Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja
prezentacja 1999 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67
2005.06.27 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-129-140/05/PS
∟Czy koszty organizacji dla swoich dealerów wynajmu i przygotowania sali szkoleniowej, parkingu, pomieszczeń hotelowych, wyżywienia uczestników itp. są w całości kosztami uzyskania przychodów? Na spotkaniach prezentowane są nowe produkty, odbywa się szkolenie w ich sprzedaży, prezentowane są wyniki finansowe za rok i strategia biznesowa na rok następny.
2005.06.23 - Urząd Skarbowy w Słupsku - PIII/2/443-70/05
∟Czy podatnik powinien opodatkowywać nieodpłatne wypożyczenie swoim kontrahentom szaf kosmetycznych poprzez wystawienie faktury wewnętrznej?
2005.06.17 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie - I US.VII/423/1156/7/05
∟ Czy w świetle obowiązującej ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) zwrot wydatków udziałowcowi może być zaliczony do kosztów podatkowych spółki w ramach limitowanych kosztów reprezentacji i reklamy (obiady i kolacje z kontrahentami) i delegacji służbowej (przejazdy, noclegi)?
2005.06.13 - Pomorski Urząd Skarbowy - PV/443-128/IV/2005/DB
∟Czy przekazanie artykułów spożywczych zakupionych w celu poczęstunku kontrahentów oraz pracowników w trakcie narad powinno być opodatkowane podatkiem od towarów i usług.
2005.06.10 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni - II-2/4111/415/21/179/05
∟Czy wydatki związane z odbiorem samochodu (zakup paliwa itp.) można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu oraz czy podatnik powinien przyjąć statystycznie wielkość wydatków jako podstawę opodatkowania podatkiem dochodowym?
2005.06.06 - Urząd Skarbowy w Wołominie - 1442/TP/443/1039/05/KK
∟Jesteśmy spółką z o.o. zajmującą się sprzedażą hurtową i detaliczną materiałów chemii budowlanej.W celu aktywizacji sprzedaży danej marki towarowej, wspólnie z producentami uczestniczymy w różnego rodzaju przedsięwzięciach promocyjno-reklamowych , organizację których zlecamy podmiotom do tego uprawnionym. W zależności od postanowień umowy procentowo uczestniczymy w pokryciu kosztów takiej akcji, i regulujemy je na podstawie wystawionej faktury zaliczkowej a następnie właściwej. Bardzo często ponoszone przez nas koszty dodatkowo refakturujemy dla producenta , poprzez wystawienie faktury sprzedaży na usługi marketingowe . W nawiązaniu do zapisu umowy mówiacy...
2005.06.02 - Izba Skarbowa w Rzeszowie - IS.I/2-4150/3/05
∟ Interpretacje podatkowe Rodzaj dokumentudecyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowegoSygnaturaIS.I/2-4150/3/05Data2005.06.02AutorIzba Skarbowa w RzeszowieTematOrdynacja podatkowa --> Postępowanie podatkowe --> Wszczęcie postępowania --> PodanieOrdynacja podatkowa --> Organy podatkowe i ich właściwość --> Organy podatkowe --> Zapytanie pisemneSłowa kluczowebrak formalnybraki podaniapodpisreprezentacja Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie art. 14b § 5 ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60), po rozpatrzeniu zażalenia z dnia 23.03.20...
2005.06.01 - Drugi Wielkopolski Urząd Skarbowy w Kaliszu - DPP-005-22/05
∟Czy od towarów przekazywanych w ramach limitowanych kosztów reprezentacji i reklamy Spółka winna odprowadzić podatek VAT i jak winno wyglądać dokumentowanie takich czynności ?
2005.05.31 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni - XII-1/443-115/05/JB
∟Czy zużycie towarów spożywczych własnych na cele reprezentacyjne przy negocjacji cen (poczęstunek dla kontrahentów) podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.
2005.05.25 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-44/05
∟Stan faktycznyW dniu 01.12.2003r. Spółka / zwana dalej zleceniodawcą / zawarła umowę z Panem Y prowadzącym działalność gospodarczą w formie Kancelarii Radcy Prawnego / zwanym dalej zleceniobiorcą /, o świadczenia usług prawnych a w szczególności : udzielanie opinii i porad prawnych, przygotowywanie projektów umów, uczestniczenie i reprezentowanie zleceniodawcy w prowadzonych przez nią negocjacjach. Z tytułu wykonywania usługi – obsługi prawnej ustalono wynagrodzenie miesięczne w wysokości netto 6.050,00 zł. powiększonej o podatek VAT płatne po otrzymaniu faktury. Umowa została zawarta na czas nieokreślony, z możliwością wypowiedzenia jej w każdym czasie z za...
2005.05.25 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-80-112/05/IW
∟Czy koszty związane ze świadczeniem usług promocyjnych i reklamowych, o charakterze zarówno publicznym, jak i niepublicznym na zlecenie YYY S.A., będą stanowiły dla A-B, w całości koszt uzyskania przychodów, bez limitu 0,25 % przychodu i art. 16 ust. 1 pkt 28 updop nie znajdzie w tym przypadku zastosowania?
2005.05.23 - Urząd Skarbowy w Słupsku - P III/2/443-25/05
∟Czy podatnik ma prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturach zakupu katalogów, kalendarzy, teczek tekturowych z logo podatnika celem nieodpłatnego przekazania swoim kontrahentom i potencjalnym nabywcom w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa – celem zapoznania ich o wyprodukowanych wzorach obuwia?
2005.05.20 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-2-443/45/05/AMM
∟podatnika
Wniosek dotyczy czynności nieodpłatnego przekazania i zużycia towarów w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa.
Działając na podstawie art. 14a, art. 216 i art. 217 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa (j.t. Dz....
2005.05.20 - Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie - P-1/443/45/05
∟Na podstawie art. 14a ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 8 poz. 60) wnoszę o udzielenie pisemnej interpretacji przepisu odnośnie opodatkowania zużycia artykułów konsumpcyjnych takich jak kawa, herbata, napoje zimne, i ciastka przeznaczonych na drobny poczęstunek dla kontrahentów i gości teatru. Zdaniem podatnika zużycie tego rodzaju jest wyłączone z opodatkowania podatkiem od towarów i usług.
2005.05.20 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/79/43/2005/HZ
∟Czy przekazując bez pobrania należności materiały informacyjne i reklamowe kontrahentom, firma powinna naliczać podatek VAT należny, jako że przy zakupie tych materiałów stosuje prawo do odliczenia VAT naliczonego. Jeśli odpowiedź będzie twierdząca Spółka prosi o podanie kryteriów odróżniających przekazanie materiałów reklamowych od ich zużycia w procesie reklamowym. Postanowienie
2005.05.19 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Częstochowie - PP/443-35/05
∟Czy przysługuje prawo odliczenia podatku przy nabyciu towarów przeznaczonych na cele reprezentacji i reklamy nie prowadzonej publicznie, jeżeli wydatki nie przekraczają limitu 0,25% przychodu i zaliczane są do kosztów uzyskania przychodu? Stan faktyczny przedstawiony we wniosku: Pan A. K. dokonuje zakupów towarów na cele reprezentacji i reklamy. W związku z tym zwrócił się z zapytaniem, czy przy tych zakupach przysługuje mu prawo odliczenia podatku naliczonego, jeżeli reklama nie jest prowadzona publicznie, a ponoszone wydatki, nie przekraczają limitu 0,25 % przychodu, zatem w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych zaliczane są do kosztów uzyskania...
2005.05.19 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/23/05/SG
∟Czy wydatki na działania marketingowo-promocyjne, świadczone przez Spółkę na rzecz innego podmiotu w oparciu o zawartą umowę mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów bez ograniczeń wynikających z postanowień art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
2005.05.18 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/75/40/2005/JZ
∟- czy przekazanie produktów Spółki na warunkach wskazanych we wniosku powinno być traktowane jako przekazanie próbek w rozumieniu art. 7 ust. 3 oraz 7 ust. 7 ustawy o VAT i tym samym, nie powinno podlegać opodatkowaniu;- czy wydanie prezentów o małej wartości, w sytuacji, gdy wartość tych prezentów jestznikoma oraz gdy są one wydawane osobom przypadkowym, nieidentyfikowalnym przez Spółkę, powinno być ewidencjonowane tylko i wyłącznie w celu określenia momentu, w którym łączna wartość prezentów przekazanych przez Spółkę osiągnie wartość 0,125% sprzedaży opodatkowanej w poprzednim roku podatkowym;
2005.05.18 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/75/39/2005/JZ
∟Czy wykorzystywanie przez Spółkę materiałów reklamowych i informacyjnych w punktach sprzedaży nie stanowi opodatkowanej dostawy towarów i czy nie powinno być klasyfikowane jako zużycie tych materiałów , które nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.
2005.05.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435DP1/423-26/05/MGA
∟Pytanie dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na rzecz członków komisji działających przy Zarządzie
2005.05.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/DP1/423-25/05/MGA
∟Pytanie dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w związku ze zorganizowaniem konferencji prasowej
2005.05.16 - Izba Skarbowa w Rzeszowie Ośrodek Zamiejscowy w Krośnie - IS.IX/1-415/12/05
∟ Interpretacje podatkowe Rodzaj dokumentudecyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowegoSygnaturaIS.IX/1-415/12/05Data2005.05.16AutorIzba Skarbowa w Rzeszowie Ośrodek Zamiejscowy w KrośnieTematPodatek dochodowy od osób fizycznych --> Koszty uzyskania przychodów --> Pojęcie i wysokość kosztów uzyskania przychodówPodatek dochodowy od osób fizycznych --> Koszty uzyskania przychodów --> Wydatki nieuznawane za koszty uzyskania przychodówSłowa kluczoweposiłkireklamareprezentacjaszkoleniezwiązek z przychodem
2005.05.12 - Urząd Skarbowy w Krośnie - PDP 4211/IN/CIT/3/2005
∟Czy wydatki związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem i transportem audytorów stanowi koszt uzyskania przychodu w pełnej wysokości, czy też są to koszty reprezentacji i reklamy objęte limitem 0,25 % przychodów?
2005.05.12 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/P1/423-0040/2/05/AP
∟Spółka prowadzi działalność w zakresie produkcji stolarki okiennej. Spółka jako producent sprzedaje stolarkę wyłącznie przedsiębiorcom (osobom fizycznym) trudniącym się montażem i sprzedażą stolarki okiennej, z którymi zawiera umowy dealerskie. Przedmiotem umowy dealerskiej jest prowadzenie przez dealera we własnym imieniu i na własny rachunek sprzedaży i promocji wyrobów i usług zakupionych od Spółki. Niektóre umowy przewidują, że Spółka - celem realizacji sprzedaży i promocji wyrobów kupowanych od Spółki – udostępni nieodpłatnie na czas trwania umowy: meble, stolarkę okienną służącą do ekspozycji, banery reklamowe zawierające logo Spółki, kompu...
2005.05.12 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-251/JJ
∟Zakres stosowania przepisów prawa podatkowego - przepisów o podatku od towarów i usług
2005.05.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-110/88/05/AF
∟Pytanie Spółki dotyczy zaliczenia do kosztów podatkowych wydatków na wyeksponowanie sprzedawanych towarów bezpośrednio jak też za pośrednictwem regionalnych dystrybutoów dystrybutorów oraz udostępniania placówkom handlowym materiaów (środków trwałych) wyposażonych w logo firmy i amortyzacjji tych środków twałych.
2005.05.09 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/P1/423-0021/2/05/AK
∟Czy w przypadku przekroczenia limitu wydatków na cele reprezentacji i reklamy spółka nie ma prawa do obniżenia podatku VAT o podatek naliczony zawarty w tym wydatku?
2005.05.09 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach - IUSIPD1/PB/415/32/2005
∟Dotyczy możliwości zaliczenia wydatków poniesionych na zakup niewielkich ilości alkoholu w koszty reprezentacji stanowiącej koszt uzyskania przychodu.
2005.05.09 - Małopolski Urząd Skarbowy - PD2/423-29/05/32662
∟Spółka zwróciła się z zapytaniem czy postanowienia art. 16 ust. 1 pt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, dotyczą również kwot podatku od towarów i usług, wynikających z faktur dokumentujących zakup towarów i usług nabywanych przez Spółkę w celach reprezentacji i reklamy.POSTANOWIENIA
2005.05.05 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/P1/423-0021/1/05/AK
∟Czy ustalając wysokość limitu, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, winna przyjmować wydatki bez uwzględnienia zawartego w nich podatku naliczonego, czy też wydatek wraz z podatkiem VAT?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.