Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: podatek od gier
podatek od gier 75 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2012.12.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1083/12-2/KG
∟uznanie organizowanej loterii za loterię promocyjną oraz opodatkowanie podatkiem od gier organizowanej loterii
2012.11.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-929/12-2/MM
∟uznanie organizowanych loterii za loterie promocyjne, braku opodatkowania podatkiem od gier organizowanych loterii oraz wysyłania wiadomości tekstowych SMS jako formy zgłoszenia wzięcia udziału w loterii promocyjnej
2012.10.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-940/12-2/MM
∟brak opodatkowania podatkiem od gier organizowanych loterii promocyjnych
2012.10.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-825/12-2/MM
∟obowiązek rozliczenia przychodu w podatku od gier oraz określenia właściwej podstawy opodatkowania z tytułu organizowanych loterii audioteksowych
2012.09.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-689/12-2/MM
∟organizowane przez Wnioskodawcę loterie audioteksowe od dnia 1 stycznia 2010r. podlegają opodatkowaniu podatkiem od gier. Bez znaczenia na gruncie niniejszej sprawy jest fakt, że niektóre z zezwoleń na organizowanie i prowadzenie loterii Spółka uzyskała przed dniem wejścia w życie ustawy o grach hazardowych, bowiem opodatkowaniu tym podatkiem podlegają czynności objęte zakresem przedmiotowym niniejszej ustawy wykonywane w czasie jej obowiązywania.
2012.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-888/09/12-4/S/KG
∟Wnioskodawca świadczy usługi pośrednictwa w zakresie zawierania zakładów wzajemnych (zgodnie z terminologią ustawową - usługi o podobnym charakterze). Zatem podstawę opodatkowania stanowią kwoty uiszczone przez nabywców (wpłacone stawki przy zawieraniu zakładów) pomniejszone o kwoty pobranego podatku od gier oraz kwoty wypłaconych wygranych: w przypadku zakładów bukmacherskich o kwoty faktycznie wypłaconych wygranych, wyliczonych wg ustalonych kursów, a w przypadku totalizatorów o kwoty przeznaczone na wypłatę wygranych tzw. pulę, którą dzieli się między graczy w zależności od stopnia wygranej.
2012.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-519/12-4/EN
∟Czy od stycznia 2009 r. podstawą opodatkowania podatkiem VAT w przypadku gier na automatach będzie kwota stanowiąca różnicę między kwotą uzyskaną z wymiany żetonów do gry lub wpłaconą do kasy salonu i zakredytowaną w pamięci automatu lub wpłaconą do automatu a sumą wygranych uzyskanych przez uczestników gier oraz należnym podatkiem od gier?
2012.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-519/12-3/EN
∟Czy od stycznia 2009 r. podstawą opodatkowania podatkiem VAT w przypadku gier cylindrycznych, grach w kości i grach w karty, z wyjątkiem gry na automatach – będzie kwota stanowiąca różnicę pomiędzy sumą wpłat gotówkowych z tytułu wymiany żetonów w kasie i na stole gry a sumą wypłaconych z kasy kwot za zwrócone żetony oraz należnym podatkiem od gier?
2012.07.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-420/12-2/IG
∟Czy Spółka prawidłowo postąpi nie ujmując w ewidencji podstaw opodatkowania fikcyjnych zdarzeń i nie odprowadzi od tego podatku od gier?
2012.02.16 - Minister Finansów - SC13/033/2/CZD/2012
∟1. Czy opisana we wniosku działalność podlega regulacjom ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych?2. Czy opisane powyżej turnieje stanowią gry losowe lub zakłady wzajemne, w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych?
2012.02.15 - Minister Finansów - SC13/033/1/CZD/2012
∟1. Czy opisana powyżej działalność podlega regulacjom ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych?2. Czy opisane powyżej turnieje stanowią gry losowe lub zakłady wzajemne, w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych?
2012.02.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1314/11-2/IG
∟Czy Spółka powinna rozpoznać przychód w automacie w wyższej kwocie i odprowadzić podatek od gier pomimo, iż nie było wpłaty środków pieniężnych, czy w kwocie rzeczywiście uzyskanej?
2012.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1231/11-2/MM
∟Właściwą stawką podatku od gier dla urządzanych przez Wnioskodawcę zakładów wzajemnych polegających na sportowym współzawodnictwie zwierząt (totalizator koński) będzie stawka w wysokości 2,5%, natomiast właściwą stawką podatku od gier dla urządzanych przez Zainteresowanego zakładów wzajemnych polegających współzawodnictwie ludzi (totalizator piłkarski) będzie stawka w wysokości 12%.
2011.03.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-890/09/11-7/S/MS/MM
∟Wnioskodawca świadczy usługi pośrednictwa w zakresie udostępniania graczom automatów o niskich wygranych (zgodnie z terminologią ustawową -usługi o podobnym charakterze). Zatem podstawę opodatkowania stanowi różnica między wpłatami, a wypłatami z urządzenia (automatu o niskich wygranych), stanowiąca postać innego wynagrodzenia za wykonanie usługi pomniejszona o należny zryczałtowany podatek od gier urządzanych na każdym z automatów.
2011.01.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-808/10-3/MM
∟Przychodem Spółki jako organizatora loterii audioteksowej dla celów określenia podstawy opodatkowania podatkiem od gier, będzie przychód ustalony zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych, obejmujący kwoty należne na rzecz Spółki od operatorów telekomunikacyjnych za dostarczanie takiej zawartości serwisów multimedialnych w postaci loterii audioteksowych. Innymi słowy, podstawą opodatkowania podatkiem od gier zgodnie z art. 73 pkt 2 ustawy o grach będzie, określona w umowach z operatorami telekomunikacyjnymi jako wynagrodzenie Spółki za świadczone usługi, część przychodów tych operatorów należnych od ich klientów z tytułu dostarczania przez operator...
2011.01.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-747/10-4/MC
∟2. Czy podatek od gier zapłacony zgodnie z postanowieniami ugh stanowi koszt uzyskania przychodu zgodnie z art. 15 ust. 1 updop ?3. Czy podatek od gier zapłacony zgodnie z postanowieniami ugh stanowi koszt uzyskania przychodu w roku podatkowym, w którym Spółka osiągnęła przychody, które stały się podstawą do naliczenia określonych kwot podatku od gier ?
2011.01.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-730/10-3/MM
∟Wnioskodawca działając jako płatnik przy obliczaniu, poborze i wpłaceniu dopłaty na rachunek właściwej izby celnej, będzie miał uprawnienie, stosownie do art. 28 ustawy Ordynacji podatkowej w związku z § 1 rozporządzenia, do poboru zryczałtowanego wynagrodzenia z tytułu terminowego wpłacenia dopłat na rzecz budżetu państwa na bieżąco oraz za kilka okresów.
2010.10.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-541/10-2/IG
∟Czy spółka będzie podlegać podatkowi od gier, z tego powodu, że wynajem mini-kasyna z obsługą podlega pod regulacje ustawy o grach i zakładach wzajemnych
2010.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-421/10-5/AS
∟Czy zgodnie z obowiązującym prawem istnieje możliwość, aby na podstawie raz złożonego pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji POG dany pracownik lub inna osoba upoważniona (np. adwokat lub osoba uprawniona do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych), mogła podpisywać deklaracje POG co miesiąc, bez konieczności każdorazowego dołączania nowego pełnomocnictwa do każdej deklaracji?
2010.08.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-285/10-3/MM
∟Wypełniając obowiązek składania właściwego organowi podatkowemu informacji o dopłatach, a także do obliczenia, poboru oraz wpłacenia ich na rachunek właściwej izby celnej za okresy i w terminach przewidzianych dla dokonywania wpłat podatku od gier, Zainteresowany w tym momencie działa w charakterze płatnika w rozumieniu przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, bowiem istnieją w tym zakresie elementy tożsame w konstrukcji pojęcia podmiotu urządzającego gry wypełniającego obowiązki z art. 82 ustawy o grach z pojęciem płatnika uregulowanego w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa.
2010.08.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-348/10-4/AJ
∟CIT - w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów podatku od gier
2010.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-299/10-4/IG
∟podstawą opodatkowania podatkiem od gier zgodnie z art. 73 pkt 2 ustawy o grach hazardowych będzie, określona w umowach z operatorami telekomunikacyjnymi jako wynagrodzenie T. za świadczone usługi, część przychodów tych operatorów należnych od ich klientów z tytułu dostarczania przez operatorów serwisów multimedialnych polegających na umożliwieniu uczestnictwa w loteriach audiotekstowych urządzanych przez T.
2010.05.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-94/10-2/MM
∟1. Czy Spółka w pozycji 14 POG - 4/R ma wykazywać automaty zawieszone tylko w danym okresie rozliczeniowym tj. w deklaracji za grudzień automaty zawieszone w grudniu?2. Czy spółka ma wykazywać w poz. 14 załącznika POG - 4/R w danym okresie rozliczeniowym również automaty zawieszone bezterminowo w poprzednich okresach rozliczeniowych i czy taki sposób wykazywania ma być kontynuowany przez cały czas zawieszenia automatów w poszczególnych deklaracjach POG 4, do czasu odwieszenia lub wycofania automatów z eksploatacji?3. W której pozycji załącznika POG - 4/R mają być wykazywane automaty najpierw zawieszone, a następnie wycofane w danym okresie rozliczeniowym?
2010.02.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-4/10/JK
∟Dla wyliczenia kwoty zryczałtowanego podatku od gier, w przedstawionym stanie faktycznym, wartość euro ustala się przy zastosowaniu kursu euro obowiązującego w ostatnim dniu miesiąca, którego wysokość wynika z tabeli NBP ustalonej w dniu poprzednim.
2009.12.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1046/09-4/ASZ
∟Należy stwierdzić, iż Wnioskodawca dokonując dostawy towarów oraz świadcząc usługi lub dostarczając towary, nie związane z działalnością podlegającą opodatkowaniu podatkiem od gier (nie stanowiące podstawy opodatkowania podatkiem od gier) nie może uniknąć jednocześnie opodatkowana podatkiem VAT. Działanie i uzasadnienie Spółki w tym zakresie jest błędne, gdyż nie może dojść do sytuacji w której dana czynność zaliczana jest do działalności opodatkowanej podatkiem od gier, a jednocześnie nie stanowi podstawy opodatkowania tym, podatkiem bez oparcia jej w stosownym zwolnieniu lub wyłączeniu podatkowym.
2009.12.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-153/09-2/TW
∟Które urzędy skarbowe/urząd skarbowy są właściwe dla rozliczeń Spółki z tytułu podatku od gier:a) według siedziby organu, który wydał zezwolenie na urządzanie gier na automatach o niskich wygranych - zgodnie z art. 42b pkt 3 ustawy o grach i zakładach wzajemnych,b) według zasięgu terytorialnego wyspecjalizowanego urzędu skarbowego, zgodnie z siedzibą organu, który wydał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gier na automatach o niskich wygranych,c) według siedziby Spółki - wyspecjalizowany urząd skarbowy - zgodnie z art. 5 ust. 9a i 9b?
2009.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-153/09/ZG
∟Dla wyliczenia kwoty zryczałtowanego podatku od gier, w przedstawionym stanie faktycznym, wartość euro ustala się przy zastosowaniu kursu euro obowiązującego w ostatnim dniu miesiąca, którego wysokość wynika z tabeli NBP ustalonej w dniu poprzednim.
2009.11.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-889/09-2/MS
∟w zakresie właściwości miejscowej organów podatkowych w podatku od gier na automatach o niskich wygranych oraz obowiązku podatkowego.
2009.10.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-979/09-4/MS
∟w zakresie właściwości miejscowej organów podatkowych w podatku od gier
2009.10.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-920/09-4/MS
∟w zakresie właściwości miejscowej organów podatkowych w podatku od gier
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.