Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: nagroda rzeczowa

 

nagroda rzeczowa 280 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2007.07.03 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-85/07
     ∟Czy na Spółce ciążą obowiązki płatnika w związku z wydaniem nagród dla hurtowników? W dniu 25.04.2007r. wpłynął do organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. W związku z wezwaniem tutejszego organu podatkowego, wystosowanym do Jednostki w dniu 9.05.2007r., złożyła Ona w dniu 17.05.2007r. uzupełnienie wniosku. Z powyższych pism wynika następujący stan faktyczny: Spółka prowadzi działalność polegającą na sprzedaży towarów wykończeniowych do dachów. Sprzedaż tych towarów dokonywana jest w sprzedaży bezpośredniej na rzecz hurtowników, tj. poza tradycyjnym handlem detalicznym, którzy mogą dokonywać sprzedaży na rzecz końcowych użytkowników – klientów. Hurtownikie...

2007.06.13 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-28/07
     ∟Pytanie: Czy od nagród przyznanych w tak zorganizowanym konkursie Spółka – jako organizator konkursu powinna pobierać zryczałtowany podatek dochodowy w wysokości 10% wartości przyznanej nagrody oraz czy podatek zryczałtowany powinien być pobierany również w przypadku, gdy osobą nagrodzoną w konkursie byłaby osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą?

2007.06.05 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PH-II/4407/14-4/07/MZ
     ∟Czy podanie w trakcie audycji radiowej określonych informacji o podmiocie fundującym nagrodę na potrzeby danego konkursu nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2007.05.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-193/07/RM
     ∟1. Czy koszty nabycia nagród wręczonych jako nagrody aptekom są kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?2. Czy koszty nabycia nagród wręczonych przez aptekarzy nabywcom produktów są kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2007.05.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-109/09/RM
     ∟1. Czy koszty nabycia nagród wręczonych jako nagrody aptekom są kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?2. Czy koszty nabycia nagród wręczonych przez aptekarzy nabywcom produktów są kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2007.05.21 - Urząd Skarbowy w Kozienicach - 1408/PD/415-6/07
     ∟Jak powinno wyglądać opodatkowanie i dokumentowanie działań promocyjnych (marketingowych) skierowanych do pracowników kontrahentów lub do samych kontrahentów w ramach podatku dochodowego od osób fizycznych?

2007.05.02 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-58/07/PAWA
     ∟Czy wartość nagród rzeczowych przekazywanych przez Spółkę laureatom Konkursów, w ramach wykonywanej na zlecenie klienta kompleksowej usługi reklamowej podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2007.04.03 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/PDF/415-21/07/ML
     ∟Spółka ma wątpliwości, czy uzyskane przez zwycięzców konkursu nagrody rzeczowe o jednorazowej wartości 649 zł. oraz 40 zł. są wolne od podatku dochodowego w świetle art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PDOF, a w konsekwencji czy na Spółce ciążą obowiązki płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego od wygranych w konkursach w rozumieniu art. 41 ust. 4 w związku z art. 30 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Konkurs organizowany jest poprzez internet.

2007.04.03 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-105/07/AP
     ∟Czy koszty nagród rzeczowych (np. sprzęt komputerowy, AGD, plecaki, czapki z logo, wycieczki, bony towarowe) za zakup/sprzedaż określonej ilości soczewek okularowych lub za zakup/sprzedaż soczewek przekraczające określoną w regulaminie promocji kwotę, wydawanych właścicielom salonów (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, wspólnicy spółek prawa handlowego) lub personelowi tych salonów (sprzedawcom) w związku z promocją mogły być do 31 grudnia 2006 r. (w przypadku Spółki do 31 marca 2007 r. - z tym dniem Spółka kończy rok podatkowy) kosztami uzyskania przychodów? Czy w/w koszty mogą być od 1 stycznia 2007 r. (w przypadku Spółki od 1 kwietnia 2007 r. – pierwszego dnia nowego roku podatkowego Spółki) takimi kosztami?

2007.04.02 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-19/07/PK
     ∟1. Czy na podmiocie wydającym nagrody w konkursach ciąży obowiązek poboru podatku dochodowego od osób fizycznych? 2. Jeśli tak to w którym momencie (nagrody wydawane są na raty)? 3.Czy jeśli konkurs promuje inny podmiot to nagrody korzystają ze zwolnienia z art. 21 ust. 1 pkt 68a updof? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że Spółka zajmuje się świadczeniem usług reklamowych i promocyjnych na rzecz swoich klientów. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Spółka organizuje, na zlecenie klientów, w sposób kompleksowy, kampanie promocyjne, konkursy i loterie promocyjne. W ramach prowadzonych konkursów Spółka wykonuje przewidziane regulaminami i umowami z klientami zobowiązania i ponosi szereg kosztów. Istotnym elementem usługi reklamowej świadczonej...

2007.03.21 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu - PP/443-148-1/06/07
     ∟Czy przy transakcji polegającej na wymianie zgromadzonych punktów na nagrody w ramach programu partnerskiego Podatnik zobowiązany jest do naliczenia i odprowadzenia podatku od towarów i usług?

2007.03.09 - Drugi Urząd Skarbowy w Opolu - PD-I/415-23/JJ/07
     ∟Czy przedmioty użytkowe, wspomagające sprzedaż, można w pełni zaliczyć do kosztów uzyskania spółki?

2007.01.29 - Urząd Skarbowy w Wadowicach - PD1A/415-48/06
     ∟Czy koszty związane ze sprzedażą za tzw. symboliczny grosz, sprzedażą gratisową, sprzedażą premiową mają być zaliczone do kosztów reklamy i podlegają limitowaniu, czy też są kosztami sprzedaży bez limitu będącymi wydatkami na promocję sprzedaży mającymi na celu jej zwiększenie?

2007.01.29 - Urząd Skarbowy w Wadowicach - PD1A/415-47/06
     ∟Czy koszty związane ze sprzedażą za tzw. symboliczny grosz, sprzedażą gratisową, sprzedażą premiową mają być zaliczone do kosztów reklamy i podlegają limitowaniu, czy też są kosztami sprzedaży bez limitu będącymi wydatkami na promocję sprzedaży mającymi na celu jej zwiększenie?

2007.01.19 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPF/415-104/06/ML
     ∟Czy w omawianym przypadku, w momencie przekazania przez Spółkę nagrody rzeczowej o wartości przekraczającej jednorazowo 760 zł w programie lojalnościowym na Spółce ciążą obowiązki płatnika określone w ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2007.01.17 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I USB XVI/415/2/07
     ∟Jaką stawkę podatku należy zastosować i jak rozliczyć podatek dochodowy od osób fizycznych (wymagane deklaracje i informacje podatkowe) z tytułu przekazanych zegarków osobom wybranym przez kapitułę festiwalu (osobie mającej miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz osobom nie mającym miejsca zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zasłużonym w sporcie i w działalności na rzecz ochrony środowiska? Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty działając na podstawie: art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.)art. 20 ust. 1 i art. 42a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych w brzmieniu obowiązującym w 2006 roku (Dz. U...

2007.01.09 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-110/06/PK
     ∟Czy z tytułu wydawania nagród w loterii audioteksowej ciążą na organizatorze obowiązki płatnika pdof? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że Spółka jest nadawcą ponadregionalnego programu telewizyjnego. W październiku 2006r. Spółka wprowadziła do swojej oferty programowej loterię audioteksową. Na prowadzenie tej loterii Spółka uzyskała zezwolenie Ministra Finansów. W związku z powyżej przedstawionym stanem faktycznym Spółka stoi na stanowisku, iż nagrody w tej loterii o ile ich jednorazowa wartość nie przekracza jednorazowo 2.280,00zł korzystają ze zwolnienia określonego w art. 21 ust. 1 pkt 6a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2007.01.05 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-107/06/PK
     ∟Czy wydawanie nagród w konkursach pracownikom innego podmiotu powodują konieczność poboru podatku dochodowego od osób fizycznych? Z przedstawionego przez Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (dalej: Towarzystwo) stanu faktycznego wynika, iż prowadzi ono dystrybucję jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez siebie. Dystrybucja ta jest prowadzona za pośrednictwem banków i biur maklerskich. Towarzystwo prowadzi konkursy dla pracowników tych banków oraz osób współpracujących z tymi bankami zaangażowanych bezpośrednio w sprzedaż jednostek uczestnictwa funduszy zarządzanych przez Towarzystwo (dalej: Sprzedawcy). Celem tych konkursów jest nagradzanie...

2006.12.28 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-672/06/SZU
     ∟Zdaniem Strony wydanie nagrody rzeczowej zwycięzcy loterii nie jest odpłatne, a więc nie stanowi odpłatnej dostawy towarów, która podlega opodatkowaniu.

2006.12.11 - Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli - US I-415/20/2006
     ∟W jaki sposób zastosować przepisy prawa podatkowego dotyczące zwolnienia z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 i pkt 115 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych nagród wręczanych uczestnikom konkursów z zakresu zasad bezpiecznej pracy w gospodarstwie rolnym ?W dniu 19.10.2006 r. Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zwróciła się do

2006.12.08 - Izba Skarbowa w Rzeszowie - IS.I/1-4150/32/06
     ∟K. prowadzi szkolenia, pogadanki połączone z konkursami wiedzy z zakresu zasad bezpiecznej pracy w gospodarstwie rolnym dla: rolników podczas ich szkoleń, rolników biorących udział w konkursie "Bezpieczne Gospodarstwo Rolne", rolników uczestniczących w masowych imprezach (targach rolnych, dożynkach itp.), uczniów średnich szkół rolniczych, a także dzieci z wiejskich i gminnych szkół podstawowych i gimnazjów (konkursy rysunkowe, konkursy wiedzy). Uczestnicy i laureaci konkursów otrzymują nagrody nieprzekraczające kwoty 760 zł. Dzieci w szkołach i gimnazjach otrzymują nagrody o wartości kilku złotych (np. kredki, długopisy, piłki itp.). Czy od wypłacanych nagród n...

2006.11.28 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/711/148/2006/HZ
     ∟1.Czy Bank ma prawo w deklaracji za m-c czerwiec 2006r. odliczyć 60% z zapłaconegopodatku VAT z tytułu zakupu samochodu osobowego?2.Czy przez czynność opodatkowaną rozumiemy czynność reklamy i w związku z tympodatek naliczony przy nabyciu tych towarów nie może być odliczony, bowiem art. 86ust. 1 stanowi, że podatnik może odliczyć VAT tylko w zakresie w jakim towaryi usługi są wykorzystywane do wykonywania czynności opodatkowanej?3.Czy przez czynność opodatkowaną rozumiemy to, że przy przekazaniu samochodu -nagrody Bank naliczy i odprowadzi podatek należny w 2007r. i w związku z tym Bankma prawo do odliczenia w 2006r. podatku naliczonego przy zakupie samochodu?

2006.11.22 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - 1438/443/287-148/2006/AF
     ∟Pytanie dotyczy wysokości stawki podatku od towarów i usług dla nagród rzeczowych ufundowanych przez stowarzyszenie dla uczestników rozgrywek, od których odliczono podatek naliczony.

2006.11.22 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - 1438/443/287-147/2006/AF
     ∟Pytanie dotyczy wysokości stawki podatku od towarów i usług dla nagród rzeczowych otrzymanych od sponsorów przeznaczonych dla uczestników rozgrywek.

2006.11.22 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - 1438/443/287-117/2006/AF
     ∟Pytanie dotyczy prawidłowości wyliczenia kwoty uprawniającej do zwolnienia z podatku od towarów i usług.

2006.11.06 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/698/WD/423/88/06/ES
     ∟Czy Spółka takie wydatki może potraktować jako koszty stanowiące koszty uzyskania przychodów zgodnie z pismem Departamentu Podatków Bezpośrednich Ministerstwa Finansów (nr PB3/GN-8213-298/05/1680)? Czy Spółka takie wydatki może potraktować jako koszty uzyskania przychodów nie objęte limitem na reprezentację i reklamę w części 0,25% przychodów?

2006.10.30 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BF-I/418-14/4/421/06/AG
     ∟dot. zaliczenia wartości otrzymanej nagrody rzeczowej do przychodu z pozarolniczej działalności gospodarczej

2006.10.30 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BF-I/418-14/3/420/06/AG
     ∟dot. możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu odpisów amortyzacyjnych od wartości wprowadzonego do ewidencji środków trwałych samochodu osobowego, który otrzymano nieodpłatnie (nagroda rzeczowa)

2006.10.24 - Lubelski Urząd Skarbowy - PP1-443/086/06
     ∟W jaki sposób należy rozliczyć podatek VAT z tytułu zakupu samochodu osobowego przeznaczonego do wydania jako nagroda rzeczowa oraz w jaki sposób należy opodatkować czynność wydania tego samochodu oraz innych nagród na rzecz uczestników loterii?

2006.10.20 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR2/443-304/06/MP
     ∟ Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, iż opisane nagrody pieniężne i rzeczowe przyznawane w ramach sprzedaży (akcji) premiowej, będąc nieodpłatną czynnością związaną z prowadzonym przedsiębiorstwem, nie podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj