Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: korekta
korekta 7365 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125
2014.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1244/13/ES
∟skutki podatkowe odpłatnego udostępnienia oczyszczalni ścieków na rzecz Zakładu w związku z zawartym porozumieniem.
2014.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-72/14-4/PR
∟w zakresie braku obowiązku dokonania korekty podatku naliczonego w związku z przerwaniem inwestycji oraz opodatkowania podatkiem VAT czynności przekazania części lokalu na prywatne potrzeby mieszkaniowe
2014.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-31/14/ICz
∟Zastosowanie przepisu art. 89b ust. 1 i ust. 2 ustawy do rozliczeń w formie potrącenia wzajemnych wierzytelności.
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-69/14-4/AKr
∟Czy Gminie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z wydatkami na zakup towarów i usług służących realizacji Inwestycji w oparciu o regulacje zawarte w art. 91 ust. 7 ustawy o podatku VAT?
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-69/14-3/AKr
∟Czy odpłatne udostępnienie przez Gminę Inwestycji na rzecz Zakładu stanowi czynność opodatkowaną VAT?
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-101/14-3/AD
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do korekty, o której mowa w art. 91 ustawy, w przypadku błędnego oznaczenia nabywcy (w tym numeru NIP) na fakturze.
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-101/14-2/AD
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego oraz prawa do korekty, o której mowa w art. 86 ust. 13 ustawy w przypadku błędnego oznaczenia nabywcy (w tym numeru NIP) na fakturze.
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-42/14-6/AW
∟Czy Gmina ma prawo do pełnego odliczenia VAT naliczonego z tytułu poniesionych wydatków inwestycyjnych, w związku z podjęciem decyzji zmiany przeznaczenia świetlic wiejskich w drodze korekty, o której mowa w art. 86 ust. 13 ustawy o VAT?
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-107/14-5/JSK
∟W jaki sposób Gmina może dokonać korekty podatku naliczonego wykazanego na fakturach dokumentujących zakup towarów i usług służących wytworzeniu hali sportowej?
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-48/14/SD
∟Czy w opisanym stanie faktycznym (winno być zdarzeniu przyszłym) będzie miał zastosowanie art. 15b ustawy o CIT i czy Spółka będzie miała obowiązek korygowania kosztów z upływem 90 dni od daty zaliczenia w koszty danego zakupu?
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-609/13/BJ
∟Czy Gmina będzie uprawniona do odliczenia podatku naliczonego związanego z inwestycją w proporcji do pozostałego okresu korekty zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług?
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1423/13/AP
∟Czy Gmina, jako inwestor, będzie miała prawo do odliczenia całości podatku naliczonego w związku z realizacją inwestycji?
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1422/13/AP
∟Czy Gmina, jako inwestor, będzie miała prawo do zastosowania korekty podatku naliczonego w związku ze zmianą przeznaczenia infrastruktury wskutek rozpoczęcia wykorzystywania jej do świadczenia usług opodatkowanych VAT? Jaką część podatku naliczonego wynikającego z wydatków związanych z budową infrastruktury Gmina ma prawo odliczyć w przyszłości, w związku ze zmianą przeznaczenia infrastruktury w 2014 r.?
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-608/13/BJ
∟Prawo do odliczenia (w drodze korekty) podatku naliczanego związanego z budową świetlicy
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-19/14/MS
∟Prawo do odliczenia oraz korekty podatku naliczonego i sposób jej realizacji oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur wystawionych na Urząd Gminy i prawo do dokonywania korekt deklaracji VAT składanych przez Urząd Gminy.
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-361/14/AP
∟Czy w przypadku płatności ratalnych należy odpowiednio stosować art. 15b ustawy o CIT, tj. weryfikując kwestię uregulowania kwoty wynikającej z faktury (rachunku) lub innego dokumentu, jeśli nie istniał obowiązek wystawienia faktury (rachunku), zaliczonej do kosztów uzyskania przychodów, należy analizować uregulowanie w terminach wskazanych w art. 15 ust. 1 lub 2 ustawy o CIT (w zależności od długości ustalonego łącznego terminu płatności dla wszystkich rat) każdej ustalonej raty płatności w powiązaniu z terminem płatności ustalonym dla tej konkretnej raty, a w przypadku uznania, że w stosunku do danej raty zaistnieją przesłanki skorygowania kosztów uzyskania ...
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-360/14/AP
∟Czy w sytuacji ustalenia przez Wnioskodawcę i kontrahenta jednorazowej płatności z tytułu nabycia towarów handlowych z terminem płatności dłuższym niż 90 dni:a. Wnioskodawca zobowiązany będzie zmniejszyć koszty uzyskania przychodów 90-tego dnia od dnia zaliczenia ich do kosztów uzyskania przychodów, jeżeli kwoty wskazane na fakturach i innych dokumentach dokumentujących poniesienie ww. kosztów nie zostaną uregulowane przez Wnioskodawcę w ciągu tych 90 dni, czy teżb. Wnioskodawca zobowiązany będzie skorygować ww. koszty 90-tego dnia od dnia zaliczenia ich jako koszty uzyskania przychodów, jeżeli kwoty wskazane na fakturach i innych dokumentach dokumentujących poni...
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-359/14/AP
∟Czy w sytuacji ustalenia przez Wnioskodawcę i kontrahenta jednorazowej płatności z tytułu nabycia towarów handlowych, z terminem płatności krótszym niż 60 dni i nieuregulowania kwoty należnej kontrahentowi w terminie 30 dni od daty upływu ustalonego terminu płatności, Wnioskodawca obowiązany będzie do zmniejszenia kosztów uzyskania przychodów w miesiącu, w którym upłynął termin 30 dniowy liczony od daty upływu terminu płatności tylko w przypadku, gdy przed upływem tego terminu koszt z tytułu nabycia towarów handlowych zostanie potrącony, zgodnie z art. 15 ust. 4, 4b, 4c ustawy o CIT?
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-358/14/AP
∟Czy wyrażenie „po upływie terminu określonego w ust. 1 lub 2" użyte w przepisie art. 15b ust. 8 ustawy o CIT rozumieć należy jako:a. „upływ terminu płatności", o którym mowa w art. 15b ust. 1 i 2 ustawy o CIT, czy też jakob. „upływ 30 dni od daty upływu terminu płatności" w odniesieniu do art. 15b ust. 1 ustawy o CIT oraz „upływ 90 dni od daty zaliczenia tej kwoty do kosztów uzyskania przychodów" w odniesieniu do art. 15b ust. 2?
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-357/14/AP
∟Czy przez pojęcie „zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów”, o którym mowa w art. 15b ust. 1, 2 i 8 ustawy o CIT, należy rozumieć dzień potrącenia tych kosztów zgodnie z art. 15 ust. 4, 4b i 4c ustawy o CIT?
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-356/14/AP
∟Czy w przypadku płatności ratalnych należy odpowiednio stosować art. 15b ustawy o CIT, tj. weryfikując kwestię uregulowania kwoty wynikającej z faktury (rachunku) lub innego dokumentu, jeśli nie istniał obowiązek wystawienia faktury (rachunku), zaliczonej do kosztów uzyskania przychodów, należy analizować uregulowanie w terminach wskazanych w art. 15b ust. 1 lub 2 ustawy o CIT (w zależności od długości ustalonego łącznego terminu płatności dla wszystkich rat) każdej ustalonej raty płatności w powiązaniu z terminem płatności ustalonym dla tej konkretnej raty, a w przypadku uznania, że w stosunku do danej raty zaistnieją przesłanki skorygowania kosztów uzyskania...
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-355/14/AP
∟Dot. ustalenia, czy w sytuacji określenia jednorazowej płatności z terminem płatności dłuższym niż 90 dni i nieuregulowania kwoty należnej kontrahentowi w ciągu tych 90 dni, Wnioskodawca obowiązany będzie do zmniejszenia kosztów uzyskania przychodów 90-tego dnia od dnia zaliczenia wydatków ujmowanych jako koszty pośrednie rozliczane w czasie do kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z art. 15 ust. 4d zdanie drugie ustawy o CIT?
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1753/13/AP
∟Czy w sytuacji ustalenia przez Wnioskodawcę i kontrahenta jednorazowej płatności z terminem płatności krótszym niż 60 dni i nieuregulowania kwoty należnej kontrahentowi w terminie 30 dni od daty upływu ustalonego terminu płatności, Wnioskodawca obowiązany będzie do zmniejszenia kosztów uzyskania przychodów w miesiącu, w którym upłynął 30 dniowy termin liczony od daty upływu terminu płatności, w odniesieniu do tej części kosztów, która do tego dnia zostanie potrącona zgodnie z art. 15 ust. 4d zdanie drugie ustawy o CIT?
2014.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1752/13/AP
∟Czy przez pojęcie „zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów”, o którym mowa w art. 15b ust. 1, 2 i 8 ustawy o CIT, należy rozumieć dzień potrącenia tych kosztów zgodnie z art. 15 ust. 4d i 4e ustawy o CIT?
2014.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-27/14/BK
∟w zakresie skutków podatkowych związanych z uznaniem reklamacji towarów handlowych
2014.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1373c/13/MS
∟Na jakich zasadach uczelnia powinna odliczać VAT naliczony w ramach działalności Biblioteki w celu zmniejszenia o jego kwotę VAT należnego, w momencie rozpoczęcia świadczenia usługi najmu powierzchni pod działalność gospodarczą?
2014.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-25/14-6/JN
∟Proporcja, jaką należy zastosować przy dokonywaniu korekty nieodliczonej kwoty podatku naliczonego dotyczącego wydatków wspólnych za lata przeszłe.
2014.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-25/14-5/JN
∟Prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego od wydatków wspólnych związanych z nadbudową budynku Urzędu Gminy oraz brak obowiązku stosowania dla tych wydatków jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego niż wynikającej z art. 90 ust. 3 ustawy.
2014.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-25/14-4/JN
∟prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego od wydatków wspólnych (z wyjątkiem wydatków związanych z nadbudową budynku Urzędu Gminy) oraz brak obowiązku stosowania dla tych wydatków jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego niż wynikającej z art. 90 ust. 3 ustawy;prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur wystawionych na Gminę jak i Urząd Gminy, bez konieczności ich uprzedniej korekty;nieuwzględnianie zdarzeń spoza zakresu VAT w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy
2014.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-24/14-2/AP
∟1) Czy w związku z przedstawionym stanem faktycznym Wnioskodawca ma prawo do dokonania korekty informacji PIT-11 i wykazania prawidłowych danych o osiągniętych przez nadleśniczego dochodach podlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?2) Czy w związku z faktem, że zgodę na garażowanie samochodu służbowego w miejscu zamieszkania położonym poza terenem Nadleśnictwa posiadał poprzedni nadleśniczy (zgoda z dnia 28 stycznia 2009 r.), Wnioskodawca ma prawo do dokonania korekty informacji PIT-11 i wykazania prawidłowych danych o osiągniętych przez nadleśniczego dochodach podlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?
105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.