Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: prezentacja
prezentacja 1999 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
2009.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-362/09/JC
∟Czy koszty związane ze świadczeniem usług reklamowych na rzecz dystrybutorów powinny zostać w całości uznane za koszt uzyskania przychodu na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP jako koszt bezpośrednio związany z przychodem z tytułu świadczenia usług
2009.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-361/09/JC
∟Czy wydatki przeznaczone na organizację spotkań okolicznościowych mogą stanowić koszt uzyskania przychodu Spółki w części odnoszącej się do kosztów o charakterze reklamowym oraz ogólnym, natomiast w pozostałym zakresie — wydatek o charakterze reprezentacyjnym, nie podlega zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów Spółki?
2009.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-290/09-2/AM
∟Wydatki wynikające z duplikatów faktur za lata poprzednie, dotyczące usług zrealizowanych w poprzednich latach finansowych nie będą stanowiły kosztów uzyskania przychodów roku bieżącego. Reasumując, stanowisko Wnioskodawcy, iż duplikaty faktur kosztowych za lata poprzednie (usługi zrealizowane w poprzednich latach finansowych, w przypadku których wpływ dokumentów do działu księgowości nastąpił w roku bieżącym) będą stanowiły koszty uzyskania przychodów roku bieżącego jest nieprawidłowe.
2009.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-255/09/MT
∟Czy wydatki poniesione w związku z organizacją Konferencji stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?
2009.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-352/09-4/MC
∟Czy w zaprezentowanym stanie faktycznym można uznać za podatkowy koszt uzyskania przychodu podatek VAT naliczony, który nie obniża podatku VAT należnego, wykazany w fakturach dokumentujących wydatki nie uznane przez Bank za podatkowy koszt uzyskania przychodu ze względu na brak związku przyczynowo - skutkowego, o którym mowa w art. 15 ust. 1 ustawy podatku dochodowym od osób prawnych, jak również nie uznane za koszt podatkowy ze względu na wyłączenie na mocy art. 16 ust. 1 tej ustawy?
2009.08.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-595/09-2/AW
∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania prezentów
2009.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-264/09-2/KK
∟Czy podatek naliczony VAT przy zakupie towarów i usług na potrzeby reprezentacji, z tytułu których wydatki w wartości netto nie są zaliczane do kosztów uzyskania przychodów Banku oraz które nie obniżają podatku należnego VAT – stanowi podatkowy koszt uzyskania przychodów, stosownie do art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a) tiret drugie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-304/09-4/MC
∟Czy wydatki przedstawione w ramach opisu stanu faktycznego poniesione przez Bank w związku z organizacją jednorazowej imprezy marketingowej dla klientów Banku stanowić będą koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-303/09-2/MC
∟Czy wydatki przedstawione w ramach opisu stanu faktycznego poniesione przez Bank w związku z organizacją corocznej imprezy promocyjnej dla klientów Banku stanowić będą koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.07.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-252/09-4/KK
∟1. Czy na gruncie przepisów podatkowych obowiązujących w 2008 r. nieodliczony podatek VAT z faktur dotyczących reprezentacji, dokumentujących w szczególności wydatki na usługi gastronomiczne, noclegowe a także dotyczące organizacji imprez dla klientów, może zostać zaliczony do kosztów uzyskania przychodów?2. Czy zmiana przepisów ustawy o VAT, która weszła w życie 1 grudnia 2008 r. oraz nowelizacja updop na rok 2009 powodują zmianę w zakresie możliwości zaliczenia w 2009 r. do kosztów uzyskania przychodów kwoty nieodliczonego podatku VAT wynikającego z faktur za usługi noclegowe i gastronomiczne w ramach reprezentacji?
2009.06.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-181/09-2/AS
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na świadczenie przez Spółkę usług reklamowych na rzecz spółek zagranicznych z grupy kapitałowej
2009.06.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-160a/09/MT
∟Czy koszty przejazdów, noclegów oraz usług gastronomicznych związane ze świadczeniem usług doradczych, zwracane przez klientów, stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki? Czy są one potrącane w dacie poniesienia, czy w momencie przeniesienia tych wydatków na klientów?
2009.06.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-383/09/PH
∟„Czy w świetle obecnie obowiązujących przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych koszty poniesione przez Spółkę na potrzeby organizacji KONFERENCJI stanowią w całości koszty uzyskania przychodu? (zarówno koszty gastronomii, usług hotelowych, obsługi DJ, oraz SPA)”
2009.06.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-242/09-4/MC
∟Czy koszty poniesione na organizację konkursu, czyli m.in. ogłoszenia w prasie, ogłoszenia wywieszone na uczelniach, nagrody pieniężne przekazane laureatom konkursu, zakup nagród rzeczowych, itp. Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2009.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-461/07-4/DG
∟CIT - w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zorganizowanie imprez
2009.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-38/08-4/DG
∟CIT - w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zorganizowanie imprez
2009.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-221/09-2/JG
∟Czy niepotrącony podatek naliczony od usług gastronomicznych zakupionych na cele reprezentacji może być uznany na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a tiret drugie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych za koszt uzyskania przychodów?
2009.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-138/09/AM
∟Czy wydatki na poczęstunek w trakcie spotkań biznesowych stanowią koszty uzyskania przychodu?
2009.06.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-192/09-5/MC
∟Czy Spółka prawidłowo ujmuje zakupy na poczęstunek osób zaproszonych spoza Spółki w kosztach uzyskania przychodów?
2009.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-307/09-2/AA
∟Czy w świetle obowiązujących w 2008 roku przepisów w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych zakup ww. odzieży można zaliczyć do kosztów podatkowych działalności, czy też stanowią one koszty reprezentacji?
2009.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-96/09-5/MC
∟Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę na opisany w stanie faktycznym nr 1 poczęstunek w trakcie konferencji (szkolenia) oraz podawanie napojów w postaci kawy, herbaty, wody mineralnej czy soku podczas spotkań z gośćmi Spółki, a także skromnych ciepłych posiłków w przypadku, gdy szkolenia trwają ponad 6 godzin stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.05.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-167/09-4/KK
∟Czy wydatki na usługi gastronomiczne i zakup artykułów spożywczych ponoszone przez Spółkę w trakcie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi partnerami biznesowymi F Austria mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów jako wydatki nieodłącznie związane z przychodem?
2009.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-206/07/09-S/MC
∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane ze zorganizowaniem imprezy?2. Czy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki związane z nabyciem gadżetów reklamowych z logo Spółki, nieodpłatnie przekazywanych na rzecz uczestników imprezy mogą zostać uznane za koszty uzyskania przychodów?3. Czy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są wydatki związane z organizacją sesji fotograficznej, z której zdjęcia zamieszczono w sklepach w celu promowania marki oraz wykorzystano do wyprodukowania kalendarzy?
2009.05.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-234/09-6/MC
∟Czy poniesione przez Spółkę wydatki z prowadzoną działalnością gospodarczą poniesione na produkcję alkoholu przekazanego na reklamę (degustacje) mogą stanowić koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.05.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-208/09-2/JK
∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego od zakupów wykorzystywanych do czynności opodatkowanych. Zakup odzieży reprezentacyjnej ( garnitur, koszula, krawat) dla pracowników firmy
2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-147/09-2/AM
∟Czy wydatki związane z organizacją szkoleń technicznych, związanych z organizacją konferencji dla dystrybutorów, na zakup artykułów spożywczych stanowiących poczęstunek dla dotychczasowych i potencjalnych klientów podczas spotkań biznesowych w siedzibie Wnioskodawcy oraz wydatków na artykuły spożywcze poniesione na potrzeby spotkań służbowych z pracownikami w siedzibie Wnioskodawcy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-114/09-5/MC
∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z nabywaniem następnie przekazywanych towarów reklamowych?2. Czy dla zaliczenia ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (a zatem traktowania - ich jako wydatki reklamowe) istotna jest wartość jednostkowa przekazywanych towarów reklamowych, a jeżeli tak, jaka jest górna granica wartości takich towarów, aby możliwe było zaliczenie ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (np. aby nie uznać ich charakteru za reprezentacyjny)?
2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-114/09-4/MC
∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z nabywaniem następnie przekazywanych towarów reklamowych?2. Czy dla zaliczenia ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (a zatem traktowania - ich jako wydatki reklamowe) istotna jest wartość jednostkowa przekazywanych towarów reklamowych, a jeżeli tak, jaka jest górna granica wartości takich towarów, aby możliwe było zaliczenie ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (np. aby nie uznać ich charakteru za reprezentacyjny)?
2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-67/09-2/KK
∟Czy w świetle przedstawionego powyżej stanu faktycznego Spółka może uznać za koszt uzyskania przychodu, naliczony podatek VAT przy nabyciu towarów i usług związanych z reprezentacją Spółki w związku ze świadczeniem przez nią usług ubezpieczeniowych zwolnionych z VAT i tym samym nie podlegających odliczeniu od podatku VAT należnego?
2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-117/09-5/MC
∟1. Czy w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Spółka prawidłowo zalicza do kosztów podatkowych wydatki na wymienione w niniejszym piśmie działania reklamowe produktów leczniczych, tj. zakup artykułów spożywczych, usług gastronomicznych, usług cateringowych?2. Czy zakup kwiatów i galanterii cukierniczej Spółka prawidłowo kwalifikuje do kosztów reprezentacji, co powoduje wyłączenie wydatków z kosztów podatkowych?
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.