Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja

 

prezentacja 1999 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62

2007.07.12 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna - I-415/59/07
     ∟Czy w przypadku przekazywania klientom względnie potencjalnym klientom nieodpłatnie, w ramach reklamy, zakupionych gadżetów (kubki, kalendarze, długopisy, smycze, itp.) z umieszczonym na nich logo firmy z nazwą i adresem i/lub nr telefonu i/lub stroną internetową ma zastosowanie przepis art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych ? Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna, działając na podstawie przepisów art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm. w brzmieniu obowiązującym do dnia 30 czerwca 2007 r.) w związku art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590...

2007.07.11 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/931/KDO/423/52/07/EK
     ∟1.Czy zgodnie ze zmianami ustawy o podatku dochodowego od osób prawnych, wydanie klientom kalendarzy oraz innych upominków (np.: długopisy, pióra, notesy, kamizelki ostrzegawcze, torby) z uwidocznionym logo Spółki jest kosztem uzyskania przychodu jako reklama?2.Czy za moment poniesienia kosztu, w przypadku zakupów dokonanychpo 01-01-2007, uznaje się nabycie reklamowych gadżetów czy też moment ich wydania klientom?3.Czy w przypadku wydania klientowi materiału reklamowego, nabytegoi przyjętego na magazyn materiałów reklamowych przed 01-01-2007za moment poniesienia koszu uważa się datę wydania ?

2007.07.10 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/36/07
     ∟Czy koszty narady technicznej, roboczej (wynajem sali, organizacja techniczna np. projektor, a także napoje i ewentualnie lunch w przypadku trwania narady przez kilka godzin oraz w uzasadnionych przypadkach noclegi), w której biorą udział inwestorzy, inwestorzy zastępczy, podwykonawcy oraz pracownicy Spółki odpowiedzialni za realizację danego zadania, stanowią koszt uzyskania przychodów Spółki?

2007.07.09 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-40/07/JM
     ∟1) W odniesieniu do zakupionych produktów spożywczych na wyposażenie stoiska podczas targów farmaceutycznych czy zjazdów lekarzy należy uznać, że stanowią one część działalności reklamowej jaką jest uczestnictwo w targach czy zjazdach, a przez to stanowią koszty uzyskania przychodu zgodnie z art. 15 ust.1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych /Dz. U. z 2000 r. Nr 54 poz. 654 ze zm./,

2007.07.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-53/07/AB
     ∟Czy w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych kosztem uzyskania przychodu jest naliczony podatek od towarów i usług przy nabyciu towarów i usług związanych z reprezentacją Spółki w związku ze świadczeniem przez nią usług ubezpieczeniowych zwolnionych z podatku od towarów i usług, i tym samym nie podlegający odliczeniu od podatku należnego?

2007.07.06 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku - PD/423-0015/07/BG
     ∟Czy w przedstawionej sytuacji, prowadzenia reklamy wspomaganej tego rodzaju upominkiem jest zgodne z brzmieniem art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych?Czy taka forma reklamy spełnia wymogi reklamy publicznej, a tym samym może być zaliczona do kosztów uzyskania przychodu?

2007.07.06 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-312/07/AK
     ∟Czy koszty związane z nabyciem prezentów wydawanych osobom odsyłającym Spółce wypełnione ankiety stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów (art. 15 ust. 1 oraz art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b) ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. Nr 21, poz. 86 z późn. zm., zwana dalej: ustawa o CIT)).Tożsamy z 1472/ROP1/423-156/07/AK

2007.07.06 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-156/07/AK
     ∟Czy koszty związane z nabyciem prezentów wydawanych osobom odsyłającym Spółce wypełnione ankiety stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów?Tożsamy z 1472/ROP1/423-312/07/AK

2007.07.03 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-81/07
     ∟W związku ze stanem faktycznym opisanym we wniosku, zrodziła się wątpliwość, czy zakupiony ubiór służbowy będzie kosztem uzyskania przychodu? W dniu 6 kwietnia 2007r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony w dniu 30 kwietnia 2007r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca kupuje dla swoich pracowników odzież – ubranie, koszule, krawat. Ubrania dla wybranych pracowników Spółki (handlowców) będą w ciemnych tonacjach, bez logo Wnioskodawcy, według indywidualnego kroju z istniejącej serii, dopasowane do indywidualnej sylwetki handlowca. Kupowana przez Spółkę odzież jest przekazywana wyłącznie pracowni...

2007.06.27 - Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek - 1437/ZDD/6/MF/423/31/2007
     ∟1. Czy można zakup usług gastronomicznych wliczyć w koszty uzyskania przychodu?P O S T A N O W I E N I E Na podstawie art.14a, art.216 § 1 i § 2 oraz art.236 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja podatkowa (jednolity tekst Dz. U.z 2005r Nr 8, poz.60 z późn. zm.) Naczelnik Urzędu Skarbowego Warszawa Targówek p o s t a n a w i auznać stanowisko w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego zawartego we wniosku z dnia 21.05.2007r za nieprawidłowe.U Z A S A D N I E N I EZ przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika , że przedmiotem Pani działalności jest działalność dziennikarska . Pisze Pani artykuły do prasy. W związku z przedmiotową działalnością przepr...

2007.06.19 - Urząd Skarbowy Warszawa-Wola - 1440-DF2/415-74955/VII/2007
     ∟czy wydatki związane z zakupem gadżetów reklamowych takich jak ozdobne opakowania z herbatą, pióra wieczne, breloki z naniesionym logo firmy, będą stanowiły koszt uzyskania przychodów, jako wydatki na reklamę?

2007.06.15 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-30/07/JM
     ∟czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych /Dz. U. z 2000 r. Nr 54 poz. 654 ze zm./ w brzmieniu obowiązującym od dnia 01 stycznia 2007 r. ponoszone przez Spółkę wydatki na reklamę produktów leczniczych, stanowią w całości koszt uzyskania przychodu Spółki ?

2007.06.15 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-168/07/KM
     ∟Czy zakup usług gastronomicznych, jako wydatek mający ścisły związek ze szkoleniem przedstawicieli oraz zakup usług gastronomicznych, jako wydatek mający ścisły związek ze szkoleniem pracowników Spółki stanowi koszt uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o CIT.

2007.06.15 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-144/07/AK
     ∟Czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatki ponoszone zgodnie z Prawem farmaceutycznym, w celu zwiększenia przychodów Spółki i uznawane przez to prawo, jako wydatki reklamowe na:a)zakup wydawanych gadżetów opatrzonych logo leków sprzedawanych przez Spółkę,b)zakup wydawanych gadżetów opatrzonych logo Spółki,c)sponsorowanie konferencji i kongresów naukowych, których celem jest informowanie iż sponsorem jest Spółka będący dystrybutorem określonych leków,mogą być uznane za koszt uzyskania przychodów?

2007.06.13 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku - PF/415-81/EP./II/07
     ∟Czy wydatki na zakup towarów, upominków bez umieszczonego, logo firmy są kosztami uzyskania przychodu?

2007.06.12 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-38/07/KK
     ∟Czy wydatki na reklamę produktów leczniczych stanowią w pełni odliczalne koszty uzyskania przychodów.

2007.06.12 - Lubelski Urząd Skarbowy - PP-443/39/07
     ∟Strona prosi o udzielnie pisemnej interpretacji stosowania prawa podatkowego w następującym zakresie:-jak postąpić w przypadku wydania towarów na cele reprezentacji (od 2007 roku nie stanowią już kosztów uzyskania przychodów) ?- czy w związku z brzmieniem art. 88 ust. 3 pkt 3 ustawy o VAT w chwili ponoszenia wydatków na cele reprezentacji ma możliwość wyboru: odliczyć podatek naliczony, a w efekcie opodatkować wydanie prezentu lub też nie odliczać VAT naliczonego i nie opodatkowywać wydania prezentu ?

2007.06.12 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-20/07/JM
     ∟czy poniesione wydatki związane z produkcją programu „G. X” emitowanego na antenie, w tym usługa gastronomiczna świadczona przez firmę cateringową, są kosztem uzyskania przychodu?

2007.06.06 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-147/07/KM
     ∟Spółka X stoi na stanowisku, że na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatki poniesione przez Spółkę X w związku z finansowaniem Wyjazdów dla jej pracowników stanowią w pełni odliczalne koszty uzyskania przychodów dla celów podatku dochodowego od osób prawnych (dalej pdop).

2007.06.05 - Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek - 1437/ZDD/6/MF/423/21/2007
     ∟1.Czy ma Pani prawo do rozliczania się z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej podatkiem liniowym 19%, w oparciu o art.30c ustawy z dnia 26 lipca 1991r o podatku dochodowym od osób fizycznych?2.Czy pełnienie funkcji zarządczej wyłącznie w oparciu o akt powołania jest przesłanką wystarczająca do jednoznacznego rozgraniczenia prac dotyczących obowiązków zarządczych od usług doradczych , wykonywanych w ramach działalności gospodarczej na rzecz tej samej spółki i tym samym do opodatkowania prowadzonej działalności podatkiem liniowym 19%? Czy też właściwsze będzie zawarcie odrębnej umowy o zarządzanie spółką z wyszczególnieniem obowiązków wynikających z pełnienia funkcji członka zarządu?P O S T A N O W I E N I E Na pod...

2007.06.05 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WVO/443-28/07/AN
     ∟Czy Spółka może przyjąć zasadę, że odlicza podatek naliczony od wszystkich zakupów towarów, których zakup został zakwalifikowany do reprezentacji na gruncie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, i jednocześnie nalicza podatek należny z tytułu przekazania tych towarów na cele reprezentacji? 2.) Czy Spółka może odliczyć podatek naliczony wynikający z zakupów towarów i usług wykorzystywanych, później jako próbki lub prezenty o małej wartości zakwalifikowanych jako reprezentacja i jednocześnie nie naliczać podatku należnego z tytułu przekazania tych towarów i usług? 3.) Czy Spółka prawidłowo postępuje nie odliczając podatku VAT od zakupu usług obcych na cele reprezentacji i jednocześnie nie nalicza podatku należnego z tego tytułu? ...

2007.06.05 - Izba Skarbowa w Łodzi - II-2/4218-0005/07/Int
     ∟Czy do przekazanych nieodpłatnie gadżetów reklamowych (kubki, kalendarze, długopisy, smycze itp. z logo firmy) ma zastosowanie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) ? Wnioskiem z dnia 18.01.2007r. Spółka zwróciła się, w trybie art. 14a § 1 Ordynacji podatkowej, do Naczelnika Urzędu Skarbowego Łódź-Widzew o udzielenie pisemnej informacji czy do przekazanych nieodpłatnie gadżetów reklamowych (kubki, kalendarze, długopisy, smycze itp. z logo firmy) ma zastosowanie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). W ocenie Spółki ww. towary są rozprowadzane w związku z prowadzoną działalnością w celu osiągnię...

2007.06.04 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PDII/423/1/195/07
     ∟Spółka pyta czy wydatki poniesione na kwiaty, elementy dekoracji wnętrz i gadżetów z logo firmy stanowią koszty uzyskania przychodów?W dniu 23.03.2007 r. do Naczelnika Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu wpłynął wniosek o udzielenie interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego.Jak stanowi art. 14a § 1 ustawy Ordynacja podatkowa stosownie do swojej właściwości naczelnik urzędu skarbowego, naczelnik urzędu celnego lub wójt, burmistrz (prezydent miasta), starosta albo marszałek województwa na pisemny wniosek podatnika, płatnika lub inkasenta mają obowiązek udzielić pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w ich indywidualnych sprawach, w których nie toczy się postępowanie podatkowe lub kontrol...

2007.05.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-116/07/KM
     ∟Czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o CIT, wydatki, ponoszone zgodnie z Prawem farmaceutycznym, w celu zwiększenia przychodów Spółki i uznawane przez to prawo, jako wydatki reklamowe na:a) zakup gadżetów opatrzonych logo leków sprzedawanych przez Spółkę,b) zakup gadżetów opatrzonych logo Spółki,c) sponsorowanie konferencji i kongresów naukowych, których celem jest informowanie, iż sponsorem jest Spółka będąca dystrybutorem określonych leków,mogą być traktowane jako koszty reklamy i tym samym mogą być uznawane za koszt uzyskania przychodów?

2007.05.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-109/09/RM
     ∟1. Czy koszty nabycia nagród wręczonych jako nagrody aptekom są kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?2. Czy koszty nabycia nagród wręczonych przez aptekarzy nabywcom produktów są kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2007.05.30 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-24/07/BB
     ∟dot. kosztów związanych z reklamą produktów Spółki tj. reklamą produktów leczniczych. Zdaniem spółki w opisywanym stanie faktycznym, zakup żywności oraz napojów związanych z poczęstunkiem nie jest związany z reprezentacją, ale jest jednym z elementów składających się na reklamę produktu.

2007.05.23 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-19/07/4/RB
     ∟”Czy w przypadku opodatkowania podatkiem VAT przekazanych w ramach reprezentacji towarów kontrahentom, Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT dotyczącego zakupu tych towarów?” Naczelnik Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie #8722; biorąc pod uwagę przedstawiony stan faktyczny oraz stan prawny postanawia uznać stanowisko Strony za prawidłowe. Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Spółka zakupuje towary, które następnie są rozchodowane w dwojaki sposób: część towarów jest zużywana w trakcie pracy przez pracowników Spółki, a część jest przekazywana w ramach reprezentacji kontrahentom Spółki. Spółka odlicza podatek od towarów i usług z faktur VAT dotyczących zakupu tych towarów w całości, w dniu wpływu...

2007.05.23 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-19/07/3/RB
     ∟Czy Spółka powinna opodatkować podatkiem VAT przekazanie towarów w ramach reprezentacji, w przypadku, gdy Spółka nie odliczyła podatku naliczonego z faktur dotyczących zakupu tych towarów?Naczelnik Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie #8722; biorąc pod uwagę przedstawiony stan faktyczny oraz stan prawny postanawia uznać stanowisko Strony za nieprawidłowe. Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Spółka zakupuje towary w celu wręczenia ich, w ramach reprezentacji, swoim kontrahentom jako prezenty. Zakupy prezentów są udokumentowane fakturami VAT. Spółka nie odlicza podatku naliczonego faktur VAT dotyczących zakupów prezentów, wręczanych następnie kontrahentom. Ponadto Spółka od wręczonych kontrahentom prezentów nie nalicza po...

2007.05.22 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP II 443/1/122/48755/07
     ∟Spółka zwraca się z pytaniem, czy w przypadku zakupów przedmiotowych towarów dokonywanych „do magazynu centralnego", których przeznaczenie nie jest znane w chwili ich nabycia, co oznacza, że mogą być one wykorzystane albo na cele reprezentacji nie stanowiące kosztów uzyskania przychodów, albo na inne cele stanowiące koszt uzyskania przychodu, Spółka może odliczyć podatek naliczony z chwilą dokonania zakupów i naliczyć podatek przy dokonaniu czynności wydania towaru na cele reprezentacji.

2007.05.17 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-37/2/07
     ∟1. Czy wydatki poniesione przez Spółkę na zakup kawy, herbaty, napojów chłodzących oraz artykułów spożywczych (cukier, mleko, ciastka, cukierki, itp.) z których korzystają pracownicy, stanowią koszty uzyskania przychodu, czy też są z nich wyłączone jako koszty reprezentacji?2. Czy koszty organizacji całodziennego szkolenia dla pracowników, w szczególności wydatki poniesione na zakup i dostarczenie posiłku cateringowego dla uczestników takiego szkolenia stanowią koszty uzyskania przychodu, czy też są z nich wyłączone jako koszty reprezentacji? W dniu 21.02.2007r. do tutejszego organu podatkowego wpłynął wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który uzupełniono w dniu 30.03.20...

42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj