Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja
prezentacja 1999 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57
2008.05.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-302/08-2/ECH
∟Czy Wnioskodawca może uznać kwotę podatku naliczonego związanego z zakupem towarów i usług przeznaczonych na cele reprezentacji Wnioskodawcy za koszt uzyskania przychodów?
2008.05.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-198/08-2/JK
∟Wydatki na poczęstunek dla uczestników szkolenia nie będą kosztami reprezentacji, o ile są wkalkulowane w cenę szkolenia oraz spełniają warunek określony w art. 22 ust.1 cyt. ustawy tj. pozostają w związku przyczynowo-skutkowym z osiąganymi przychodami.
2008.05.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-192/08-2/BD
∟Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku od towarów i usług związanego z wydatkami na cele reprezentacji i reklamy, w części przekraczającej limit w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
2008.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-287/08-2/JL
∟Opodatkowaniu podatkiem VAT podlegać będzie generalnie - każde nieodpłatne przekazanie (w ramach działań reklamowo-promocyjnych) towarów lub usług należących do Spółki, jak i zakupionych na cele reprezentacji - z którym wiąże się przeniesienie prawa do rozporządzania towarami jak właściciel, o ile Spółce przysługiwało prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego przy nabyciu tych towarów i usług (z wyjątkiem przekazania towarów stanowiących drukowane materiały reklamowe i informacyjne bądź spełniających warunki do uznania ich za prezenty o małej wartości lub próbki). W takim przypadku na wnioskodawcy ciążyć będzie obowiązek naliczenia podatku VAT należnego
2008.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-52/08-4/AJ
∟Czy wydatek poniesiony na udział pracowników w zawodach międzybranżowych (w tym opłata za uczestnictwo i stroje sportowe z logo firmy) dla pracowników Wnioskodawcy ze środków obrotowych stanowi w pełni odliczalny koszt uzyskania przychodu ?
2008.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-75/08-4/MC
∟Czy wydatki poniesione na nabycie gadżetów firmowych w postaci długopisów, piór, smyczy, kalendarzy, czapek, portfeli, latarek itp. opatrzonych logo Spółki przeznaczonych do nieodpłatnego rozprowadzenia wśród kontrahentów i kooperantów stanowią koszt uzyskania przychodów jako wydatki związane z reklamą?
2008.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-632/08-2/AB
∟Jeżeli usługi szkolenia z zakresu public relations, które Spółka zamierza świadczyć, mieszczą się w grupowaniu ex 80 Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług, jako usługi w zakresie edukacji, to jako wymienione w załączniku nr 4 poz. 7 do ustawy, podlegają zwolnieniu od podatku od towarów i usług, zgodnie z art. 43 ust.1 pkt. 1.
2008.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-44/08-6/MC
∟Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów:- są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z:1) organizowaniem dla kontrahentów szkoleń/konferencji o charakterze instruktażowym, dotyczących kwestii technicznych oferowanych towarów (funkcjonowanie, użytkowanie, serwis, etc.);2) zapraszaniem kontrahentów Spółki na targi branżowe oraz wyjazdy, w trakcie których prezentowane są fabryki X w Niemczech – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.;3) nieodpłatnym przekazywaniem kontrahentom gadżetów (towarów takich jak kalendarze, długopisy, portfele, kubki, etc.) opatrzonych w logo Spółki – tj. wydatki na nabycie gadżetów oraz opatrzenie ich w logo Spółki;4) organizowaniem wewnętrznych/nieodpłatnych szkoleń dla pracowników Spółki oraz osób trzecich świadczących na rzecz Spółki usługi pośrednictwa sprzedaży, w zakresie kwestii handlowych (nowowprowadzone towary do asortymentu, techniki sprzedaży, obsługa klienta, implementacja innych wytycznych polityki handlowej Spółki, etc.) – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.- związany z wydatkami/przekazaniami/zużyciem na reprezentację nieodliczony naliczony VAT lub naliczony należny VAT.
2008.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-44/08-5/MC
∟Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów:- są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z:1) organizowaniem dla kontrahentów szkoleń/konferencji o charakterze instruktażowym, dotyczących kwestii technicznych oferowanych towarów (funkcjonowanie, użytkowanie, serwis, etc.);2) zapraszaniem kontrahentów Spółki na targi branżowe oraz wyjazdy, w trakcie których prezentowane są fabryki X w Niemczech – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.;3) nieodpłatnym przekazywaniem kontrahentom gadżetów (towarów takich jak kalendarze, długopisy, portfele, kubki, etc.) opatrzonych w logo Spółki – tj. wydatki na nabycie gadżetów oraz opatrzenie ich w logo Spółki;4) organizowaniem wewnętrznych/nieodpłatnych szkoleń dla pracowników Spółki oraz osób trzecich świadczących na rzecz Spółki usługi pośrednictwa sprzedaży, w zakresie kwestii handlowych (nowowprowadzone towary do asortymentu, techniki sprzedaży, obsługa klienta, implementacja innych wytycznych polityki handlowej Spółki, etc.) – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.- związany z wydatkami/przekazaniami/zużyciem na reprezentację nieodliczony naliczony VAT lub naliczony należny VAT.
2008.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-44/08-4/MC
∟Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów:- są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z:1) organizowaniem dla kontrahentów szkoleń/konferencji o charakterze instruktażowym, dotyczących kwestii technicznych oferowanych towarów (funkcjonowanie, użytkowanie, serwis, etc.);2) zapraszaniem kontrahentów Spółki na targi branżowe oraz wyjazdy, w trakcie których prezentowane są fabryki X w Niemczech – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.;3) nieodpłatnym przekazywaniem kontrahentom gadżetów (towarów takich jak kalendarze, długopisy, portfele, kubki, etc.) opatrzonych w logo Spółki – tj. wydatki na nabycie gadżetów oraz opatrzenie ich w logo Spółki;4) organizowaniem wewnętrznych/nieodpłatnych szkoleń dla pracowników Spółki oraz osób trzecich świadczących na rzecz Spółki usługi pośrednictwa sprzedaży, w zakresie kwestii handlowych (nowowprowadzone towary do asortymentu, techniki sprzedaży, obsługa klienta, implementacja innych wytycznych polityki handlowej Spółki, etc.) – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.- związany z wydatkami/przekazaniami/zużyciem na reprezentację nieodliczony naliczony VAT lub naliczony należny VAT.
2008.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-44/08-3/MC
∟Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów:- są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z:1) organizowaniem dla kontrahentów szkoleń/konferencji o charakterze instruktażowym, dotyczących kwestii technicznych oferowanych towarów (funkcjonowanie, użytkowanie, serwis, etc.);2) zapraszaniem kontrahentów Spółki na targi branżowe oraz wyjazdy, w trakcie których prezentowane są fabryki X w Niemczech – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.;3) nieodpłatnym przekazywaniem kontrahentom gadżetów (towarów takich jak kalendarze, długopisy, portfele, kubki, etc.) opatrzonych w logo Spółki – tj. wydatki na nabycie gadżetów oraz opatrzenie ich w logo Spółki;4) organizowaniem wewnętrznych/nieodpłatnych szkoleń dla pracowników Spółki oraz osób trzecich świadczących na rzecz Spółki usługi pośrednictwa sprzedaży, w zakresie kwestii handlowych (nowowprowadzone towary do asortymentu, techniki sprzedaży, obsługa klienta, implementacja innych wytycznych polityki handlowej Spółki, etc.) – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.- związany z wydatkami/przekazaniami/zużyciem na reprezentację nieodliczony naliczony VAT lub naliczony należny VAT.
2008.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-44/08-2/MC
∟Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów:- są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z:1) organizowaniem dla kontrahentów szkoleń/konferencji o charakterze instruktażowym, dotyczących kwestii technicznych oferowanych towarów (funkcjonowanie, użytkowanie, serwis, etc.);2) zapraszaniem kontrahentów Spółki na targi branżowe oraz wyjazdy, w trakcie których prezentowane są fabryki X w Niemczech – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.;3) nieodpłatnym przekazywaniem kontrahentom gadżetów (towarów takich jak kalendarze, długopisy, portfele, kubki, etc.) opatrzonych w logo Spółki – tj. wydatki na nabycie gadżetów oraz opatrzenie ich w logo Spółki;4) organizowaniem wewnętrznych/nieodpłatnych szkoleń dla pracowników Spółki oraz osób trzecich świadczących na rzecz Spółki usługi pośrednictwa sprzedaży, w zakresie kwestii handlowych (nowowprowadzone towary do asortymentu, techniki sprzedaży, obsługa klienta, implementacja innych wytycznych polityki handlowej Spółki, etc.) – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.- związany z wydatkami/przekazaniami/zużyciem na reprezentację nieodliczony naliczony VAT lub naliczony należny VAT.
2008.03.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-523/07-2/ES
∟Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione na organizację konferencji i reklamy firmy oraz usługę cateringową? Czy można odliczyć podatek naliczony od usługi organizacji konferencji i reklamy firmy od usługi cateringowej oznaczonej symbolem PKWiU 55.5 ze stawką 7 % VAT?
2008.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-37/08-3/MM
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na zakup koszulek można zakwalifikować do kosztów uzyskania przychodu Spółki?
2008.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-752/07/IG
∟Czy Wnioskodawca może wydatki na zakup wody, kawy, herbaty, cukru, śmietanki, mleka do kawy dla pracowników firmy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?
2008.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-60/08/MT
∟Spółka może - na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a tiret drugie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych - uznać za koszt uzyskania przychodów podatek naliczony od towarów i usług zakupionych na cele reprezentacji.
2008.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-19/08-2/MM
∟1. Czy wydatki związane z umieszczeniem informacji o firmie i jej produktach związane z sytuacją przedstawioną w pkt. a i b są kosztami reklamy i należy zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodów w momencie poniesienia?2. Czy wydatki związane z wykonaniem tablicy z logo firmy umieszczanej na ukończonym budynku mieszkalnym są kosztami reklamy i należy zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodów w momencie poniesienia?3. Czy w przypadkach wymienionych we wniosku w pkt. a i b istnieje różnica w sposobie kwalifikacji tych kosztów w 2006 i w 2007 roku w związku ze zmianą przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych obowiązujących od początku 2007r.?
2008.03.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB/423-296/07-2/EK
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na funkcjonowanie orkiestry górniczej oraz chóru, stanowią dla Spółki koszt uzyskania przychodów w dacie ich poniesienia?
2008.03.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-335/07/RSz
∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących wydatki poniesione w związku z organizacją imprez integracyjnych dla pracowników w ramach święta branżowego, z wyjątkiem usług noclegowych i gastronomicznych.
2008.03.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB1/415-302/07/AB
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków poniesionych na pokrycie kosztów noclegu zaproszonego kontrahenta.
2008.03.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB1/415-152/08/AB
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków poniesionych na zakup gadżetów reklamowych posiadających utrwalone logo, adres oraz numer telefonu Spółki.
2008.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-153/08-2/KCH
∟Jeżeli zostaną spełnione przesłanki wynikające z art. 86 oraz 88 ustawy, stronie będzie przysługiwało prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony wynikający z faktur zakupu sprzętu medycznego
2008.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-222/07-4/MC
∟1. Czy całość kosztów zorganizowanych spotkań szkoleniowo-reklamowych tj. wynajem sali ze sprzętem, zaproszenia, materiały biurowe (notesy, długopisy, metrówki), noclegi, wyżywienie, parkingi i inne usługi dodatkowe można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?2. Do jakiej grupy kosztów należy zaliczyć wydawanie gadżetów – czy będą to materiały reklamowe w całości zaliczone do kosztów uzyskania przychodów czy działania reprezentacyjne nie zaliczone do kosztów uzyskania przychodów? Czy prawidłowo jest kwalifikowane bezpłatne wydanie towarów handlowych na cele reklamy jako koszty uzyskania przychodów?
2008.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-220/07/MT
∟Czy w przypadku wydania w ramach sprzedaży premiowej zakupionych przez Spółkę nagród rzeczowych podatek od towarów i usług – podatek należny stanowi koszt uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
2008.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-604/07/DP
∟1. Czy wydatki związane z wynajęciem sali i usługami gastronomicznymi na spotkanie integracyjne dla pracowników stanowią koszty uzyskania przychodu dla Spółki?2. Czy wartość świadczenia z tytułu udziału pracownika w imprezie integracyjnej, zorganizowanej przez pracodawcę jest przychodem dla pracownika?3. Czy wydatki na zakup produktów spożywczych, usług gastronomicznych – obiadu, usług hotelowych oraz wynajmu sali na szkolenie branżowe o produktach Firmy dla projektantów, których część związana jest ze Spółką umowami o współpracy oraz dla dealerów Spółki, związanych ze Spółką umowami o współpracy będzie stanowić koszt uzyskania przychodu dla Wnioskodawcy? Czy jeśli szkolenia będą wpisane w zakres działalności firmy ww. wydatki będą stanowić...
2008.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-89/08/NG
∟Czy podatek naliczony VAT przy zakupie towarów i usług na potrzeby reprezentacji (w tym alkoholu), stanowi koszt uzyskania przychodów?
2008.02.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-24/07-2/MC
∟Czy prawidłowym jest uznanie, że nie jest kosztem uzyskania przychodu wydatek na reprezentację w kwocie netto, natomiast podatek VAT naliczony w kwocie, której nie przysługuje podatnikowi obniżenie lub zwrot różnicy podatku VAT stanowi koszt uzyskania przychodu?
2008.02.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-239/07-3/MC
∟Czy w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki poniesione na zakup towarów z umieszczonym na nich logo przedsiębiorstwa (np. maskotki, smycze, długopisy, kalendarze, kubki, podkładki, koszulki, kartki świąteczne) będą stanowiły koszty uzyskania przychodów?
2008.02.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-235/07-2/MC
∟Czy ponoszone wydatki na:1) zakup kwiatów ciętych, służących do wystroju pomieszczeń Spółki tj. recepcji, gabinetów oraz zakup dekoracji w postaci choinek, lampek, stroików, bombek, pisanek, a także zakup usług dekoratorskich z okazji świąt, w celu udekorowania budynku i pomieszczeń Spółki,2) zakup usług cateringowych, artykułów spożywczych oraz koszty występów artystycznych, które to wydatki ponoszone są przy okazji organizacji imprez o charakterze reklamowym, promocyjnym, czy też przy okazji organizacji targów, wystaw czy sympozjów, w których uczestniczy Spółka, stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów na podstawie przepisu art. 15 ust. 1 ustaw...
2008.02.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-179/07-3/IM
∟Czy wszystkie wydatki reklamowe ponoszone przez firmę Wnioskodawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, stanowią koszty uzyskania przychodów.
37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.