Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: korekta

 

korekta 7365 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123

2014.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-120a/14/AD
     ∟Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej: „współczynnik sprzedaży”), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług? Czy występujące zdarzenia (C-D) Gmina powinna traktować jako pozostające poza zakresem VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy? Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązana do zastosowania jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji itp.), a jeśli tak, to w jaki sposób powinna ją wyliczyć i zastosować? Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D) Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego? Czy w przypadku, gdy Gmina będzie dokonywać korekty odliczenia podatku naliczonego za lata poprzednie, w związku z zastosowaniem proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy, ma obowiązek ustalania w pierwszej kolejności proporcji sprzedaży na podstawie obrotu osiągniętego w roku poprzedzającym rok podatkowy zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy (tj. proporcji wstępnej), a następnie dokonania korekty kwoty podatku naliczonego podlegającego odliczeniu w oparciu o obroty osiągnięte w danym roku podatkowym (proporcja właściwa) zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy, czy też powinna zastosować bezpośrednio proporcję właściwą dla danego roku? Czy sprzedaż (obrót), wynikająca z działalności Jednostek Budżetowych Gminy z tytułu dostaw towarów lub świadczenia usług należy uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży Gminy, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy?

2014.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-94/14/MS
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z zarejestrowaniem Gminy dla potrzeb podatku VAT i wyrejestrowaniem Urzędu Gminy.

2014.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-109/14/MS
     ∟- prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd, - prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd, - prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd, - prawo Gminy do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd, - prawo Gminy do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd, - prawo Gminy do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego wskazania: Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu - bez konieczności korygowania takich faktur.

2014.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-6/14-6/JM
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy odnośnie korekty odliczonego podatku VAT od środków trwałych, u których minął okres 5 lat od daty zakupu o wartości powyżej 15 000 zł oraz u których minął rok od daty zakupu, których wartość nie przekroczyła 15 000 zł netto?

2014.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-205/14-2/GJ
     ∟wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie skutków podatkowych u przejmującego po połączeniu się spółek.

2014.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-110/14/DM
     ∟Określenia podstawy opodatkowania z tytułu usługi najmu lokalu użytkowego.

2014.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-78/14/EK
     ∟Brak prawa do odzyskania podatku w związku z realizacją projektu polegającego na zakupie pojazdu do transportu wyselekcjonowanych odpadów oraz pojemników do ich zbiórki.

2014.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-51/14/AD
     ∟Prawo do skorygowania nieodliczonego podatku naliczonego związanego z prowadzoną inwestycją oraz sposobu dokonania tej korekty.

2014.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-50/14/AD
     ∟Czy Gmina, jako inwestor, będzie miała prawo do „zastosowania” korekty podatku naliczonego w związku ze zmianą przeznaczenia infrastruktury wskutek rozpoczęcia wykorzystywania jej do świadczenia usług opodatkowanych VAT?

2014.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-49/14/AD
     ∟Prawo do skorygowania nieodliczonego podatku naliczonego związanego ze zrealizowaną inwestycją oraz sposobu dokonania tej korekty.

2014.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-51/14/PST
     ∟Czy można skorygować jednorazowo amortyzację za okresy poprzednie 2011-2013 w momencie otrzymania dofinansowania, następnie ujmować w kosztach amortyzację naliczoną proporcjonalnie do wkładu z własnych środków? Czy też należy cofnąć się do początku 2011 roku i korygować poszczególne miesiące o amortyzację pokrytą ze środków dofinansowania, korygować CIT-8 za poprzednie okresy sprawozdawcze?

2014.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-61/14-4/IR
     ∟W zakresie możliwości odliczenia podatku VAT w związku z budową budynków szpitala oraz poprawienia faktur VAT poprzez wystawienie noty korygującej.

2014.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-35/14-4/IŚ
     ∟Sposób ujęcia różnic kursowych w wartości początkowej środka trwałego i moment korekty kosztów uzyskania przychodów w związku z refundacją w formie dotacji.

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-220/14-2/MM
     ∟opodatkowanie nieodpłatnego użyczenia pracownikom samochodów osobowych na cele prywatne oraz prawa do korekty podatku należnego

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-350/14-2/AS
     ∟rozliczanie faktur korygujących

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-318/14-3/AW
     ∟obowiązek korekty podstawy opodatkowania

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-318/14-2/AW
     ∟obowiązek korekty podstawy opodatkowania

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-181/14-2/AS
     ∟korekta podatku naliczonego w przypadku zmiany przeznaczenia nieruchomości

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-237/14-2/JK
     ∟Czy Wnioskodawca począwszy od dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-236/14-2/WM
     ∟Czy Wnioskodawca począwszy od dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-235/14-2/JK
     ∟Czy Wnioskodawca począwszy od dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-234/14-2/WM
     ∟Czy Wnioskodawca począwszy od dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-233/14-2/JK
     ∟Czy Wnioskodawca począwszy od dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-232/14-2/JK
     ∟Czy Wnioskodawca począwszy od dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-231/14-2/JK
     ∟Czy Wnioskodawca począwszy do dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-230/14-2/WM
     ∟Czy Wnioskodawca począwszy do dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-229/14-2/WM
     ∟Czy Wnioskodawca począwszy do dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-52/14-2/AG
     ∟Czy Wnioskodawca począwszy do dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-25/14/KG
     ∟- prawo do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu pn. „…” w oparciu o proporcję, o której mowa w art. 90 ustawy;- zastosowania od razu proporcji właściwej, w przypadku gdy Gmina będzie obecnie dokonywać korekty odliczenia podatku naliczonego dotyczącego wydatków mieszanych za lata 2012 i 2013.

2014.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-70/14-6/PR
     ∟w zakresie prawa do dokonania jednorazowej korekty podatku naliczonego w związku z aportem Targowiska

103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj