Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja

 

prezentacja 1999 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35

2011.12.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-919/09/11-S/MS
     ∟Czy Spółka powinna opodatkowywać od dnia 1 czerwca 2005 r. podatkiem od towarów i usług wydanie własnych wyrobów oraz nabytych towarów na cele reprezentacji i reklamy oraz promocji w opisanych przypadkach?

2011.12.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1360/11-2/AD
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności wykonywanych przez komplementariusza na rzecz spółki komandytowej.

2011.12.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1041/11-2/JC
     ∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym wydatki na zakup drobnych gadżetów przekazywanych przez Spółkę w związku z prowadzoną działalnością mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP?

2011.12.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1040/11-2/JC
     ∟Czy koszty organizacji szkoleń dla Dystrybutorów i przedstawicieli sieci kablowych, w tym w szczególności koszty wynajmu sali konferencyjnej, zapewnienia noclegu, transportu oraz wyżywienia (nienoszącego znamion wystawności) stanowią koszt podatkowy Spółki?

2011.12.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1093/11-4/TW
     ∟Czy wydatek na zakup kawy, herbaty, ciastek, innych słodyczy, wody oraz mleka i śmietanki do kawy na potrzeby sekretariatu i w celu poczęstowania klientów oraz potencjalnych klientów może być kosztem uzyskania przychodów?

2011.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1162/11/AK
     ∟Czy zastosowanie klucza podziałowego kosztów związanych z organizacją imprezy integracyjnej na część stanowiącą koszty uzyskania przychodów, dotyczącą pracowników i część niestanowiącą kosztów uzyskania przychodów, dotyczącą pozostałych uczestników na podstawie planowanej/hipotetycznej liczby poszczególnych grup uczestników jest prawidłowe?

2011.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-777/11-2/MC
     ∟1. Czy wydatek na uzupełnienie drzewek, zakup krzewów i trawy, będzie stanowił koszt podatkowy w momencie ich zakupu? 2. Czy ponoszone wydatki związane z pielęgnacją zielenią nawożeniem i uzupełnieniem ziemi pod zasiewy, stanowią koszty uzyskania przychodu w momencie ich poniesienia, czy powinny zwiększyć wartość prowadzonej inwestycji?

2011.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-413a/11/MT
     ∟Czy opisane koszty spotkań negocjacyjnych i promujących związanych z realizacją inwestycji Spółka powinna uwzględniać w wartości początkowej środków trwałych czy zaliczać je wprost do kosztów uzyskania przychodów?

2011.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-980/11-2/RS
     ∟Czy koszty poniesione przez Wydawnictwo w związku z zakupem usług gastronomicznych i produktów spożywczych spożytych podczas opisanych w stanie faktycznym spotkań stanowią koszty uzyskania przychodów na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2011.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-979/11-2/RS
     ∟Czy koszty poniesione przez Wydawnictwo w związku z zakupem usług gastronomicznych i produktów spożywczych spożytych podczas opisanych w stanie faktycznym spotkań stanowią koszty uzyskania przychodów na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2011.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-393/11-2/JG
     ∟Czy dla celów podatku dochodowego od osób prawnych Spółka prawidłowo dokonała podziału łącznej kwoty kosztów spotkania integracyjnego pracowników z okazji Dnia Pracownika Komunalnego na koszty przypadające na pracowników Spółki i koszty przypadające na zaproszonych gości?

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-218/11-2/PM
     ∟Czy koszt wyliczony statystycznie na pracowników stanowi koszt uzyskania przychodu?

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-7/MM
     ∟Czy w stanie faktycznym nr 4 przy założeniu, że przekazanie nieodpłatne innych materiałów reklamowych (nie będących drukowanymi materiałami reklamowymi i informacyjnymi w rozumieniu art. 7 ust. 3 ustawy) podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, podatek należny naliczony przez Spółkę na podstawie art. 7 ust. 2 będzie kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych a same wydatki netto (bez VAT) na nabycie takich innych materiałów reklamowych będą kosztem uzyskania przychodów?

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-6/MM
     ∟1. Czy w stanie faktycznym nr 3 wydatki poniesione na zakup drukowanych materiałów reklamowych informacyjnych oraz prezentów małej wartości i próbek wydawanych nieodpłatnie na rzecz kontrahentów lub potencjalnych kontrahentów stanowią koszt uzyskania przychodów Spółki?2. Czy w stanie faktycznym nr 5 przy nieodpłatnym przekazywaniu kontrahentom drobnych upominków, nie posiadających logo Spółki, Spółka może zaliczyć poniesione wydatki w wartości netto do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 15 ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w dacie ich poniesienia a naliczony podatek należny do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-5/MM
     ∟Czy w stanie faktycznym nr 2 Spółka może zaliczyć poniesione wydatki netto do kosztów uzyskania przychodów a podatek należny naliczony na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2011.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-976/11-2/RS
     ∟Czy, w świetle przedstawionego stanu faktycznego wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w celu wykonania usługi kompleksowej polegającej na organizacji i obsłudze Programu, w tym wydatki poniesione na zakup nagród rzeczowych wydawanych Uczestnikom, stanowić będą dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodu, o których mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tj. Dz. U. z 2011 r., Nr 74, poz. 397 z późn. zm)?

2011.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-898/11-2/RS
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, iż w stanie faktycznym przedstawionym we Wniosku, wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w związku z nabywaniem Usług Cateringowych od podmiotów trzecich będą stanowiły dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodu podatku CIT?

2011.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-895/11-3/RS
     ∟Czy wydatki, które będą ponoszone przez przedstawicieli handlowych Wnioskodawcy na spotkania z kontrahentami w restauracjach, w sytuacji gdy będą odbywać się one w miejscowości, gdzie Wnioskodawca nie posiada siedziby ani lokalu, Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP?

2011.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-944/11-3/TW
     ∟Czy wydatek na zakup kawy, herbaty, ciastek, innych słodyczy, wody oraz mleka i śmietanki do kawy na potrzeby sekretariatu i w celu poczęstowania klientów oraz poczęstowania klientów oraz potencjalnych klientów może być kosztem uzyskania przychodów?

2011.10.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-1071/11/LŻ
     ∟czy nieodpłatne wydanie towarów w ramach klubu lojalnościowego oraz w ramach reprezentacji stanowi dostawę towarów

2011.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1057/11/MS
     ∟Czy przysługuje Pani prawo do odliczenia całości VAT od zakupu środka trwałego w miesiącu otrzymania faktury lub 2-ch następnych okresach rozliczeniowych?

2011.10.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-830/11-2/RS
     ∟1. Czy koszty poniesione przez Spółkę w związku z działaniami wsparcia sprzedaży polegającymi na bezpośrednim dostarczeniu do punktów sprzedaży detalicznej produktów Spółki w celu pokrycia strat danego punktu z tytułu obniżki cen produktów Spółki w konsekwencji zbliżającego się upływu terminu ich przydatności, oraz koszty związane z wymianą w takich punktach produktów przeterminowanych lub innych nie nadających się do dalszej sprzedaży (np. uszkodzonych) na produkty pełnowartościowe, będą stanowić koszty uzyskania przychodów dla Spółki?2. Czy koszty poniesione przez Spółkę w związku z przeprowadzaniem akcji promocyjnych polegających na sprzedaży produktów Spółki przez punkty sprzedaży detalicznej po obniżonej cenie. tj. koszty produktów przekazanych nieodpłatnie do punktów sprzedaży detalicznej w celu zrekompensowania strat takiego podmiotu z tytułu sprzedaży produktów Spółki po obniżonej cenie, będą stanowić koszty uzyskania przychodów dla Spółki? 3. Czy koszty poniesione przez Spółkę w związku z działaniami wsparcia sprzedaży w formie akcji promocyjnej, tj. koszty produktów przekazanych nieodpłatnie do punktów sprzedaży detalicznej w konsekwencji zakupu przez punkt sprzedaży detalicznej określonego asortymentu produktów Spółki lub produktów o określonej wartości od hurtowni, będą stanowić koszty uzyskania przychodów dla Spółki? 4. Czy koszty poniesione przez Spółkę w związku z przeprowadzaniem akcji promocyjno- reklamowych polegających na oferowaniu poczęstunku składającego się z produktów Spółki (degustacje), tj. koszty produktów Spółki przekazanych do punktów sprzedaży detalicznej na cele degustacji, będą stanowić koszty uzyskania przychodów dla Spółki?

2011.10.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-713/11-5/JC
     ∟3. Czy wydatki na spotkania z kontrahentami mające charakter eventów stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?4. Czy spotkania mające na celu reklamowanie działalności kontrahentów Spółki stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?

2011.10.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-713/11-4/JC
     ∟1. Czy wydatki na organizację spotkań z kontrahentami, które odbywają się w siedzibie Spółki, stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?2. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na organizację spotkań z kontrahentami poza siedzibą Spółki stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?

2011.10.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-716/11-2/RS
     ∟1. Czy wydatki związane z wyjazdami konkursowymi opisanymi powyżej stanowią koszt uzyskania przychodu Spółki zgodnie z przepisami Ustawy?2. Czy wydatki związane z wyjazdami szkoleniowymi opisanymi powyżej stanowią koszt uzyskania przychodu Spółki zgodnie z przepisami Ustawy?3. Czy wydatki związane z wyjazdami reprezentacyjnymi opisanymi powyżej stanowią koszt uzyskania przychodu Spółki zgodnie z przepisami Ustawy?

2011.10.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1168/11/JD
     ∟Czy koszt publikacji przekazywanych jako forma reklamy, reprezentacji oraz przekazywanych publikacji na rzecz bibliotek, zgodnie z właściwą ustawą, zaprzyjaźnionym instytucjom kultury (muzea, domy kultury, szkoły) oraz przekazania egzemplarzy autorskich, a także przekazania publikacji w celach informacyjnych na rzecz własnych pracowników jako egzemplarze robocze jest kosztem uzyskania przychodu?

2011.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-912/11/AP
     ∟Czy w świetle powyższych wyjaśnień prezenty wręczane byłym pracownikom, posiadającym już status emeryta, sfinansowane ze środków obrotowych, będą stanowiły dla Spółki jako podatnika podatku dochodowego od osób prawnych koszt uzyskania przychodu?

2011.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-762/11/AP
     ∟Czy w świetle powyższych wyjaśnień prezenty wręczane pracownikom odchodzącym na emeryturę, sfinansowane ze środków obrotowych, będą stanowiły dla Spółki jako podatnika podatku dochodowego od osób prawnych koszt uzyskania przychodu?

2011.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-684/11/ZK
     ∟Czy Organizator akcji promocyjnych i reklamowych kierowanych do pracowników Klienta może zaliczyć do swoich kosztów uzyskania przychodów, zarówno wydatki związane z organizacją szkolenia jak również wartość nagród przekazywanych pracownikom Klienta za uczestnictwo w zorganizowanej akcji promuj i reklamuj produkty marki?

2011.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-710/11-3/RS
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym ponoszone przez Spółkę koszty stanowiące element kalkulacyjny wynagrodzenia wynikającego z zawartych umów (w tym związane z promocją Zleceniodawców, w tym np.: koszty posiłków, napojów, drobnych upominków) nie są objęte dyspozycją przepisu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) i stanowią w całości koszty uzyskania przychodów Spółki?

15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj