Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: alkohol etylowy
alkohol etylowy 400 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
2013.06.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-32/13-6/TK
∟Czy opisane wyroby będą podlegać opodatkowaniu podatkiem akcyzowym?
2013.06.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-22/13-2/TK
∟1. Czy produkcja alkoholu etylowego całkowicie skażonego, skażonego którąkolwiek z dodatkowych procedur skażania, stosowanych w niektórych państwach członkowskich na podstawie załącznika do Rozporządzenia Komisji (WE) NR 3199/93 z dnia 22 listopada 1993 r. w sprawie wzajemnego uznawania procedur całkowitego skażenia alkoholu etylowego do celów zwolnienia z podatku akcyzowego, zmienionego na mocy rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 162/2013 z dnia 21 lutego 2013 r., będzie korzystała ze zwolnienia od akcyzy? 2. Czy do zwolnienia od akcyzy alkoholu etylowego całkowicie skażonego, który jest przedmiotem dostawy wewnątrzwspólnotowej, konieczne jest jego skażenie z...
2013.05.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-15/13-4/TW
∟1. Czy fizyczna likwidacja medium, zawierającego w swoim składzie alkohol częściowo skażony, podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym, w szczególności w wyniku zniszczenia, o którym mowa w art. 8 ust. 3 ustawy o podatku akcyzowym? 2. Czy w przypadku likwidacji „medium” objętego kodem CN 3307 90 00 zawierającego alkohol etylowy skażony o mocy przekraczającej 1,2% objętości Spółka będzie korzystała w całości z prawa do zwolnienia z opodatkowania podatkiem akcyzowym likwidowanego „medium” lub zawartego w nim alkoholu etylowego skażonego ze względu na przeznaczenie, o którym mowa w art. 32 ust. 4 pkt 2 UPA?3. Czy w przypadku opodatkowania podatkiem akcyzowym likwi...
2013.05.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-52/13/LG
∟Opodatkowanie akcyzą produkcji nalewek wyprodukowanych z alkoholu etylowego od którego akcyza została zapłacona oraz obowiązek produkcji nalewek w składzie podatkowym
2013.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-114/13-2/SM
∟uregulowania związane z prowadzeniem składu podatkowego
2013.03.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1262/12-2/JK
∟Zwolnienie skażonego alkoholu etylowego będącego składnikiem masy kosmetycznej używanej do przeprowadzania próbki do analiz i niezbędnych prób produkcyjnych
2013.03.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-190/12-2/TW
∟Czy w świetle art. 8 ust. 6 ustawy o podatku akcyzowym obowiązek podatkowy w akcyzie w stosunku do alkoholu etylowego zawartego w aromatach stosowanych do produkcji napojów alkoholowych (wódek smakowych) powstaje na etapie użycia ich do tej produkcji, czy też na etapie sprzedaży wyrobu finalnego?
2013.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-333/09/13-11/S/SM
∟zwolnienie/opodatkowanie importowanych i nabywanych wewnątrzwspólnotowo antyperspirantów i płynów do higieny jamy ustnej, zawierających w swoim składzie alkohol
2012.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-135/12-2/BJ
∟Produkcja aromatów tytoniowych na bazie alkoholu etylowego powinna się odbywać w składzie podatkowym. Przemieszczanie aromatów tytoniowych zawierających więcej niż 1,2 % alkoholu etylowego może odbywać się w procedurze zawieszenia poboru akcyzy, gdy nabywcą będzie podmiot uprawniony do odbioru wyrobów w tej procedurze.Brak zwolnienia z podatku akcyzowego alkoholu etylowego zużytego w trakcie produkcji aromatów tytoniowych zawierających mniej niż 1,2 % alkoholu etylowego.
2012.12.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-162/12-2/TW
∟Podatek akcyzowy w zakresie obrotu skażonym alkoholem etylowym
2012.11.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-152/12-2/TW
∟1. Czy można produkować wyrób nieakcyzowy zawierający alkohol etylowy w składzie podatkowym w procedurze zawieszenia poboru akcyzy? 2. Czy alkohol etylowy zawarty w wyrobie nieakcyzowym można wysłać w procedurze zawieszenia poboru akcyzy?
2012.10.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-127/12-4/BJ
∟Produkcja, z wykorzystaniem alkoholu całkowicie skażonego na podstawie rozporządzenia Komisji (WE) nr 3199/93, wskazanych przez Wnioskodawcę produktów, to jest płynu do spryskiwaczy o kodzie CN 3820 00 00 oraz denaturatu o kodzie CN 2207 20 00 będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem akcyzowym oraz na podstawie art. 30 ust. 9 pkt 1 ustawy będzie korzystać ze zwolnienia od akcyzy.
2012.10.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-136/12-4/TK
∟Czy w sytuacji wykorzystania skażonego bezwodnego alkoholu etylowego o kodzie CN 2207 20 jako paliwa do silników spalinowych do produkcji energii elektrycznej o kodzie CN 2716 00 00 Wnioskodawca zobowiązany będzie do odprowadzenia podatku akcyzowy od paliw, czy też produkt ten będzie zwolniony od podatku akcyzowego?
2012.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-355/12/PH
∟w zakresie opodatkowania czynności rozlewu kosmetycznego spirytusu salicylowego zawierającego w swym składzie skażony alkohol etylowy
2012.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-226/12/PH
∟w zakresie opodatkowania czynności rozlewu kosmetycznego spirytusu salicylowego zawierającego w swym składzie skażony alkohol etylowy
2012.07.23 - Minister Finansów - AE2/8012/5/2/KWG/12/597
∟organizacja obrotu wyrobami akcyzowymi
2012.07.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-79/12-4/BJ
∟aromaty sklasyfikowane przez Wnioskodawcę korzystają ze zwolnienia przewidzianego w ww. przepisie, w przypadku gdy stanowią napoje alkoholowe (czyli są konsystencji płynnej i zawierają alkohol etylowy) oraz gdy są przeznaczone do użycia bezpośrednio do wytwarzania artykułów spożywczych lub jako składnik do półproduktów służących do wytwarzania artykułów spożywczych.
2012.07.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-95/12-3/TW
∟Czy w sytuacji wykorzystania alkoholu etylowego do produkcji energii elektrycznej Spółka będzie musiała odprowadzić należną akcyzę od wyprodukowanej energii elektrycznej czy też od alkoholu etylowego?
2012.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-86/12-5/TK
∟1. Czy w przypadku przemieszczania wyrobu w procedurze zawieszenia poboru akcyzy, Zainteresowany zobowiązany będzie w e-AD (elektroniczny administracyjny dokument) oraz w dokumencie WzS (wydanie alkoholu etylowego (półproduktu) na zewnątrz) oznaczać wyrób jako oleje fuzlowe (kod CN 3824 90 97) oraz wykazywać ilość olejów fuzlowych jako całości, czy też zobowiązany on będzie do oznaczenia wyrobu jako „alkohol etylowy” i wykazywać jedynie ilość alkoholu etylowego zawartego w olejach fuzlowych?2. Czy w przypadku przemieszczania wyrobu w procedurze zawieszenia poboru akcyzy, Wnioskodawca zobowiązany będzie do ustanowienia zabezpieczenia akcyzowego, którego wysokość powinna być wyliczona jako iloczyn stawki 4960,00 zł od 1 hektolitra alkoholu etylowego 100% zawarte...
2012.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-86/12-4/TK
∟1. Czy olej fuzlowy (kod CN 3824 90 97) jest wyrobem akcyzowym w rozumieniu przepisów ustawy o podatku akcyzowym, czy też wyrobem akcyzowym jest jedynie zawarty w tym oleju fuzlowym alkohol etylowy (kod CN 2207)?2. Czy procedura zawieszenia poboru akcyzy, w związku z magazynowaniem a także przemieszczaniem wyrobu między składami podatkowymi, ma zastosowanie do olejów fuzlowych jako całości czy jedynie do zawartego w tym oleju fuzlowym alkoholu etylowego?3. Czy w ewidencji ilościowej lub ilościowo-wartościowej wyrobów akcyzowych, o której mowa w art. 53 ust. 5 ustawy o podatku akcyzowym, Wnioskodawca zobowiązany jest oznaczać przedmiotowy wyrób jako „oleje fuzlowe” i wykazywać ilość olejów fuzlowych jako całości, czy też zobowiązany on jest do oznaczania wyrobu ...
2012.06.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-315/12-2/JK
∟opodatkowanie przekazania zlewek zawierających alkohol etylowy do kontrahenta w celu recyklingu
2012.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-63/12-5/BJ
∟Produkcja płynu do spryskiwaczy, prowadzona na bazie alkoholu etylowego całkowicie skażonego wg Rozporządzenia Komisji WE Nr 3199/93 i zwolnionego od akcyzy na podstawie art. 30 ust.9 pkt 1 ustawy będzie mogła odbywać się poza składem podatkowym.
2012.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-554/12-2/JK
∟zwolnienie od podatku alkoholu etylowego używanego do badań naukowych
2012.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-170/12/PK
∟Zwolnienie z podatku akcyzowego sprzedaży aromatów spożywczych.
2012.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-14/12/AF
∟Zwolnienia od podatku sprzedaży wyrobów węglowych zużywanych w procesie produkcji wyrobów energetycznych.
2012.03.30 - Minister Finansów - AE2/8012/1/KWG/10/11/12/1160
∟przemieszczanie wyrobów akcyzowych w procedurze zawieszenia poboru akcyzy lub w procedurze z zapłaconą akcyzą, w przypadku nabycia wewnątrzwspólnotowego wiśni w zalewie alkoholowej o kodzie CN 2008 60 19
2012.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-114/11-4/TK
∟Podatek akcyzowy w zakresie zwolnienia od akcyzy wyrobów węglowych zużywanych do produkcji alkoholu.
2012.02.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-40/11-4/BJ
∟W przypadku sprzedaży gęstwy drożdżowej przez Wnioskodawcę nie powstanie obowiązek podatkowy w podatku akcyzowym oraz nie wystąpi obowiązek stosowania procedury zawieszenia poboru akcyzy.
2012.02.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1552/11-3/SM
∟zwolnienie od akcyzy alkoholu etylowego używanego do produkcji leków
2012.02.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-93/11-5/TW
∟Czy alkohol etylowy (do receptury aptecznej) sprzedawany poprzez własną hurtownię farmaceutyczną bezpośrednio do aptek jest zwolniony z akcyzy?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.