania przychodu w podatku dochodowym od osób prawnych w nowo utworzonej spółce z o.o....Zdaniem Wnioskodawcy, nowo utworzona spółka z o. o. powinna - w myśl art. 16g ust. 9 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych - ustalić wartość środków trwałych przejętych w wyniku przekształcenia zakładu budżetowego na podstawie wartości początkowej określonej w ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych przekształconego podmiotu, a także kontynuować metodę amortyzacji przyjętą przez ten podmiot.W spółce będącej następcą prawnym przekształconego zakładu budżetowego, odpisy amortyzacyjne od składników mienia wniesionych aportem do spółki z o. o. na pokrycie kapitału zakładowego, w wyniku przekształcenia zakładu budżetowego w spółkę z o. o., można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów dla celów podatkowych.W świetle obowiązującego stanu prawnego stanowisko Wnioskodawcy w sprawie oceny prawnej przedstawionego opisu zdarzenia przyszłego uznaje się za prawidłowe.Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.), kosztami uzyskania przychodów są koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów, z wyjątkiem kosztów wymienionych w art. 16 ust. 1.Stosownie natomiast do art. 15 ust. 6 ww. ustawy, kosztem uzyskania przychodów są odpisy z tytułu zużycia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (odpisy amortyzacyjne) dokonywane wyłącznie zgodnie z przepisami art. 16a - 16m, z uwzględnieniem art. 16.Zgodnie z art. 16g ust. 9 tejże ustawy, w razie przekształcenia formy prawnej, a także połączenia albo podziału podmiotów, z zastrzeżeniem ust. 19, dokonywanych na podstawie odrębnych przepisów - wartość początkową środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych ustala się w wysokości wartości początkowej określonej w ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, o której mowa w art. 9 ust. 1, podmiotu przekształconego, połączonego albo podzielonego. Stosownie do art. 16g ust. 18 ustawy, powołany powyżej przepis ust. 9 ma zastosowanie, jeżeli z odrębnych przepisów wynika, że podmiot powstały z przekształcenia, podziału albo połączenia lub podmiot istniejący, do którego przeniesiono w wyniku wydzielenia część majątku podmiotu dzielonego, wstępuje we wszelkie prawa i obowiązki podmiotu przekształconego, połączonego albo podzielonego. Zgodnie z art. 16h ust. 3 ww. ustawy, podmioty o których mowa w art. 16g ust. 9 tej ustawy, powstałe z przekształcenia, podziału, z zastrzeżeniem ust. 5, albo połączenia podmiotów oraz podmioty, które przejęły całość lub część innego podmiotu na skutek tych zdarzeń, dokonują odpisów amortyzacyjnych z uwzględnieniem dotychczasowej wysokości odpisów oraz kontynuują metodę amortyzacji przyjętą przez podmiot przekształcony, podzielony, połączony z uwzględnieniem art. 16i ust. 2 - 7. Powyższe regulacje wyrażają tzw. zasadę kontynuacji ustalania wartości początkowej oraz dokonywania odpisów amortyzacyjnych dla podmiotów powstałych z przekształcenia, połączenia czy podziału. Przy czym zasada ta znajduje zastosowanie, jeżeli z odrębnych przepisów wynika, że powstały w powyższy sposób podmiot wstępuje we wszystkie prawa i obowiązki podmiotu przekształconego, połączonego lub podzielonego, tj. ma miejsce tzw. sukcesja generalna.W przedmiotowej sprawie Zakład budżetowy zostanie przekształcony w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością na podstawie art. 16 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 ze zm.). Zgodnie z art. 16 ust. 5 ustawy o finansach publicznych, przekształcenie samorządowego zakładu budżetowego w inną formę organizacyjno - prawną wymaga uprzednio jego likwidacji.W myśl natomiast art. 16 ust. 7 ustawy, należności i zobowiązania samorządowego zakładu budżetowego likwidowanego w celu przekształcenia w inną formę organizacyjno - prawną przejmuje utworzona jednostka. Tym samym, powyższe przekształcenie wyczerpuje dyspozycję zawartą w art. 93b ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), zgodnie z którym przepisy art. 93 i art. 93a stosuje się odpowiednio do łączenia się i przekształceń komunalnych zakładów budżetowych.W związku z powyższym, w przedmiotowej sprawie będzie miała miejsce sukcesja praw i obowiązków podatkowych, o której mowa w art. 93 – 93a ww. ustawy.Reasumując, wartość początkowa środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych wniesionych do spółki z o.o. powinna zostać ustalona zgodnie z dyspozycją zawartą w przepisie art. 16g ust. 9 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, tj. w wysokości wartości początkowej tychże składników majątkowych przejętych w wyniku przekształcenia Zakładu budżetowego (Wnioskodawcy) w spółkę z o.o., określonej w Jego ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Jednocześnie spółka z o.o. będzie zobowiązana do kontynuacji dokonywania odpisów amortyzacyjnych według zasad przyjętych w Zakładzie.Powyższa zasada kontynuacji dotyczy tylko środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych ujętych w ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych Zakładu. W przypadku natomiast, gdy wniesione do spółki o.o. środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne nie były ujęte w powyższej ewidencji, ich wartość początkowa powinna zostać określona na podstawie art. 16g ust. 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.Interpretacja dotyczy opisu zdarzenia przyszłego przedstawionego przez Wnioskodawcę i stanu prawnego obowiązującego w dniu wydania interpretacji.Jednocześnie wskazuje się, że wniosek Spółki dotyczący podatku od towarów i usług został rozpatrzony odrębną interpretacją wydaną w dniu 04 października 2010 r. nr ILPP2/443-1058/10-4/AK oraz postanowieniem o umorzeniu postępowania z dnia 04 października 2010 r. nr ILPP2/443-1058/10-5/AK. Stronie przysługuje prawo do wniesienia skargi na niniejszą interpretację przepisów prawa podatkowego z powodu jej niezgodności z prawem. Skargę wnosi się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu, ul. Św. Mikołaja 78/79, 50-126 Wrocław po uprzednim wezwaniu na piśmie organu, któr

22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj