Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: limit
limit 2039 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
2015.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/4511-1-903/15-3/IM
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie działów specjalnych produkcji rolnej.
2015.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/4511-1-902/15-3/IM
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie działów specjalnych produkcji rolnej.
2015.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/4511-1-901/15-3/IM
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie działów specjalnych produkcji rolnej.
2015.09.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-679/15/KM
∟Interpretacja przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości korzystania ze zwolnienia podmiotowego.
2015.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-529/15-2/IZ
∟Dotyczy zastosowania zwolnienia od podatku dla usług dietetycznych oraz wyłączenia wartości sprzedaży tych usług z wartości sprzedaży, o której mowa w art. 113 ust. 1 ustawy.
2015.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/4510-281/15/MK
∟Czy po objęciu statusem X SSE nieruchomości, na których znajduje się zakład w XJ (wejście w życie stosownego rozporządzenia zmieniającego obszar SSE), dochód z działalności Spółki prowadzonej zarówno w zakładzie w XJ, jak i w zakładzie w XI może korzystać ze zwolnienia na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, w ramach dostępnego limitu zwolnienia na podstawie uprzednio wydanych Zezwoleń (Zezwolenie 1 i Zezwolenie 2), jeśli dochód powstał z działalności prowadzonej na terenie SSE i w ramach wskazanego w Zezwoleniach PKWiU?
2015.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-192/15/AK
∟1. Czy prowadzenie działalności na terenie SSE zwolnionej z podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 Ustawy CIT w oparciu o dwa (lub w przyszłości więcej) zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie SSE rodzi obowiązek prowadzenia ewidencji rachunkowej zgodnie z art. 9 ust. 1 powołanej wcześniej ustawy odrębnie dla każdego z tych zezwoleń?
2. Na jaki dzień zgodnie z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Spółka powinna dyskontować wydatki kwalifikowane i otrzymaną pomoc publiczną?
2015.09.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-432/15-2/AK
∟Podatek od towarów i usług w zakresie uznania jednostki za odrębnego od Powiatu podatnika podatku od towarów i usług oraz możliwości wyrejestrowania z rejestru podatników.
2015.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4511-256/15/WRz
∟Czy za 2014 r. mogłem korzystać z opodatkowania mojej działalności gospodarczej w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych?
2015.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-565/15-2/MJ
∟- zwolnienie z podatku VAT usług najmu lokalu na cele mieszkalne
- zwolnienie z podatku VAT usług najmu działki rolnej na cele działalności gospodarczej
- nie wliczanie do limitu sprzedaży wartości sprzedaży usług najmu lokalu mieszkalnego na cele mieszkalne
2015.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4511-268/15/AP
∟możliwości objęcia zwolnieniem z opodatkowania tym podatkiem dochodów z całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej, przy wykorzystaniu najpierw limitu dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwolenia 1, a po jego wyczerpaniu limitu pomocy dostępnego na podstawie kolejnych Zezwoleń (nr 2 i 3), wykorzystując kolejno limit wynikający z pozostałych Zezwoleń zgodnie z chronologiczną kolejnością ich wydawania
2015.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4511-267/15/AP
∟możliwości objęcia zwolnieniem z opodatkowania tym podatkiem dochodów z całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej, przy wykorzystaniu najpierw limitu dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwolenia 1, a po jego wyczerpaniu limitu pomocy dostępnego na podstawie kolejnych Zezwoleń (nr 2 i 3), wykorzystując kolejno limit wynikający z pozostałych Zezwoleń zgodnie z chronologiczną kolejnością ich wydawania
2015.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/4510-1-213/15-2/DS
∟Podatek dochodowego od osób prawnych w zakresie:
jednorazowego odpisu amortyzacyjnego od nabytego środka trwałego oraz
kosztów uzyskania przychodów z tytułu wydatków na bieżące utrzymanie i eksploatację środka trwałego
2015.07.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-51/15/APO
∟Czy dla celów obliczenia dochodu opodatkowanego (straty) oraz dochodu (straty) z tytułu działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE na podstawie zezwoleń, Spółka może prowadzić wspólną ewidencję rachunkową dochodów zwolnionych z opodatkowania oraz odrębną ewidencję dla działalności podlegającej opodatkowaniu? Czy Spółka może objąć zwolnieniem dochód z działalności prowadzonej na terenie SSE, wykorzystując najpierw limit dostępnej pomocy publicznej w ramach Pierwszego Zezwolenia, a po jego wyczerpaniu lub wygaśnięciu, limit wynikający z Drugiego Zezwolenia?
2015.07.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1086/13/15-5/S/RR
∟Ponowny wybór zwolnienia w podatku VAT (przeoczenie przekroczenia limitu).
2015.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-105/15/JP
∟1. Czy prowadzenie na terenie strefy działalności zwolnionej z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 UPDOP, w oparciu o więcej niż jedno zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie strefy, skutkuje obowiązkiem prowadzenia ewidencji rachunkowej odrębnie dla każdego z zezwoleń i czy istnieje w związku z tym obowiązek podziału dochodu podatkowego uzyskiwanego z działalności zwolnionej prowadzonej w oparciu o każde z zezwoleń oddzielne?
2. Czy Spółka może objąć zwolnieniem z PDOP dochód z całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie strefy, wykorzystując najpierw limit dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwolenia 1, a po jego wyczerpaniu limit wynikający z Zezwolenia 2, dyskontując uzyskaną pomoc najpierw na dzień wydania Zezwolenia 1, a następnie, po wyczerpaniu limitu pomocy wynikającego z Zezwolenia 1, na dzień wydania Zezwolenia 2?
2015.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-104/15/JP
∟1. Czy prowadzenie na terenie strefy działalności zwolnionej z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 UPDOP, w oparciu o więcej niż jedno zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie strefy, skutkuje obowiązkiem prowadzenia ewidencji rachunkowej odrębnie dla każdego z zezwoleń i czy istnieje w związku z tym obowiązek podziału dochodu podatkowego uzyskiwanego z działalności zwolnionej prowadzonej w oparciu o każde z zezwoleń oddzielne?
2. Czy Spółka może objąć zwolnieniem z PDOP dochód z całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie strefy, wykorzystując najpierw limit dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwolenia 1, a po jego wyczerpaniu limit wynikający z Zezwolenia 2, dyskontując uzyskaną pomoc najpierw na dzień wydania Zezwolenia 1, a następnie, po wyczerpaniu limitu pomocy wynikającego z Zezwolenia 1, na dzień wydania Zezwolenia 2?
2015.07.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-32/15/PC
∟Spółka wnioskuje o potwierdzenie, że w analizowanym stanie faktycznym, przy wyliczaniu wysokości limitu dostępnego zwolnienia podatkowego w oparciu o który zwalniany jest dochód Spółki z prowadzenia działalności na terenie SSE, należy wziąć pod uwagę faktyczną wysokość wydatków inwestycyjnych (kosztów kwalifikowanych) poniesionych przez nią na terenie SSE w związku z budową i późniejszą rozbudową zakładu produkcyjnego z tytułu czego Spółka uzyskała Zezwolenie, w okresie od dnia wydania tego Zezwolenia w całym okresie jego ważności, także w części, w jakiej wydatki te przewyższają kwotę minimalnych nakładów inwestycyjnych określonych w treści Zezwolenia. Tak ustalone wydatki kwalifikowane dla określenia limitu pomocy publicznej Spółka powinna przemnożyć przez współczynnik określający maksymalną intensywność pomocy dla danego obszaru obowiązujący w dacie udzielenia Zezwolenia.
2015.07.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-206/15/PC
∟Spółka wnioskuje o potwierdzenie, że w analizowanym stanie faktycznym, przy wyliczaniu wysokości limitu dostępnego zwolnienia podatkowego w oparciu o który zwalniany jest dochód Spółki z prowadzenia działalności na terenie SSE, należy wziąć pod uwagę faktyczną wysokość wydatków inwestycyjnych (kosztów kwalifikowanych) poniesionych przez nią na terenie SSE w związku z budową i późniejszą rozbudową zakładu produkcyjnego z tytułu czego Spółka uzyskała Zezwolenie, w okresie od dnia wydania tego Zezwolenia w całym okresie jego ważności, także w części, w jakiej wydatki te przewyższają kwotę minimalnych nakładów inwestycyjnych określonych w treści Zezwolenia. Tak ustalone wydatki kwalifikowane dla określenia limitu pomocy publicznej Spółka powinna przemnożyć przez współczynnik określający maksymalną intensywność pomocy dla danego obszaru obowiązujący w dacie udzielenia Zezwolenia.
2015.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP5/4512-1-110/15-6/PG
∟Prawo do skorzystania ze zwolnienia od podatku VAT na podstawie art. 113 ustawy.
2015.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/4511-1-700/15-2/IM
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie działów specjalnych produkcji rolnej.
2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/4511-566/15/MR
∟Czy metodologia zastosowana do wyliczenia wielkości kwalifikowanych wydatków inwestycyjnych oraz przyjęta wysokość wskaźnika intensywności pomocy publicznej jest prawidłowa?
2015.07.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-153/15-4/AO
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy do podstawy obliczenia wysokości przysługującego Wnioskodawcy zwolnienia podatkowego należy brać pod uwagę wartość faktycznie poniesionych po dniu uzyskania Zezwolenia i w okresie jego ważności wydatków inwestycyjnych, nawet jeśli przekracza ona kwotę wydatków określoną w Zezwoleniu.
2015.07.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-11/15/AP
∟Czy prowadząc działalność gospodarczą na terenie SSE na podstawie Zezwoleń (oraz Przyszłych Zezwoleń) Spółka zobowiązana będzie do odrębnego ustalania osiągniętego dochodu lub poniesionej straty (za dany rok podatkowy) w odniesieniu do każdego z posiadanych Zezwoleń, czy też wystarczającym w świetle ustawy o PDOP będzie łączne ustalenie przez Spółkę osiągniętego dochodu lub poniesionej straty (w danym roku podatkowym) na całej działalności zwolnionej z opodatkowania PDOP prowadzonej na terenie SSE na podstawie wszystkich posiadanych Zezwoleń (oraz Przyszłych Zezwoleń) oraz odrębne ustalenie osiągniętego dochodu lub poniesionej straty dla działalności Spółki podlegającej opodatkowaniu? Czy Spółka będzie mogła objąć zwolnieniem z PDOP dochód z całej działalności gospodarczej prowadzonej przez nią na terenie Strefy i w zakresie posiadanych Zezwoleń, wykorzystując najpierw limit pomocy publicznej przysługujący jej na podstawie Zezwolenia 1, a następnie po jego wyczerpaniu, limit pomocy dostępny na podstawie kolejnych Zezwoleń oraz Przyszłych Zezwoleń, wykorzystując kolejno limit wynikający z pozostałych ważnych obecnych i Przyszłych Zezwoleń zgodnie z chronologiczną kolejnością ich wydawania?
2015.07.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/4511-1-689/15-2/IM
∟Zryczałtowany podatek dochodowy od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne w zakresie opodatkowania przychodów z dzierżawy.
2015.06.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-348/15-2/DG
∟W zakresie zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania na kasie rejestrującej świadczonych usług w zakresie opieki medycznej.
2015.06.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-268/15/MS
∟prawo do skorzystania przez Wnioskodawcę ze zwolnienia podmiotowego w związku z wykonywaniem czynności polegających na wymianie wirtualnej waluty „PED” na środki pieniężne
2015.06.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/4510-381/15/MS
∟Czy, na podstawie przepisów art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w związku z przepisami § 3, § 4, § 5, § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie specjalnej strefy ekonomicznej (Dz.U. Nr 222, poz. 2251), wydatki inwestycyjne poniesione w okresie po dniu uzyskania zezwolenia, w związku z realizacją opisanej w zezwoleniu nowej inwestycji na terenie SSE w części przewyższającej minimalną wartość nakładów inwestycyjnych określoną w zezwoleniu na prowadzenie działalności na terenie specjalnej strefy ekonomicznej uwzględnia się dla określenia kwoty wartości pomocy publicznej? Zatem, czy kwota pomocy publicznej kalkulowana jest na podstawie całości poniesionych wydatków inwestycyjnych (kosztów kwalifikowanych)?
2015.06.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/4510-379/15/MS
∟Czy zmiany związane z rozwojem Spółki, a w szczególności związane z wejściem w skład grupy kapitałowej przez Podatnika mają wpływ na jego podmiotowość, jako adresata zezwolenia strefowego, a tym samym wpływają na sposób obliczania wysokości ulgi podatkowej w związku z ewentualną zmianą jego statusu z przedsiębiorcy średniego na przedsiębiorcę dużego? Zatem czy zmiana statusu Podatnika z przedsiębiorcy średniego na przedsiębiorcę dużego po dacie uzyskania zezwolenia wpływa na zakres przyznanej pomocy publicznej?
2015.06.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/4511-543/15/WM
∟Uwzględniając fakt różnicy w ustalaniu przychodów do określenia limitu w wysokości 1.200.000 euro pomiędzy cytowanymi ustawami, Wnioskodawczyni wnosi o wyjaśnienie, który przychód należy uwzględnić jako graniczny. Czy jest to przychód uwzględniający przychód uzyskany z incydentalnej sprzedaży środków trwałych, czy też bez jego uwzględnienia?
29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.