Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja
prezentacja 1999 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65
2007.02.08 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-421/06/1,2/RB
∟Czy dokonywane przez Spółkę czynności polegające na nieodpłatnym przekazywaniu towarów nie spełniających definicji prezentów o małej wartości lub próbek, w rozumieniu art. 7 ust. 4-7 ustawy o VAT (np. czapeczek z logo Spółki,koszulek, prezentów dla kontrahentów itp.), w stosunki do których przysługiwało prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego, stanowi dostawę towarów w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt 2 ustawy o VAT podlegającą opodatkowaniu podatkiem VAT oraz czy dokonywane przez Spółkę czynności polegające na nieodpłatnym przekazywaniu drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych, towarów spełniających definicję prezentów o małej wartości, jak również próbek w rozumieniu art. 7 ust. 4-7 ustawy o VAT, nie podle...
2007.02.08 - Izba Skarbowa w KrakowiePublikatorniepublikowany - I SA/Kr 963/05
∟ Interpretacje podatkowe Rodzaj dokumentuwyrok zwykłego składu wojewódzkiego sądu administracyjnegoSygnaturaI SA/Kr 963/05Data2007.02.08ReferencjeIP-PP2-443-280/07-2/PS, interpretacja indywidualnaAutorIzba Skarbowa w KrakowiePublikatorniepublikowanyTematPodatek od towarów i usług --> Zakres opodatkowania --> Dostawa towarów i świadczenie usług --> Dostawa towarów Słowa kluczoweinterpretacja przepisówprzekazanie nieodpłatnereprezentacjausługi reklamoweTezaFakt wręczenie przez Spółkę nagrody w ramach „akcji lojalnościowej”, w trakcie świadczonej przez Nią na zlecenie usługi reklamowej, o której mowa w art. 7 ust. 2 pkt. 2 ustawy o PTU. UZASADNIENIE Pismem z dnia 12 stycznia 2005 r. ... Spółk...
2007.01.31 - Urząd Skarbowy w Będzinie - USPP/40/2007/MS
∟Czy zużycie towarów na cele reprezentacji podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług? Prawo do odliczenia podatku naliczonego.... Sp. z o. o. od dnia 01.12.1997r. jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. Z opisanego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Strona dokonuje zakupu towarów, które zużywa na poczęstunek oferowany podczas spotkań odbywanych w siedzibie spółki swoim kontrahentom i gościom. Zdaniem Strony ustawodawca rozróżnia czynności „przekazania” od czynności „zużycia” towarów i opodatkowaniu poddaje zużycie towarów w sytuacji, gdy są one spożytkowane na cele ściśle określonych osób (wymienionych przez ustawodawcę w p...
2007.01.29 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423-151/06/KK
∟Czy w przypadku przekroczenia limitu wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną, niepodlegający odliczeniu podatek naliczony związany z wydatkami nie stanowiącymi kosztów podatkowych można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
2007.01.26 - Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach - OG-005/192/2006/2007 PDI-415/27/2006/2007
∟Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów zakup stroju do sędziowania w czasie turnieju tańca ? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że podatniczka prowadzi działalność gospodarczą - Studio Tańca. Zakres działalności obejmuje oprócz prowadzenia kursów tańca i szkoleń również sędziowanie turniejów tańca. W ciągu roku udział w pracach sędziowskich ma miejsce około 15 razy. Otrzymywane wynagrodzenie z tytułu sędziowania stanowi przychód z działalności gospodarczej. Nadmienia również, że zgodnie z regulaminem Polskiego Towarzystwa Tanecznego, do którego będąc sędzią ma obowiązek należeć, w rozdziale III Prawa i Obowiązki Sędziego w...
2007.01.25 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423-152/06/SG/1
∟1) czy wydatki ponoszone na organizację imprez okolicznościowych i integracyjnych dla pracowników Spółki, finansowane ze środków obrotowych Spółki, stanowić winny koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych,2)czy wydatki na organizację imprez o charakterze mieszanym szkoleniowo-integracyjnym dla pracowników Spółki, w których uczestnictwo jest dobrowolne lub obowiązkowe, finansowane ze środków obrotowych stanowią koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, oraz3)czy wydatki na organizację szkoleń (np. o tematyce doskonalenia technik sprzedaży produktów Spółki) z elementami programu rekreacyjnego w czasie wolnym od zajęć szkoleniowych dla przedstaw...
2007.01.24 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-396/06/AK
∟Czy czynności opisane we wniosku można zakwalifikować jako usługi reklamowe o charakterze publicznym? Czy może opisane działania mają charakter reklamy niepublicznej lub są to czynności charakterze innym niż reklama lub reprezentacja służące zwiększeniu sprzedaży przez zleceniodawcę?
2007.01.23 - Małopolski Urząd Skarbowy - PO1/423-116/06/6041/2007
∟Zapytanie Spółki dotyczyło rozstrzygnięcia czy zwrócone prokurentowi, będącemu jednocześnie wspólnikiem spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, koszty podróży służbowych odbytych w związku działaniem w imieniu spółki oraz poniesione przez niego wydatki na reprezentację i reklamę spółki stanowią dla spółki koszty uzyskania przychodów.
2007.01.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-712/06/SZU
∟Pytanie sformułowane we wniosku dotyczy konieczności opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia tych towarów.
2007.01.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423-154/06/MB
∟Czy wypłacone wynagrodzenie Zarządcy zgodnie z warunkami umowy oraz wymienione koszty towarzyszące, można uznać za koszty uzyskania przychodu w świetle art. 15 ust. 1 ustawy, z wyłączeniem kosztów, które będą miały charakter kosztów reprezentacji zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 w/w ustawy ?
2007.01.05 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-223/2/06
∟Spółka wnioskuje o potwierdzenie, że ponoszone przez Nią wydatki związane z organizacją i przeprowadzaniem szkoleń dla klientów w ramach „H. A.”, stanowią w całości koszt uzyskania przychodu. W dniu 6.10.2006r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony w dniu 2.01.2007r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Spółka jest firmą handlową, organizującą szkolenia dla pracowników z firm Jej klientów, związane ze specyfiką sprzedawanych towarów. W dniu 1.09.2006r., na wzór działających już zagranicą firm holdi...
2006.12.20 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-242/06
∟Czy otrzymane dywidendy z tytułu udziału w zyskach osób prawnych, będące przychodem, o którym mowa w art. 23 ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych, stanowią przychód w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy, i w związku z tym, czy uwzględnia się te dywidendy do obliczenia limitu kosztów reprezentacji i reklamy, o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy? W dniu 30.10.2006 r. Podatnik złożył wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie usług finansowych, polegających na zarządzaniu...
2006.12.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-371/06/AK
∟Czy oświadczenia pracowników o dokonanym wydatku oraz paragony uzupełnione o dane Spółki, mogą stanowić podstawe do uznania wydatku za koszt podatkowy Spółki, zakładając że wydatki związne są z przychodami Spółki oraz nie są wymienione w art. 16 ust. 1 updop?
2006.12.14 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-53/06
∟Pytanie podatnikaCzy można zaliczyć do przychodów ze stosunku pracy opłacone przez pracodawcę uczestnictwo pracowników w zawodach sportowych w świetle art. 11 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? P O S T A N O W I E NI E
2006.12.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-296/06/RM
∟Czy jest kosztem uzyskania przychodu wartość przekazanych kontrahentom sprzedającym oleje samochodowe w ramach akcji marketingowych związanych z dystrybucją tych olejów: kombinezonów roboczych, polarów i kurtek z logo firmy? Kontrahenci przekazują odzież swoim pracownikom w warsztatach samochodowych, którzy używają jej jako odzieży ochronnej w czasie pracy, jednocześnie reklamując firmę podczas kontaktów z klientami warsztatów.
2006.12.06 - Izba Skarbowa w Rzeszowie - IS.I/2-4231/22/06
∟Czy przekazywanie napojów alkoholowych kontrahentom, przedstawicielom handlowym i innym osobom współpracującym ze spółką będzie stanowiło koszt uzyskania przychodów?
2006.12.05 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-210/06
∟Czy wydatek na zakup piłek, kombinezonów, czapek, parasoli i innych przedmiotów z logo marki towarów sprzedawanych przez Spółkę, które są przekazywane nieodpłatnie, łącznie ze sprzedawanymi towarami Spółki, może Ona w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? W dniu 8.09.2006r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego w podaniu stanu faktycznego wynika, iż przedmiotem działalności Spółki „R” z o.o. jest handel narzędziami marki „R”. Spółka organiz...
2006.12.05 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-209/06
∟Czy akcje reklamowe „śniadania z firmą R” i udział w tzw. targach domowych to działania reklamowe o charakterze publicznym i czy w związku z tym Spółka ma prawo do zaliczenia poniesionych wydatków w całości do kosztów uzyskania przychodów? W dniu 8.09.2006r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego w podaniu stanu faktycznego wynika, iż przedmiotem działalności Spółki „R” z o.o. jest handel narzędziami marki „R”. Spółka „R” organizuje akcje zwane „śniadania z firmą R”. Akcje te są przeprowadzane przez przedstawicieli hand...
2006.11.23 - Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim - US.I.423/8/06
∟Czy zakup usług gastronomicznych mieści się w zakresie wydatków na cele reprezentacji i czy mogą być one zaliczone w ciężar kosztów uzyskania przychodów w ramach limitu 0,25% przychodów ?
2006.11.08 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473//697/WD/423/87/06/EG
∟Czy wydatki poniesione wspólnie z innym przedsiębiorstwem na zorganizowanie stoiska targowego można potraktować jako koszty na reklamę publiczną nie ograniczoną w części 0,25% przychodów?
2006.10.31 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/139/06/AT
∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów, na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatków poniesionych na organizację imprezy - piknik w stylu europejskim.
2006.10.29 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-201/06
∟Czy w sposób prawidłowy Spółka ustala wielkość przychodów stanowiących podstawę obliczenia limitu kosztów na reprezentację i reklamę, przyjmując do wielkości również przychód z tytułu otrzymanej dywidendy, wymieniony w art. 22 updop? W dniu 29.08.2006r. do tutejszego organu podatkowego wpłynął wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, w kontekście sposobu ustalania limitu 0,25% przychodów, mającego zastosowanie przy zaliczaniu do kosztów uzyskania przychodów wydatków na cele reprezentacji i reklamy prowadzonej w sposób "niepubliczny". Spółka otrzymała w roku podatkowym dywidendę z tytułu udz...
2006.10.25 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/423-0121/06/AK
∟Spółka ma wątpliwości czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na podarunki dla kontrahentów w postaci alkoholu jako wydatki na reprezentację i reklamę niepubliczną
2006.10.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/109/06/MK
∟Czy akcja motywacyjna skierowana do pracowników sprzedawców hurtowych i detalicznych produktów Spółki ma charakter wsparcia sprzedaży i nie mieści się w zakresie regulacji art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, a tym samym jest kosztem uzyskania przychodów w całości.
2006.10.20 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PH-I/4407/14-172/05/AŁ
∟Czy ma prawo do obniżenia podatku należnego o całą kwotę podatku naliczonego związanego z nabyciem usług zaliczonych do reklamy i reprezentacji niepublicznej?
2006.10.19 - Urząd Skarbowy w Hrubieszowie - PB/415-8/06
∟Czy zakup koszuli, garniturów, krawatów i butów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów jako odzież reprezentacyjną?
2006.10.03 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-160/06
∟Czy wydatek na zakup alkoholu wręczanego w formie upominku stanowi koszt uzyskania przychodu w ramach wydatku na reprezentację i reklamę, zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? W dniu 12.07.2006r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Natomiast w dniu 17.08.2006r. wpłynęło do organu podatkowego uzupełnienie tegoż wniosku. Z przedstawionego w podaniu stanu faktycznego wynika, iż Spółka zorganizowała w dniach 15-17.06.2006r., na terenie hal produkcyjnych należących do Spółki, prezentację Swoich produktów. Obecnych było po...
2006.10.03 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BF-I/4117-30/06/JC
∟Czy wydatek poniesiony przez agenta na zakup wymaganego umową agencyjną ubioru służbowego (garnitur, koszula, krawat, obuwie) będzie stanowił koszt uzyskania przychodów?
2006.09.26 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PD-006-433/06/KK
∟Czy VAT naliczony z faktur, które służą reprezentacji i reklamie niepublicznej, w przypadku przekroczenia limitu 0,25% przychodów powinien być zaliczony do kosztów ogólnych czy do kosztów limitowanej reprezentacji i reklamy?
2006.09.20 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku - RO-XV/443/PDOF-344/443/AM/06
∟czy wydatki na organizację prezentacji ma Pan prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w całości, czy z ograniczeniem wynikającym z art. 23 ust. 1 pkt. 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.