Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: promocja

 

promocja 1090 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

2011.11.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1175/11-2/MK
     ∟W tym konkretnym przypadku, o ile wynikające z zawartych porozumień handlowych pomiędzy dostawcą a nabywcą towarów, czynności - usługi promocyjne - są rzeczywiście wykonywane przez odbiorcę i mają wpływ na wypłatę wynagrodzenia z tytułu dokonywania zapłaty wcześniej niż w 90 dniowym terminie wynikającym z porozumienia oraz realizację określonej wysokości obrotu, to powoduje, że pomiędzy stronami istnieje relacja zobowiązaniowa, którą należy traktować jako świadczenie usługi przez stronę otrzymującą z tego tytułu określone świadczenie, które to podlegają opodatkowaniu na zasadach ogólnych, tj. wg stawki 23%.

2011.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-229/11-3/PM
     ∟Czy koszty związane z organizacją Dni Otwartych według programu przedstawionego powyżej (rubryka nr 68) należy uznać za koszty uzyskania przychodu?

2011.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1211/11/MD
     ∟Opodatkowanie sprzedaży posiłków i napojów w ramach realizowanej promocji oraz podstawa opodatkowania tych czynności.

2011.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1001/11-4/IZ
     ∟Dotyczy rozliczenia podatku VAT należnego z tytułu wydań towarów w ramach usług promocyjno-reklamowych

2011.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1233/11-2/MN
     ∟Spółka przekazuje nieodpłatnie drukowane materiały reklamowe i informacyjne: ulotki informacyjne, cenniki, foldery, broszury, prospekty, ale także nietrwałe elementy mające na celu, informowanie konsumentów o asortymencie Spółki, komunikowanie treści związanych z jej ofertą oraz ekspozycję produktów Spółki. Materiały te wykonane są najczęściej z nietrwałych materiałów, takich jak tektura, mogą jednak zwierać elementy z innych materiałów (np. z plastiku) z nadrukowanym logo Spółki, np. uchwyty lub plastikowe dodatki do kartonowych standów, plastikowe uchwyty oraz różnego rodzaju podstawki do artykułów piśmienniczych używane do ekspozycji towaru u kontrahentów.

2011.11.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1130/11-6/MS
     ∟Określenie podstawy opodatkowania przy sprzedaży towarów po cenach promocyjnych oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego przy ich nabyciu lub wytworzeniu.

2011.11.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1130/11-5/MS
     ∟Określenie podstawy opodatkowania przy sprzedaży towarów po cenach promocyjnych oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego przy ich nabyciu lub wytworzeniu.

2011.11.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1130/11-4/MS
     ∟Określenie podstawy opodatkowania przy sprzedaży towarów po cenach promocyjnych oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego przy ich nabyciu lub wytworzeniu.

2011.11.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1130/11-3/MS
     ∟Określenie podstawy opodatkowania przy sprzedaży towarów po cenach promocyjnych oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego przy ich nabyciu lub wytworzeniu.

2011.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1134/11-2/KC
     ∟W zakresie nieopodatkowania nieodpłatnego świadczenia usług związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą

2011.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1111/11-9/NS
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego przy zakupie lub wytworzeniu towarów sprzedawanych po obniżonej cenie.

2011.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1111/11-8/NS
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego przy zakupie lub wytworzeniu towarów sprzedawanych po obniżonej cenie.

2011.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1111/11-7/NS
     ∟Określenie podstawy opodatkowania przy sprzedaży towarów poniżej ceny zakupu lub kosztu wytworzenia.

2011.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1111/11-6/NS
     ∟Określenie podstawy opodatkowania przy sprzedaży towarów poniżej ceny zakupu lub kosztu wytworzenia.

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-9/MN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania pracownikom na cele osobiste nabytych wcześniej towarów.

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-8/MN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania drobnych upominków, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, przekraczają 10 zł, oraz opodatkowania nieodpłatnego przekazania drobnych upominków, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, nie przekraczają 10 zł.

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-7/MN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania:- nieodpłatnego przekazania innych materiałów reklamowych, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, przekraczają 10 zł,- nieodpłatnego przekazania innych materiałów reklamowych, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, nie przekraczają 10 zł.

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-6/MN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania na rzecz kontrahentów i potencjalnych kontrahentów:- drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych oraz prezentów o małej wartości, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, nie przekraczają 10 zł, a także próbek,- prezentów o małej wartości, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, przekraczają 10 zł.

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-5/MN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nabytych towarów (artykułów spożywczych) spożywanych w trakcie spotkań w restauracjach.

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-4/MN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania zużycia zakupionych artykułów spożywczych.

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-12/MN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania wyrobów, towarów, ekspozytorów do kontrahenta na terytorium Unii Europejskiej lub do kontrahenta poza terytorium Unii Europejskiej.

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-11/MN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania zakupionych lub wyprodukowanych przez Spółkę towarów (próbek) na potrzeby reklamy.

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-10/MN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania zużycia przez Spółkę własnych wyrobów oraz zakupionych towarów na potrzeby remontów i inwestycji.

2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-10/MM
     ∟Czy w stanie faktycznym nr 8 wydatki związane z zakupem i wyprodukowaniem towarów -wydawanych kontrahentom w celach reklamowych są kosztami uzyskania przychodów a w razie obowiązku naliczenia podatku należnego na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług czy taki podatek należny będzie kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2011.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-728/11-2/MK1
     ∟Obowiązki płatnika w związku z wydawaniem nagród osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą.

2011.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1538/11/LSz
     ∟Przekazywane przez Wnioskodawcę bez wynagrodzenia towary i wyroby należące do jego przedsiębiorstwa na cele związane z jego przedsiębiorstwem (w ramach promocji i reklamy Spółki), w świetle art. 7 ust. 2 i 3 ustawy o podatku od towarów i usług, nie stanowią dostawy towarów, nawet jeżeli podatnikowi przysługiwało prawo do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z nabyciem tych towarów a w konsekwencji czynność ta nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2011.10.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-830/11-2/RS
     ∟1. Czy koszty poniesione przez Spółkę w związku z działaniami wsparcia sprzedaży polegającymi na bezpośrednim dostarczeniu do punktów sprzedaży detalicznej produktów Spółki w celu pokrycia strat danego punktu z tytułu obniżki cen produktów Spółki w konsekwencji zbliżającego się upływu terminu ich przydatności, oraz koszty związane z wymianą w takich punktach produktów przeterminowanych lub innych nie nadających się do dalszej sprzedaży (np. uszkodzonych) na produkty pełnowartościowe, będą stanowić koszty uzyskania przychodów dla Spółki?2. Czy koszty poniesione przez Spółkę w związku z przeprowadzaniem akcji promocyjnych polegających na sprzedaży produktów Spółki przez punkty sprzedaży detalicznej po obniżonej cenie. tj. koszty produktów przekazanych nieodpłatnie do punktów sprzedaży detalicznej w celu zrekompensowania strat takiego podmiotu z tytułu sprzedaży produktów Spółki po obniżonej cenie, będą stanowić koszty uzyskania przychodów dla Spółki? 3. Czy koszty poniesione przez Spółkę w związku z działaniami wsparcia sprzedaży w formie akcji promocyjnej, tj. koszty produktów przekazanych nieodpłatnie do punktów sprzedaży detalicznej w konsekwencji zakupu przez punkt sprzedaży detalicznej określonego asortymentu produktów Spółki lub produktów o określonej wartości od hurtowni, będą stanowić koszty uzyskania przychodów dla Spółki? 4. Czy koszty poniesione przez Spółkę w związku z przeprowadzaniem akcji promocyjno- reklamowych polegających na oferowaniu poczęstunku składającego się z produktów Spółki (degustacje), tj. koszty produktów Spółki przekazanych do punktów sprzedaży detalicznej na cele degustacji, będą stanowić koszty uzyskania przychodów dla Spółki?

2011.10.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-829/11-3/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę opisane wyżej koszty finansowania budowy związane z zaciągniętymi pożyczkami i kredytami bankowymi (takie jak prowizje bankowe, odsetki oraz ewentualnie zrealizowane różnice kursowe) stanowiły będą koszty bezpośrednie w myśl art. 15 ust. 4, 4b oraz 4c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych z dnia 15.02.1992 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.)?

2011.10.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-829/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę opisane wyżej koszty promocji oraz reklamy sprzedawanych przez Spółkę mieszkań (wraz z miejscami garażowymi) stanowiły będą koszty bezpośrednie w myśl art. 15 ust. 4, 4b oraz 4c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych z dnia 15.02.1992 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.)?

2011.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-455/11-4/ALN
     ∟Czy Beneficjent środków - Miasto ubiegający się o uzyskanie dofinansowania projektu: Promocja Marki Centrum ze środków UE ma prawną możliwość odliczenia w całości lub części podatku VAT w trakcie realizacji projektu oraz 5 lat po jego zakończeniu?

11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj