Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: wyroby tytoniowe
wyroby tytoniowe 189 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2013.05.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-71/13/BP
∟Czy w świetle obowiązujących przepisów o podatku akcyzowym liście mokrego tytoniu sprzedawane na cele rolne, którego procentowa wilgotność wynosi nie mniej niż 30% nieposzatkowane, niepocięte, niepokruszone, nieprzetworzone przemysłowo, nieodżyłowane, które w tym stanie nie nadają się do palenia, należy uznać w rozumieniu ustawy o podatku akcyzowym za wyrób akcyzowy którym obrót podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym?
2013.05.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-58/13/BP
∟Czy w świetle obowiązujących przepisów o podatku akcyzowym nasiona, sadzonki, krzewy tytoniu oraz liście tytoniu nieprzetworzone, całe liście tytoniu, surowe lub wstępnie podsuszane i nawilżone do wilgotności co najmniej 50% albo liście suszone nawilżone do wilgotności 15%-25 % lub 25% - 35%), które wnioskodawca zamierza sprzedawać, należy uznać za wyrób tytoniowy w rozumieniu art. 98 ustawy o podatku akcyzowym lub susz tytoniowy w rozumieniu art. 99a ustawy o podatku akcyzowym, a co za tym idzie również za wyrób akcyzowy podlegający opodatkowaniu podatkiem akcyzowym?
2013.05.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-207/13/BP
∟Czy wnioskodawca może dokonywać sprzedaży suszu tytoniowego w rozumieniu art. 99a ustawy o podatku akcyzowym na rzecz nabywców (odbiorców detalicznych lub hurtowych) innych niż pośredniczący podmiot tytoniowy lub podmiot prowadzący skład podatkowy, a jeśli tak to czy wnioskodawca jako podatnik podatku
2013.05.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-206/13/BP
∟Czy wnioskodawca, w przypadku sprzedaży suszu tytoniowego w rozumieniu art. 99a ustawy o podatku akcyzowym na rzecz pośredniczącego podmiotu tytoniowego w rozumieniu art. 2 ust.1 pkt 23b ustawy o podatku akcyzowym lub podmiotu prowadzącego skład podatkowy w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 11 ustawy o podatku akcyzowym, nie będzie podatnikiem akcyzy z tytułu posiadania suszu oraz jego sprzedaży na rzecz w/w podmiotów i czy dla ustalenia, że sprzedaż suszu następuje pośredniczącemu podmiotowi tytoniowemu wystarczy przedstawienie przez nabywcę potwierdzenia przyjęcia powiadomienia o zamiarze rozpoczęcia działalności gospodarczej jako pośredniczący podmiot tytoniowy, czy też wnioskodawca przed sprzedażą będzie zobowiązany weryfikować też czy podmiot ten został wpisany na listę pośredniczących podmiotów tytoniowych, o którym mowa w art.16c ustawy o podatku akcyzowym, a także czy wnioskodawca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia, że zamierza dokonywać obrotu suszem tytoniowym dla takich podmiotów?
2013.04.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-97/13-3/JK
∟Uznanie kamyków wapiennych za wyrób akcyzowy
2013.04.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-93/13-3/JK
∟uznanie melasy aromatyzowanej za wyrób akcyzowy
2013.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-43/10/13-10/S/JK
∟Możliwość obniżenia akcyzy na podstawie art. 21 ust. 8 ustawy w przypadku zmiany maksymalnej ceny detalicznej.
2013.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-6/13-4/BJ
∟sprzedawane przez Wnioskodawcę wilgotne, niesfermentowane, odżyłowane lub częściowo odżyłowane liście tytoniu stanowią susz tytoniowy. Tym samym Wnioskodawca winien posiadać status pośredniczącego podmiotu tytoniowego. W związku z powyższym przedmiotowe liście tytoniu podlegają opodatkowaniu podatkiem akcyzowym w przypadku dokonania ich sprzedaży podmiotowi innemu niż podmiot prowadzący skład podatkowy lub pośredniczący podmiot tytoniowy, przy czym to sprzedawca suszu tytoniowego, a więc Wnioskodawca, jest obowiązany ustalić, czy sprzedaje ten susz podmiotowi prowadzącemu skład podatkowy lub pośredniczącemu podmiotowi tytoniowemu (9b ust. 4 ustawy).
2013.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-163/12-5/BJ
∟Sprzedawane przez Wnioskodawcę wilgotne, niesfermentowane, całe liście tytoniu stanowią susz tytoniowy. Tym samym Wnioskodawca winien posiadać status pośredniczącego podmiotu tytoniowego. W związku z powyższym przedmiotowe liście tytoniu podlegają opodatkowaniu podatkiem akcyzowym w przypadku dokonania ich sprzedaży podmiotowi innemu niż podmiot prowadzący skład podatkowy lub pośredniczący podmiot tytoniowy, przy czym to sprzedawca suszu tytoniowego, a więc Wnioskodawca, jest obowiązany ustalić, czy sprzedaje ten susz podmiotowi prowadzącemu skład podatkowy lub pośredniczącemu podmiotowi tytoniowemu (9b ust. 4 ustawy).
2013.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-162/12-5/KK
∟Sprzedawane przez Wnioskodawcę wilgotne, niesfermentowane, całe liście tytoniu stanowią susz tytoniowy. Tym samym Wnioskodawca winien posiadać status pośredniczącego podmiotu tytoniowego. W związku z powyższym przedmiotowe liście tytoniu podlegają opodatkowaniu podatkiem akcyzowym w przypadku dokonania ich sprzedaży podmiotowi innemu niż podmiot prowadzący skład podatkowy lub pośredniczący podmiot tytoniowy, przy czym to sprzedawca suszu tytoniowego, a więc Wnioskodawca, jest obowiązany ustalić, czy sprzedaje ten susz podmiotowi prowadzącemu skład podatkowy lub pośredniczącemu podmiotowi tytoniowemu (9b ust. 4 ustawy).
2013.03.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-569/12/BP
∟Czy od sprzedaży całych, wilgotnych, niebedących nigdy wyrobem tytoniowym, nieprzetworzonych i niesfermentowanych liści tytoniu, o orientacyjnym stopniu wilgotności 25% i więcej, nie będącymi suchym tytoniem, nie nadających się do palenia, nie pociętych, należy odprowadzić podatek akcyzowy?
2013.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1122/12-4/JK
∟Wnioskodawca przedmiotowy produkt nabywany w Szwecji a następnie sprzedawany w Polsce winien opodatkować rozpoznając nabycie wewnątrzwspólnotowe suszu tytoniowego.
2012.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-463/12/EK
∟Czy w świetle obowiązujących przepisów o podatku akcyzowym tytoń nieprzetworzony będący przedmiotem obrotu należy uznać za wyrób tytoniowy w rozumieniu art. 98 ustawy o podatku akcyzowym, a co za tym idzie również za wyrób akcyzowy podlegający opodatkowaniu podatkiem akcyzowym.
2012.11.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-422/12/BP
∟Opodatkowanie pyłu tytoniowego
2012.11.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-371/12/BP
∟Opodatkowanie wyrobów tytoniowych
2012.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-379/12/BP
∟Opodatkowanie wyrobów tytoniowych
2012.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-134/12-4/BJ
∟Skoro, jak wskazał Wnioskodawca, przedmiotowe liście tytoniu są nieprzetworzone, nieodżyłowane i nie nadają się do palenia, to nie spełniają one warunków do zaklasyfikowania ich do wyrobów tytoniowych w rozumieniu ustawy o podatku akcyzowym i tym samym sprzedaż tego produktu nie podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym.
2012.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-133/12-4/BJ
∟Skoro jak wskazał Wnioskodawca, przedmiotowe liście tytoniu będą wstępnie przetworzone poprzez suszenie, częściowo lub całkowicie odżyłowane oraz nieodżyłowane i które nie będą nadawać się do palenia, to nie będą one spełniać warunków do zaklasyfikowania ich do wyrobów tytoniowych w rozumieniu ustawy o podatku akcyzowym i tym samym sprzedaż tego produktu nie będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem akcyzowym.
2012.10.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-153/12/AF
∟Czy sprzedaż nieprzerobionych liści tytoniu podlega opodatkowaniu akcyza i jest produkcją wyrobów tytoniowych?
2012.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-401/12/EK
∟opodatkowanie nieprzetworzonych liści tytoniu, nienadających się do palenia bez dalszego przetworzenia przemysłowego
2012.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-372/12/BP
∟Opodatkowanie wyrobów tytoniowych
2012.10.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-129/12-2/BJ
∟skoro Wnioskodawca wskazał, że przedmiotowe liście tytoniu suszone, nieszatkowane, odżyłowane bądź nieodżyłowane, niezrolowane i nieowinięte, są nieprzetworzone i nie nadają się do palenia bez dalszego przetworzenia, to tym samym sprzedaż tego produktu nie będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem akcyzowym.
2012.10.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-339/12/LG
∟Zakwalifikowanie liści tytoniu do wyrobów tytoniowych oraz opodatkowanie ich akcyzą
2012.10.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-321/12/EK
∟opodatkowanie liści tytoniu nienadających się do palenia bez dalszego przetworzenia przemysłowego
2012.10.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-311/12/PK
∟opodatkowanie podatkiem akcyzowym produkcji papierosów na użytek własny
2012.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-366/12/BP
∟Opodatkowanie wyrobów tytoniowych
2012.10.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-721/12-2/SM
∟brak opodatkowania udostępniania maszyny do samodzielnego sporządzania papierosów
2012.10.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-298/12/LG
∟Zakwalifikowanie liści tytoniu do wyrobów tytoniowych oraz opodatkowanie ich akcyzą
2012.10.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-125/12-2/BJ
∟ekspandowana żyła tytoniowa, zgodnie z art. 98 ust. 5 ust. 2 ustawy zalicza się do wyrobów akcyzowych – tytoniowych i podlega ustawie o podatku akcyzowym.
2012.10.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-318/12/EK
∟zwolnienie z opodatkowania liści tytoniu suszonego, nieodżyłowanego, zgniecionego i sprasowanego dla potrzeb transportu, nienadającego się do palenia bez przetworzenia
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.