Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: materiały reklamowe

 

materiały reklamowe 303 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

2012.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-259/12-2/PR
     ∟opodatkowania nieodpłatnego przekazania drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych.

2012.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1227/11-4/RS
     ∟Czy koszty związane z organizacją imprez okolicznościowych, w tym obchodów jubileuszu istnienia Agencji oraz spotkań szkoleniowo-integracyjnych, finansowane ze środków obrotowych Agencji, zaliczane do tzw. „kosztów pracowniczych”, stanowią koszty uzyskania przychodu?

2012.03.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-57/12-2/AP
     ∟Czy przekazanie materiałów klientom bez wynagrodzenia w przypadku, gdy są one wykonane z tworzywa / plastiku / plexi, a nadrukowane na nich zostały treści reklamowe i / lub informacyjne, podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, czy też przekazanie takie jest wyłączone z zakresu opodatkowania, jako że obejmuje materiały reklamowe i informacyjne wykonane metodą poligraficzną (drukowane), o których mowa w art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów usług?

2012.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1158/11-2/RS
     ∟1.Czy wydatki związane z organizacją uroczystej gali stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zm.) - dalej updop? 2.Czy wydatki związane z organizacją pikników rodzinnych (z wyłączeniem wydatków na napoje alkoholowe), zarówno w części dotyczącej pracowników, jak i osób im towarzyszących (dzieci, współmałżonków) oraz zaproszonych gości, stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki zgodnie z art. 15 ust. 1 updop? 3.Czy wydatki związane z organizacją ekspedycji na Mont Blanc mogą być kosztem uzyskania przychodów Spółki zgodnie z art. 15 ust. 1 updop? 4.Czy koszt wycieczki oraz weekendów w SPA dla laureatów konkursu „Niezwykli ludzie P.” oraz d...

2012.03.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1157/11-4/RS
     ∟1.Czy koszt organizacji spotkania firmowego w kwocie netto jest kosztem podatkowym? 2.Czy w przypadku konieczności naliczenia VAT należnego od kwoty netto zorganizowanego spotkania, kwota tego VAT będzie kosztem podatkowym.? 3.Czy w przypadku, gdy kwota VAT wykazana na fakturze dotyczącej zorganizowania spotkania firmowego, nie podlega odliczeniu, będzie ta kwota VAT kosztem podatkowym?

2012.02.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1503/11-5/AK
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym, Prezenty nieodpłatnie przekazywane przez Spółkę, w sposób opisany w powyższym stanie faktycznym i zdarzeniu przyszłym, na rzecz Obdarowanego/Obdarowanych, mogą być uznane za prezenty małej wartości w rozumieniu przepisów o VAT i tym samym ich wydanie nie podlega opodatkowaniu VAT?

2012.01.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-625/08/11-10/S/KG
     ∟w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia materiałów reklamowych i towarów przekazywanych nieodpłatnie w ramach prowadzonej działalności

2012.01.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1401/11-2/KAN
     ∟przekazanie prezentów o małej wartości

2012.01.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1327/11-2/KAN
     ∟przekazanie prezentów o małej wartości

2012.01.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1476/11-3/AK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania prezentów małej wartości.

2012.01.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1476/11-2/AK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania prezentów małej wartości.

2012.01.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1263/11-4/LK
     ∟opodatkowania nieodpłatnego przekazania drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych

2011.12.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1264/11/AP
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie materiałów reklamowych kontrahentom z krajów trzecich stanowi eksport i będzie przysługiwało prawo do zastosowania 0% stawki?

2011.11.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1263/11/AP
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie materiałów reklamowych kontrahentom z innych krajów UE stanowi WDT i będzie przysługiwało prawo do zastosowania 0% stawki.

2011.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - LIPP1/443-1132/11-3/MS
     ∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania prezentów o małej wartości konsumentom i kontrahentom.

2011.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1132/11-4/MS
     ∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania prezentów o małej wartości konsumentom i kontrahentom.

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-6/MM
     ∟1. Czy w stanie faktycznym nr 3 wydatki poniesione na zakup drukowanych materiałów reklamowych informacyjnych oraz prezentów małej wartości i próbek wydawanych nieodpłatnie na rzecz kontrahentów lub potencjalnych kontrahentów stanowią koszt uzyskania przychodów Spółki?2. Czy w stanie faktycznym nr 5 przy nieodpłatnym przekazywaniu kontrahentom drobnych upominków, nie posiadających logo Spółki, Spółka może zaliczyć poniesione wydatki w wartości netto do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 15 ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w dacie ich poniesienia a naliczony podatek należny do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2011.10.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-874/11-6/AK
     ∟Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego występującego przy nabyciu towarów będących przedmiotem nieodpłatnego przekazania na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem, zwłaszcza w ramach wszelkiego rodzaju działań o charakterze marketingowym, mających na celu zwiększenie sprzedaży, bowiem poniesione wydatki na ich nabycie miały związek z wykonywanymi przez Spółkę czynnościami opodatkowanymi podatkiem od towarów i usług

2011.10.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-983/11-3/NS
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego.

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1049/11-3/AD
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania i ewidencjonowania nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych.

2011.09.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-977/11-4/TW
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia i możliwości odzyskania podatku VAT w związku z wydatkami poniesionymi na wykonanie materiałów promocyjnych, prowadzenie szkoleń, organizację imprez, analizę obszaru działania oraz remont pomieszczeń biurowych.

2011.09.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4441-42/11-3/HMW
     ∟Opodatkowanie przekazania towarów w ramach działań marketingowych.

2011.09.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-967/11-4/AP
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym przekazanie kontrahentom drukowanych materiałów reklamowych wymienionych we wniosku dokonywane w ramach umowy o współpracę nie podlega opodatkowaniu VAT zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług?

2011.08.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-793/11-4/MR
     ∟Czy nieodpłatne przekazania jednorazowo pewnej ilości towarów, których jednostkowa wartość nabycia nie przekraczała 10 zł w ramach darowizny dla organizacji pożytku publicznego można uznać za przekazanie prezentów o małej wartości zgodnie z art. 7 ust. 4 pkt 2?

2011.08.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-792/11-2/EN
     ∟1. Czy nieodpłatne przekazania towarów, których jednostkowa wartość nabycia nie przekraczała 10 zł w ramach akcji marketingowych skierowanych do ostatecznych konsumentów można uznać za przekazanie prezentów o małej wartości zgodnie z art. 7 ust. 4 pkt 2?2. Czy nieodpłatne przekazania towarów, których jednostkowa wartość nabycia nie przekraczała 10 zł w ramach akcji marketingowych skierowanych do kontrahentów (sklepów detalicznych, hurtowników) można uznać za przekazanie prezentów o małej wartości zgodnie z art. 7 ust. 4 pkt 2?3. Czy nieodpłatne przekazania towarów kontrahentom Spółki, których jednostkowa wartość nabycia nie przekraczała 10 zł w ramach akcji marketingowych skierowanych do ostatecznych konsumentów, które to przeprowadzane są przez kontrahentów Spółki (sklepy) można uznać za przekazanie prezentów o małej wartości zgodnie z art. 7 ust. 4 pkt 2?4. Czy przekazywanie jednorazowo jednej osobie kilku towarów o wartości jednostkowej każdego pojedynczego towaru poniżej 10 zł traktowane jest jako przekazywanie każdego z towarów jako odrębnego prezentu o małej wartości?

2011.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-734/11-3/AD
     ∟1. Czy w świetle przepisów art. 7 ustawy o VAT, w brzmieniu obowiązującym w okresie od 1 czerwca 2005 r. do 31 marca 2011 r., nieodpłatne przekazanie i zużycie wskazanych w opisie stanu faktycznego towarów należących do przedsiębiorstwa Spółki, na cele związane z tym przedsiębiorstwem, zwłaszcza w ramach wszelkiego rodzaju działań o charakterze reklamowym, promocyjnym, reprezentacyjnym, podlegało opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?2. Czy w przypadku uprzedniego opodatkowania przez Spółkę podatkiem należnym wydania w okresie od 1 czerwca 2005 r. do 31 marca 2011 r. towarów w okolicznościach wskazanych w opisie stanu faktycznego, korekta podatku należnego może nastąpić poprzez wystawienie na bieżąco zbiorczej faktury korygującej do uprzednio wystawionych faktur wewnętrznych oraz rozliczenie tej faktury korygującej w okresie jej wystawienia bez konieczności wypełnienia dodatkowych warunków formalnych?3. Czy w stosunku do nabytych towarów będących przedmiotem nieodpłatnego przekazania (zużycia) na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem zwłaszcza w ramach wszelkiego rodzaju działań o charakterze reklamowym, promocyjnym, reprezentacyjnym, Spółce przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego przy ich nabyciu?

2011.07.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-456/11/ESZ
     ∟Czy wydatki ponoszone na zakup upominków wręczanych kontrahentom stanowią koszty uzyskania przychodów na podstawie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2011.07.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-294/10/11-5/S/AS
     ∟Nieodpłatne przekazanie towarów przez Spółkę w ramach działań promocyjno-reklamowych, o których mowa we wniosku, mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku Spółki jako solidnego partnera w interesach w przypadku, gdy przy ich nabyciu Wnioskodawcy przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego, nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.

2011.07.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-196/09/11-5/S/IG/MP
     ∟Nieodpłatne przekazanie towarów mające związek z prowadzonym przedsiębiorstwem nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług;

2011.07.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-579/11/AT
     ∟Czy w świetle zmian, nieodpłatne przekazanie drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych (w rozumieniu Spółki) podlega opodatkowaniu podatkiem VAT przez Spółkę?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj