Interpretacje do przepisu
art. 9 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


788/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 9 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2020.07.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.155.2020.2.IM
     ∟W zakresie w zakresie ustalenia, czy w opisanym wyżej zdarzeniu Wnioskodawca będzie uzyskiwał kwalifikowane dochody z kwalifikowanych praw własności intelektualnej, tj. autorskiego prawa do programu komputerowego, w rozumieniu art. 24d ust. 1, ust. 2 w zw. z ust. 7 pkt 1, 2 i 3, ust. 3 i 4-6 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, które będzie mógł opodatkować preferencyjną stawką 5% podatku dochodowego od osób prawnych, w ramach prowadzonej przez niego działalności badawczo-rozwojowej.

2020.07.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.221.2020.1.JKU
     ∟w zakresie ustalenia, czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym PGK: - jest uprawniona do odliczenia poniesionych w ramach prowadzonej działalności B+R Kosztów kwalifikowanych w rozumieniu art. 18d ust. 1 ustawy o PDOP w zeznaniu za rok podatkowy w którym koszty te zostały zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ustawy o PDOP, - będzie uprawniona do odliczenia poniesionych w ramach prowadzonej przez Spółki PGK działalności B+R Kosztów kwalifikowanych liczonych zgodnie z limitami określonymi w art. 18d ust. 7 pkt 2 i 3 ustawy o PDOP mającymi zastosowanie odpowiednio dla Spółek Grupy, w przypadku rozpoczęcia przez nie prowadzenia działalności B+R tj. dla Spółki Grupy posiadającej status centrum badawczo-rozwojowego do 150% kosztów, o których mowa w ust. 2 pkt 1-4a i ust. 2a-3a PDOP, oraz 100% kosztów, o których mowa w ust. 2 pkt 5 PDOP, a dla pozostałych Spółek nieposiadających tego statusu do 100% kosztów, o których mowa w art. 18d ust. 2-3 ustawy o PDOP, - jest uprawniona do odliczenia poniesionych w ramach prowadzonej przez Spółki Grupy działalności B+R Kosztów kwalifikowanych w rozumieniu art. 18d ust. 1 ustawy o PDOP w wysokości określonej w art. 18d ust. 7 pkt 2 ustawy o PDOP, w przypadku uzyskania przez Spółkę wchodzącą w jej skład statusu centrum badawczo-rozwojowego

2020.06.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.123.2020.2.BG
     ∟w zakresie ustalenia, który z Zainteresowanych będzie zobowiązany do złożenia zeznania o wysokości osiągniętego dochodu z zagranicznej jednostki kontrolowanej w 2020 r. osiągniętego w roku podatkowym 2019 i rozliczenia podatku od dochodu

2020.05.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.89.2020.1.BM
     ∟-czy czynności podejmowane przez Spółkę w ramach wymienionych obszarów B+R tj.: - automatyka przemysłowa; - robotyzacja procesów produkcyjnych; - modernizacje maszyn -stanowią działalność badawczo-rozwojową, w rozumieniu art. 4a pkt 26 ustawy CIT, a w konsekwencji Wnioskodawcy przysługuje prawo do skorzystania z dodatkowego odliczenia w ramach tzw. ulgi badawczo-rozwojowej, o której mowa w art. 18d ustawy CIT, -czy koszty działalności B+R, wymienione we wniosku ponoszone przez Spółkę w ramach działalności badawczo-rozwojowej stanowią koszty kwalifikowane w rozumieniu art. 18d ust. 2 i 3 ustawy CIT

2020.05.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.99.2020.1.BG
     ∟czy dokonywane przez Spółkę, członka PGK w roku 2019 i w latach następnych, odpisy amortyzacyjne od samochodów osobowych, które zostały przez Spółkę oddane do odpłatnego używania na podstawie umów leasingu, o których mowa w art. 17b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, nie podlegają ograniczeniu, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy, niezależnie od tego, kiedy została zawarta umowa leasingu, czy też kiedy taki samochód osobowy został przez Spółkę wprowadzony do ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych

2020.05.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.71.2020.1.AT
     ∟w zakresie ustalenia, czy dokonywane przez Spółkę w roku 2019 i w latach następnych, odpisy amortyzacyjne od samochodów osobowych, które zostały przez Spółkę oddane do odpłatnego używania na podstawie umów leasingu, o których mowa w art. 17b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, nie podlegają ograniczeniu, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy, niezależnie od tego, kiedy została zawarta umowa leasingu czy też kiedy taki samochód osobowy został przez Spółkę wprowadzony do ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.

2020.05.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.61.2020.2.JS
     ∟w zakresie obliczania dochodów z praw własności intelektualnej

2020.04.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.39.2020.3.JKT
     ∟w zakresie ustalenia, czy spółka prawidłowo uznaje wszystkie wymienione koszty za koszty kwalifikowane w uldze badawczo-rozwojowej

2020.04.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.50.2020.2.ANK
     ∟w zakresie skutków podatkowych zwrotu nienależnie pobranego dofinansowania do wynagrodzeń

2020.04.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IPPB6/4510-380/15-4/S/AM
     ∟W jaki sposób Wnioskodawca powinien ustalić podstawę opodatkowania oraz podatek do zapłaty z tytułu dochodów Spółki zależnej uznanej za zagraniczną spółkę kontrolowaną uzyskanych przez Wnioskodawcę?

2020.04.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IPPB6/4510-380/15-6/S/AM
     ∟W jaki sposób Wnioskodawca powinien ustalić podstawę opodatkowania oraz podatek do zapłaty z tytułu dochodów Spółki zależnej uznanej za zagraniczną spółkę kontrolowaną uzyskanych przez Wnioskodawcę?

2020.04.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - S-ILPB3/4510-1-176/16/20-S/KS
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie obowiązku prowadzenia ewidencji rachunkowej odrębnej dla działalności opodatkowanej i działalności zwolnionej oraz obowiązku dyskontowania uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie dwóch zezwoleń) najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia I, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach Zezwolenia I limitu pomocy publicznej, na dzień wydania Zezwolenia II.

2020.04.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.599.2019.2.EN
     ∟w zakresie możliwości i momentu dokonania korekty przychodów w związku z wydanymi wyrokami sądowymi

2020.03.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.11.2020.1.PC
     ∟1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, w świetle którego momentem właściwym do rozpoznania różnic kursowych jest data ich zrealizowania tj. data zapłaty/kompensaty należności lub zobowiązań? 2. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, w świetle którego dodatnie różnice kursowe, gdy możliwe jest ich bezpośrednie przyporządkowanie do działalności gospodarczej prowadzonej w SSE, stanowią przychód Działalności strefowej (dalej: „Przychód strefowy”), a w konsekwencji powinny być rozliczane na zasadach przewidzianych dla Działalności strefowej, która korzysta ze zwolnienia z CIT, zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 34 Ustawy CIT? W konsekwencji dodatnie różnice kursowe, których nie da się jednoznacznie przypisać do Działalności strefowej lub Działalności pozastrefowej Spółki a związane są z całokształtem działalności stanowić będą Przychód pozastrefowy w związku, z czym powinny podlegać opodatkowaniu na zasadach ogólnych zgodnie z Ustawą CIT? 3. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, w świetle którego ujemne różnice kursowe, gdy możliwe jest ich bezpośrednie przyporządkowanie do działalności gospodarczej prowadzonej w SSE, są kosztem uzyskania przychodów przypisanym do Działalności strefowej (dalej: „Kosztem strefowym”), a w konsekwencji powinny być rozliczane na zasadach przewidzianych dla Działalności strefowej, która korzysta ze zwolnienia z CIT, zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 34 Ustawą CIT? 4. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, w świetle którego ujemne różnice kursowe, których nie da się jednoznacznie zarówno w całości jak i w części przypisać do Działalności strefowej i Działalności pozastrefowej, a są związane jednocześnie i nierozerwalnie z Działalnością Strefową i Działalnością pozastrefową, stanowić będą tzw. koszty wspólne, a co za tym idzie powinny być zakwalifikowane do kosztów Działalności strefowej i Działalności pozastrefowej Spółki za pomocą przychodowego klucza alokacji (dalej: „Klucz przychodowy”), zgodnie z zasadami wskazanymi w art. 15 ust. 2 i 2a Ustawy CIT? 5. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, w świetle, którego Spółka nie ma możliwości zaliczenia różnic kursowych związanych z wydatkami niebędącymi kosztami uzyskania przychodów do przychodów podatkowych w przypadku dodatnich różnic kursowych jak i do kosztów podatkowych w przypadku ujemnych różnic kursowych?

2020.03.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.509.2019.2.BS
     ∟w zakresie ustalenia, czy Premia wypłacona przez Wnioskodawcę, na podstawie wystawionej noty uznaniowej stanowi dla Wnioskodawcy koszt uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz, czy Premia podlega zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów jako koszt inny niż bezpośrednio związany z przychodami (tzw. pośredni koszt uzyskania przychodów), i w konsekwencji podlega zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów w dniu poniesienia tego kosztu, tj. w dniu, na który ujęto koszt w księgach rachunkowych.

2020.02.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.586.2019.2.IM
     ∟w zakresie ustalenia, czy opisana część działalności Spółki, dotycząca tworzenia nowych lub rozwoju już istniejących produktów oraz procesów (realizowana w ramach projektów Grupy 1), wypełnia definicję działalności badawczo-rozwojowej, o której mowa w art. 4a pkt 26 ustawy o CIT, w związku z czym Wnioskodawca będzie uprawniony do odliczenia od podstawy opodatkowania kosztów kwalifikowanych prowadzonej działalności badawczo-rozwojowej o których mowa w art. 18d ustawy o CIT.

2020.02.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.502.2019.2.MR
     ∟1) prowadzone przez Spółkę prace w ramach Projektów B+R, spełniają definicję działalności badawczo-rozwojowej, uprawniając tym samym do skorzystania z ulgi przewidzianej w art. 18d ustawy o CIT (Pytanie 1) – jest prawidłowe; 2) kosztami kwalifikowanymi są wydatki przeznaczone przez Spółkę na wynagrodzenia oraz premie Współpracowników, a także składki z tytułu tych należności określone w ustawie o systemie ubezpieczeń społecznych (Pytanie 2) –jest prawidłowe; 3) kosztami kwalifikowanymi są wydatki przeznaczone przez Spółkę na nabycie Narzędzi, wykorzystywanych bezpośrednio w prowadzonej działalności badawczo-rozwojowej (Pytanie 3) – jest prawidłowe.

2020.02.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.512.2019.1.AT
     ∟w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów całości odpisów amortyzacyjnych dokonywanych od wartości początkowej samochodów osobowych, oddanych przez Spółkę do odpłatnego korzystania w ramach umowy leasingu operacyjnego oraz sposobu ustalenia dochodu ze sprzedaży tych samochodów.

2019.11.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.394.2019.2.BS
     ∟w zakresie ustalenia, czy w opisanym zdarzeniu przyszłym: - działalność Wnioskodawcy będzie spełniała przesłanki uznania jej za działalność badawczo-rozwojową, o której mowa w art. 4a pkt 26-28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w ramach której dochodzi do tworzenia, rozwijania i ulepszania programów komputerowych przez Wnioskodawcę, - Wnioskodawca będzie uzyskiwał kwalifikowane dochody z kwalifikowanych praw własności intelektualnej w rozumieniu art. 24d ust. 1, ust. 2 w zw. z ust. 7, ust. 3 i 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, które będzie mógł opodatkować preferencyjną stawką 5% podatku dochodowego od osób prawnych, - Wnioskodawca oblicza wskaźnik nexus, o którym mowa w art. 24d ust. 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, poprzez zaliczenie do litery „d” wskaźnika wydatków na nabycie autorskich praw do programu komputerowego od współpracowników Wnioskodawcy (B2B)..

2019.10.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.346.2019.2.RK
     ∟W zakresie możliwości oraz momentu zaliczenia do kosztów podatkowych wydatków na rzecz Podwykonawców, które nie zostały skompensowane z wierzytelnością Generalnego Wykonawcy w ramach wierzytelności regresowej Wnioskodawcy (Inwestora)

2019.10.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.347.2019.1.AW
     ∟Skutki podatkowe realizowania transakcji typu Sell-Buy Back (dalej: „SBB”), Buy-Sell Back (dalej: „BSB”), Repurchase Agreement (dalej: „Repo”) oraz Reverse Repurchase Agreement (dalej: „Reverse Repo”).

2019.10.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.420.2019.1.BM
     ∟zakresie ulgi badawczo-rozwojowej.

2019.10.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.419.2019.1.BM
     ∟czy koszty ponoszone przez Spółkę na prace badawczo-rozwojowe (Koszty Projektów) opisane w stanie faktycznym/zdarzeniu przyszłym będą stanowiły koszty kwalifikowane na zasadach opisanych w art. 18d ust. 2 i ust. 3 Ustawy CIT w części dotyczącej: -wynagrodzenia dla pracowników realizujących prace badawczo-rozwojowe dotyczące: -wynagrodzenia za czas przebywania pracowników na płatnych urlopach wypoczynkowych, wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy, wynagrodzenia za dni wolne na opiekę nad dzieckiem oraz wynagrodzenia za inne zwolnienia od pracy przysługujące w związku ze szczególną sytuacją dotyczącą konkretnego pracownika, zgodnie z przepisami Kodeksu pracy, przepisami wykonawczymi do tego kodeksu albo z innych przepisów prawa, w tym wynagrodzenie za urlop okolicznościowy – jest nieprawidłowe, -pozostałych składników wynagrodzenia – jest prawidłowe, -pozostałej części - jest prawidłowe.

2019.10.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.352.2019.2.BM
     ∟w zakresie ustalenia, czy prowadzone prace w ramach Zleceń, Modernizacji, Nowości oraz Optymalizacji stanowią prace o charakterze rozwojowym i tym samym spełniają definicję działalności badawczo-rozwojowej, w rozumieniu art. 4a pkt 26-28 Ustawy CIT, w brzmieniu obowiązującym od 1 października 2018 r., która uprawnia do zastosowania ulgi określonej w art. 18d Ustawy CIT

2019.10.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.264.2019.3.BM
     ∟zakresie ulgi badawczo-rozwojowej.

2019.08.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.166.2019.3.PW/SP
     ∟Zaliczenie do działalności badawczo-rozwojowej realizowanych przez Wnioskodawcę prac, zaliczenie do kosztów kwalifikowanych kosztów wymienionych we wniosku i możliwość skorzystania przez Wnioskodawcę z przewidzianej w art. 24d ust. 1 updop preferencyjnej 5-procentowej stawki opodatkowania

2019.07.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.203.2019.2.PC
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy zgodnie z którym, prowadzona przez Wnioskodawcę Działalność B+R stanowi działalność badawczo-rozwojową w rozumieniu art. 4a pkt 26 ustawy o PDOP, co uprawnia do dokonania odliczenia, o którym mowa w art. 18d ust. 1 ustawy o PDOP na zasadach opisanych powyżej i zaliczania do kosztów kwalifikowanych w postaci: a. kosztów wynagrodzeń pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, w tym ewentualnie dodatkowe świadczenia (zgodnie z regulaminem wynagradzania Spółki): premie regulaminowe i jednorazowe, nagrody, wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowych, dodatek za pracę w porze nocnej, wynagrodzenie za czas niezawinionego postoju, wynagrodzenia należne w okresie czasowej niezdolności do pracy, odprawy rentowe i emerytalne, ekwiwalent pieniężny w celu pokrycia kosztów prania odzieży roboczej, b. kosztów składek z tytułu należności wymienionych w podpunkcie a) powyżej, określonych w ustawie z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych - w części finansowanej przez Spółkę jako płatnika składek, za wyjątkiem składek na Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, c. kosztów szkoleń Pracowników zatrudnionych w celu realizacji prac badawczo-rozwojowych, związane z prowadzeniem tych prac, d. kosztów podróży służbowych Pracowników w celu realizacji prac badawczo-rozwojowych, organizacji spotkań ankieterów i spotkań promocyjnych z klientami, w tym koszty udziału w targach podczas których organizowane są ww. spotkania, e. kosztów wynagrodzenia blogerów i testerów zatrudnionych na umowę zlecenia lub o dzieło, w zakresie w jakim uczestniczą w działalności badawczo-rozwojowej Wnioskodawcy przekazując opinie o testowanych prototypach z uwzględnieniem ewentualnego wynagrodzenia za przeniesienie majątkowych praw autorskich do utworów, f. kosztów składek z tytułu należności wymienionych w punkcie 2 powyżej określonych w ustawie z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych - w części finansowanej przez Spółkę jako płatnika składek, za wyjątkiem składek na Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, g. kosztów ekspertyz, opinii, usług doradczych i usług równorzędnych, prowadzonych na podstawie umowy lub porozumienia z podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1, 2 i 4-8 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, h. kosztów nabycia usług wykorzystania aparatury naukowo-badawczej wyłącznie na potrzeby prowadzonej działalności badawczo-rozwojowej, i. kosztów nabycia niebędącego środkami trwałymi sprzętu specjalistycznego wykorzystywanego bezpośrednio w prowadzonej działalności badawczo-rozwojowej, w szczególności naczyń i przyborów laboratoryjnych oraz urządzeń pomiarowych.

2019.07.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - S-ILPB3/4510-1-171/16/19-S-1/MC
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie określenia na jaki moment Wnioskodawca powinien dyskontować ponoszone aktualnie wydatki inwestycyjne oraz wartość uzyskanej pomocy publicznej? Czy wartość pomocy publicznej uzyskiwanej w kolejnych latach w formie zwolnienia od podatku dochodowego powinna zostać zdyskontowana na dzień uzyskania Zezwolenia.

2019.07.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - S-ILPB3/4510-1-171/16/19-S/MC
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych - prowadzenie działalności na terenie specjalnej strefy ekonomicznej.

2019.06.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.184.2019.1.PC
     ∟- Czy dla celów określenia wysokości dochodu (straty) z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na terenie SSE w oparciu o Zezwolenia, Spółka będzie uprawniona do prowadzenia jednej, łącznej ewidencji dla działalności podlegającej zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych tj. wspólnej dla obu Zezwoleń? - Czy zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności gospodarczej na terenie SSE, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystywany jest limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia wydanego najwcześniej tj. Zezwolenia 1, a gdy limit wynikający z tego zezwolenia nie jest wystraczający do objęcia całości dochodu strefowego zwolnieniem podatkowym (lub gdy zezwolenie utraci ważność) otrzymana pomoc publiczna powinna być rozliczania z dostępnym limitem wynikającym z kolejnego (w kolejności ustalonej zgodnie z datą jego wydania) zezwolenia (które nie utraciło ważności), tj. Zezwolenia 2?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj