Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja
prezentacja 1999 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
2006.09.18 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/423-0101/06/AK
∟Podatnik ma wątpliwości, czy wartość sprzedawanych promocyjnie bluz i lekarstw w cenie zakupu stanowi w całości koszt uzyskania przychodów, czy też koszt ten podlega limitowaniu.
2006.09.18 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-137/2/06
∟ Interpretacje podatkowe Rodzaj dokumentupostanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowegoSygnaturaZP/443-137/2/06Data2006.09.18AutorPierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w PoznaniuTematPodatek od towarów i usług --> Odliczenie i zwrot podatku. Odliczanie częściowe --> Odliczenie i zwrot podatku --> Wyłączenie stosowania obniżenia kwoty lub zwrotu różnicy podatku należnegoPodatek od towarów i usług --> Odliczenie i zwrot podatku. Odliczanie częściowe --> Odliczenie i zwrot podatku --> Odliczenie podatkuSłowa kluczoweodliczenie podatku od towarów i usługprzekazanie towarówreklamareprezenta...
2006.09.18 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-137/1/06
∟Wnioskująca zwróciła się z zapytaniem, czy Podatnikowi przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego od ww. wydatków poniesionych na reprezentację i reklamę niepubliczną, które nie stanowią kosztów uzyskania przychodu ze względu na przekroczenie limitu wskazanego w art. 16 ust. 1 pkt 28) ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.09.18 - Izba Skarbowa w Zielonej Górze - II-1/4430-178/06
∟Czy spółka ma prawo do odliczenia podatku naliczonego przy nabyciu towarów i usług w przypadku, gdy wydatki te nie stanowią kosztu uzyskania przychodu z uwagi na fakt, iż nie mieszczą się one w limicie wydatków na reklamę publiczną (limit 0,25 % przychodów spółki).
2006.09.15 - Urząd Skarbowy w Nysie - PDA/415-12/PE/06
∟Czy wydatki związane z zakupem prezentów dla pacjentów w ramach tzw. programu lojalnościowego powinny być zakwalifikowane do zakupów towarów handlowych nabytych na cele reprezentacji i reklamy tzw. niepublicznej i księgowane w kolumnie 12 podatkowej księgi przychodów i rozchodów w wartości netto wynikającej z faktur VAT do wysokości 0,25% przychodu oraz, co sie z tym wiąże czy podatek od towarów i usług należny z tytułu przekazania prezentów na cele reprezentacji i reklamy niepublicznej wynikający z faktur wewnętrznych VAT powinien być ujęty w kolumnie 14 podatkowej księgi przychodów i rozchodów ("pozostałe wydatki") w momencie przekazania prezentów pacjentom, p...
2006.09.13 - Izba Skarbowa w Łodzi - PB I-1/4117/IN-12/US-Zg/06/JN
∟ Interpretacje podatkowe Rodzaj dokumentudecyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowegoSygnaturaPB I-1/4117/IN-12/US-Zg/06/JNData2006.09.13AutorIzba Skarbowa w ŁodziTematPodatek dochodowy od osób fizycznych --> Koszty uzyskania przychodówSłowa kluczowekoszty uzyskania przychodówreprezentacjaDziałając na podstawie art. 14b § 5 pkt 1 ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, po rozpatrzeniu zażalenia z dnia 08.08.2006r. na postanowienie Naczelnika Urzędu Skarbowego w Zgierzu z dnia 08.08.2006 r. Nr I-1/415/28/06 – zmienia w/w postanowienie. Pismem z dnia 09.05.2006r. (data doręczenia do urzędu skarbowego 18.05.2006r.), zwróc...
2006.09.05 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/51/06
∟Podatnik w toku swojej działalności z okazji świąt przekazał swoim najlepszym kontrahentom prezenty w postaci alkoholu (butelek wina). Cena jednostkowego prezentu nie przekroczyła 100 zł. Czy wydatki na zakup tych prezentów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2006.09.05 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443–85/2/06/AW
∟Czy podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT wydatki na zakup kart świątecznych, okolicznościowych, które są wysyłane do wybranych klientów. Przy ich nabyciu został odliczony VAT
2006.08.30 - Izba Skarbowa w Rzeszowie Ośrodek Zamiejscowy w Krośnie - IS.IX/3-443/146/06
∟Kwestia dokumentowania przekazania towarów na cele reprezentacji i reklamy.
2006.08.29 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-3/4407/76/06
∟Czy w przypadku, gdy wydatki na nabycie towarów i usług związanych z reprezentacją i reklamą przekroczą 0,25% przychodu, o którym mowa 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o CIT, to Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z wydatkami przekraczającymi wspomniany limit?
2006.08.25 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-185/06/JW
∟Pytanie podatnika dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego VAT na podstawie faktury wystawionej z tytułu nabycia usługi polegającej na organizacji imprezy integracyjnej w świetle ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54 poz. 535 ze zm.).
2006.08.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–196-8313/06/RM
∟ Spółka zapytuje czy wydatki poniesione na zakup piwa będą stanowiły koszt uzyskania przychodu? Czy przedmiotowy wydatek należy zaliczyć do limitownych kosztów reprezentacji?
2006.08.13 - Małopolski Urząd Skarbowy - PO1/423-41/06/70811
∟Czy można zaliczyć do kosztów reklamy publicznej przekazane nieodpłatnie swoim dystrybutorom (hurtownią) wyroby własnej produkcji na cele reklamowe?
2006.08.11 - Urząd Skarbowy w Tarnobrzegu - US.II-415/25/2006
∟Czy zakup ubrania służbowego może być kosztem uzyskania przychodu?
2006.08.11 - Urząd Skarbowy Poznań-Śródmieście - ZD/423-13/06
∟Czy wydatki na nabycie produktów spożywczych, w szczególności słodyczy, owoców, soków i obcych usług gastronomicznych, wykorzystywanych przy okazji spotkań biznesowych z przyszłymi lub obecnymi kontrahentami zleceniodawcy Podatnika, Podatnik ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości - także gdy przekracza ona limit określony w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? W dniu 29.06.2006r. Spółka z o.o. wystąpiła z wnioskiem o udzielenie pisemnej interpretacji w zakresie stosowania przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Podatnik zawarł umow...
2006.08.08 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-141/06/JD
∟Pytanie podatnika dotyczy ustalenia prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony z tytułu nabycia usług reklamy, tłumaczeń, ogłoszenia w prasie oraz poniesienia kosztów związanych z zatrudnieniem pracownika, które zrefundował podmiot niemiecki.
2006.08.08 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-138/06/JD
∟Pytanie dotyczy dokumentowania zwrotu przez podmiot niemiecki kosztów zatrudnienia pracownika, reklamy, tłumaczenia dokumentów, ogłoszenia o pracę w prasie, poniesionych przez Podatnika, w świetle ustawy o podatku od towarów i usług.
2006.08.07 - Opolski Urząd Skarbowy - PD/423-21-2/MM/06
∟Czy w przypadku ponoszenia przez Spółkę wydatków związanych z organizacją wspólnych imprez integracyjnych dla pracowników Spółki oraz jej obecnych lub potencjalnych kontrahentów można uznać za koszty uzyskania przychodów w ramach limitu przewidzianego na wydatki dotyczące reprezentacji.
2006.08.07 - Małopolski Urząd Skarbowy - PO1/423-29/06/63079
∟Zapytanie Spółki dotyczyło:rozstrzygnięcia czy w przypadu przekroczenia limitu wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną (0,25% przychodu) podatek VAT naliczony od tych wydatków, a nie podlegający odliczeniu, można uznać za koszt uzysania przychodów.
2006.08.06 - Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej - PP/443-65/06/DM-53873
∟Zakres i sposób zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej opodatkowania przekazywanych klientom katalogów firmowych oraz wizytówek w świetle przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Z treści wniosku wynika, że Spółka wysyła nieodpłatnie do kontrahentów (urzędy administracji państwowej, agencje reklamowe, banki, prywatne przedsiębiorstwa...) katalogi reklamowe zwierające informacje o oferowanych towarach. Wysyłka katalogów obywa się masowo tj. raz lub dwa razy do roku, a także indywidualnie na prośbę klienta. Są one również dostępne w siedzibie spółki dla każdego potencjalnego klienta bez względu na branż...
2006.07.28 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-32-1-GK/06
∟Czy czynności przekazania drobnych upominków, gadżetów podmiotom zewnętrznym wykonane w miesiącu styczniu 2006 r. i następnych, podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług i czy Spółce przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwoty podatku naliczonego przy nabyciu towarów będących przedmiotem ww. czynności?
2006.07.28 - Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach - PDPD/423-18/06
∟czy do ustalenia wysokości limitu , o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółka winna przjmować wydatki bez uwzględnienia zawartego w nich podatku naliczonego, czy też wydatek wraz z podatkiem VAT
2006.07.27 - Urząd Skarbowy w Pabianicach - USIIIVAT/443/I/65/2006/RR
∟Czy przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego w przypadku nabycia uslug noclegowych i gastronomicznych przekazywanych na cele reprezentacji i reklamy ?
2006.07.27 - Urząd Skarbowy w Pabianicach - USIIIVAT/443/I/62/2006/RR
∟Czy przekazanie na cele reprezentacji i reklamy koszulek z nadrukiem firmowym z przeznaczeniem dla kontrahentów podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ?
2006.07.26 - Urząd Skarbowy w Tychach - US.PD/415/T-83/45/06
∟Czy mozna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione na zakup gadżetów reklamowych z logo firmy? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że podatniczka prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego. Aby zaistnieć na rynku ubezpieczeń i sprostać ogromnej konkurencji, zamierza zareklamować towarzystwo ubezpieczeniowe którego jest agentem, poprzez rozdawanie potencjalnym klientom gadżetów reklamowych opatrzonych logo firmy. Przykładowo, gadżety takie zamierza rozdać dzieciom przedszkolnym i zareklamować w ten sposób towarzystwo, chcąc tak pozyskać klienta (ubezpieczyć dzieci od następstw nieszczęś...
2006.07.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1–423–156/239/06/RM
∟Czy koszty: związane z przelotami, zakwaterowaniem, dojazdem do i z lotniska, przejazdów miejscowych związanych z podróżą do Kanady, usług transportowych, najmu samochodu w Kanadzie, reprezentacji i reklamy i inne związane z realizacją zadań i prowadzeniem bieżących spraw Spółki, poniesione przez udziałowca, będącego Członkiem Zarządu, nie będącego pracownikiem zgodnie z prawem pracy, będą kosztem uzyskania przychodu?
2006.07.25 - Urząd Skarbowy w Bełchatowie - USIII/1236/BT/06
∟Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego od zakupu wieńców pogrzebowych i nekrologów zamieszczonych w czasopismach ?
2006.07.25 - Lubuski Urząd Skarbowy - LUS/I-3/423/31-1aN/06/JW
∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup prezentu (alkoholu) powyżej 100 zł, związanego z reprezentacją i reklamą limitowaną, dla kontrahenta zagranicznego?
2006.07.24 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-94/CIT/06
∟Czy wydatki na zakup napojów alkoholowych na cele reprezentacji i reklamy, w ramach limitu określonego zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? W dniu 28.04.2006r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego w podaniu stanu faktycznego wynika, iż Spółka dokonuje zakupu alkoholu, który będzie stanowił poczęstunek dla gości oraz który będzie przekazywany w formie okolicznościowych podarunków. Podatnik prowadzi rozmowy handlowe z kontrahentami, których celem jest po...
2006.07.21 - Małopolski Urząd Skarbowy - PO2/423-16/06/59385
∟Podatnik zwrócił się z pytaniem czy Spółka wykonanie imiennych wizytówek firmowych należy zaliczyć do pozostałych kosztów jako zużycie materiałów czy do kosztów reprezentacji i reklamy niepublicznej?
46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.