Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: promocja
promocja 1090 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
2008.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-634/08-4/IM
∟Czy akcję promocyjną polegającą na przyznawaniu punktów za udostępnienie miejsca na zorganizowanie pokazu wyrobów organizatora, w wyniku której osoba fizyczna po zgromadzeniu wymaganej ilości punktów uzyskuje prawo do udziału w dalszym etapie akcji polegającym na udzieleniu prawidłowej odpowiedzi na zadane pytanie, należy rozliczyć zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, jako przychód z wygranych w konkursach?
2008.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-633/08-5/IM
∟Czy wydatki związane z nabyciem nagród rzeczowych, później wydawanych w organizowanej akcji promocyjnej (Konkursie) stanowią koszty uzyskania przychodów w świetle ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2008.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-633/08-4/IM
∟Czy akcję promocyjną polegającą na przyznawaniu punktów za udostępnienie miejsca na zorganizowanie pokazu wyrobów organizatora, w wyniku której osoba fizyczna po zgromadzeniu wymaganej ilości punktów uzyskuje prawo do udziału w dalszym etapie akcji polegającym na udzieleniu prawidłowej odpowiedzi na zadane pytanie, należy rozliczyć zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, jako przychód z wygranych w konkursach?
2008.11.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-793/08-2/MN
∟Opodatkowanie nieodpłatnie przekazanego samochodu, będącego nagrodą w konkursie.
2008.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-493/08-2/MC
∟Czy koszty ponoszone przez Spółkę związane z realizacją na rzecz Klientów świadczeń w ramach funkcjonującego w X systemu Gwarancji można uznać za koszty uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2008.11.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1495/08-2/MPe
∟Wnioskodawca dokonuje sprzedaży określonego towaru po cenie ustalonej w warunkach promocji, co oznacza, że powyższa sprzedaż następuje po cenie uwzględniającej określony rabat na dany towar (rabat przysługuje kontrahentowi po spełnieniu warunków określonych w warunkach promocji). Określając podstawę opodatkowania, Wnioskodawca powinien uwzględnić przyznane przez niego rabaty i jako obrót przyjąć rzeczywistą kwotę należną z tytułu sprzedaży tj. kwota 1 zł. i udokumentować powyższą sprzedaż fakturą VAT na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy.
2008.10.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-680/08-2/TW
∟Przekazanie drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych, prezentów o małej wartości i próbek – niewątpliwie jest związane z prowadzonym przedsiębiorstwem, wobec tego w przypadku nie objęcia regulacją art. 7 ust. 2 przekazania lub zużycia towarów przez podatnika na cele związane z jego przedsiębiorstwem, przepis art. 7 ust. 3 byłby zbędny.
2008.09.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-980/08-2/ASi
∟wniosek dotyczy podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania klientom towarów w ramach akcji promocyjnej oraz „sprzedaży towaru za złotówkę”.
2008.09.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-995/08-2/BM
∟opodatkowanie czynności nieodpłatnego przekazania towarów w związku z prowadzoną działalość informacyjną i promocyjną
2008.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-871/08-2/BM
∟odliczenie podatku od towarów i usług od towarów przekazanych na cele reprezentacji
2008.08.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB2/415-928/08/ASz
∟Czy otrzymane przez sprzedawców bony pieniężne w ramach prowadzonej akcji promocyjnej podlegają zwolnieniu z podatku dochodowego od osób fizycznych jeżeli jednorazowa wartość tych świadczeń nie przekracza kwoty 100 złotych?
2008.08.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-782/08-2/KR
∟Z art. 12 ust 3c jasno wynika, iż usługa jest rozliczana w okresach rozliczeniowych wtedy, kiedy strony ustalą takie okresy nie rzadziej niż raz w roku. Z wniosku wynika, iż strony Umowy Usługowej nie ustalają miesięcznych okresów rozliczeniowych. Wobec powyższego przychód z tej umowy powinien być określany na zasadach ogólnych wynikających z art. 12 ust. 3a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Należy również podkreślić, że w opisanym we wniosku stanie faktycznym nie znajdzie zastosowania art. 12 ust. 4 pkt 1 ustawy, gdyż nie mamy tu do czynienia z zaliczką na poczet świadczenia usług w przyszłych okresach sprawozdawczych, z którą prawodawca wiąże brak obowiązku określenia momentu powstania przychodu
2008.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-296/08-4/MC
∟1. Czy wydatki poniesione na organizację konferencji i gali można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?2. Czy w przypadku braku możliwości odliczenia podatku VAT od reprezentacji można uznać go za koszt uzyskania przychodów?
2008.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-436/08/BW
∟termin wystawiania faktur dokumentujących sprzedaż promocyjną palet towaru po cenie 1 zł.
2008.07.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-372/08/AW
∟Nieodpłatne przekazanie - w ramach akcji promocyjnych i sprzedaży premiowych - towarów (sprzęt AGD i RTV).
2008.06.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-445/08-4/PJ
∟Czy wartość wydanego nieodpłatnie obiadu ( 15 zł każdorazowo ) rodzi obowiązek podatkowy w podatku dochodowym od osób fizycznych ze strony spółki oraz ze strony jej klientów?
2008.06.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-475/08-2/MK
∟Czy wydatki na nabycie lub wytworzenie przedmiotów o charakterze głównie użytkowym, wspierających sprzedaż produktów Spółki i reklamujących jej produkty, wymienionych w pkt I stanu faktycznego i wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogły zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów? Czy wydatki na nabycie lub wytworzenie przedmiotów o charakterze głównie reklamowym, wymienionych w pkt II stanu faktycznego i wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogły zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów? Czy wydatki na nabycie lub wytworzenie przedmiotów oraz artykułów spożywczych przeznaczonych dla pracowników Spółki, które wiążą się z bieżącą obsługą Spółki, wymienionych w pkt III stanu faktycznego wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogły (oraz nadal mogą) zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów? Czy wydatki na nabycie artykułów spożywczych, przeznaczonych na skromne poczęstunki dla osób trzecich podejmowanych przez Spółkę, które wiążą się z bieżącą obsługą Spółki, wymienionych w pkt III stanu faktycznego i wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogły (oraz nadal mogą) zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów?
2008.06.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-640/08-2/PW
∟Czy wydanie klientowi w ramach promocji nieodpłatnie obiadu do każdorazowego zatankowania 200 litrów oleju napędowego Spółka może zaliczyć jako „wszelkie inne nieodpłatne świadczenie usług”; jeżeli są one związane z prowadzeniem przedsiębiorstwa, a Spółce przysługiwało prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego przy nabyciu towarów i usług związanych z tymi usługami w całości; traktuje się jak nieodpłatne świadczenie usług niepodlegające opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
2008.06.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-474/08-2/MK
∟Czy wydatki na nabycie lub wytworzenie przedmiotów o charakterze głównie użytkowym wspierających sprzedaż produktów Spółki i reklamujących jej produkty, wymienionych w pkt I stanu faktycznego i wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów?Czy wydatki na nabycie lub wytworzenie przedmiotów o charakterze głównie reklamowym, wymienionych w pkt II stanu faktycznego i wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów?Czy wydatki na nabycie lub wytworzenie przedmiotów oraz artykułów spożywczych przeznaczonych dla pracowników Spółki, które wiążą się z bieżącą obsługą Spółki, wymienionych w pkt III stanu faktycznego wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów?Czy wydatki na nabycie artykułów spożywczych, przeznaczonych na skromne poczęstunki dla osób trzecich podejmowanych przez Spółkę, które wiążą się z bieżącą obsługą Spółki, wymienionych w pkt III stanu faktycznego i wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów?
2008.06.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-376/08-2/MN
∟Opodatkowanie przekazywanych nieodpłatnie towarów w ramach zadań własnych Miasta.
2008.06.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-437/08-2/DG
∟Czy poniesione przez Wnioskodawcę na potrzeby organizacji „e” koszty związane z zakupem usług cateringu, usług gastronomicznych, artykułów spożywczych, napojów, w tym napojów alkoholowych, jak również koszty związane z zakupem nagród dla dziennikarzy oraz innych osób biorących udział w e, jak również usług transportowych lub usług noclegowych dla uczestników „e” stanowią, zgodnie z art. 15 ust.1 ustawy PDOP, koszt uzyskania przychodu wnioskodawcy - agencji p r, która zawodowo świadczy usługi organizacji „e” na rzecz swoich klientów?
2008.05.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB1/415-131/08/ESZ
∟konieczność zaliczenia wartości otrzymanych bonów towarowych do przychodów podatkowych.
2008.05.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-548/08-2/JB
∟Przekazanie materiałów reklamowych w ramach świadczonych usług reklamowo-promocyjnych, nie stanowi odrębnej dostawy towarów w rozumieniu art. 7 ust. 1 i 2 ustawy. Sama dostawa materiałów nie podlega odrębnemu opodatkowaniu podatkiem VAT, gdyż ich przekazanie jest częścią składową kompleksowo wykonanej usługi reklamowej. Nabywając towary, wykorzystywane do wykonywania usług (stanowiące przekazywane materiały), Wnioskodawca jest uprawniony do odliczenia podatku naliczonego z tytułu tych zakupów, na zasadach przewidzianych art. 86 ust. 8 pkt 1 ustawy.
2008.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-99/08-2/AMN
∟Czy przedstawiony stan faktyczny rodzi, jeśli tak, to jakie obowiązki podatkowe w zakresie podatku dochodowego po stronie:a) Urzędu Miasta i Gminy,b) samorządowych osób prawnych (gminnych instytucji kultury),c) pracowników Urzędu Miasta i Gminy,d) jednostek organizacyjnych gminy,e) pozostałych osób fizycznych i prawnych?
2008.05.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB1/415-112/08/ESZ
∟Możliwość zaliczenia wartości otrzymanych bonów towarowych do przychodów z tzw. innych źródeł.
2008.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-287/08-2/JL
∟Opodatkowaniu podatkiem VAT podlegać będzie generalnie - każde nieodpłatne przekazanie (w ramach działań reklamowo-promocyjnych) towarów lub usług należących do Spółki, jak i zakupionych na cele reprezentacji - z którym wiąże się przeniesienie prawa do rozporządzania towarami jak właściciel, o ile Spółce przysługiwało prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego przy nabyciu tych towarów i usług (z wyjątkiem przekazania towarów stanowiących drukowane materiały reklamowe i informacyjne bądź spełniających warunki do uznania ich za prezenty o małej wartości lub próbki). W takim przypadku na wnioskodawcy ciążyć będzie obowiązek naliczenia podatku VAT należnego
2008.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-150/08-2/DG
∟Czy wydatki poniesione na zakup ww. upominków oraz na organizację spotkania promocyjnego wraz z organizacją poczęstunku, które zgodnie z przepisami Prawa farmaceutycznego stanowią reklamę, jak również w świetle Ustawy NFZ nie stanowią nieuzasadnionej korzyści majątkowej mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2008.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-52/08-4/AJ
∟Czy wydatek poniesiony na udział pracowników w zawodach międzybranżowych (w tym opłata za uczestnictwo i stroje sportowe z logo firmy) dla pracowników Wnioskodawcy ze środków obrotowych stanowi w pełni odliczalny koszt uzyskania przychodu ?
2008.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-36/08-2/MN
∟Opodatkowanie nieodpłatnie przekazywanych materiałów reklamowych oraz płyt CD, przy nabyciu których Spółka odliczała podatek naliczony.
2008.03.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-60/08-3/JG
∟Jakie skutki na gruncie podatku dochodowego od osób prawnych wywołuje sprzedaż towarów w ramach powyżej opisanej akcji za preferencyjną cenę 1,22 zł? W szczególności czy kwotę przychodu w podatku dochodowym od osób prawnych stanowi cena netto w wysokości 1,00 zł?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.