Interpretacje do przepisu
art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


2436/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

2015.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-86/15/MO
     ∟Czy wydatki związane z nabyciem środka trwałego w części opłaconej po sporządzeniu aktu notarialnego będą mogły zostać uznane jako kwalifikowane oraz stanowić podstawę wyliczenia pomocy publicznej na zasadzie kasowej, tzn. w momencie zapłaty każdej raty niebędącej zaliczką (przy założeniu, że Spółka zapłaci zaliczkę i/lub zadatek, na poczet części ceny zakupu nieruchomości i zostanie sporządzony akt notarialny przenoszący własność nieruchomości na Spółkę przed dniem otrzymania Zezwolenia, a zapłata pozostałej części ceny zakupu nieruchomości nastąpi po dniu otrzymania Zezwolenia w ratach)? (pytanie oznaczone we wniosku nr 2)

2015.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-254/15-4/KS
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów strefowych wydatku z tyt. zakupu usług dodatkowych do procesu produkcji wyrobów metalowych wytwarzanych w specjalnej strefie ekonomicznej

2015.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-167/15/BKD
     ∟Czy uzyskane przychody i poniesione koszty w związku ze zbyciem oprzyrządowania wykorzystywanego do produkcji wyrobów strefowych, w sytuacji, gdy w trakcie realizacji projektu oprzyrządowanie nie opuszcza obszaru SSE i jest wykorzystywane do realizacji projektu produkcyjnego wyłącznie przez Spółkę, Spółka powinna alokować do działalności zwolnionej z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych, tj. korzystającej ze zwolnienia określonego w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

2015.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/4510-184/15-2/IR
     ∟Zakwalifikowanie przychodów i kosztów związanych z pożarem jako przychodów i kosztów strefowych.

2015.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4511-267/15/AP
     ∟możliwości objęcia zwolnieniem z opodatkowania tym podatkiem dochodów z całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej, przy wykorzystaniu najpierw limitu dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwolenia 1, a po jego wyczerpaniu limitu pomocy dostępnego na podstawie kolejnych Zezwoleń (nr 2 i 3), wykorzystując kolejno limit wynikający z pozostałych Zezwoleń zgodnie z chronologiczną kolejnością ich wydawania

2015.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4511-268/15/AP
     ∟możliwości objęcia zwolnieniem z opodatkowania tym podatkiem dochodów z całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej, przy wykorzystaniu najpierw limitu dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwolenia 1, a po jego wyczerpaniu limitu pomocy dostępnego na podstawie kolejnych Zezwoleń (nr 2 i 3), wykorzystując kolejno limit wynikający z pozostałych Zezwoleń zgodnie z chronologiczną kolejnością ich wydawania

2015.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-73/15/APO
     ∟możliwość zwolnienia z opodatkowania całości dochodów uzyskanych ze sprzedaży wyrobów medycznych, w przypadku, gdy całość produkcji odbywa się na terenie SSE, natomiast półwyroby do produkcji zostały zakupione poza SSE.

2015.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-114/15/AnK
     ∟w zakresie: ustalenia, czy korzystanie z magazynu wyrobów gotowych i towarów zlokalizowanego poza terenem specjalnej strefy ekonomicznej, skutkować będzie wyodrębnieniem działalności gospodarczej na podstawie § 5 ust. 5 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie pomocy publicznej udzielanej przedsiębiorcom działającym na podstawie zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej na terenach specjalnych stref ekonomicznych

2015.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-115/15/AnK
     ∟ustalenia, czy dochody uzyskane ze sprzedaży wyrobów wytworzonych na terenie specjalnej strefy ekonomicznej a składowane w magazynie/magazynach poza strefą, będą podlegać w całości zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych

2015.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-116/15/AnK
     ∟w zakresie: ustalenia, czy dochód uzyskany ze sprzedaży towarów wytworzonych w specjalnej strefie ekonomicznej na podstawie zezwoleń jest objęty w całości zwolnieniem z podatku dochodowego od osób prawnych w przypadku, gdy faktura dokumentująca tę sprzedaż jest wystawiona na terenie zakładu położonego w strefie

2015.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-373/15/AnK
     ∟w zakresie: ustalenia, czy dochód ze sprzedaży towarów wytworzonych w Strefie na podstawie zezwoleń jest w całości objęty zwolnieniem z podatku dochodowego od osób prawnych w przypadku, gdy faktura dokumentująca tę sprzedaż jest wystawiona na terenie magazynu lub innego miejsca położonego poza strefą

2015.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-532/11/15-S/MM
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie: zastosowania przepisów rozporządzenia w sprawie kamiennogórskiej specjalnej strefy ekonomicznej, momentu zaliczenia wydatków inwestycyjnych do kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą publiczną oraz momentu zaliczenia wydatków z tytułu umów leasingowych do kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą publiczną.

2015.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-195/15-4/KS
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie momentu zaliczenia wydatków inwestycyjnych do kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą publiczną.

2015.07.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-51/15/APO
     ∟Czy dla celów obliczenia dochodu opodatkowanego (straty) oraz dochodu (straty) z tytułu działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE na podstawie zezwoleń, Spółka może prowadzić wspólną ewidencję rachunkową dochodów zwolnionych z opodatkowania oraz odrębną ewidencję dla działalności podlegającej opodatkowaniu? Czy Spółka może objąć zwolnieniem dochód z działalności prowadzonej na terenie SSE, wykorzystując najpierw limit dostępnej pomocy publicznej w ramach Pierwszego Zezwolenia, a po jego wyczerpaniu lub wygaśnięciu, limit wynikający z Drugiego Zezwolenia?

2015.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-34/15/SD
     ∟Czy Spółka może zaliczać do przychodów ze sprzedaży i kosztów działalności wykonywanej w Specjalnej Strefy Ekonomicznej - korzystać z Zezwoleń w zakresie usługi przetworzenia (tj. produkcji wyrobów gotowych sprzedawanych bez dodatkowego przetworzenia) wykonywanej przez podwykonawcę - podmiot spoza Strefy Ekonomicznej?

2015.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-209/15/SD
     ∟Czy Spółka może zaliczać do kosztów działalności wykonywanej w Specjalnej Strefie Ekonomicznej - korzystać z Zezwoleń w zakresie usługi magazynowania wyrobów gotowych i surowców, wykonywanej przez podwykonawcę - podmiot spoza Strefy Ekonomicznej?

2015.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-210/15/SD
     ∟Czy Spółka może zaliczać do przychodów ze sprzedaży i kosztów działalności wykonywanej w Specjalnej Strefie Ekonomicznej - korzystać w Zezwoleń w zakresie usługi mielenia, mieszania itp. (tj. produkcji półproduktów wykorzystywanych do produkcji na terenie Strefy Ekonomicznej) wykonywanej przez podwykonawcę - podmiot spoza Strefy Ekonomicznej?

2015.07.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-87/15/MM
     ∟w zakresie: czy wartość początkowa wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 16b ust. 2 pkt 3 ustawy o CIT, powinna zostać określona na zasadach ogólnych, zgodnie z art. 16g ust. 3 ustawy o CIT, tj. wartość ta powinna obejmować w szczególności poniesione koszty związane z zakupem od centrów technicznych prac aplikacyjno-inżynieryjnych dotyczących określonych programów i projektów, naliczone do dnia przekazania wartości niematerialnych i prawnych do używania

2015.07.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-86/15/MM
     ∟w zakresie: ustalenia, czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym wprowadzenie do ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych określonych wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 16b ust. 2 pkt 3 ustawy o CIT, możliwe jest dopiero po spełnieniu wszystkich warunków określonych w tym przepisie ustawy o CIT dla poszczególnych programów i projektów

2015.07.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-85/15/MM
     ∟w zakresie: ustalenia, czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym wprowadzenie do ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych określonych wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 16b ust. 2 pkt 3 ustawy o CIT, możliwe jest dopiero po spełnieniu wszystkich warunków określonych w tym przepisie ustawy o CIT dla poszczególnych programów i projektów

2015.07.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-81/15/MM
     ∟w zakresie: ustalenia, czy Spółka po przyporządkowaniu kosztów do działalności opodatkowanej oraz działalności zwolnionej, jest uprawniona do jednoczesnego zastosowania różnych metod rozliczeń określonych w art. 15 ust. 4a ustawy o CIT dla poszczególnych realizowanych projektów i programów prac aplikacyjno-inżynieryjnych

2015.07.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-82/15/MM
     ∟w zakresie: ustalenia, czy Spółka po przyporządkowaniu kosztów do działalności opodatkowanej oraz działalności zwolnionej, jest uprawniona do jednoczesnego zastosowania różnych metod rozliczeń określonych w art. 15 ust. 4a ustawy o CIT dla poszczególnych realizowanych projektów i programów prac aplikacyjno-inżynieryjnych

2015.07.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-83/15/MM
     ∟w zakresie: ustalenia, czy na podstawie art. 15 ust. 4a ustawy o CIT, koszty prac aplikacyjno-inżynieryjnych związanych z programami i projektami, dla których spełnione zostały warunki określone w ustawie o CIT, mogą być ujęte dla celów podatkowych poprzez odpisy amortyzacyjne dokonywane zgodnie z art. 16m ust. 1 pkt 3 od wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 16b ust. 2 pkt 3 ustawy o CIT

2015.07.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-88/15/MM
     ∟w zakresie: czy wartość początkowa wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 16b ust. 2 pkt 3 ustawy o CIT, powinna zostać określona na zasadach ogólnych, zgodnie z art. 16g ust. 3 ustawy o CIT, tj. wartość ta powinna obejmować w szczególności poniesione koszty związane z zakupem od centrów technicznych prac aplikacyjno-inżynieryjnych dotyczących określonych programów i projektów, naliczone do dnia przekazania wartości niematerialnych i prawnych do używania

2015.07.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-89/15/MM
     ∟w zakresie: czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym okres dokonywania odpisów amortyzacyjnych dla wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 16b ust. 2 pkt 3, może być każdorazowo ustalany dla poszczególnych wartości niematerialnych i prawnych na okres nie krótszy niż 12 miesięcy

2015.07.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-90/15/MM
     ∟w zakresie: czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym okres dokonywania odpisów amortyzacyjnych dla wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 16b ust. 2 pkt 3, może być każdorazowo ustalany dla poszczególnych wartości niematerialnych i prawnych na okres nie krótszy niż 12 miesięcy

2015.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-104/15/JP
     ∟1. Czy prowadzenie na terenie strefy działalności zwolnionej z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 UPDOP, w oparciu o więcej niż jedno zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie strefy, skutkuje obowiązkiem prowadzenia ewidencji rachunkowej odrębnie dla każdego z zezwoleń i czy istnieje w związku z tym obowiązek podziału dochodu podatkowego uzyskiwanego z działalności zwolnionej prowadzonej w oparciu o każde z zezwoleń oddzielne? 2. Czy Spółka może objąć zwolnieniem z PDOP dochód z całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie strefy, wykorzystując najpierw limit dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwolenia 1, a po jego wyczerpaniu limit wynikający z Zezwolenia 2, dyskontując uzyskaną pomoc najpierw na dzień wydania Zezwolenia 1, a następnie, po wyczerpaniu limitu pomocy wynikającego z Zezwolenia 1, na dzień wydania Zezwolenia 2?

2015.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-105/15/JP
     ∟1. Czy prowadzenie na terenie strefy działalności zwolnionej z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 UPDOP, w oparciu o więcej niż jedno zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie strefy, skutkuje obowiązkiem prowadzenia ewidencji rachunkowej odrębnie dla każdego z zezwoleń i czy istnieje w związku z tym obowiązek podziału dochodu podatkowego uzyskiwanego z działalności zwolnionej prowadzonej w oparciu o każde z zezwoleń oddzielne? 2. Czy Spółka może objąć zwolnieniem z PDOP dochód z całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie strefy, wykorzystując najpierw limit dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwolenia 1, a po jego wyczerpaniu limit wynikający z Zezwolenia 2, dyskontując uzyskaną pomoc najpierw na dzień wydania Zezwolenia 1, a następnie, po wyczerpaniu limitu pomocy wynikającego z Zezwolenia 1, na dzień wydania Zezwolenia 2?

2015.07.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-32/15/PC
     ∟Spółka wnioskuje o potwierdzenie, że w analizowanym stanie faktycznym, przy wyliczaniu wysokości limitu dostępnego zwolnienia podatkowego w oparciu o który zwalniany jest dochód Spółki z prowadzenia działalności na terenie SSE, należy wziąć pod uwagę faktyczną wysokość wydatków inwestycyjnych (kosztów kwalifikowanych) poniesionych przez nią na terenie SSE w związku z budową i późniejszą rozbudową zakładu produkcyjnego z tytułu czego Spółka uzyskała Zezwolenie, w okresie od dnia wydania tego Zezwolenia w całym okresie jego ważności, także w części, w jakiej wydatki te przewyższają kwotę minimalnych nakładów inwestycyjnych określonych w treści Zezwolenia. Tak ustalone wydatki kwalifikowane dla określenia limitu pomocy publicznej Spółka powinna przemnożyć przez współczynnik określający maksymalną intensywność pomocy dla danego obszaru obowiązujący w dacie udzielenia Zezwolenia.

2015.07.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-206/15/PC
     ∟Spółka wnioskuje o potwierdzenie, że w analizowanym stanie faktycznym, przy wyliczaniu wysokości limitu dostępnego zwolnienia podatkowego w oparciu o który zwalniany jest dochód Spółki z prowadzenia działalności na terenie SSE, należy wziąć pod uwagę faktyczną wysokość wydatków inwestycyjnych (kosztów kwalifikowanych) poniesionych przez nią na terenie SSE w związku z budową i późniejszą rozbudową zakładu produkcyjnego z tytułu czego Spółka uzyskała Zezwolenie, w okresie od dnia wydania tego Zezwolenia w całym okresie jego ważności, także w części, w jakiej wydatki te przewyższają kwotę minimalnych nakładów inwestycyjnych określonych w treści Zezwolenia. Tak ustalone wydatki kwalifikowane dla określenia limitu pomocy publicznej Spółka powinna przemnożyć przez współczynnik określający maksymalną intensywność pomocy dla danego obszaru obowiązujący w dacie udzielenia Zezwolenia.

17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj