Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja
prezentacja 1999 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
2007.12.04 - Izba Skarbowa w Rzeszowie - IS.II/2-443/193/07
∟Wątpliwości podatnika dotyczą obowiązku opodatkowania podatkiem od towarów i usług czynności dotyczących przekazania towarów i usług na cele reprezentacji i reklamy w oparciu o art. 7 ust. 2 i 3 ustawy o podatku od towarów i usług. Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie przepisów art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (j. t. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), art. 5 ust. 1, art. 7 ust. 2, ust. 3, ust. 4, ust. 7, art. 86 ust. 1 oraz art. 88 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.), z urzędu zmienia postanowienie Naczelnika Podkarpackiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie z dnia 8.08.2007 r. znak: PUS.II/443/42/2007/RO i uznaje stanowisko strony przedstawione we...
2007.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-191/07-2/JF
∟Wstawienie do sklepu stojaków permanentnych i stojaków tymczasowych, służących eksponowaniu produktów Spółki w celu zwiększenia ich sprzedaży, nie wyczerpuje znamion przekazania lub zużycia towarów na potrzeby reprezentacji albo reklamy w rozumieniu art. 2 ust. 3 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym. W związku z tym Spółka nie jest zobowiązana do naliczenia podatku należnego z tego tytułu.
2007.11.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-98/07/PC
∟Czy można zakwalifikować wydatki poniesione na zakup gadżetów opatrzonych logo Spółki jako wydatki reklamowe, a w związku z tym wydatki stanowiące koszty uzyskania przychodów?
2007.11.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-182/07/PS
∟Czy wydatki poniesione na nocleg i wyżywienie uczestników spotkania z kontrahentami i potencjalnymi kontrahentami mozna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2007.11.23 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-I/4210-77/07/SP/PP-I
∟W pytaniu zawartym we wniosku Spółka prosiła o wyjaśnienie czy wydatki na organizację opisanego przedsięwzięcia ( konferencja o charakterze szkoleniowo-promocyjnym dla kluczowych klientów Spółki ) mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów.
2007.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-146/07-2/MB
∟Sposób ustalania wysokości straty na sprzedaży wierzytelności
2007.11.20 - Izba Skarbowa we Wrocławiu - PDIII423/438/07
∟Pytanie Podatnika dotyczyło możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na organizację dorocznych spotkań z kontrahentami, na których omawia się strategię sprzedaży na najbliższy okres oraz podsumowuje okres mijający i wykazania ich na podstawie art. 15 ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w sposób przewidziany dla kosztów pośrednio związanych z osiąganymi przychodami, tj. w momencie poniesienia kosztu.Podstawę prawną kwalifikowania wydatków do kosztów uzyskania przychodów stanowi przepis art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 z późn. zm.), zgodnie z którym kosztami uzyskania przychodów są koszty poniesione w celu os...
2007.11.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-77/07-2/IM
∟Pytanie dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatku na zakup lub wyprodukowanie gadżetów firmowych w postaci kubków, długopisów, kalendarzy, breloczków, koszulek, smyczy opatrzonych w logo przedsiębiorstwa Wnioskodawcy lub jego adresem lub oznaczeniem strony internetowej, przeznaczonych do nieodpłatnego rozprowadzania wśród kontrahentów, kooperantów i potencjalnych klientów.
2007.11.15 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-I/4210-71/07/SP/PP-I
∟Spółka organizuje nieodpłatnie szkolenia dotyczące produkowanych i dystrybuowanych przez siebie towarów (cementów kruszyw, betonów, domieszek do betonów itp.). Szkolenia te są przeznaczone dla klientów Spółki, którymi są przede wszystkim hurtownie i inni dystrybutorzy materiałów budowlanych produkowanych przez Spółkę. Celem organizowanych szkoleń jest zapewnienie właściwej wiedzy o produkcie i sposobie ich prezentacji (skład, działanie, właściwości, zastosowanie itp.). Działania te maja charakter edukacyjno-informacyjno-reklamowy. Zdaniem Spółki wydatki przez Nią ponszone stanowią w całości koszt uzyskania przychodów.
2007.11.12 - Izba Skarbowa w Rzeszowie - IS.I/1/4231-10/07
∟1. Czy organizację narady produkcyjnej można zarachować w całości do kosztów działalności i czy będą kosztami uzyskania przychodów?2. Czy koszty narady produkcyjnej należy zarachować w całości do limitowanych kosztów reprezentacji i reklamy?3. Czy należy podzielić koszty przedstawione w stanie faktycznym:- wynajęcie sali i nocleg – jako koszty uzyskania przychodów,- poczęstunek i część artystyczną – jako limitowane koszty reprezentacji i reklamy?
2007.11.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-45/07/PS
∟Czy wydatki dotyczące usług gastronomicznych i cateringowych, zakupu artykułów spożywczych związane z organizacją spotkań wewnętrznych, w których uczestniczą wyłącznie pracownicy Spółki można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2007.10.26 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PP-II/4110-1/07/ZO
∟czy wydatek poniesiony na zakup odzieży oznaczonej marką R. która następnie będzie używana przez niego osobiście w czasie świadczenia usług w salonie R. albo wydawana pracownikom do czasowego używania wyłącznie w czasie świadczenia pracy, będzie stanowić dla niego koszt uzyskania przychodów w przypadku, gdy obowiązek noszenia odzieży marki R. wynika z zawartej umowy z osobą trzecią oraz gdy będzie on za wykonanie tego świadczenia otrzymywać od tej osoby trzeciej odpowiednie, umówione wynagrodzenie (przypadek 2).
2007.10.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-33/07-2/MC
∟Czy koszty gadżetów z logo – wydawanych przez Spółkę zleceniobiorcom i agentom, rekrutowanym potencjalnym współpracownikom oraz klientom – są dla Spółki kosztem uzyskania przychodów?
2007.10.17 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-59/07/WD
∟czy na podstawie art.15 ust.1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatki poniesione na ubiory służbowe pracowników zatrudnionych przy bezpośredniej obsłudze klientów stanowią koszt uzyskania przychodów.
2007.10.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-222/07/PSZ
∟Czy wydatki ponoszone na zakup usług cateringowych oraz artykułów spożywczych związanych z organizowaniem wystaw i imprez promujących sprzedawane pojazdy i świadczone usługi stanowią koszty uzyskania przychodu Spółki?
2007.10.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-22/07-2/IM
∟Zapytanie dotyczy ustalania czy ponoszone wydatki na zakup drobnych przedmiotów oznakowanych logo firmy i w dalszej kolejności rozdawanych publicznie na targach krajowych i zagranicznych mogą być traktowane jako koszty uzyskania przychodu.
2007.10.09 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-63/07/ZO
∟czy wydatki na flagi narodowe np. Polski, Austrii, Szwajcarii, Niemiec, Unii Europejskiej symbolizujące kraje, z których Spółka nabywa produkty i technologie, a także wydatki na proporczyki z takimi flagami, które umieszcza przed siedzibą firmy albo wykorzystuje jako wystrój podczas spotkań, szkoleń z kontrahentami stanowią koszty uzyskania przychodów (przypadek 3) na podstawie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych . Flagi i proporczyki nie zawierają logo firmy „S”.
2007.09.29 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-99/07/JPI
∟czy Spółka postępuje prawidłowo, korygując podatek naliczony w przypadku przekroczenia limitu 0.25% przychodu w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym?w jaki sposób należy rozliczyć różnicę pomiędzy podatkiem zapłaconym w wyniku korekt deklaracji w trakcie roku podatkowego za miesiące, w których wystąpiło przekroczenie limitu a podatkiem wynikającym z przekroczenia, którego wysokość jest znana po zakończeniu danego roku?
2007.09.26 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WVO/443-78/07/AN
∟Spółka wnosi o potwierdzenie, że dopuszczone są dwa rozwiązania: 1. Od przekazanych lub zużytych przez podatnika towarów lub świadczonych usług na potrzeby reprezentacji Spółka odlicza podatek VAT z faktur zakupowych, następnie opodatkowuje przekazanie fakturą wewnętrzną wykazując podatek VAT należny, podatek VAT należny jest kosztem uzyskania przychodu. 2. Od przekazanych lub zużytych przez podatnika towarów lub świadczonych usług na potrzeby reprezentacji Spółka nie odlicza podatku VAT z faktur zakupowych, następnie nie opodatkowuje przekazania fakturą wewnętrzną i nie wykazuje podatku VAT należnego.
2007.09.26 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/984/KDO/423/83/07/W.Sz.
∟W związku z przedstawionym stanem faktycznym sprawy, Spółka wnosi o potwierdzenie, że dopuszczalne są dwa następujące rozwiązania:od przekaznych lub zużytych przez podatnika towarów lub świadczonych usług na potrzebyreprezentacji Spółka odlicza podatek VAT z faktur zakupowych, następnie opodatkowuje przekazanie fakturą wewnętrzną wykazując podatek należny, podatek VAT należny jest kosztem uzyskania przychodu,od przekaznych lub zużytych przez podatnika towarów lub świadczonych usług na potrzeby reprezentacji Spółka nie odlicza podatku VAT z faktur zakupowych, następnie nie opodatkowuje przekazania fakturą wewnętrzną i nie wykazuje podatku VAT należnego.
2007.09.26 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-157/2/07
∟Czy upominek dla kontrahenta (w postaci: kalendarza, kartki świątecznej, wizytownika, portfela i innego typu gadżetów), nieoznaczony logo firmy, należy traktować jako koszt uzyskania przychodów Spółki, czy też stanowi on koszt związany z reprezentacją? W dniu 28.06.2007r. do tutejszego organu podatkowego wpłynął wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który uzupełniono w dniach 5.09.2007r. i 18.09.2007r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż w celu pozyskania nowych zamówień i zagwarantowania dalszej współpracy, Wnioskująca organizuje spotkania z kontrahentami. Spotkania te odbywają się w restauracjach lub organizowane są przez specjalistyczne firmy. W spotkaniach tych obok kontrahentów...
2007.09.25 - Urząd Skarbowy w Zgierzu - I-1/415/53/07
∟Czy stanowią koszty uzyskania przychodów wydatki ponoszone na zakup: kawy, herbaty, ciastek oraz prezentów dla konsultantek, a także zakup strojów reprezentacyjnych ? Pismem z dnia 22.06.2007r zwróciła się Pani z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji w sprawie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup kawy, herbaty, ciastek i prezentów dla konsultantek oraz zakupu strojów reprezentacyjnych. Do wniosku załączyła Pani: - umowę z dnia 16.09.2003r. zawartą z firmą, a Panią - Okręgowym Kierownikiem Sprzedaży, z której wynika, iż ma ona na celu wprowadzenie oferty produktów w Polsce poprzez działania podejmowane przez Okręgowych Kierowników Sprzedaży na zlecenie, które mają na celu promocję produktów i aktywizację działal...
2007.09.25 - Urząd Skarbowy w Radzyniu Podlaskim - DP.005/VII/32/2007
∟Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu wydatki na zakup kawy, herbaty, niewielkiej ilości ciastek i paluszków na rzecz sekretariatu i organów stanowiących Spółdzielni?
2007.09.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-157/07/JB
∟Czy w świetle aktualnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego, a w szczególności art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a ustawy o pdop, Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów podatek naliczony od towarów lub usług nabytych lub importowanych dla celów reprezentacji.
2007.09.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-120/07/MM
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z reklamą produktów leczniczych, spełniającą kryteria określone w rozdziale IV Prawa farmaceutycznego oraz Dyrektywie farmaceutycznej, jak też wydatki na tzw. reklamę korporacyjną, ponoszone przez Spółkę w związku z organizacją i przeprowadzaniem bezpłatnych badań lekarskich w trakcie organizowania tzw. „białych sobót” oraz innego rodzaju wydarzeń mających na celu reklamę marki, stanowią w całości koszty uzyskania przychodów Spółki na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o pdop jako koszty reklamy, oraz czy do w/w wydatków nie będzie miał zastosowania przepis art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o pdop, dotyczący stricte wydatków reprezentacyjnych,
2007.09.24 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-53b/07
∟Czy wręczanie kontrahentom oraz klientom indywidualnym gadżetów opatrzonych logo firmy, może stanowić reprezentację w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 updop, a jeśli tak, to w jakich okolicznościach?
2007.09.24 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-53a/07
∟Czy w przypadku opodatkowywania nieodpłatnego przekazanie towarów na cele reprezentacji i jednocześnie obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu nabycia tych towarów, podatek należny z tytułu przekazania towarów będzie stanowił koszt uzyskania przychodu?
2007.09.20 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/982/KDO/423/87/07/EK
∟Dotyczy rodzaju oraz klasyfikacji kosztów nabycia metrówek z logo Spółki (miarka składana).
2007.09.18 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/981/KDO/423/86/07/EK
∟Dotyczy rodzaju oraz klasyfikacji kosztów nabycia obrazów, kwiatów doniczkowych oraz usług pielęgnacji roślin, założenia trawnika, krzewów ozdobnych.
2007.09.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku - BP/423-0036/07
∟Czy spółka może wydatki poniesione na organizację wystawy odnieść w ciężar kosztów podatkowych jako koszty reklamy?
39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.