Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: olej opałowy
olej opałowy 335 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2014.07.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-67/14-2/TK
∟Czy Wnioskodawca prowadzący Stację Paliw, dokonując sprzedaży oleju opałowego przeznaczonego na cele grzewcze o kodzie CN 2710 19 47, od którego zapłacony jest już podatek akcyzowy, zobowiązany jest do składania comiesięcznych zestawień oświadczeń, o których mowa w art. 89 ust. 5 ustawy o podatku akcyzowym?
2014.07.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-163/14/JK
∟W związku z faktem, że wnioskodawca złoży oświadczenie, że odsprzeda przedmiotowe wyroby do celów opałowych, jednakże nie uzyska od nabywcy oświadczenia, że nabywane wyroby są przeznaczone do celów opałowych, to zgodnie z art. 89 ust. 16 ustawy, w ramach tej sprzedaży będzie miała zastosowanie stawka akcyzy określona w art. 89 ust. 4 pkt 1.
2014.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-136/14/JK
∟Stanowisko Spółki, zgodnie z którym wyrób o kodzie CN 2710 19 99 przeznaczony co celów opałowych winien być opodatkowany stawką podatku akcyzowego w wysokości – 64,00 zł/1000 kilogramów należało uznać za nieprawidłowe. Właściwą stawką podatku dla przedmiotowych wyrobów będzie stawka akcyzy w wysokości 1.180,00 zł/1000 litrów.
2014.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-550/13/EK
∟wypełnianie oświadczenia nabywcy wyrobów węglowych (oleju opałowego) a brak miejsca zameldowania nabywającego
2014.01.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-951/13-2/KB
∟Czy sprowadzany wyrób energetyczny oznaczony kodem celnym CN 2707 99 99 i cechujący się gęstością na poziomie 995 kg/m3 sprzedawany z przeznaczeniem na cele opałowe, w okresie obowiązywania przepisów ustawy o podatku akcyzowym z dnia 23 stycznia 2004 roku podlegał podatkowi akcyzowemu?
2013.12.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-482/13/JK
∟Czy w momencie, w którym pełnomocnik odbierze w siedzibie nabywcy przedmiotowe oświadczenie spełniony zostanie warunek, o którym mowa w art. 89 ust. 5 pkt 1 ustawy o podatku akcyzowym, tzn. czy z tą chwilą Wnioskodawca uzyska od nabywcy wymagane prawem oświadczenie o przeznaczeniu wyrobów energetycznych, co umożliwi zastosowanie „obniżonej” stawki podatku akcyzowego?
2013.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-46/13-2/TK
∟Podatek akcyzowy w zakresie opodatkowania estrów karboksylowych o kodzie CN 2915 69 90.
2013.06.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-19/13-5/TW
∟Czy w świetle przedstawionego zdarzenia przyszłego, Wnioskodawca uznany będzie za wewnątrzwspólnotowego nabywcę wyrobu akcyzowego?
2013.05.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-82/13/EK
∟podatek akcyzowy w zakresie dokumentu dostawy wyrobów akcyzowych objętych zwolnieniem od akcyzy ze względu na ich przeznaczenie
2013.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-86/13/JK
∟W przedstawionym stanie faktycznym Zainteresowany nie był uprawniony do skorzystania ze zwolnienia od akcyzy.
2013.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1132/12-2/JK
∟rozpoznania celu opałowego
2013.01.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-438/12/PK
∟rozliczenie zużycia oleju grzewczego na własne potrzeby
2013.01.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-73/11/13-S1/TK
∟Podatek akcyzowy w zakresie opodatkowania tłuszczu utylizacyjnego o kodzie CN 1518 00 95 wykorzystywanego do celów opałowych.
2013.01.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-73/11/13-S/TK
∟Czy tłuszcz utylizacyjny zużyty przez Wnioskodawcę na terenie składu podatkowego na cele opałowe w zakresie w jakim ma na celu zapewnienie odpowiedniej temperatury w pomieszczeniach socjalnych, szatniach pracowniczych i biurach zakładu, nie będzie opodatkowany podatkiem akcyzowym ze względu na to, że na podstawie art. 42 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku akcyzowym w odniesieniu do tego tłuszczu utylizacyjnego nie powstanie zobowiązanie podatkowe, a obowiązek podatkowy wygaśnie?
2012.12.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-172/12/JK
∟W sytuacji gdy przedmiotowe oleje opałowe były przedmiotem dostawy wewnątrzwspólnotowej z zastosowaniem procedury zawieszenia poboru akcyzy i w państwie członkowskim, do którego wyroby zostały wysłane (Holandia), zostaną stwierdzone ubytki, to podlegają one opodatkowaniu akcyzą w tym państwie członkowskim, według zasad ustalonych w tym państwie
2012.11.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-949/12-2/SM
∟uregulowania związane z podpisem na dokumencie dostawy
2012.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-100/09/12-16/S/JK
∟wewnątrzwspólnotowe nabycie produktów oznaczonych kodem CN 2710 19 91 oraz CN 2710 11 21
2012.10.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-141/12-4/TW
∟Czy skoro ustawodawca stosuje obniżoną stawkę akcyzy na zużycie oleju opałowego do celów opałowych to oznacza to, że zużycie oleju opałowego w urządzeniu (…)przez Spółkę do podgrzania wody jest zgodne celem wskazanym w ustawie?
2012.07.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-387/12-2/JK
∟uznanie Wnioskodawcy za podmiot zobowiązany do zapłaty akcyzy od ubytków oleju opałowego
2012.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-107/12/PH
∟w zakresie sprzedaży oleju opałowego z wykorzystaniem instalacji pomiarowej nie będącej odmierzaczem
2012.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-40/09/12-5/S/JK
∟Opodatkowanie podatkiem akcyzowym olejów smarowych oferowanych i stosowanych w innych celach niż opałowe czy napędowe
2012.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-249a/11/JK
∟Stosowanie preferencyjnej stawki akcyzy w związku ze sprzedażą oleju opałowego obywatelom innych krajów członkowskich.
2012.03.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-2/12/PK
∟Opodatkowanie oleju opałowego utraconego w wyniku wypadku drogowego.
2012.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-98/09/11-S/TW
∟Podatek akcyzowy w zakresie ubytków wyrobów akcyzowych.
2012.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-235/11/JK
∟Sprzedaży oleju opałowego z zastosowaniem preferencyjnej stawki akcyzy.
2012.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-225/11/JK
∟Sprzedawca oleju opałowego przeznaczonego do celów opałowych, stosuje preferencyjną stawkę podatku właściwą dla paliw opałowych w przypadku, gdy wypełnia warunki określone art. 89 ust. 5-15 ustawy. Brak atestu, o którym mowa w § 35 wymienionego rozporządzenia, w obrocie tymi wyrobami poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy nie stanowi przeszkody w stosowaniu preferencyjnej stawki akcyzy.
2011.11.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-197/11/JK
∟W przypadku, gdy Wnioskodawca jako sprzedawca oleju opałowego przeznaczonego do celów grzewczych zamierza wystawiać faktury sprzedaży w dniu sprzedaży tego wyrobu, a nabywca takiego oleju złoży oświadczenie spełniające określone wymogi na wystawianej fakturze najpóźniej w chwili sprzedaży, to takie oświadczenie nie musi zawierać daty i miejsca jego wystawienia w sytuacji, gdy te dane zawarte będą już w treści faktury.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1141/11-2/JK
∟stawka akcyzy dla oleju Z oraz paliwa do piecyków T o kodzie CN 2710 19 25 przeznaczonych do stosowania w piecykach grzewczych jako paliwo opałowe
2011.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-63/11-2/TW
∟Czy od niedoborów, tj. ubytków naturalnych oleju opałowego należy odprowadzić podatek akcyzowy we właściwej wysokości zgodnie z art. 4 ust. 3 oraz art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 23 stycznia 2004 r. o podatku akcyzowym?
2011.10.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-779/11/DG
∟Data wystawienia oświadczenia o przeznaczeniu oleju opałowego.
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.