Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja
prezentacja 1999 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
2009.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-605b/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na pokrycie kosztów noclegu kontrahenta.
2009.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-605a/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z zaproszeniem kontrahenta do restauracji.
2009.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-558/09-4/JC
∟Czy wydatki związane z organizacją spotkań z kontrahentami stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-735/09-2/AM
∟Czy stanowią koszty uzyskania przychodów wydatki ponoszone w związku z zapraszaniem kontrahentów na spotkania w restauracjach itp., o ile spotkania takie służą załatwianiu spraw służbowych i nie mają charakteru uroczystego, wytwornego czy okazałego, lecz polegają na zapewnieniu jedynie standardowego poczęstunku, zwyczajowo przyjętego w takich okolicznościach?
2009.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-734/09-2/AM
∟Czy stanowią koszty uzyskania przychodów wydatki ponoszone w związku z zapraszaniem kontrahentów na spotkania w restauracjach itp., o ile spotkania takie służą załatwianiu spraw służbowych i nie mają charakteru uroczystego, wytwornego czy okazałego, lecz polegają na zapewnieniu jedynie standardowego poczęstunku, zwyczajowo przyjętego w takich okolicznościach?
2009.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-733/09-2/AM
∟Czy stanowią koszty uzyskania przychodów wydatki ponoszone w związku z zapraszaniem kontrahentów na spotkania w restauracjach itp., o ile spotkania takie służą załatwianiu spraw służbowych i nie mają charakteru uroczystego, wytwornego czy okazałego, lecz polegają na zapewnieniu jedynie standardowego poczęstunku, zwyczajowo przyjętego w takich okolicznościach?
2009.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1115/09-2/AG
∟Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na zakup poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Wnioskodawcy?
2009.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1093/09/PC
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na nabycie drobnego poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?
2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-543/09-4/JC
∟Wnioskodawca organizuje spotkania z kontrahentami w restauracji. Wydatki te nie mogą zostać zaliczane do kosztów uzyskania przychodów. Wobec powyższego, kwota niepodlegajaca odliczeniu na podstawie art. 88 ust. 1 pkt 4 Ustawy o VAT podatku naliczonego VAT przy zakupie powyższych wydatków stanowi koszt uzyskania przychodów zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 46 lit a) updop. Reasumując, w świetle powyższego, Spółka może – na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a tiret drugie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych – uznać za koszt uzyskania przychodów podatek naliczony od towarów i usług zawarty w fakturach dotyczących wydatków na reprezentację z tytułu zakupu usług gastronomicznych.
2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-709/09-2/KS
∟Czy koszty usług gastronomicznych ponoszone w ramach spotkań z (aktualnymi i potencjalnymi) klientami, których celem jest omówienie bieżących i przyszłych kwestii merytorycznych, administracyjnych lub biznesowych stanowią koszt reprezentacji w rozumieniu art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-704/09-2/KS
∟Czy koszty usług gastronomicznych ponoszone w ramach spotkań z (aktualnymi i potencjalnymi) klientami, których celem jest omówienie bieżących i przyszłych kwestii merytorycznych, administracyjnych lub biznesowych stanowią koszt reprezentacji w rozumieniu art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-702/09-2/KS
∟Czy koszty usług gastronomicznych ponoszone w ramach spotkań z (aktualnymi i potencjalnymi) klientami, których celem jest omówienie bieżących i przyszłych kwestii merytorycznych, administracyjnych lub biznesowych stanowią koszt reprezentacji w rozumieniu art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-701/09-2/KS
∟Czy koszty usług gastronomicznych ponoszone w ramach spotkań z (aktualnymi i potencjalnymi) klientami, których celem jest omówienie bieżących i przyszłych kwestii merytorycznych, administracyjnych lub biznesowych stanowią koszt reprezentacji w rozumieniu art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-700/09-2/KS
∟Czy koszty usług gastronomicznych ponoszone w ramach spotkań z (aktualnymi i potencjalnymi) klientami, których celem jest omówienie bieżących i przyszłych kwestii merytorycznych, administracyjnych lub biznesowych stanowią koszt reprezentacji w rozumieniu art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-699/09-2/KS
∟Czy koszty usług gastronomicznych ponoszone w ramach spotkań z (aktualnymi i potencjalnymi) klientami, których celem jest omówienie bieżących i przyszłych kwestii merytorycznych, administracyjnych lub biznesowych stanowią koszt reprezentacji w rozumieniu art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1073/09-6/AG
∟Czy Wnioskodawczyni może ww. koszty zaliczyć do kosztów prowadzonej działalności?
2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1060/09/PC
∟Czy wydatki ponoszone przez spółkę w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na nabycie drobnego poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji) stanowią koszty uzyskania przychodów dla spółki zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych jako nie stanowiące wydatków na reprezentację.
2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1047/09/PP
∟Czy wyżej opisane nieodpłatne przekazanie takich gadżetów reklamowych, opatrzonych logo Spółki, stanowi wydatek związany z reklamą Spółki, czy jej reprezentacją? Czy takie wydatki stanowią koszt uzyskania przychodu Spółki?
2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-586/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (RESTAURACJA, SIEDZIBA).
2009.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-563/09-4/JC
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na nabycie poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?
2009.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-557/09-4/JC
∟Czy wydatki związane z organizacją spotkań z kontrahentami stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-765/09-3/MC
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na nabycie drobnego poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?
2009.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-765/09-2/MC
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na nabycie drobnego poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?
2009.12.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1052/09/CzP
∟Czy wydatki ponoszone na spotkania biznesowe z kontrahentami, organizowane w restauracji, precyzyjnie przedstawione w opisie stanu faktycznego, będą stanowiły koszty uzyskania przychodów dla Spółki w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.11.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-743/09-2/JG
∟Czy zakup kwiatów w doniczce, akwarium, reprodukcji obrazu, dekoracyjnego stroika do ogólnodostępnego pomieszczenia wystawowo – ekspozycyjnego stanowi koszt uzyskania Spółki?
2009.11.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-1754/08-6/S/PR
∟Prawo do odliczenia podatku z tytułu nabycia towarów i usług nie stanowiących kosztów uzyskania przychodów ze względu na przekroczenie określonego w przepisach o podatku dochodowym limitu reprezentacji i reklamy niepublicznej w wysokości 0,25% przychodów w okresie od 1 maja 2004 r. do dnia 31 grudnia 2006 r.
2009.11.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-745/09/TK
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentem, w tym wydatki na podjęcie kontrahenta w restauracji, są kosztem uzyskania przychodu ?
2009.11.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-521/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (RESTAURACJA, SIEDZIBA).
2009.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-648/09-4/JC
∟wydatki ponoszone przez Spółkę zakupione na potrzeby sekretariatu i dla swoich pracowników mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, o ile nie mają one charakteru reprezentacyjnego i podatnik wykaże, iż mają one związek z prowadzoną przez niego działalnością.
2009.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-894/09-3/IM
∟Czy koszty poczęstunku w restauracji oraz cateringu zamawianego na plan zdjęciowy Wnioskodawca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w prowadzonej działalności gospodarczej?
29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.