Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja

 

prezentacja 1999 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

2009.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-362/09/JC
     ∟Czy koszty związane ze świadczeniem usług reklamowych na rzecz dystrybutorów powinny zostać w całości uznane za koszt uzyskania przychodu na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP jako koszt bezpośrednio związany z przychodem z tytułu świadczenia usług

2009.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-361/09/JC
     ∟Czy wydatki przeznaczone na organizację spotkań okolicznościowych mogą stanowić koszt uzyskania przychodu Spółki w części odnoszącej się do kosztów o charakterze reklamowym oraz ogólnym, natomiast w pozostałym zakresie — wydatek o charakterze reprezentacyjnym, nie podlega zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów Spółki?

2009.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-290/09-2/AM
     ∟Wydatki wynikające z duplikatów faktur za lata poprzednie, dotyczące usług zrealizowanych w poprzednich latach finansowych nie będą stanowiły kosztów uzyskania przychodów roku bieżącego. Reasumując, stanowisko Wnioskodawcy, iż duplikaty faktur kosztowych za lata poprzednie (usługi zrealizowane w poprzednich latach finansowych, w przypadku których wpływ dokumentów do działu księgowości nastąpił w roku bieżącym) będą stanowiły koszty uzyskania przychodów roku bieżącego jest nieprawidłowe.

2009.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-255/09/MT
     ∟Czy wydatki poniesione w związku z organizacją Konferencji stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?

2009.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-352/09-4/MC
     ∟Czy w zaprezentowanym stanie faktycznym można uznać za podatkowy koszt uzyskania przychodu podatek VAT naliczony, który nie obniża podatku VAT należnego, wykazany w fakturach dokumentujących wydatki nie uznane przez Bank za podatkowy koszt uzyskania przychodu ze względu na brak związku przyczynowo - skutkowego, o którym mowa w art. 15 ust. 1 ustawy podatku dochodowym od osób prawnych, jak również nie uznane za koszt podatkowy ze względu na wyłączenie na mocy art. 16 ust. 1 tej ustawy?

2009.08.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-595/09-2/AW
     ∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania prezentów

2009.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-264/09-2/KK
     ∟Czy podatek naliczony VAT przy zakupie towarów i usług na potrzeby reprezentacji, z tytułu których wydatki w wartości netto nie są zaliczane do kosztów uzyskania przychodów Banku oraz które nie obniżają podatku należnego VAT – stanowi podatkowy koszt uzyskania przychodów, stosownie do art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a) tiret drugie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-304/09-4/MC
     ∟Czy wydatki przedstawione w ramach opisu stanu faktycznego poniesione przez Bank w związku z organizacją jednorazowej imprezy marketingowej dla klientów Banku stanowić będą koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-303/09-2/MC
     ∟Czy wydatki przedstawione w ramach opisu stanu faktycznego poniesione przez Bank w związku z organizacją corocznej imprezy promocyjnej dla klientów Banku stanowić będą koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.07.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-252/09-4/KK
     ∟1. Czy na gruncie przepisów podatkowych obowiązujących w 2008 r. nieodliczony podatek VAT z faktur dotyczących reprezentacji, dokumentujących w szczególności wydatki na usługi gastronomiczne, noclegowe a także dotyczące organizacji imprez dla klientów, może zostać zaliczony do kosztów uzyskania przychodów?2. Czy zmiana przepisów ustawy o VAT, która weszła w życie 1 grudnia 2008 r. oraz nowelizacja updop na rok 2009 powodują zmianę w zakresie możliwości zaliczenia w 2009 r. do kosztów uzyskania przychodów kwoty nieodliczonego podatku VAT wynikającego z faktur za usługi noclegowe i gastronomiczne w ramach reprezentacji?

2009.06.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-181/09-2/AS
     ∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na świadczenie przez Spółkę usług reklamowych na rzecz spółek zagranicznych z grupy kapitałowej

2009.06.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-160a/09/MT
     ∟Czy koszty przejazdów, noclegów oraz usług gastronomicznych związane ze świadczeniem usług doradczych, zwracane przez klientów, stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki? Czy są one potrącane w dacie poniesienia, czy w momencie przeniesienia tych wydatków na klientów?

2009.06.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-383/09/PH
     ∟„Czy w świetle obecnie obowiązujących przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych koszty poniesione przez Spółkę na potrzeby organizacji KONFERENCJI stanowią w całości koszty uzyskania przychodu? (zarówno koszty gastronomii, usług hotelowych, obsługi DJ, oraz SPA)”

2009.06.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-242/09-4/MC
     ∟Czy koszty poniesione na organizację konkursu, czyli m.in. ogłoszenia w prasie, ogłoszenia wywieszone na uczelniach, nagrody pieniężne przekazane laureatom konkursu, zakup nagród rzeczowych, itp. Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2009.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-461/07-4/DG
     ∟CIT - w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zorganizowanie imprez

2009.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-38/08-4/DG
     ∟CIT - w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zorganizowanie imprez

2009.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-221/09-2/JG
     ∟Czy niepotrącony podatek naliczony od usług gastronomicznych zakupionych na cele reprezentacji może być uznany na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a tiret drugie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych za koszt uzyskania przychodów?

2009.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-138/09/AM
     ∟Czy wydatki na poczęstunek w trakcie spotkań biznesowych stanowią koszty uzyskania przychodu?

2009.06.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-192/09-5/MC
     ∟Czy Spółka prawidłowo ujmuje zakupy na poczęstunek osób zaproszonych spoza Spółki w kosztach uzyskania przychodów?

2009.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-307/09-2/AA
     ∟Czy w świetle obowiązujących w 2008 roku przepisów w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych zakup ww. odzieży można zaliczyć do kosztów podatkowych działalności, czy też stanowią one koszty reprezentacji?

2009.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-96/09-5/MC
     ∟Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę na opisany w stanie faktycznym nr 1 poczęstunek w trakcie konferencji (szkolenia) oraz podawanie napojów w postaci kawy, herbaty, wody mineralnej czy soku podczas spotkań z gośćmi Spółki, a także skromnych ciepłych posiłków w przypadku, gdy szkolenia trwają ponad 6 godzin stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.05.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-167/09-4/KK
     ∟Czy wydatki na usługi gastronomiczne i zakup artykułów spożywczych ponoszone przez Spółkę w trakcie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi partnerami biznesowymi F Austria mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów jako wydatki nieodłącznie związane z przychodem?

2009.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-206/07/09-S/MC
     ∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane ze zorganizowaniem imprezy?2. Czy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki związane z nabyciem gadżetów reklamowych z logo Spółki, nieodpłatnie przekazywanych na rzecz uczestników imprezy mogą zostać uznane za koszty uzyskania przychodów?3. Czy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są wydatki związane z organizacją sesji fotograficznej, z której zdjęcia zamieszczono w sklepach w celu promowania marki oraz wykorzystano do wyprodukowania kalendarzy?

2009.05.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-234/09-6/MC
     ∟Czy poniesione przez Spółkę wydatki z prowadzoną działalnością gospodarczą poniesione na produkcję alkoholu przekazanego na reklamę (degustacje) mogą stanowić koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.05.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-208/09-2/JK
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego od zakupów wykorzystywanych do czynności opodatkowanych. Zakup odzieży reprezentacyjnej ( garnitur, koszula, krawat) dla pracowników firmy

2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-147/09-2/AM
     ∟Czy wydatki związane z organizacją szkoleń technicznych, związanych z organizacją konferencji dla dystrybutorów, na zakup artykułów spożywczych stanowiących poczęstunek dla dotychczasowych i potencjalnych klientów podczas spotkań biznesowych w siedzibie Wnioskodawcy oraz wydatków na artykuły spożywcze poniesione na potrzeby spotkań służbowych z pracownikami w siedzibie Wnioskodawcy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-114/09-5/MC
     ∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z nabywaniem następnie przekazywanych towarów reklamowych?2. Czy dla zaliczenia ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (a zatem traktowania - ich jako wydatki reklamowe) istotna jest wartość jednostkowa przekazywanych towarów reklamowych, a jeżeli tak, jaka jest górna granica wartości takich towarów, aby możliwe było zaliczenie ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (np. aby nie uznać ich charakteru za reprezentacyjny)?

2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-114/09-4/MC
     ∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z nabywaniem następnie przekazywanych towarów reklamowych?2. Czy dla zaliczenia ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (a zatem traktowania - ich jako wydatki reklamowe) istotna jest wartość jednostkowa przekazywanych towarów reklamowych, a jeżeli tak, jaka jest górna granica wartości takich towarów, aby możliwe było zaliczenie ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (np. aby nie uznać ich charakteru za reprezentacyjny)?

2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-67/09-2/KK
     ∟Czy w świetle przedstawionego powyżej stanu faktycznego Spółka może uznać za koszt uzyskania przychodu, naliczony podatek VAT przy nabyciu towarów i usług związanych z reprezentacją Spółki w związku ze świadczeniem przez nią usług ubezpieczeniowych zwolnionych z VAT i tym samym nie podlegających odliczeniu od podatku VAT należnego?

2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-117/09-5/MC
     ∟1. Czy w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Spółka prawidłowo zalicza do kosztów podatkowych wydatki na wymienione w niniejszym piśmie działania reklamowe produktów leczniczych, tj. zakup artykułów spożywczych, usług gastronomicznych, usług cateringowych?2. Czy zakup kwiatów i galanterii cukierniczej Spółka prawidłowo kwalifikuje do kosztów reprezentacji, co powoduje wyłączenie wydatków z kosztów podatkowych?

31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj