Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja
prezentacja 1999 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67
2006.07.21 - Lubuski Urząd Skarbowy - LUS/I-3/423/31-1bP/06/JW
∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup prezentu związanego z reprezentacją i reklamą limitowaną, dla kontrahenta zagranicznego powyżej 100 zł?
2006.07.21 - Lubuski Urząd Skarbowy - LUS/I-3/423/27-N/06/JW
∟Czy zakup alkoholu, wręczany podczas spotkań kontrhentom można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów mieszczących się w limicie wydatków na reklamę i reprezentację ?
2006.07.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I USB II/423/6/06
∟Czy stanowią koszt uzyskania przychodów w ramach reprezentacji i reklamy do wysokości 0,25% przychodu:koszty poczęstunku klientów Spółki z o. o. , w tym poczęstunku winem podczas psotkania jubileuszowego Spółki,koszty upominków wręczanych kooperantom Spółki, w ramach działalności promocyjnej, w tym również wysoko-gatunkowego unikatowego na rynku polskim wina.
2006.07.12 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/4117-0040/06
∟Czy wydatki poniesione z tytułu zakupu usług gastronomicznych podatnik powinien zakwalifikować jako koszty reprezentacji i uwzględnić w kosztach uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej w granicach limitu, czy wydatki te jako stanowiące podstawę jego działalności podlegały będą zaliczeniu w koszty w całości? Decyzja
2006.07.10 - Urząd Skarbowy w Bełchatowie - USI/406-26/3661/JM/06
∟Spółka przedstawiając stan faktyczny sprawy, informuje, iż poniosła wydatki na zakup wieńców pogrzebowych i nekrologów zamieszczonych w czasopismach. Powyższe wydatki dotyczyły zgonu pracownika firmy oraz prezesa spółki nadrzędnej. Wydatki te zostały zaewidencjonowane w koszty reprezentacji i reklamy.W złożonym wniosku Spółka zwraca się z zapytaniem:czy prawidłowo zaliczyła powyższe wydatki w koszty reprezentacji i reklamy ?Zdaniem podatnika, przysługuje mu ujęcie wydatków w kosztach działalności,gdyż czynność ta nie ma charakteru przekazania towarów o konkretnej wartości użytkowej,a wręcz jest obowiązkiem Spółki złożyć hołd zmarłemu pracownikowi cz...
2006.07.07 - Urząd Skarbowy w Elblągu - PD2/415-34/06
∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup:1. odzieży roboczej (kombinezon, rękawice ochronne, buty robocze) i środków czystości,2. kurtki przeciwdeszczowej, spodni, koszuli, marynarki, krawata i obuwia- dla właściciela i osoby współpracującej
2006.07.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-137/4/06/JP
∟Czy podatek VAT naliczony przy nabyciu usług obcych związanych z reprezentacją i reklamą prowadzoną w sposób niepubliczny oraz towarów przekazanych i zużytych na cele reprezentacji i reklamy limitowanej może być odliczony w całości, czy tylko w zakresie, w którym dany wydatek mieści się w limicie na reprezentację i reklamę niepubliczną (zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych)?
2006.07.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-137/3/06/JP
∟Czy zużycie produktów spożywczych (np. kawy, herbaty, cukru, mleka, soków itp.) w celu przygotowania drobnych poczęstunków dla gości/kontrahentów zapraszanych na spotkania służbowe w siedzibie Spółki, podlega opodatkowaniu VAT?
2006.07.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-137/1/06/JP
∟Czy wykorzystanie przez Spółkę towarów handlowych pozostających jej własnością na cele reklamowe, bezpośrednio związane z prowadzoną przez podatnika działalnością (jak zamontowanie okna na stojaku demonstracyjnym na wystawie i w punktach sprzedaży detalicznej, montaż okien podczas targów materiałów budowlanych lub pokazie prawidłowego montażu naszych produktów), można traktować jako czynność niepodlegającą opodatkowaniu VAT?
2006.07.04 - Izba Skarbowa w Gdańsku - OP/443-0005/06/Z
∟Czy można odliczyć w całości podatek VAT od wydatków ponoszonych na reprezenatację i reklamę niepubliczną w przypadku przekroczenia limitu kosztów określonego w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.06.30 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/60/MK
∟1.Czy Spółka dokonująca sprzedaży wierzytelności na rzecz Faktora uzyskuje z tego tytułu przychód podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych,2.Czy przychód uzyskany przez Spółkę ze sprzedaży wierzytelności na rzecz Faktora może zostać zaliczony do puli przychodów branych pod uwagę przy ustalaniu rocznej kwoty wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną zaliczonych do kosztów uzyskania przychodów.
2006.06.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-154/212/06/PK
∟1. Czy przychodem ze sprzedaży leku po cenie obniżonej o kwotę wynikającą z bonu przedstawionego przy zakupie przez nabywcę, otrzymanego w ramach akcji promocyjnej, jest kwota zapłacona przez nabywcę, odpowiadająca cenie obniżonej, tj. 1 grosz? 2. Czy koszt nabycia przez Spółkę produktów, których sprzedaż objęta jest tą promocją jest w całości kosztem uzyskania przychodu?
2006.06.14 - Urząd Skarbowy w Piasecznie - 1418/ZT/T/443-25/06SG
∟Wnioskiem z dnia 20.03.2006 r zwrócił się Pan do
2006.06.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-126-181/06/AJ
∟Czy wydatki na: 1) nagrody promocyjne rzeczowe w loteriach promocyjnych dla biorących udział w grze bingo, przekazywane losowo zgodne z Regulaminem, 2) art. przemysłowe, nie będące małymi prezentami i próbkami, przekazywane w ramach programu lojalnościowego dla zawierających zakłady bukmacherskie, 3) artykuły spożywcze, wykorzystywane w siedzibie w trakcie spotkań z kontrahentami oraz w niektórych punktach sprzedaży, gdzie gracz może bezpłatnie się nimi poczęstować stanowią koszt uzyskania przychodów, czy koszty te są kosztami reklamy podlegającej limitowi czy też reklamy nielimitowanej?
2006.06.08 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PP/443-19/06
∟Jak powinna być wyliczana wartość części nakładu gazet przekazywanych na cele reklamy i reprezentacji, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku VAT w fakturze wewnętrznej, jeżeli Wydawnictwo nie prowadzi szczegółowego rachunków kosztów wytworzenia jednego egzemplarza gazety? P O S T A N O W I E NI E
2006.06.07 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-317/06/AW
∟Podatnik zwrócił się z wątpliwościami dotyczącymi opodatkowania podatkiem VAT wykonywanych czynności przekazań na potrzeby reprezentacji i reklamy.
2006.05.30 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/518/WD/423/22/06/JL
∟1.Czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy upominków przekazywanych lekarzom, aptekarzom i hurtownikom Spółka może w całości zaliczyć w koszty reklamy publicznej?2.Czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy bonów YYY Spółka może zaliczyć w koszty reklamy publicznej?3.Czy przekazanie placówkom medycznym świadczeń rzeczowych stanowi koszty uzyskania przychodu jako reprezentacja w ramach limitu 0,25%?4.Czy koszty organizacji spotkań promocyjnych dla lekarzy oraz osób prowadzących obrót produktami leczniczymi stanowią koszty uzyskania przychodu w pełnej wysokości?5.Czy koszt przeprowadzenia akcji dla pacjentów (Białe Tygodnie, Białe Soboty) stanowi koszty uzyskania Spółki w pełnej wysokości jako reklama publiczna?6.Czy koszty sponsoringu w przypadku braku faktur...
2006.05.16 - Urząd Skarbowy w Oświęcimiu - PDP/423-2/06
∟Czy wydatki na organizację spotkania z kontrahentami frmy (połączonego z noclegiem) można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2006.05.08 - Urząd Skarbowy w Słupsku - PIII/2/443-7/06
∟Czy można odliczyć w całości podatek od towarów i usług od wydatków ponoszonych na reprezenatację i reklamę niepubliczną w przypadku przekroczenia limitu kosztów, określonego w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-45-128/06/AJ
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi usługami marketingowymi i uwzględniane w bazie kosztowej będącej podstawą wyliczenia wynagrodzenia należnego Spółce z tytułu świadczenia tych usług. stanowią w całości koszt uzyskania przychodów?
2006.04.20 - Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie - II US. I. PB/423-9/05
∟Czy wydatek podatnika poniesiony na zakup odzieży roboczej (kombinezon roboczy i podkoszulek), na której widnieje znak towarowy sprzedawanych przez niego towarów, przekazanej następnie w dużej ilości (np. 300 szt. i więcej) klientowi będącemu znacznym nabywcą jego towarów należy ująć jako koszty reprezentacji nielimitowanej?
2006.04.05 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - 1438/DP/423/10-1/06/GE
∟Czy ponoszone koszty reprezentacji i reklamy - zakup alkoholu mogą stanowić koszty uzyskania przychodu w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.04.04 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-3/4407/30/06
∟Czy nieodpłatne przekazanie artykułów spożywczych podczas spotkań z kontrahentami podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?
2006.03.15 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP3/423-97/05/20899/2006
∟Spółka zwróciła się o potwierdzenie prawidłowości postępowania w następującym stanie faktycznym: Spółka z okazji Świąt oraz Nowego Roku wręczyła swoim kontrahentom upominki w postaci szampanów z naklejkami reklamującymi Spółkę. Koszt jednostkowy upominku mieścił się w granicach 10 zł. Wydatki poniesione na zakup przedmiotowych upominków Spółka uznała za koszt uzyskania przychodu w ramach reprezentacji do 0,25% przychodu. P o s t a n o w i e n i e
2006.03.13 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/HTI/4407/14-72/05/EN
∟Czy Stronie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego, zawartego w cenie towarów i usług, przeznaczonych na reprezentację i reklamę w sytuacji, gdy wydatki na nabycie tych towarów i usług nie mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, ponieważ przekraczają limit 0,25 % przychodów Strony zgodnie z art. 16 ust.1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz nie są one związane z opodatkowaną dostawą towarów na podstawie art. 7 ust.2 ustawy o VAT lub opodatkowanym świadczeniem usług w oparciu o art. 8 ust. 2 w/w ustawy?
2006.03.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP 1/423-43/83/06/MG
∟Czy koszty związane z uporządkowaniem terenów zielonych (założenie trawnika, posadzenie krzewów i drzew, założenie instalacji nawadniającej) wokół siedziby firmy, gdzie prowadzona jest działalność gospodarcza (podstawowa - handel i uboczna - wynajem powierzchni) są w całości kosztem uzyskania przychodów, czy w granicach limitu z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy?
2006.03.07 - Urząd Skarbowy w Rybniku - PP/443/75/05
∟Czy istnieje możliwość zwrotu na rachunek bankowy, skumulowanego z kilku miesięcy, podatku naliczonego w terminie 180 dni od złożenia deklaracji, w której wykazane zostanie przekazanie na cele reprezentacji jako czynność opodatkowana zgodnie z art. 87 ust. 1 i 3 ze względu na przyzwolenie na taki zwrot zawarte w art. 86 ust. 19?
2006.03.07 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PD-4230Z-11/06/GZ
∟Czy przedstawione przez Podatnika stanowisko w sprawie zaliczenia wydatków z tytułu reklamy publicznej i niepublicznej do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich poniesienia jest prawidłowe ?
2006.03.01 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/PD/423-0165/05/AP
∟Czy wydatki poniesione na sfinansowanie pracownikom 67% kosztów zakupu galowego munduru górniczego będą kosztem uzyskania przychodu Spółki?
2006.02.28 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/155/05/JB/2
∟Czy jest możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup wody mineralnej, kawy, herbaty, które następnie są nieodpłatnie udostępniane pracownikom hotelu w czasie pracy
47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.