Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: korekta

 

korekta 7365 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125

2014.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1244/13/ES
     ∟skutki podatkowe odpłatnego udostępnienia oczyszczalni ścieków na rzecz Zakładu w związku z zawartym porozumieniem.

2014.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-72/14-4/PR
     ∟w zakresie braku obowiązku dokonania korekty podatku naliczonego w związku z przerwaniem inwestycji oraz opodatkowania podatkiem VAT czynności przekazania części lokalu na prywatne potrzeby mieszkaniowe

2014.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-31/14/ICz
     ∟Zastosowanie przepisu art. 89b ust. 1 i ust. 2 ustawy do rozliczeń w formie potrącenia wzajemnych wierzytelności.

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-69/14-4/AKr
     ∟Czy Gminie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z wydatkami na zakup towarów i usług służących realizacji Inwestycji w oparciu o regulacje zawarte w art. 91 ust. 7 ustawy o podatku VAT?

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-69/14-3/AKr
     ∟Czy odpłatne udostępnienie przez Gminę Inwestycji na rzecz Zakładu stanowi czynność opodatkowaną VAT?

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-101/14-3/AD
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do korekty, o której mowa w art. 91 ustawy, w przypadku błędnego oznaczenia nabywcy (w tym numeru NIP) na fakturze.

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-101/14-2/AD
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego oraz prawa do korekty, o której mowa w art. 86 ust. 13 ustawy w przypadku błędnego oznaczenia nabywcy (w tym numeru NIP) na fakturze.

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-42/14-6/AW
     ∟Czy Gmina ma prawo do pełnego odliczenia VAT naliczonego z tytułu poniesionych wydatków inwestycyjnych, w związku z podjęciem decyzji zmiany przeznaczenia świetlic wiejskich w drodze korekty, o której mowa w art. 86 ust. 13 ustawy o VAT?

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-107/14-5/JSK
     ∟W jaki sposób Gmina może dokonać korekty podatku naliczonego wykazanego na fakturach dokumentujących zakup towarów i usług służących wytworzeniu hali sportowej?

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-48/14/SD
     ∟Czy w opisanym stanie faktycznym (winno być zdarzeniu przyszłym) będzie miał zastosowanie art. 15b ustawy o CIT i czy Spółka będzie miała obowiązek korygowania kosztów z upływem 90 dni od daty zaliczenia w koszty danego zakupu?

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-609/13/BJ
     ∟Czy Gmina będzie uprawniona do odliczenia podatku naliczonego związanego z inwestycją w proporcji do pozostałego okresu korekty zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług?

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1423/13/AP
     ∟Czy Gmina, jako inwestor, będzie miała prawo do odliczenia całości podatku naliczonego w związku z realizacją inwestycji?

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1422/13/AP
     ∟Czy Gmina, jako inwestor, będzie miała prawo do zastosowania korekty podatku naliczonego w związku ze zmianą przeznaczenia infrastruktury wskutek rozpoczęcia wykorzystywania jej do świadczenia usług opodatkowanych VAT? Jaką część podatku naliczonego wynikającego z wydatków związanych z budową infrastruktury Gmina ma prawo odliczyć w przyszłości, w związku ze zmianą przeznaczenia infrastruktury w 2014 r.?

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-608/13/BJ
     ∟Prawo do odliczenia (w drodze korekty) podatku naliczanego związanego z budową świetlicy

2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-19/14/MS
     ∟Prawo do odliczenia oraz korekty podatku naliczonego i sposób jej realizacji oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur wystawionych na Urząd Gminy i prawo do dokonywania korekt deklaracji VAT składanych przez Urząd Gminy.

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-361/14/AP
     ∟Czy w przypadku płatności ratalnych należy odpowiednio stosować art. 15b ustawy o CIT, tj. weryfikując kwestię uregulowania kwoty wynikającej z faktury (rachunku) lub innego dokumentu, jeśli nie istniał obowiązek wystawienia faktury (rachunku), zaliczonej do kosztów uzyskania przychodów, należy analizować uregulowanie w terminach wskazanych w art. 15 ust. 1 lub 2 ustawy o CIT (w zależności od długości ustalonego łącznego terminu płatności dla wszystkich rat) każdej ustalonej raty płatności w powiązaniu z terminem płatności ustalonym dla tej konkretnej raty, a w przypadku uznania, że w stosunku do danej raty zaistnieją przesłanki skorygowania kosztów uzyskania ...

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-360/14/AP
     ∟Czy w sytuacji ustalenia przez Wnioskodawcę i kontrahenta jednorazowej płatności z tytułu nabycia towarów handlowych z terminem płatności dłuższym niż 90 dni:a. Wnioskodawca zobowiązany będzie zmniejszyć koszty uzyskania przychodów 90-tego dnia od dnia zaliczenia ich do kosztów uzyskania przychodów, jeżeli kwoty wskazane na fakturach i innych dokumentach dokumentujących poniesienie ww. kosztów nie zostaną uregulowane przez Wnioskodawcę w ciągu tych 90 dni, czy teżb. Wnioskodawca zobowiązany będzie skorygować ww. koszty 90-tego dnia od dnia zaliczenia ich jako koszty uzyskania przychodów, jeżeli kwoty wskazane na fakturach i innych dokumentach dokumentujących poni...

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-359/14/AP
     ∟Czy w sytuacji ustalenia przez Wnioskodawcę i kontrahenta jednorazowej płatności z tytułu nabycia towarów handlowych, z terminem płatności krótszym niż 60 dni i nieuregulowania kwoty należnej kontrahentowi w terminie 30 dni od daty upływu ustalonego terminu płatności, Wnioskodawca obowiązany będzie do zmniejszenia kosztów uzyskania przychodów w miesiącu, w którym upłynął termin 30 dniowy liczony od daty upływu terminu płatności tylko w przypadku, gdy przed upływem tego terminu koszt z tytułu nabycia towarów handlowych zostanie potrącony, zgodnie z art. 15 ust. 4, 4b, 4c ustawy o CIT?

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-358/14/AP
     ∟Czy wyrażenie „po upływie terminu określonego w ust. 1 lub 2" użyte w przepisie art. 15b ust. 8 ustawy o CIT rozumieć należy jako:a. „upływ terminu płatności", o którym mowa w art. 15b ust. 1 i 2 ustawy o CIT, czy też jakob. „upływ 30 dni od daty upływu terminu płatności" w odniesieniu do art. 15b ust. 1 ustawy o CIT oraz „upływ 90 dni od daty zaliczenia tej kwoty do kosztów uzyskania przychodów" w odniesieniu do art. 15b ust. 2?

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-357/14/AP
     ∟Czy przez pojęcie „zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów”, o którym mowa w art. 15b ust. 1, 2 i 8 ustawy o CIT, należy rozumieć dzień potrącenia tych kosztów zgodnie z art. 15 ust. 4, 4b i 4c ustawy o CIT?

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-356/14/AP
     ∟Czy w przypadku płatności ratalnych należy odpowiednio stosować art. 15b ustawy o CIT, tj. weryfikując kwestię uregulowania kwoty wynikającej z faktury (rachunku) lub innego dokumentu, jeśli nie istniał obowiązek wystawienia faktury (rachunku), zaliczonej do kosztów uzyskania przychodów, należy analizować uregulowanie w terminach wskazanych w art. 15b ust. 1 lub 2 ustawy o CIT (w zależności od długości ustalonego łącznego terminu płatności dla wszystkich rat) każdej ustalonej raty płatności w powiązaniu z terminem płatności ustalonym dla tej konkretnej raty, a w przypadku uznania, że w stosunku do danej raty zaistnieją przesłanki skorygowania kosztów uzyskania...

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-355/14/AP
     ∟Dot. ustalenia, czy w sytuacji określenia jednorazowej płatności z terminem płatności dłuższym niż 90 dni i nieuregulowania kwoty należnej kontrahentowi w ciągu tych 90 dni, Wnioskodawca obowiązany będzie do zmniejszenia kosztów uzyskania przychodów 90-tego dnia od dnia zaliczenia wydatków ujmowanych jako koszty pośrednie rozliczane w czasie do kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z art. 15 ust. 4d zdanie drugie ustawy o CIT?

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1753/13/AP
     ∟Czy w sytuacji ustalenia przez Wnioskodawcę i kontrahenta jednorazowej płatności z terminem płatności krótszym niż 60 dni i nieuregulowania kwoty należnej kontrahentowi w terminie 30 dni od daty upływu ustalonego terminu płatności, Wnioskodawca obowiązany będzie do zmniejszenia kosztów uzyskania przychodów w miesiącu, w którym upłynął 30 dniowy termin liczony od daty upływu terminu płatności, w odniesieniu do tej części kosztów, która do tego dnia zostanie potrącona zgodnie z art. 15 ust. 4d zdanie drugie ustawy o CIT?

2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1752/13/AP
     ∟Czy przez pojęcie „zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów”, o którym mowa w art. 15b ust. 1, 2 i 8 ustawy o CIT, należy rozumieć dzień potrącenia tych kosztów zgodnie z art. 15 ust. 4d i 4e ustawy o CIT?

2014.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-27/14/BK
     ∟w zakresie skutków podatkowych związanych z uznaniem reklamacji towarów handlowych

2014.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1373c/13/MS
     ∟Na jakich zasadach uczelnia powinna odliczać VAT naliczony w ramach działalności Biblioteki w celu zmniejszenia o jego kwotę VAT należnego, w momencie rozpoczęcia świadczenia usługi najmu powierzchni pod działalność gospodarczą?

2014.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-25/14-6/JN
     ∟Proporcja, jaką należy zastosować przy dokonywaniu korekty nieodliczonej kwoty podatku naliczonego dotyczącego wydatków wspólnych za lata przeszłe.

2014.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-25/14-5/JN
     ∟Prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego od wydatków wspólnych związanych z nadbudową budynku Urzędu Gminy oraz brak obowiązku stosowania dla tych wydatków jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego niż wynikającej z art. 90 ust. 3 ustawy.

2014.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-25/14-4/JN
     ∟prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego od wydatków wspólnych (z wyjątkiem wydatków związanych z nadbudową budynku Urzędu Gminy) oraz brak obowiązku stosowania dla tych wydatków jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego niż wynikającej z art. 90 ust. 3 ustawy;prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur wystawionych na Gminę jak i Urząd Gminy, bez konieczności ich uprzedniej korekty;nieuwzględnianie zdarzeń spoza zakresu VAT w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy

2014.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-24/14-2/AP
     ∟1) Czy w związku z przedstawionym stanem faktycznym Wnioskodawca ma prawo do dokonania korekty informacji PIT-11 i wykazania prawidłowych danych o osiągniętych przez nadleśniczego dochodach podlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?2) Czy w związku z faktem, że zgodę na garażowanie samochodu służbowego w miejscu zamieszkania położonym poza terenem Nadleśnictwa posiadał poprzedni nadleśniczy (zgoda z dnia 28 stycznia 2009 r.), Wnioskodawca ma prawo do dokonania korekty informacji PIT-11 i wykazania prawidłowych danych o osiągniętych przez nadleśniczego dochodach podlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?

105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj