Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja

 

prezentacja 1999 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61

2007.08.21 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-247/07/KM
     ∟Czy koszty w zakresie gadżetów reklamowych, wystroju firmy i terenu wokół niej Spółka może zaliczyć w koszty uzyskania przychodów?

2007.08.21 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PDII/423-313/1/07
     ∟Spółka zwróciła się z zapytaniem czy wydatki poniesione na zakup napoi, herbaty, kawy, kanapek, ciastek, catering, w związku ze spotkaniami z kontrahentami są kosztem uzyskania przychodu?

2007.08.17 - Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto - PDP/423-42/07
     ∟Jednostka pyta czy, niektóre wydatki na zakup artykułów żywnościowych i usług gastronomicznych, finansowane ze środków obrotowych mogą być jednak zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, gdyż zdaniem podatnika nie są kosztami reprezentacji?

2007.08.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-71/07/MK/1
     ∟Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na:1.organizowanie spotkań integracyjnych dla pracowników Spółki,2.upominki dla klientów z logo Spółki

2007.08.16 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni - BP/423-0015/07
     ∟Czy wydatki Spółki poniesione na udział w spotkaniu towarzyskim biznesu morskiego - wykupienia stolika, zakup poczęstunku i napojów - są wydatkami na reklamę i czy mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?

2007.08.14 - Świętokrzyski Urząd Skarbowy - RO/423-30/07
     ∟Jakie konsekwencje w podatku dochodowym od osób prawnych wywołuje zakup artykułów spożywczych i usług gastronomicznych oraz cateringowych ? Naczelnik Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach działając na podstawie art. 14a § 1 oraz § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j.: Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku z dnia 17.05.2007 r., znak: AKF-272/05/2007 w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów prawa podatkowego w świetle ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j.: Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 54 ze zm.) stwierdza, iż przedstawione we wniosku stanowisko jest prawidłowe odnośnie wydatków poniesionych na rzecz pracowników Politechniki a nieprawid

2007.08.14 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/69/07
     ∟Czy wydatki na materiały z logo są kosztami reklamy czyli stanowią koszt uzyskania przychodu w podatku dochodowym od osób prawnych czy też kosztami reprezentacji?

2007.08.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–259/07/KUKM
     ∟Czy w opisanej sytuacji poniesione wydatki związane z ufundowaniem nagrody telewizyjnej przez Wnioskodawcę dla laureatów wydarzeń kulturalnych są kosztem uzyskania przychodów?

2007.08.10 - Urząd Skarbowy w Pruszkowie - 1421/AV/443-652/D/DL/07
     ∟ Dotyczy możliwości obniżenia podatku należnego o podatek naliczony zawarty w fakturach dokumentujących poniesione koszty związane z organizacją pokazu ogni sztucznych, czyli towarów sprzedażą których zajmuje się Spółka. Wnioskiem z dn. 14.05.2007 r., Spółka zwróciła się o pisemną interpretację przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, przedstawiając następujący stan faktyczny: Spółka zajmuje się sprzedażą artykułów pirotechnicznych. Kilka razy do roku Spółka organizuje reklamę swoich towarów dla zaproszonych klientów polskich i zagranicznych poprzez organizację prezentacji firmowej. Zaproszenia wysyłane są do wszystkich klientów, którzy znajdują się w bazie adresowej prowadzonej przez Spółkę. Podczas prezentacji Spół...

2007.08.10 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-I/4210-51/07/IJ
     ∟Czy można zaliczyć do kosztów podatkowych wydatki związane z imprezami integracyjnymi, przyjęciami świąteczymi i imprezami rekreacyjno- sportowymi dla pracowników firmy?

2007.08.08 - Urząd Skarbowy w Dębicy - PO I 415/38/2007
     ∟Czy wydatki poniesione na zorganizowanie za granicą szkolenia dla kontrahentów stanowią koszt uzyskania przychodów dla celów podatku dochodowego od osób fizycznych (przelot, pobyt, wyżywienie, wynajem sali konferencyjnej)?

2007.08.08 - Izba Skarbowa w Lublinie - PR/4218-27/BP/07
     ∟Podatnik ma wątpliwości, czy postępuje prawidłowo, zaliczając całość wydatków związanych z nabyciem materiałów reklamowych do kosztów uzyskania przychodów, czy też powinien te koszty w całości lub w części wyłączyć jako koszty reprezentacji.

2007.08.07 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–298/07/MF
     ∟1.Czy wydatki na zakup próbek farmaceutycznych i różnych innych artykułów dołączonych jako promocje- zachęta- do złożonego przez klienta zamówienia można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?2.Czy wydatki poniesione na zakup słodyczy, drobnych art. spożywczych zużytych w czasie prezentacji można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?

2007.08.03 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-298/07/MF
     ∟Czy są kosztami uzyskania przychodów Spółki - świadczącej usługi telekomunikacyjne (telefonii komórkowej, dostępu do sieci Internet za pomocą telefonu komórkowego) pod marką PP, prowadzącej sprzedaż aparatów telefonicznych i akcesoriów do nich, umożliwiających korzystanie z oferowanych usług - wydatki na zakup lub wyprodukowanie gadżetów - długopisy, smycze, odzież sportowa (koszulki, czapki), kubki, kalendarze, portfele, przenośne nośniki pamięci, wydawanych klientom, kontrahentom, dziennikarzom i agentom sprzedażowym z sieci dystrybucyjnych sprzedających telefony, akcesoria i usługi PP, które są opatrzone logo PP bądź zawierają logo PP i informacje identyfikujące markę PP z rodzajem świadczonych usług - jako wydatki na reklamę i promocję marki PP?...

2007.07.27 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu - PD-2/415-101/07
     ∟Podatnik wnioskuje o udzielenie interpretacji przepisów w przedmiocie zaliczenia ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą. Z przedstawionego w piśmie stanu faktycznego wynika, że Spółka Jawna, której udziałowcem jest Podatnik organizuje dla kontrahentów spotkania mające na celu zaznajomienie ich z nowymi produktami firmy, a w konsekwencji zawarcie nowych kontraktów. W związku z powyższym Spółka ponosi wydatki na organizację przedmiotowych konferencji związane z wynajęciem sali i pokoi hotelowych, a także wyżywieniem kontrahentów. Zdaniem Wnioskodawcy wydatki związane z organizacją spotkań z kontrahentami bez względu na ich charakter można w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przycho...

2007.07.24 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-178/07/MK
     ∟Czy usługa gastronomiczna będąca elementem szkolenia jest kosztem uzyskania przychodów Spółki? Spółka zajmuje się sprzedażą sprzętu medycznego, w związku z czym przeprowadza wszelkiego rodzaju szkolenia w zakresie obsługi ww. sprzętu. Podczas szkolenia zapewnia uczestnikom wyżywienie.

2007.07.23 - Lubelski Urząd Skarbowy - PP-443/047/07
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie różnego rodzaju gadżetów opatrzonych logo firmy, jak i bez logo w okolicznościach, które stanowią reprezentację w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, będzie uprawniało Spółkę- w świetle art. 88 ust. 3 pkt 3 ustawy o podatku od towarów i usług- do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu nabycia tych towarów?

2007.07.23 - Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I/423-49-428/07/ZDB
     ∟Czy dokonanie wydatków związanych z zakupem artykułów żywnościowych takich jak: cukier, kawa, herbata, napoje, paluszki, ciastka jako wyroby cukiernicze, służących bieżącym potrzebom związanym z okazjonalnym poczęstunkiem na zebraniach organu stanowiącego Stowarzyszenia, tj. na zebraniach delegatów oraz na posiedzeniach Komisji Rewizyjnej i posiedzeniach Zarządu oraz na bieżące potrzeby związane z przyjmowaniem w siedzibie Stowarzyszenia kontrahentów i przedstawicieli współpracujących przedsiębiorstw, stanowi koszty uzyskania przychodów ?

2007.07.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-215/07/AK
     ∟Czy na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki ponoszone na gadżety reklamowe z logo firmy wydawane klientom i potencjalnym klientom stanowią koszty uzyskania przychodu?

2007.07.19 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/423-0069/07/AK
     ∟Wątpliwości Podatnika budzi, czy wydatki na materiały informacyjne i reklamowe takie jak: długopisy, ołówki, kalendarze, koszulki, czapki, foldery, torby z materiału, płyty CD, na których nadrukowane zostały informacje dotyczące Spółki m.in. logo oraz firma Spółki zaliczyć można do kosztów uzyskania przychodów.

2007.07.17 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/50/07
     ∟Czy w sytuacji braku prawa do odliczenia podatku naliczonego przy zakupie towarów i usług na cele reprezentacji i reklamy, naliczony podatek VAT stanowi koszt uzyskania przychodu?

2007.07.17 - Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie - IIUS.I/415-51/07
     ∟Czy zakup cukierków, batoników, kredek itp. można uznać za typowy zakup kosztowy?

2007.07.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–232/07/KUKM
     ∟Czy wydatki na materiały z logo firmy stanowią reklamę i są kosztem podatkowym?

2007.07.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–229/07/KUKM
     ∟Czy wydatki związane z opisanym powyżej działaniami reklamowymi promującymi usługi Spółki, w tym w szczególności umieszczanie logo firmy, logo grupy usług lub logo poszczególnych usług Spółki na banerach reklamowych czy też drobnych upominkach rozdawanych graczom i kontrahentom, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, jako działania reklamowe ponoszone w celu uzyskania lub zabezpieczenia źródła przychodów?

2007.07.16 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-313/07/RM
     ∟1. Czy jest kosztem podatkowym w 2006 r. podatek VAT należny, naliczony od przekazania towarów na cele reprezentacji niepublicznej i reklamy, która przekroczyła limit z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? 2. Czy podatek naliczony od importu usług z kraju stosującego szkodliwą konkurencję podatkową, wymienionego w załączniku nr 5 do ustawy o podatku od towarów i usług, jest kosztem uzyskania przychodów? 3. Czy jest kosztem uzyskania przychodów podatek VAT należny w sytuacji, gdy kontrahent Spółki odmawia potwierdzenia otrzymania korekty faktury?

2007.07.16 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-174/07/RM
     ∟1. Czy jest kosztem uzyskania przychodów podatek VAT naliczony wynikający z faktury, co do której termin uprawniający do odliczenia podatku VAT minął (księgowość dostała fakturę po terminie)? 2. Czy jest kosztem podatkowym w 2006 r. podatek naliczony przy nabyciu wydatków związanych z reprezentacją i reklamą niepubliczną, nie zaliczonych do kosztów podatkowych w związku z przekroczeniem limitu? 4. Czy wydatki ponoszone na reprezentację są kosztem nie stanowiącym kosztów uzyskania przychodów w kwocie brutto - wraz z naliczonym podatkiem od towarów oraz czy w takim wypadku nie należy naliczać podatku od towarów i usług należnego od przekazania towarów na cele reprezentacji?

2007.07.13 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/41/07
     ∟Czy wydatki na przekazywane swoim kontrahentom upominki o charakterze reklamowym stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?

2007.07.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/252/07/AG
     ∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków:* na zakup usług hotelowych, opłacanych za uczestników organizowanych przez Spółkę szkoleń* związanych z organizowaniem wycieczek i innych drobnych atrakcji dla uczestników szkoleńna podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie dotyczącej zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatk

2007.07.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/248/07/AG
     ∟ dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup artykułów żywnościowych, napojów wręczanych podczas targów potencjalnym odbiorcom i kontrahentom - związanych z reklamą jednostki - na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie dotyczącej zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup artykułów żywnościowych, nap...

2007.07.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/175/07/AG
     ∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup posiłków, napojów lub przekąsek serwowanych podczas organizowanych przez Spółkę szkoleń klientom Spółki - na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie dotyczącej zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup posiłków, napojów lub przekąsek serwowanych podczas o...

41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj