Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: materiały reklamowe
materiały reklamowe 303 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2008.02.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-416/07-2/BD
∟Jak należy potraktować dla podatku VAT nieodpłatne udostępnianie materiałów celem ich wykorzystania przez kontrahentów?
2008.02.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-673/07/KM
∟Czy nieodpłatne przekazanie towarów na cele związane z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będących drukowanymi materiałami reklamowymi i informacyjnymi, ani prezentami o małej wartości i próbkami stanowi dostawę w rozumieniu art. 5 i art. 7 ustawy o podatku od towarów i usług i w związku z tym podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?
2008.01.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-248/07/BWo
∟Opodatkowanie podatkiem od towarów i usług nieodpłatnego przekazania towarów w postaci prezentów o małej wartości na cele związane z prowadzona działalnością
2008.01.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IB-PB3-423-383/07-2/MS
∟Czy ma zastosowanie art. 15 ust.1 ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000, Nr 54, poz. 654 ze zm.) w przypadku przekazania nieodpłatnie w ramach reklamy kalendarzy i piór, o którym mowa we wniosku, z umieszczonym na nich logo firmy, nazwą i adresem i/lub nr telefonu i/lub strona internetową klientom względnie potencjalnym klientom?
2008.01.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP1-443-407/07-2/AK
∟Kalendarze firmowe: w postaci kalendarzy książkowych i w formie kalendarzy ściennych z nadrukowanym na nich logo marki, przekazywane w celach propagowania marki mają charakter reklamowo-informacyjny i spełniają kryteria drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych, o których mowa w art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. Nr 54 poz. 535 ze zmianami).
2007.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-191/07-2/JF
∟Wstawienie do sklepu stojaków permanentnych i stojaków tymczasowych, służących eksponowaniu produktów Spółki w celu zwiększenia ich sprzedaży, nie wyczerpuje znamion przekazania lub zużycia towarów na potrzeby reprezentacji albo reklamy w rozumieniu art. 2 ust. 3 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym. W związku z tym Spółka nie jest zobowiązana do naliczenia podatku należnego z tego tytułu.
2007.11.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-161/07-2/MŚ
∟W każdym wypadku wydatki poniesione na zakup materiałów opatrzonych w logo Spółki będą stanowiły koszty uzyskania przychodów w oparciu o przepis art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
2007.09.27 - Urząd Skarbowy Wrocław-Śródmieście - PP/443/1/55/07
∟o udzielenie interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej tego czy opracowane i wydrukowane przez Spółkę broszury spełniają wymóg drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych, których przekazanie, zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy o VAT, nie stanowi dostawy towarów
2007.09.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-120/07/MM
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z reklamą produktów leczniczych, spełniającą kryteria określone w rozdziale IV Prawa farmaceutycznego oraz Dyrektywie farmaceutycznej, jak też wydatki na tzw. reklamę korporacyjną, ponoszone przez Spółkę w związku z organizacją i przeprowadzaniem bezpłatnych badań lekarskich w trakcie organizowania tzw. „białych sobót” oraz innego rodzaju wydarzeń mających na celu reklamę marki, stanowią w całości koszty uzyskania przychodów Spółki na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o pdop jako koszty reklamy, oraz czy do w/w wydatków nie będzie miał zastosowania przepis art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o pdop, dotyczący stricte wydatków reprezentacyjnych,
2007.09.24 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-53/07
∟Czy wręczanie kontrahentom oraz klientom indywidualnym gadżetów nie opatrzonych logo firmy, może stanowić reprezentację w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 updop, a jeśli tak, to w jakich okolicznościach?Tożsamy z PD.423-55/07
2007.09.19 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-85/07/JPI
∟Czy przekazanie gadżetów reklamowych z logo firmy takich jak: kurtki, czapki, bluzy, ubrania robocze, portfele, kalendarze, zewnętrzne nośniki pamięci komputerowej, kosmetyczki, parasole, ręczniki, torby, podkładki na biurko kontrehentom Spółki, ich klientom, wykonawcom robót budowlanych i architektom podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?Czy przekazanie przez Spółkę:- klientom Spółki gazetek reklamowych zawierających ofertę handlową Spółki,- klientom Spółki ulotek zawierających reklamę Spółki i informację o jej produktach,- klientom Spółki plandek samochodowych, kalendarzy i innych materiałów reklamowych oznaczonych logo Spółki,- nagród dla swoich klientów, przekazywanych w ramach programu lojalnościowego za nabycie produktów oferowany...
2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-83/07/KK/2
∟Czy wydatki na upominki z logo firmy przekazywane pracownikom stanowią koszty uzyskania przychodów.
2007.08.22 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VTR2/443-35B/07/MŻ
∟Czy przekazanie materiałów reklamowych i informacyjnych na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem daje prawo do odliczenia podatku naliczonego przy ich nabyciu?
2007.08.22 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VTR2/443-35a/07/MŻ
∟Czy nieodpłatne przekazanie materiałów reklamowych i informacyjnych jako związanych z prowadzoną działalnością nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług i w związku z tym nie ma potrzeby dokumentowania takiej czynności fakturą wewnętrzną.
2007.07.11 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443-39/07/HZ
∟1.Czy kalendarz z logo firmy i adresem, oraz stroną informacyjną o produktach, zalicza się do materiałów drukowanych i jego przekazanie nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT oraz jako materiał drukowany nie podlega wpisowi do ewidencji przekazanych drobnych prezentów ? 2. Czy przekazanie innych gadżetów reklamowych ( nie drukowanych ) nie podlega obowiązkowi wystawiania faktury wewnętrznej i wykazywaniu podatku należnego z uwagi na umieszczaniu faktu przekazania w prowadzonej ewidencji i oraz faktu, że ich łączna wartość dla danej osoby w roku nie przekracza ustalonej w art. 21 updof kwoty ? 3. Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia w całości podatku naliczonego przy zakupie gadżetów reklamowych ?
2007.07.04 - Izba Skarbowa w Rzeszowie - IS.II/2-443/54/07
∟Spółka za kupiła kalendarze dla swoich klientów, w których zamieściła reklamę swojej firmy (jednostkowa cena nabycia kalendarza przekroczyła 5 zł). Czy w opisanej sytuacji spółka może potraktować kalendarze, w których znajduje się reklama i informacja o spółce zakupione na potrzeby reprezentacji i reklamy jako materiały drukowane i nie naliczać VAT? Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie przepisów art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (j. t. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), art. 5 ust. 1 pkt 1, art. 7 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.), z urzędu zmienia postanowienie Naczelnika Urzędu Skarbowego w Kolbuszowej z dnia 6.02.2007 r. znak: US.I-2...
2007.04.26 - Drugi Wielkopolski Urząd Skarbowy w Kaliszu - DWUS DP-443-28/07
∟Pytanie Spółki dotyczy opodatkowania podatkiem od towarów i usług nieodpłatnego przekazania towarów. Na podstawie art. 14 a § 1, § 3, § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005r., Nr 8, poz. 60 z późń. zm.) w związku z art. 5 ust. 1 pkt 1, art. 7 ust. 2, ust. 3, ust. 4 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535 z późń. zm.) po rozpatrzeniu wniosku o pisemną interpretację co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie opodatkowania podatkiem od towarów i usług nieodpłatnego przekazania towarów Naczelnik Drugiego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowegow Kaliszu stwierdza, że stanowisko przedstawione przez Spółkęw w/w wniosku j...
2007.04.17 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.II/443/16/2007/RO
∟Czy spółka ma obowiązek opodatkowania podatkiem VAT nieodpłatnego przekazania towarów handlowych i materiałów reklamowych, nie będących próbkami, prezentami o małej wartości i drukowanymi materiałami reklamowymi, na cele reprezentacji i reklamy - czyli na cele ściśle związane z prowadzonym przedsiębiorstwem?
2007.03.01 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-192/06/JB
∟Czy Spółka prawidłowo stosuje metodę zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wartości nabytych materiałów biurowych i reklamowych przeznaczonych do zużycia na własne potrzeby dopiero z chwilą wydania ich z magazynu.
2007.02.28 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-57/07/AP
∟Czy bon z nadrukiem logo Spółki oraz zaproszeniem do odwiedzenia strony internetowej Spółki może byc potraktowany jako materiał reklamowy?
2007.02.16 - Urząd Skarbowy w Nowym Sączu - PP/443-5/07
∟Czy zakupione teczki tekturowe stanowią drukowany materiał informacyjny i w zwiąku z tym są wyłączone z naliczania podatku VAT przy jednoczesnym prawie do odliczaenia VAT naliczonego z faktury zakupu?
2007.02.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-397/06/MK
∟Czy jest kosztem uzyskania przychodów Spółki wynagrodzenie wypłacane sieci sklepów / punktom handlowym za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki oraz, na podstawie porozumień o współpracy, za usługi reklamowe i promocyjne (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, stałe zapełnianie półek produktami, sprawne wprowadzanie nowych produktów w sklepach, wydawanie gazetek reklamowych, umieszczanie materiałów reklamowych w placówkach, akcje promocyjne, otwarcie nowych sklepów i budżet powiększenia, konkursy, degustacje)?
2007.01.10 - Świętokrzyski Urząd Skarbowy - RO/443-65/06
∟Czy należy opodatkowywać VAT nieodpłatnie przekazane dla kontrahentów upominki i gadżety reklamowe o wartości jednostkowej przekraczającej 5 zł. i odliczać VAT naliczony przy ich nabyciu, czy też nie opodatkowywać VAT i nie odliczać VAT naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących zakup w/w towarów ?
2007.01.05 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-735/06/SZU
∟Zdaniem Spółki, w związku z brzmieniem art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług, opodatkowaniu podatkiem VAT podlega nieodpłatne przekazanie towarów na cele inne niż związane z prowadzonym przedsiębiorstwem.
2006.12.27 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-716/06/SZU
∟W opinii Wnioskodawcy przekazywanie towarów handlowych oraz materiałów reklamowych na reprezentację i reklamę ma bezpośredni wpływ na wielkość udziału w rynku, wielkość sprzedaży, kontakty handlowe oraz wizerunek firmy. W związku z faktem, iż działania te są bezpośrednio związane z prowadzonym przez Spółkę przedsiębiorstwem, stoi ona na stanowisku, iż nie podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT.
2006.12.20 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-443/198/06/TL
∟Czy podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług nieodpłatne przekazanie przez Spółkę broszur, notesów reklamowych, długopisów, reklamówek, folderów, ulotek, breloczków reklamowych i innych materiałów reklamowych będących drukowanymi materiałami reklamowymi i informacyjnymi, prezentów o małej wartości i próbek, o których mowa w art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług, jak również materiałów nie zaliczanych do powyższej kategorii towarów, na rzecz odbiorców spoza Wspólnoty ?
2006.12.19 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna - III/443-64/06/MC
∟Czy przekazanie lub zużycie ulotek, gazetek reklamowych, plakatów na rzecz nieokreślonego adresata w formie wyłożenia w aptece czy wrzucenia do losowo wybranej skrzynki pocztowej podlega opodatkowaniu podatkiem należnym od towarów i usług ?Czy jednostka ma prawo do odliczenia podatku naliczonego przy zakupie materiałów ?
2006.12.18 - Urząd Skarbowy w Jarocinie - PP/443-19/06
∟Opodatkowanie podatkiem od towarów i usług sprzedaży gadżetów z czasopismami. Ze złożonego wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji wynika, iż Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wydawania i sprzedaży czasopism i czasopism specjalistycznych. Dla potrzeb uatrakcyjnienia oferty, do sprzedawanych czasopism dołącza różnego rodzaju towary, które są wytwarzane metodami poligraficznymi oraz innymi. Spółka sama nabywa gadżety, a następnie dołącza je do pewnej części nakładu. W takiej sytuacji konsument ma wybór – ten sam numer czasopisma może nabyć z gadżetem lub bez. Zdarzają się też przypadki, w których nakład dzielony jest wielokrotni...
2006.12.05 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-210/06
∟Czy wydatek na zakup piłek, kombinezonów, czapek, parasoli i innych przedmiotów z logo marki towarów sprzedawanych przez Spółkę, które są przekazywane nieodpłatnie, łącznie ze sprzedawanymi towarami Spółki, może Ona w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? W dniu 8.09.2006r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego w podaniu stanu faktycznego wynika, iż przedmiotem działalności Spółki „R” z o.o. jest handel narzędziami marki „R”. Spółka organiz...
2006.11.27 - Drugi Wielkopolski Urząd Skarbowy w Kaliszu - DWUS DPP 0051-29/06
∟Czy w przypadku otrzymania faktury w dniu 03.10.2006r. wystawionej 29.09.2006r. za wykonanie fotografi reklamowych 17 obiektów - architektura, Spółka będzie mogła dokonać obniżenia podatku należnego o podatek naliczony z tej faktury za miesiąc październik 2006r. bez obowiązku wystawiania faktury wewnętrznej do naliczenia podatku należnego z tego tytułu?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.