Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: korekta

 

korekta 7365 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119

2014.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-331/14-2/EK
     ∟korekta faktury VAT dotyczącej umowy leasingu finansowego walutowego po jej zakończeniu i ostatecznym rozliczeniu w przypadku różnicy wynikającej ze zmiany kursów walutowych– brak korekty

2014.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-329/14-2/AD
     ∟Czy syndyk działając w imieniu własnym, ale na rachunek upadłego Wnioskodawcy (podatnika), zobowiązany jest do dokonania korekty podatku VAT naliczonego w trybie art. 89b ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług oraz do rozliczenia (zapłaty) korygowanej kwoty podatku w deklaracji za okres miesięczny, w którym upłynął 150 dzień od dnia płatności wierzytelności, jeżeli wierzytelności z których wynika korygowana kwota podatku naliczonego powstały przed datą ogłoszenia upadłości podatnika, a uprawdopodobnienie nieściągalności tych wierzytelności nastąpiło od dnia 1 stycznia 2013 roku?

2014.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-182/14/PK
     ∟Korekta wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów dla którego faktura została wystawiona po trzech miesiącach od wysłania towarów do Spółki

2014.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-180/14/PK
     ∟Korekta wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów dla którego faktura została wystawiona w momencie wysłania towarów do Spółki

2014.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-310/14/LŻ
     ∟Prawo do dokonania korekty podatku naliczonego z tyt. zakupów dokonanych przed dniem rejestracji

2014.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-250/14/ES
     ∟skutki podatkowe związane ze śmiercią wspólnika spółki cywilnej

2014.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-599/14-2/ISZ
     ∟w zakresie korekty nieodliczonej kwoty podatku naliczonego z zastosowaniem proporcji właściwej dla danego roku oraz okresu rozliczeniowego, w którym należy dokonać korekt deklaracji VAT.

2014.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-394/14-2/AM
     ∟Czy w przypadku sprzedaży ww. nieruchomości w drodze licytacji komorniczej, Spółka może pomniejszyć przychody podatkowe o przychody będące podstawą naliczenia podatku dochodowego od unieważnionej transakcji?

2014.06.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-327/14/AW
     ∟Opodatkowanie usług wykonywanych, na postawie „quasi umów” lub porozumienia, przez Gminę na rzecz MZGKiM lub mieszkańców.

2014.06.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-130/14/LG
     ∟Korekta wartości wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów z tytułu obniżenia ceny z tytułu reklamacji jakościowych i udzielonych rabatów

2014.06.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-129/14/LG
     ∟Zmniejszenie podstawy opodatkowania wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów w związku z udzieleniem skonta przez dostawcę

2014.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-185/14-2/AP
     ∟Możliwość dokonania korekty kosztów uzyskania przychodów w związku ze zwrotem dotacji oraz skutki podatkowe przekazania na cele osobiste składników majątku będących środkami trwałymi w prowadzonej działalności gospodarczej.

2014.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-111/14/EK
     ∟rozliczenie wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów (faktura pierwotna i korekta faktury wystawione w tym samym miesiącu)

2014.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-327/14/MS
     ∟Obowiązek korekty podatku naliczonego.

2014.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-312/14/MN
     ∟- proporcja, jaką należy zastosować przy dokonywaniu korekty nieodliczonej kwoty podatku naliczonego, - okres rozliczeniowy, w którym należy dokonać korekt deklaracji podatkowych.

2014.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-303/14/MN
     ∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych – tj. towarów i usług związanych z czynnościami A, B, C i D – Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (współczynnik sprzedaży), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 2. Czy występujące po stronie Gminy zdarzenia spoza zakresu ustawy o VAT (C i D) Gmina powinna uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 3. Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu w odniesieniu do wydatków mieszanych, Gmina jest dodatkowo/równolegle zobowiązana do zastosowania również jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji itp.) poza proporcją sprzedaży o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 4. Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń spoza zakresu VAT (C i D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego? 5. Czy obrót z tytułu dostaw nieruchomości stanowiących mienie komunalne (zarówno opodatkowanych VAT, jak i zwolnionych od podatku) należy uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 6. Czy z uwagi na fakt, że Gmina dotychczas nie dokonywała odliczenia podatku VAT naliczonego związanego z wydatkami mieszanymi, Wnioskodawca może skorzystać z tego prawa obecnie, tj. dokonać w 2014 r. korekt deklaracji obejmujących okresy rozliczeniowe od 1 stycznia 2010 r.? 7. Czy w przypadku, gdy Wnioskodawca będzie dokonywać korekt deklaracji za lata, w których Gminie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z wydatkami mieszanymi, w związku z zastosowaniem proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina ma obowiązek ustalenia w pierwszej kolejności proporcji sprzedaży na podstawie obrotu, osiągniętego w roku poprzedzającym dany rok podatkowy (tj. proporcji wstępnej, o której mowa w art. 90 ust. 4 ustawy o VAT) i dokonania odliczenia podatku VAT w następnych miesiącach tego roku z zastosowaniem tej proporcji wstępnej, a następnie dokonania korekty kwoty podatku odliczonego w oparciu o obroty osiągnięte w danym roku podatkowym (tj. proporcja właściwa), czy też Gmina powinna zastosować od razu proporcję właściwą dla danego roku?

2014.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-282/14/KM
     ∟Termin dokonania korekty podatku naliczonego.

2014.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP5/443-61/14-5/KG
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie: - prawa do odliczenia przez Gminę - w bieżących deklaracjach VAT - podatku naliczonego z faktur wystawionych na Urząd (jako nabywcę) oraz z faktur zawierających błędy: wskazanie Urzędu jako nabywcy przy jednoczesnym wskazaniu NIP Gminy lub z NIP Urzędu przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy (pytania oznaczone we wniosku nr 1 i 4); - prawa do odliczenia przez Gminę - poprzez korektę deklaracji w oparciu o art. 86 ust. 13 ustawy - podatku naliczonego z faktur wystawionych na Urząd (jako nabywcę) oraz z faktur zawierających błędy: wskazanie Urzędu jako nabywcy przy jednoczesnym wskazaniu NIP Gminy lub z NIP Urzędu przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy.

2014.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP5/443-61/14-4/KG
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie możliwości korygowania przez Gminę deklaracji VAT-7 składanych przez Urząd

2014.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-232/14-4/JSK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących wydatki mieszane poniesione w latach poprzednich (do których nie stosuje się przedawnienie podatkowe na podstawie art. 86 ust. 13 ustawy) z zastosowaniem współczynnika właściwego dla danego roku

2014.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-232/14-3/JSK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie uznania zdarzeń z obszaru publicznoprawnego za czynności pozostające poza zakresem opodatkowania oraz obowiązku naliczenia podatku należnego w związku z wykorzystaniem wydatków mieszanych – towarów i usług w pewnej części do zdarzeń z obszaru publicznoprawnego

2014.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-232/14-2/JSK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego przy zastosowaniu proporcji sprzedaży

2014.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-290/143/AP
     ∟Czy w świetle art. 15b ust. 2 i 8 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz.U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zm.), Spółka będzie zobowiązana do korekty kosztów uzyskania przychodów w terminie 90 dni od daty dokumentu WZ, jeżeli data WZ jest wcześniejsza niż termin płatności powiązanej faktury zakupu? Czy w świetle art. 15b ust. 8 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych należy rozumieć, że kwotę wynikającą z WZ o dacie późniejszej niż termin płatności powiązanej faktury zakupu trzeba wyjąć z kosztów uzyskania przychodów w dacie tego WZ, a po zapłacie można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? Czy w świetle art. 15b ust. 3 i 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółka może liczyć narastająco kwoty, które należy wyjąć z kosztów uzyskania przychodu i z ostatnim dniem danego miesiąca stornować całą kwotę zmniejszenia kosztów uzyskania przychodów z poprzedniego miesiąca, a następnie księgować kolejną kwotę zmniejszenia kosztów uzyskania przychodów wyliczoną narastająco na koniec danego miesiąca?

2014.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-233/14/AP
     ∟Czy w związku z podpisanymi Porozumieniami lub Porozumieniami Zmieniającymi, Podatnik zobowiązany jest dokonać korekty kosztów uzyskania w przypadku nieuregulowania swoich zobowiązań w terminie 30 dni od pierwotnego terminu płatności albo 90 dni od zaliczenia do kosztów uzyskania jeśli termin płatności jest dłuższy niż 60 dni? Czy też termin ten należy liczyć od terminu płatności poszczególnych rat Porozumień lub Porozumień Zmieniających?

2014.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-256/14/AJ
     ∟Zwolnienie od podatku czynności wniesienia budynków i budowli w formie aportu do spółki, moment powstania obowiązku podatkowego i podstawy opodatkowania tej czynności oraz obowiązek i termin dokonania korekty uprzednio odliczonego podatku.

2014.06.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-261/14/LŻ
     ∟1. prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd 2. prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd 3. prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd 4. prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd 5. prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd 6. prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego: wskazania Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy, jako nabywcy, wskazania Urzędu, jako nabywcy i nr NIP Urzędu bez obligatoryjnej konieczności korygowania takich faktur

2014.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-189/14-4/IG
     ∟1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w stanie faktycznym przedstawionym we Wniosku, sprzedaż Projektu XI (1) i Projektu XI (2) do spółki komandytowej, stanowić będą transakcje zbycia zorganizowanej części przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 6 pkt 1 w zw. z art. 2 pkt 27e ustawy o VAT ? 2. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w stanie faktycznym przedstawionym we Wniosku, Wnioskodawca zgodnie z art. 86 ust. 1 ustawy o VAT - zachowa prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego od wydatków inwestycyjnych poniesionych na realizację poszczególnych projektów do dnia ich sprzedaży do spółki komandytowej, ze względu na to, że wszelkie zakupy majątku stanowiącego wnoszone zorganizowane części przedsiębiorstwa były dokonywane w celu wykonywania czynności opodatkowanych podatkiem VAT, tj. sprzedaży mieszkań? 3. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w stanie faktycznym przedstawionym we Wniosku w świetle art. 90 ust. 2 i 3 ustawy o VAT, transakcja sprzedaży zorganizowanych części przedsiębiorstwa (poszczególnych projektów) do spółki komandytowej nie będzie uwzględniana przez Wnioskodawcę przy wyliczaniu proporcji, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT dla celów wyliczenia kwoty podatku VAT naliczonego podlegającej odliczeniu z uwagi na fakt, że sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa jest czynnością niepodlegającą VAT ? 4. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w stanie faktycznym przedstawionym we Wniosku, Wnioskodawca nie będzie zobligowany do dokonywania korekty rocznej podatku naliczonego VAT obliczonego od środków będących przedmiotem sprzedaży z uwagi na to, że zgodnie z art. 91 ust. 9 ustawy o VAT podmiotem zobowiązanym do dokonania ewentualnej korekty będzie spółka komandytowa, która kupi ww. zorganizowane części przedsiębiorstwa?

2014.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-204/14-5/NS
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do dokonania korekty podatku naliczonego z tytułu poniesionych wydatków inwestycyjnych w związku z odpłatnym udostępnieniem infrastruktury kanalizacyjnej na rzecz „A” oraz określenia części podatku naliczonego podlegającej odliczeniu.

2014.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-285/14/SD
     ∟Czy w świetle art. 15b ust. 2 ustawy o pdop, Spółka zobowiązana będzie do korekty kosztów uzyskania przychodów w sytuacji, gdy zapłata należności z faktury nabycia towaru świątecznego nastąpi w terminie 90 dni od momentu wystąpienia pierwszej transakcji sprzedaży towaru świątecznego?

2014.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-284/14/SD
     ∟Czy w świetle art. 15b ust. 2 ustawy o pdop, Spółka zobowiązana będzie do korekty kosztów uzyskania przychodów w sytuacji, gdy zapłata zobowiązania z faktury nabycia towaru zwykłego nastąpi z opóźnieniem, nie dłuższym jednak niż 35 dni (okres rotacji) od daty upływu terminu płatności (90 dni) określonego na fakturze?

99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj