Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: korekta
korekta 7365 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123
2014.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-120a/14/AD
∟Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej: „współczynnik sprzedaży”), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług?
Czy występujące zdarzenia (C-D) Gmina powinna traktować jako pozostające poza zakresem VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy?
Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązana do zastosowania jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji itp.), a jeśli tak, to w jaki sposób powinna ją wyliczyć i zastosować?
Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D) Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego?
Czy w przypadku, gdy Gmina będzie dokonywać korekty odliczenia podatku naliczonego za lata poprzednie, w związku z zastosowaniem proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy, ma obowiązek ustalania w pierwszej kolejności proporcji sprzedaży na podstawie obrotu osiągniętego w roku poprzedzającym rok podatkowy zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy (tj. proporcji wstępnej), a następnie dokonania korekty kwoty podatku naliczonego podlegającego odliczeniu w oparciu o obroty osiągnięte w danym roku podatkowym (proporcja właściwa) zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy, czy też powinna zastosować bezpośrednio proporcję właściwą dla danego roku?
Czy sprzedaż (obrót), wynikająca z działalności Jednostek Budżetowych Gminy z tytułu dostaw towarów lub świadczenia usług należy uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży Gminy, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy?
2014.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-94/14/MS
∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z zarejestrowaniem Gminy dla potrzeb podatku VAT i wyrejestrowaniem Urzędu Gminy.
2014.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-109/14/MS
∟- prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd,
- prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd,
- prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd,
- prawo Gminy do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd,
- prawo Gminy do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd,
- prawo Gminy do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego wskazania: Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu - bez konieczności korygowania takich faktur.
2014.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-6/14-6/JM
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy odnośnie korekty odliczonego podatku VAT od środków trwałych, u których minął okres 5 lat od daty zakupu o wartości powyżej 15 000 zł oraz u których minął rok od daty zakupu, których wartość nie przekroczyła 15 000 zł netto?
2014.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-205/14-2/GJ
∟wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie skutków podatkowych u przejmującego po połączeniu się spółek.
2014.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-110/14/DM
∟Określenia podstawy opodatkowania z tytułu usługi najmu lokalu użytkowego.
2014.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-78/14/EK
∟Brak prawa do odzyskania podatku w związku z realizacją projektu polegającego na zakupie pojazdu do transportu wyselekcjonowanych odpadów oraz pojemników do ich zbiórki.
2014.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-51/14/AD
∟Prawo do skorygowania nieodliczonego podatku naliczonego związanego z prowadzoną inwestycją oraz sposobu dokonania tej korekty.
2014.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-50/14/AD
∟Czy Gmina, jako inwestor, będzie miała prawo do „zastosowania” korekty podatku naliczonego w związku ze zmianą przeznaczenia infrastruktury wskutek rozpoczęcia wykorzystywania jej do świadczenia usług opodatkowanych VAT?
2014.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-49/14/AD
∟Prawo do skorygowania nieodliczonego podatku naliczonego związanego ze zrealizowaną inwestycją oraz sposobu dokonania tej korekty.
2014.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-51/14/PST
∟Czy można skorygować jednorazowo amortyzację za okresy poprzednie 2011-2013 w momencie otrzymania dofinansowania, następnie ujmować w kosztach amortyzację naliczoną proporcjonalnie do wkładu z własnych środków? Czy też należy cofnąć się do początku 2011 roku i korygować poszczególne miesiące o amortyzację pokrytą ze środków dofinansowania, korygować CIT-8 za poprzednie okresy sprawozdawcze?
2014.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-61/14-4/IR
∟W zakresie możliwości odliczenia podatku VAT w związku z budową budynków szpitala oraz poprawienia faktur VAT poprzez wystawienie noty korygującej.
2014.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-35/14-4/IŚ
∟Sposób ujęcia różnic kursowych w wartości początkowej środka trwałego i moment korekty kosztów uzyskania przychodów w związku z refundacją w formie dotacji.
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-220/14-2/MM
∟opodatkowanie nieodpłatnego użyczenia pracownikom samochodów osobowych na cele prywatne oraz prawa do korekty podatku należnego
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-350/14-2/AS
∟rozliczanie faktur korygujących
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-318/14-3/AW
∟obowiązek korekty podstawy opodatkowania
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-318/14-2/AW
∟obowiązek korekty podstawy opodatkowania
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-181/14-2/AS
∟korekta podatku naliczonego w przypadku zmiany przeznaczenia nieruchomości
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-237/14-2/JK
∟Czy Wnioskodawca począwszy od dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-236/14-2/WM
∟Czy Wnioskodawca począwszy od dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-235/14-2/JK
∟Czy Wnioskodawca począwszy od dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-234/14-2/WM
∟Czy Wnioskodawca począwszy od dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-233/14-2/JK
∟Czy Wnioskodawca począwszy od dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-232/14-2/JK
∟Czy Wnioskodawca począwszy od dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-231/14-2/JK
∟Czy Wnioskodawca począwszy do dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-230/14-2/WM
∟Czy Wnioskodawca począwszy do dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-229/14-2/WM
∟Czy Wnioskodawca począwszy do dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-52/14-2/AG
∟Czy Wnioskodawca począwszy do dnia 2 stycznia 2014 roku jako komandytariusz SK ma prawo do rozpoznania jako koszt uzyskania przychodów kwot wynikających z faktur zapłaconych przez SK w 2014 roku w wysokości odpowiadającej udziałowi Wnioskodawcy w zyskach SK?
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-25/14/KG
∟- prawo do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu pn. „…” w oparciu o proporcję, o której mowa w art. 90 ustawy;- zastosowania od razu proporcji właściwej, w przypadku gdy Gmina będzie obecnie dokonywać korekty odliczenia podatku naliczonego dotyczącego wydatków mieszanych za lata 2012 i 2013.
2014.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-70/14-6/PR
∟w zakresie prawa do dokonania jednorazowej korekty podatku naliczonego w związku z aportem Targowiska
103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.