Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja

 

prezentacja 1999 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52

2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-117/09-4/MC
     ∟1. Czy w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Spółka prawidłowo zalicza do kosztów podatkowych wydatki na wymienione w niniejszym piśmie działania reklamowe produktów leczniczych, tj. zakup artykułów spożywczych, usług gastronomicznych, usług cateringowych?2. Czy zakup kwiatów i galanterii cukierniczej Spółka prawidłowo kwalifikuje do kosztów reprezentacji, co powoduje wyłączenie wydatków z kosztów podatkowych?

2009.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-123/09-2/AM
     ∟Czy ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki na nabycie produktów spożywczych (w tym catering), które będą przeznaczone na potrzeby sekretariatów i na obsługę posiedzeń roboczych mogą być uznane za stanowiące koszt uzyskania przychodów ?

2009.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423W-45/09/MS
     ∟Czy wydatki na zorganizowanie ogólnodostępnej imprezy z okazji 60-lecia klubu stanowią koszt uzyskania przychodu?

2009.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-96/09-6/MC
     ∟Czy na gruncie stanu prawnego obowiązującego do 30 listopada 2008 r. naliczony podatek VAT zawarty w wydatkach o charakterze reprezentacyjnym (stan faktyczny nr 2: upominki dla uczestników, oprawa konferencji i szkoleń - występy zespołów muzycznych), odliczenia którego wprost zakazywał art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług - stanowi koszt uzyskania przychodu dla Spółki?

2009.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-117/09-2/AM
     ∟Czy produkty spożywcze oraz posiłki nabywane przez Spółkę dla pracowników mogą stanowić koszt uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 nr 54, poz. 654 ze zm.)?

2009.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-10/09/AW
     ∟Opodatkowanie towarów przekazanych na potrzeby reprezentacji i reklamy; prawo do odliczenia podatku naliczonego od tych towarów.

2009.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-58/09-4/MC
     ∟Czy i po spełnieniu jakich warunków, dla celów podatku dochodowego od osób prawnych, wymienione we wniosku wydatki, poniesione przez Spółkę na świadczenie kompleksowej usługi organizacji spotkania branżowego - Spółka może traktować jako wydatki stanowiące koszt uzyskania przychodów?

2009.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-10/09/MT
     ∟Czy były członek zarządu Spółki, któremu nie udzielono pełnomocnictwa, może skutecznie reprezentować Spółkę, składać wyjaśnienia i odbierać korespondencję skierowaną do Spółki w postępowaniu podatkowym i postępowaniu w zakresie kontroli podatkowej?

2009.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-51/09-3/MC
     ∟Czy w przypadku opodatkowywania podatkiem od towarów i usług czynności nieodpłatnego przekazania towarów na cele reprezentacji i reklamy w związku z prowadzonym przedsiębiorstwem i jednocześnie obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu nabycia tych towarów, podatek należny z tytułu przekazania tych towarów będzie stanowił koszt uzyskania przychodów?

2009.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-51/09-2/MC
     ∟Czy w przypadku opodatkowywania podatkiem od towarów i usług czynności nieodpłatnego przekazania towarów na cele reprezentacji i reklamy w związku z prowadzonym przedsiębiorstwem i jednocześnie obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu nabycia tych towarów, podatek należny z tytułu przekazania tych towarów będzie stanowił koszt uzyskania przychodów?

2009.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-85/08-4/AD
     ∟Czy na gruncie stanu prawnego obowiązującego od 1 grudnia 2008 r. naliczony podatek VAT zawarty w wydatkach o charakterze reprezentacyjnym takich jak np. zakup prezentów, kwiatów dla kontrahentów podlega odliczeniu na zasadach ogólnych, wobec uchylenia art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług?

2009.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-2/09/AM
     ∟Czy Spółka może zaliczyć wartość zakupionych gadżetów (w kwocie netto) do kosztów uzyskania przychodów?

2009.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-34/09-3/MC
     ∟Czy wydatki na gadżety reklamowe przekazywane kontrahentom oraz potencjalnym klientom opatrzone logo firmy lub produktu do kwoty 100 zł brutto mogą stanowić koszt podatkowy Spółki z uwagi na to, iż są to wydatki na reklamę, a nie reprezentację?

2009.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-34/09-2/MC
     ∟Czy wydatki na gadżety reklamowe przekazywane kontrahentom oraz potencjalnym klientom opatrzone logo firmy lub produktu do kwoty 100 zł brutto mogą stanowić koszt podatkowy Spółki z uwagi na to, iż są to wydatki na reklamę, a nie reprezentację?

2009.03.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-770/08/MT
     ∟Czy wydatki na poczęstunek dla kontrahentów, pracowników Spółki, pracowników spółek powiązanych, członków Zarządu, członków Rady Nadzorczej, przedstawicieli związków zawodowych, osób odwiedzających Spółkę są kosztem uzyskania przychodów?

2009.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-4/09/AP
     ∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków poniesionych za zakup zegarków opatrzonych logo.

2009.03.20 - Minister Finansów - DD6/8213-141/MZG/08/PK-383
     ∟Czy stanowi koszt uzyskania przychodu na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, podatek VAT, który zgodnie z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług nie podlega odliczeniu, naliczony od wydatków ponoszonych podczas spotkań z kontrahentami za usługi gastronomiczne, zakup żywności, które zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 nie są kosztem uzyskania przychodu?

2009.03.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-606/07-8/IB
     ∟VAT - w zakresie możliwości odliczenia podatku naliczonego VAT związanych z organizacją imprez

2009.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-749/08/MK
     ∟Czy koszt nabycia przez Spółkę ciastek, soków owocowych, napojów gazowanych oraz gorących posiłków, które oferowane są do konsumpcji klientom Spółki w trakcie spotkań może zostać zakwalifikowany przez nią jako koszt uzyskania przychodów?

2009.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-764/08/DK
     ∟Czy podatek VAT (który do dnia 30 listopada 2008 r. zgodnie z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług nie podlegał odliczeniu) naliczony od wydatków ponoszonych na usługi gastronomiczne, zakup żywności, napojów oraz gadżetów zaliczanych do kosztów reprezentacji na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, jest kosztem uzyskania przychodu na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a wskazanej ustawy?

2009.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-8/09-3/JG
     ∟Czy podatek VAT naliczony, niepodlegający odliczeniu, zawarty w fakturach dotyczących wydatków na reprezentację z tytułu zakupu usług gastronomicznych i hotelowych, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2009.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-5/09-3/DS
     ∟Czy podatek VAT naliczony, niepodlegający odliczeniu, zawarty w fakturach dotyczących wydatków na reprezentację, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2009.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1160/08/MS
     ∟Czy podatek VAT naliczony, który nie obniża podatku VAT należnego, wykazany na fakturach dokumentujących zakup towarów i usług na potrzeby reprezentacji stanowi podatkowy koszt uzyskania przychodów?

2009.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-227/09/MS
     ∟Czy poniesione wydatki w związku z zaproszonymi na obchody 60-lecia klubu gośćmi stanowią koszt uzyskania przychodu?

2009.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-224/09/MO
     ∟Czy koszty podróży (przejazd, noclegi) osób przybywających na zaproszenie, które nie uzyskują żadnego dochodu w związku z przyjazdem, należy traktować jako koszty reprezentacji (pytanie oznaczone we wniosku nr 2 w części dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych)?

2009.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1198/08/MS
     ∟Czy wydatki na kampanię promocyjną w mediach stanowią koszt uzyskania przychodu?

2009.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-802/08-6/MC
     ∟1. Czy Spółka jest uprawniona na podstawie przepisu art. 16 ust. 1 pkt 46a tiret drugie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych do zaliczenia do swoich kosztów uzyskania przychodów kwoty podatku VAT naliczonego, który na mocy przepisu art. 88 ust. 1 pkt 2, 3, 4 ustawy o podatku od towarów i usług nie podlega odliczeniu od kwoty podatku VAT należnego Spółki?2. Czy Spółka ma prawo na podstawie przepisu art. 16 ust. 1 pkt 46b tiret drugie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych do zaliczenia do swoich kosztów uzyskania przychodów kwoty podatku VAT należnego od dokonywanych przez Spółkę nieodpłatnych przekazań w celu reprezentacji i reklamy?

2009.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-802/08-5/MC
     ∟1. Czy Spółka jest uprawniona na podstawie przepisu art. 16 ust. 1 pkt 46a tiret drugie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych do zaliczenia do swoich kosztów uzyskania przychodów kwoty podatku VAT naliczonego, który na mocy przepisu art. 88 ust. 1 pkt 2, 3, 4 ustawy o podatku od towarów i usług nie podlega odliczeniu od kwoty podatku VAT należnego Spółki?2. Czy Spółka ma prawo na podstawie przepisu art. 16 ust. 1 pkt 46b tiret drugie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych do zaliczenia do swoich kosztów uzyskania przychodów kwoty podatku VAT należnego od dokonywanych przez Spółkę nieodpłatnych przekazań w celu reprezentacji i reklamy?

2009.02.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-685/08/MT
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki z zakresu Public Relations (takie jak wyspecyfikowane w zapytaniu) na organizowane przez podmioty zewnętrze imprezy o charakterze sportowym, kulturalnym, czy też edukacyjnym, można uznać za koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1683/08-2/EŻ
     ∟Odnosząc powyższe do stanu faktycznego przedstawionego przez wnioskodawcę, można uznać, że ponoszone wydatki na usługi gastronomiczne – catering, nie mają charakteru reprezentacyjnego - nie mają na celu kształtowania pozytywnego wizerunku firmy, nie są związane z podejmowaniem klientów. Zatem, przedmiotowych wydatków poniesionych przez Spółkę nie należy traktować jako kosztów reprezentacji, o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. W związku z powyższym, przy spełnieniu wymogów art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatki na zakup usług cateringowych oraz artykułów spożywczych takich jak żywność, napoje, mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów. Podkreślić należy, że wydatki te muszą być racjonalne co do zasady i co do wielkości oraz odpowiednio udokumentowane.

32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj