Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja
prezentacja 1999 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
2010.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-312/10/PP
∟Czy powyższy wydatek dokonany ze środków dotacji pochodzącej z budżetu państwa na zadania związane z kształceniem studentów studiów stacjonarnych, uczestników stacjonarnych studiów doktoranckich i kadr naukowych oraz utrzymaniem uczelni, w tym na remonty, stanowi koszt uzyskania przychodów?
2010.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1424/09/PP
∟Czy powyższy wydatek dokonany ze środków dotacji pochodzącej z budżetu państwa na zadania związane z kształceniem studentów studiów stacjonarnych, uczestników stacjonarnych studiów doktoranckich i kadr naukowych oraz utrzymaniem uczelni, w tym na remonty, stanowi koszt uzyskania przychodów?
2010.03.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-115/10-3/AP
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na konsumpcję realizowaną w trakcie spotkań z kontrahentami w placówkach gastronomicznych (restauracjach, kawiarniach) mogą stanowić koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.03.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-115/10-2/AP
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na konsumpcję realizowaną w trakcie spotkań z kontrahentami w placówkach gastronomicznych (restauracjach, kawiarniach) mogą stanowić koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-770/09-2/JC
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki, zaprezentowane w stanie faktycznym, nie stanowią wydatków na reprezentację, wyłączonych z katalogu kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 28 UPDOP i w konsekwencji stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?
2010.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-939/09-4/JB
∟1. Czy można wydatki zaliczyć do wydatków poniesionych na reklamę firmy w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2010.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1683/09-4/EN
∟Czy Wnioskodawca będzie musiał zwrócić wcześniej odzyskany podatek VAT ze środków trwałych? Jeżeli tak, to czy żonie będzie się należał jego zwrot?
2010.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1683/09-3/EN
∟Na jakiej zasadzie żona może zostać płatnikiem VAT z gospodarstwa?
2010.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1130/09-3/AP
∟Czy wydatki na usługi gastronomiczne - koszty posiłków w restauracjach – ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki w świetle regulacji art. 15 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 tejże ustawy?
2010.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1121/09-3/AP
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na konsumpcję realizowaną w trakcie spotkań z kontrahentami w placówkach gastronomicznych (restauracjach, kawiarniach) mogą stanowić koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2000 r. nr 54 poz. 654).
2010.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1121/09-2/AP
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na konsumpcję realizowaną w trakcie spotkań z kontrahentami w placówkach gastronomicznych (restauracjach, kawiarniach) mogą stanowić koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2000 r. nr 54 poz. 654)?
2010.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-854/09-2/AM
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na nabycie drobnego poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?
2010.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-754b/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów podatku VAT z faktur dotyczących kosztów promocji Spółki.
2010.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-754a/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów podatku VAT z faktur dotyczących wydatków na reprezentację, tj. na usługi gastronomiczne i noclegowe w związku z organizacją spotkań z kontrahentami.
2010.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-741a/09/MK
∟1. Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami zarówno w siedzibie spółki, jak i poza granicami kraju, ponoszone na kawę, herbatę, słodycze,napoje stanowią koszty uzyskania przychodów spółki? 2. Czy zakup ciepłego posiłku na koszt Spółki w bufecie na terenie Spółki w związku z organizacją spotkań z kontrahentami stanowi koszt uzyskania przychodów spółki? 3. Czy wydatki poniesione na zorganizowanie spotkań biznesowych na terenie miasta mogą stanowić koszt uzyskania przychodu, jako wydatek niezwiązany z reprezentacją, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-741/09/MK
∟1. Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami zarówno w siedzibie spółki, jak i poza granicami kraju, ponoszone na kawę, herbatę, słodycze, napoje stanowią koszty uzyskania przychodów spółki? 2. Czy zakup ciepłego posiłku na koszt Spółki w bufecie na terenie Spółki w związku z organizacją spotkań z kontrahentami stanowi koszt uzyskania przychodów spółki? 3. Czy wydatki poniesione na zorganizowanie spotkań biznesowych na terenie miasta mogą stanowić koszt uzyskania przychodu, jako wydatek niezwiązany z reprezentacją, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-689/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup gadżetów opatrzonych logo firmy.
2010.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-780/09-4/JC
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w celu organizacji spotkań z kontrahentami obejmujące wydatki na nabycie napojów, posiłków lub drobnego poczęstunku stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ?
2010.02.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1128/09/AW
∟Czy Wnioskodawca ma prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego związanego z zakupem usługi gastronomicznej podczas spotkania handlowego?
2010.02.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-700/09/DK
∟Czy koszty poniesione przez Spółkę na wyjazd dla kontrahentów można uznać jako koszty uzyskania przychodu?
2010.02.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1319/09/JS
∟czy stanowisko Izby o zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup posiłków na spotkania opłatkowe oraz posiedzenia i zjazdy członków zarządu z nie koliduje z Ustawą o podatku dochodowym?
2010.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-725c/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na zakup posiłków, spożywanych w trakcie spotkań biznesowych, odbywających się w restauracjach lub hotelach.
2010.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-725b/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na zakup drobnego poczęstunku nabywanego w formie usług cateringowych oraz artykułów spożywczych (np. kawy, herbaty, napojów, słodyczy) przeznaczonego na spotkania o charakterze biznesowym na terenie firmy.
2010.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-725a/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na zakup artykułów spożywczych na potrzeby sekretariatu.
2010.02.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-771/09-4/JC
∟1. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z podejmowaniem działań wskazanych w punkcie od 1 do 3 skierowanych do Klientów posiadających „Złote Karty” można zakwalifikować jako koszty promocji i wsparcia sprzedaży i w konsekwencji uznać je za koszty podatkowe dla celów podatku dochodowego od osób prawnych w momencie ich poniesienia?2. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z organizacja corocznych Bali w których uczestniczą Klienci posiadający „Złote Karty” można zakwalifikować jako koszt reklamy i w konsekwencji uznać je za koszty podatkowe dla celów podatku dochodowego od osób prawnych w momencie ich poniesienia?
2010.02.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1051/09-7/MC
∟Czy wydatki poniesione przez przedstawicieli handlowych na posiłki i napoje w czasie narad ze swoimi przełożonymi oraz współpracownikami odbywającymi się poza siedzibą firmy, tj. w restauracjach, zajazdach lub innych lokalach gastronomicznych (Stan faktyczny nr 3), w czasie których omawiane są wyłącznie zagadnienia związane z funkcjonowaniem Wnioskodawcy i rozdziałem obowiązków pomiędzy poszczególnych przedstawicieli handlowych, stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1051/09-6/MC
∟Czy wydatki poniesione przez pracowników na posiłki i napoje w czasie spotkań z kontrahentami (zarówno dostawcami, jak i klientami - Stan faktyczny 2) mających ścisły związek z prowadzoną przez Wnioskodawcę działalnością gospodarczą stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1051/09-5/MC
∟1. Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę na opisany w Stanie Faktycznym 1 poczęstunek podawany w trakcie konferencji (szkolenia) odbywających się poza siedzibą Wnioskodawcy stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?2. Czy wydatki poniesione przez pracowników na posiłki i napoje w czasie spotkań z kontrahentami (zarówno dostawcami, jak i klientami - Stan faktyczny 2) mających ścisły związek z prowadzoną przez Wnioskodawcę działalnością gospodarczą stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?3. Czy wydatki poniesione przez przedstawicieli handlowych na posiłki i napoje w czasie narad ze swoimi przełożonymi oraz współpracownikami odbywającymi się poza siedzibą firmy, tj. w restauracjach, zajazdach lub innych lokalach gastronomicznych (Stan faktyczny 3), w czasie których omawiane są wyłącznie zagadnienia związane z funkcjonowaniem Wnioskodawcy i rozdziałem obowiązków pomiędzy poszczególnych przedstawicieli handlowych, stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1051/09-3/MC
∟Czy wydatki poniesione przez pracowników na posiłki i napoje w czasie spotkań z kontrahentami (zarówno dostawcami, jak i klientami - stan faktyczny nr 2) mających ścisły związek z prowadzoną przez Wnioskodawcę działalnością gospodarczą stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1051/09-2/MC
∟Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę na opisany w Stanie Faktycznym 1 poczęstunek podawany w trakcie konferencji (szkolenia) odbywających się poza siedzibą Wnioskodawcy stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.