Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja
prezentacja 1999 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
2010.07.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-907/10/AK
∟Czy będą stanowić koszty uzyskania przychodów wydatki na usługi gastronomiczne w ramach nieodpłatnych szkoleń, organizowanych przez Spółkę dla swych kontrahentów? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 3, stan faktyczny)
2010.07.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-876/10/CzP
∟Czy kwoty wydatkowane na w/w cele (gastronomiczne) będą dla Związku kosztami uzyskania przychodów? /Pytanie oznaczone we wniosku nr 3/
2010.07.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-566/10/PP
∟Czy wydatki ponoszone przez Fundację na organizację wyżywienia w renomowanych restauracjach dla wykładowców prowadzących organizowane przez nią konferencje i warsztaty naukowe oraz przedstawicieli firm farmaceutycznych mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?
2010.07.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-387/10/AK
∟Czy wydatki na zakup artykułów spożywczych (ciastek, kawy, herbaty, cukru) oraz koszt posiłku (lunch, obiad) serwowanych w siedzibie spółki podczas spotkań z kontrahentami, stanowią koszt uzyskania przychodów?
2010.06.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-311/10-2/AP
∟Czy Spółka może wydatki poniesione na nabycie produktów takich jak kawa, herbata, ciastka, cukier, mleczko do kawy, owoce, napoje, soki, serwetki, folie spożywcze, szklanki, filiżanki etc. oraz katering, poniesione na potrzeby sekretariatów (obsługa kontrahentów) i na obsługę posiedzeń roboczych zaliczyć do kosztów uzyskanie przychodów, zgodnie z przepisem art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.06.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-154a/10/MK
∟Czy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej wydatki na zakup artykułów spożywczych takich jak kawa, herbata, woda, napoje bezalkoholowe, cukierki, ciastka, paluszki, inne słodycze Spółka ma prawo zaliczyć do podatkowych kosztów uzyskania przychodów?
2010.06.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-154/10/MK
∟Czy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej wydatki na zakup artykułów spożywczych takich jak kawa, herbata, woda, napoje bezalkoholowe, cukierki, ciastka, paluszki, inne słodycze Spółka ma prawo zaliczyć do podatkowych kosztów uzyskania przychodów?
2010.06.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-140/10/MK
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na drobne poczęstunki, napoje bezalkoholowe, obiad w restauracji podczas spotkań biznesowych, nocleg hotelu w związku z prowadzeniem rozmów biznesowych z kontrahentem, stanowią podatkowy koszt uzyskania przychodu?
2010.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-210/10-4/AM
∟Czy wydatek w wysokości netto (bez podatku od towarów i usług) poniesiony przez Spółkę i udokumentowany fakturą na zakup usług gastronomicznych można uznać za koszt uzyskania przychodu Spółki zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych z dnia 15 lutego 1992 r.? Czy kwota podatku VAT naliczonego nie podlegająca odliczeniu od zakupu usługi gastronomicznej na podstawie art. 88 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług w w/w sytuacji stanowi koszt uzyskania przychodu?
2010.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-209/10-4/AM
∟Czy wydatek w wysokości netto (bez podatku od towarów i usług) poniesiony przez Spółkę i udokumentowany fakturą na zakup usług gastronomicznych można uznać za koszt uzyskania przychodu Spółki zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych z dnia 15 lutego 1992 r.? Czy kwota podatku VAT naliczonego nie podlegająca odliczeniu od zakupu usługi gastronomicznej na podstawie art. 88 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług w w/w sytuacji stanowi koszt uzyskania przychodu?
2010.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-243/10-7/AP
∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych ze spotkaniami wewnętrznymi (tj. posiedzeniami organów kierowniczych, np. zarządu, naradami kierownictwa Spółki, zebraniami i długotrwałymi spotkaniami pracowniczymi lub wewnętrznymi szkoleniami dla pracowników), obejmujących w szczególności wydatki na nabycie kawy, herbaty, napojów bezalkoholowych, artykułów spożywczych itp.?
2010.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-243/10-5/AP
∟Czy Spółka ma prawo zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków, ponoszonych w związku z opisanymi w stanie faktycznym spotkaniami z kontrahentami, obejmujących w szczególności wydatki na nabycie napojów i artykułów spożywczych przeznaczonych na drobny poczęstunek, usług cateringowych czy gastronomicznych itp., ponieważ wydatki tego typu są ponoszone w celu osiągnięcia lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów Spółki i nie można ich uznać za koszty reprezentacji, o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-243/10-4/AP
∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków, ponoszonych w związku z opisanymi w stanie faktycznym spotkaniami z kontrahentami, obejmujących w szczególności wydatki na nabycie napojów i artykułów spożywczych przeznaczonych na drobny poczęstunek, usług cateringowych czy gastronomicznych itp., ponieważ wydatki tego typu są ponoszone w celu osiągnięcia lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów Spółki i nie można ich uznać za koszty reprezentacji, o których mowa w art. 16 ust 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-333/10-2/IM
∟Czy koszty usług gastronomicznych ponoszone w ramach spotkań z (aktualnymi i potencjalnymi) klientami, których celem jest omówienie bieżących i przyszłych kwestii zakupu maszyn i urządzeń o znacznej wartości stanowią koszty reprezentacji w rozumieniu art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2010.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-324/10-2/IM
∟Czy w opisanej sytuacji koszty spożywanego posiłku stanowią koszt uzyskania przychodów firmy Wnioskodawcy?
2010.06.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-162/10-4/JC
∟Czy poniesione wydatki na organizację szkoleń (konferencji) będą stanowiły dla Spółki koszt uzyskania przychodów?
2010.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-144/10-4/AS
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Spółki: - wydatków na artykuły spożywcze ponoszonych podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę i dotyczących reklamy dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych w takich miejscach jak: przychodnie, szpitale, wynajęte na ten cel sale (np. w hotelu),- wydatków na usługi gastronomiczne ponoszonych podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę i dotyczących reklamy dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych w restauracjach lub innych placówkach gastronomicznych
2010.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-124b/10/PS
∟Możliwośc zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z organizacją szkoleń dla pracowników Spółki.
2010.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-124a/10/PS
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących spotkań (między innymi szkoleń) w ramach spotkań z pracownikami i kontrahentami z grupy.
2010.05.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-399/10/MS
∟Czy wydatki związane z hotelarstwem, cateringiem, biletami do kin i teatrów, kartami wstępu i wejściówkami, wydawnictwami (plan targów, katalog, informator branżowy, materiały konferencyjne itp.) wycieczkami krajoznawczymi, uroczystymi posiłkami, usługami transportowymi oraz usługami tłumaczy związanymi z zaproszeniem na targi:a) zwiedzających - m. in. przedstawicieli ministerstw, rządu, władz samorządowych, parlamentarzystów, przedstawicieli placówek dyplomatycznych, kierownictw firm, izb i samorządów gospodarczych - potencjalnych kontrahentów dla wystawców, obecność których to osób stanowi dla wystawców przesłankę do uczestnictwa w targach,b) członków rad programowych poszczególnych targów, członków komisji konkursowych oceniających jakość produktów,c) przedstawicieli instytucji będących współorganizatorami targów są kosztami uzyskania przychodów bezpośrednio związanymi z przychodami w rozumieniu art. 15 ust. 4 ustawy o CIT?
2010.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-206/10-5/AP
∟Czy Wnioskodawca ma prawo zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów podatku naliczonego od nabytych usług hotelarskich, gastronomicznych i wynikających z paragonów dokumentujących przejazd taksówkami, który nie podlega odliczeniu na podstawie art. 86 ust. 1 w związku z art. 88 ustawy o podatku od towarów i usług?
2010.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-206/10-4/AP
∟Czy Wnioskodawca ma prawo zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów podatku naliczonego od nabytych usług hotelarskich, gastronomicznych i wynikających z paragonów dokumentujących przejazd taksówkami, który nie podlega odliczeniu na podstawie art. 86 ust. 1 w związku z art. 88 ustawy o podatku od towarów i usług?
2010.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-430/10/MS
∟Czy wydatki na artykuły spożywcze, np. na zakup kawy, herbaty, napojów, mleka, cukru, słodyczy, prostego poczęstunku, itp. poniesione na potrzeby spotkań służbowych z pracownikami Spółki oraz szkoleń dla pracowników Spółki, mogą stanowić koszt uzyskania przychodów w rozumieniu Ustawy CIT?
2010.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-429/10/MS
∟Czy koszty nieodpłatnie przekazanych kontrahentom i przyszłym kontrahentom Spółki wytwarzanych przez Spółkę produktów stanowią koszt uzyskania przychodów w rozumieniu Ustawy CIT?
2010.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-428/10/MS
∟Czy wydatki poniesione na zapewnienie noclegu dla kontrahentów (na zasadach opisanych w stanie faktycznym) w związku z organizowanymi spotkaniami biznesowymi dla dotychczasowych klientów oraz potencjalnych klientów mogą być kosztem uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy CIT?
2010.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-423/10/MS
∟Czy wydatki na artykuły spożywcze, np. na zakup kawy, herbaty, napojów, mleka, cukru, słodyczy, prostego poczęstunku, itp. poniesione na potrzeby spotkań służbowych z pracownikami Spółki oraz szkoleń dla pracowników Spółki, mogą stanowić koszt uzyskania przychodów w rozumieniu Ustawy CIT?
2010.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-422/10/MS
∟Czy koszty nieodpłatnie przekazanych kontrahentom i przyszłym kontrahentom Spółki wytwarzanych przez Spółkę produktów stanowią koszt uzyskania przychodów w rozumieniu Ustawy CIT?
2010.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-102/10/AM
∟Czy wydatki poniesione na organizację imprezy promocyjnej stanowią w całości, a jeśli nie w całości – to w jakiej części, koszt uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.05.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-128/10-2/JC
∟Wydatki poniesione w związku z organizacją spotkań z kontrahentami poza siedzibą Wnioskodawcy (np. w restauracji) są wydatkami o charakterze reprezentacyjnym i zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych nie stanowią kosztów uzyskania przychodów. Natomiast wydatki na napoje, słodycze, kanapki, itp. podawane podczas spotkań biznesowych w siedzibie Wnioskodawcy – jeśli nie noszą znamion okazałości, wystawności, nie stanowią kosztów o charakterze reprezentacyjnym w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 i Wnioskodawca może zaliczyć te wydatki do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
2010.05.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-353/10/MS
∟Czy w świetle ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki poniesione na zakup ww. gadżetów reklamowych stanowią dla Spółki koszt uzyskania przychodów?
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.