Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: limit
limit 2039 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63
2012.07.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-465b/12/DM
∟Brak prawa do zwolnieniea podmiotowego w sytuacji, gdy przewidywana wartość sprzedaży przekracza limit uprawniający do zwolnienia.
2012.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-148/12-2/AO
∟1. Czy zaliczenie kosztu związanego z nabyciem Know - how do puli tzw. kosztów kwalifikowanych, o których mowa w § 6 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie pomocy publicznej, powiększających wysokość zwolnienia podatkowego przysługującego Spółce, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, powinno nastąpić w chwili, gdy kwota do zapłaty za Know - how zostanie zarachowana jako zobowiązanie w księgach Spółki (niezależnie od ustalonych przez strony terminów płatności)?2. Czy zaliczanie kosztów związanych z nabyciem / wytworzeniem innych niż Know - how wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych do puli tzw. kosztów kwalifikowanych, o których mowa w § 6 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie pomocy publicznej, powięk...
2012.07.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-364/12-4/JK3
∟Otrzymana przez Wnioskodawczynię rekompensata w postaci przyznanego limitu dostaw wody, stanowi przychód podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych. Przychód ten należy potraktować jako przychód z tzw. „innych źródeł”, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ww. ustawy. Kwotę przychodu wskazaną w informacji PIT-8C należy wykazać w zeznaniu rocznym składanym w terminie do dnia 30 kwietnia roku następującego po roku podatkowym, zgodnie z art. 45 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2012.07.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-489/12/MS
∟Możliwości skorzystania ze zwolnienia podmiotowego.
2012.07.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-329/12-4/WM
∟Ulga odsetkowa.
2012.06.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-108/12-5/AO
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy kwotę przysługującego zwolnienia podatkowego powiększą wydatki inwestycyjne, które Spółka poniesie po terminie określonym w zezwoleniu jako termin zakończenia inwestycji, w związku z realizowaną inwestycją na terenie strefy w trakcie obowiązywania zezwolenia, przewyższające kwotę wydatków inwestycyjnych określoną w zezwoleniu.
2012.06.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-108/12-4/AO
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy kwotę przysługującego zwolnienia podatkowego powiększą wydatki inwestycyjne, które Spółka poniosła w terminie do 31 grudnia 2011 r., również te ponad wysokość 40.984.000 zł.
2012.06.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-272/12-5/IZ
∟Dotyczący możliwości korzystania ze zwolnienia podmiotowego w sytuacji świadczenia usług księgowych i pośrednictwa ubezpieczeniowego
2012.06.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-93/12-3/AO
∟Ile wynosi maksymalna intensywność pomocy regionalnej przysługująca Wnioskodawcy na podstawie uzyskanego Zezwolenia?
2012.06.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-382/12/MS
∟Możliwości zastosowania zwolnienia podmiotowego.
2012.06.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-80/12-4/AO
∟Czy do wyliczenia limitu pomocy publicznej należy uwzględnić kwotę rzeczywistych wydatków inwestycyjnych, czy kwotę określoną w zezwoleniu?
2012.06.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-186/12/PC
∟Czy Szpital, mając możliwość zafakturowania świadczeń medycznych dopiero w 2012 roku oraz otrzymując zapłatę za te świadczenia w roku 2012 może zaliczyć je do przychodów na podstawie art. 12 ust. 3e ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych tj. w dacie otrzymania zapłaty, chociaż faktyczne wykonanie usług miało miejsce w roku 2011?
2012.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-269/12/AJ
∟Możliwość zastosowania zwolnienia podmiotowego.
2012.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-288/12-2/KOM
∟prawo do dalszego korzystania w 2012r. ze zwolnienia podmiotowego w przypadku świadczenia usług opodatkowanych i zwolnionych
2012.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-228/12/AK
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym dyskontowanie całości uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia w PDOP na podstawie trzech zezwoleń łącznie) powinno odbywać się najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia nr 1, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach Zezwolenia nr 1 limitu pomocy, na dzień wydania Zezwolenia nr 2 i finalnie, po wyczerpaniu limitu pomocy przysługującego w ramach Zezwolenia nr 2, na dzień uzyskania Zezwolenia nr 3? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 2, zdarzenie przyszłe)
2012.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-227/12/AK
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym dyskontowanie całości uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia w PDOP na podstawie trzech zezwoleń łącznie) powinno odbywać się najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia nr 1, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach Zezwolenia nr 1 limitu pomocy, na dzień wydania Zezwolenia nr 2 i finalnie, po wyczerpaniu limitu pomocy przysługującego w ramach Zezwolenia nr 2, na dzień uzyskania Zezwolenia nr 3? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 2, stan faktyczny)
2012.05.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-540/12/PP
∟Czy zgodnie z zasadami przyznawania przedsiębiorcom pomocy regionalnej oraz przepisami ustawy o PDOP, w analizowanym zdarzeniu przyszłym, przy wyliczaniu wysokości limitu dostępnego zwolnienia podatkowego pod uwagę należy wziąć faktyczną wysokość kwalifikowanych wydatków inwestycyjnych poniesionych na terenie SSE w okresie od dnia uzyskania Zezwolenia w związku z realizacją projektu inwestycyjnego będącego podstawą do wydania Spółce Zezwolenia - a zatem także w części w jakiej wydatki te przewyższają kwotę minimalnych nakładów inwestycyjnych określonych w treści Zezwolenia?
2012.05.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-192/12/AK
∟Czy dla celów obliczenia dochodu (straty) z tytułu działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE prowadzonej po dniu wygaśnięcia Zezwolenia Spółka będzie uprawniona do korzystania z limitu pomocy publicznej wynikającego z Zezwolenia do końca 2020 r. - tj. do terminu zakończenia istnienia SSE?
2012.05.23 -
Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach
- IBPBI/2/423-194/12/PP
∟Czy zgodnie z zasadami przyznawania przedsiębiorcom pomocy regionalnej oraz przepisami ustawy o PDOP, w analizowanym stanie faktycznym, przy wyliczaniu wysokości limitu dostępnego zwolnienia podatkowego pod uwagę należy wziąć faktyczną wysokość kwalifikowanych wydatków inwestycyjnych poniesionych na terenie SSE w okresie od dnia uzyskania Zezwolenia w związku z realizacją projektu inwestycyjnego będącego podstawą do wydania Spółce Zezwolenia - a zatem także w części w jakiej wydatki te przewyższają kwotę minimalnych nakładów inwestycyjnych określonych w treści Zezwolenia?
2012.05.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-328/12-2/AO
∟dot. zwolnienia podmiotowego z VAT, o którym mowa w art. 113 ust. 1 na podstawie art. 113 ust. 11?
2012.05.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-184/12/AK
∟Czy wydatkiem kwalifikującym się do objęcia pomocą publiczną w formie zwolnienia od podatku dochodowego od osób prawnych, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 updop są wydatki Spółki w rozumieniu § 6 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie specjalnej strefy ekonomicznej do wysokości określonej w zezwoleniu (7.210.000,00 zł), czy też wszelkie wydatki Spółki spełniające kryteria wskazane w § 6 Rozporządzenia, poniesione po dniu uzyskania zezwolenia i w okresie jego ważności (do 8 sierpnia 2016 r.)?
2012.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-398/09/12-S/JG
∟Czy zapłacona przez Spółkę kara umowna i opłata za przekroczenie limitu kilometrów będą kosztami uzyskania przychodów?
2012.05.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-47/12-3/MM
∟Czy wydatki inwestycyjne w rozumieniu § 6 Rozporządzenia, które zostały poniesione przez Spółkę w związku z realizowaną inwestycją na terenie SSE, w trakcie obowiązywania Zezwolenia przewyższające minimalną kwotę wydatków inwestycyjnych określoną w Zezwoleniu, do których poniesienia zobowiązana jest Spółka, powiększą kwotę przysługującego Spółce zwolnienia podatkowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych przy uwzględnieniu wskaźnika maksymalnej intensywności pomocy określonej dla danego obszaru i kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą, określonych odpowiednio w § 6-8 Rozporządzenia?
2012.05.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-47/12-2/MM
∟Czy wydatki inwestycyjne w rozumieniu § 6 Rozporządzenia, które zostały poniesione przez Spółkę w związku z realizowaną inwestycją na terenie SSE, w trakcie obowiązywania Zezwolenia przewyższające minimalną kwotę wydatków inwestycyjnych określoną w Zezwoleniu, do których poniesienia zobowiązana jest Spółka, powiększą kwotę przysługującego Spółce zwolnienia podatkowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych przy uwzględnieniu wskaźnika maksymalnej intensywności pomocy określonej dla danego obszaru i kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą, określonych odpowiednio w § 6-8 Rozporządzenia?
2012.05.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-140/12-4/AK
∟Prawo do korzystania ze zwolnienia w podatku VAT ze względu na nieprzekroczenie w latach 2010 i 2011 obowiązujących limitów, tj. kwoty 100.000 i 150.000
2012.05.10 -
Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach
- IBPBI/2/423-153/12/JD
∟Czy przy założeniu, że Spółka nie jest zobowiązana do prowadzenia oddzielnej ewidencji, prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym powinna ona dokonywać dyskontowania całej przyznanej pomocy publicznej (tj. uzyskanej na podstawie obydwu zezwoleń), w pierwszej kolejności na dzień uzyskania Zezwolenia nr 1, a gdy w danym roku podatkowym limit przyznany na podstawie Zezwolenia nr 1 nie jest wystarczający, dyskontowanie uzyskanej pomocy powinno odbywać się również na dzień uzyskania Zezwolenia nr 2 (w części w jakiej wykorzystany został limit z Zezwolenia nr 2)?
2012.05.10 -
Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach
- IBPBI/2/423-152/12/JD
∟Czy przy założeniu, że Spółka nie jest zobowiązana do prowadzenia oddzielnej ewidencji, prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym powinna ona dokonywać dyskontowania całej przyznanej pomocy publicznej (tj. uzyskanej na podstawie obydwu zezwoleń), w pierwszej kolejności na dzień uzyskania Zezwolenia nr 1, a gdy w danym roku podatkowym limit przyznany na podstawie Zezwolenia nr 1 nie jest wystarczający, dyskontowanie uzyskanej pomocy powinno odbywać się również na dzień uzyskania Zezwolenia nr 2 (w części w jakiej wykorzystany został limit z Zezwolenia nr 2)?
2012.05.10 -
Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach
- IBPBI/2/423-151/12/JD
∟Czy prowadzenie na terenie SSE działalności zwolnionej z podatku dochodowego od osób prawnych („PDOP"), na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz .U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zm.; „ustawa o PDOP”), w oparciu o dwa zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie SSE, skutkuje obowiązkiem prowadzenia ewidencji rachunkowej odrębnie dla każdego z zezwoleń? W konsekwencji, czy istnieje obowiązek dodatkowego podziału dochodów z działalności prowadzonej na terenie SSE na części przypadające na każde zezwolenie osobno? (zdarzenie przyszłe)
2012.05.10 -
Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach
- IBPBI/2/423-150/12/JD
∟Czy prowadzenie na terenie SSE działalności zwolnionej z podatku dochodowego od osób prawnych („PDOP"), na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz .U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zm.; „ustawa o PDOP”), w oparciu o dwa zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie SSE, skutkuje obowiązkiem prowadzenia ewidencji rachunkowej odrębnie dla każdego z zezwoleń? W konsekwencji, czy istnieje obowiązek dodatkowego podziału dochodów z działalności prowadzonej na terenie SSE na części przypadające na każde zezwolenie osobno? (stan faktyczny)
2012.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-137/12-2/IG
∟Czy w związku z powyższym może korzystać ze zwolnienia od podatku od towarów i usług VAT, czy powinna być zarejestrowana jako podatnik VAT?
43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.