Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: promocja

 

promocja 1090 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

2005.12.14 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423-118/05/SG/1
     ∟Pytanie dotyczy obciążenia kosztów uzyskania przychodów kosztami usług promocyjnych wykonywanych przez firmę bułgarską w ramach zawartej z nią umowy.

2005.12.09 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-290-303/05/PK
     ∟Czy w roku 2005 wydatki XXX S.A. na zakup opisanych we wniosku prezentów i poczęstunku, stanowią koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2005.11.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR1/443-448/05/IK
     ∟Czy nieodpłatnie przekazane egzemplarze gazety mozna uznać za próbki?

2005.11.16 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-125-2-GK/05
     ∟Spółka zadała pytanie, czy w przypadku gdy koszty prezentów (akcji promocyjnej) przekraczają w danym roku podatkowym limit, o którym w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r . Nr 54, poz. 654 ze zm.) Spółka ma prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o całą kwotę podatku naliczonego (także w części przekraczającej ww. limit.).

2005.11.16 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-124-2-GK/05
     ∟Spółka zadała pytanie, czy w przypadku gdy prezentami, o których mowa w art. 7 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. u. Nr 54, poz. 535 ze zm. - zwanej dalej "ustawą") są towary nabywane przez Spółkę, przez cenę nabycia (wartość graniczną 5 PLN, o której mowa w art. 7 ust. 4 pkt 2 ustawy) należy rozumieć cenę netto wynikającą z faktury zakupu?

2005.11.08 - Izba Skarbowa w Gdańsku - OP/005-0001/05/Z
     ∟Czy bony towarowe otrzymane w dużych marketach (towary przeznaczone są w działalności do dalszej sprzedaży) winien być opodatkowany podatkiem VAT?

2005.11.07 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/61/2005
     ∟Spółka w celu uatrakcyjnienia sprzedaży przeprowadza w swoich punktach detalicznych akcje sprzedaży premiowej, polegającej na wydawaniu nagród w zamian za zebrane punkty, przyznawane za określone wielkości zakupów. Czy koszty zakupu nagród stanowią w całości (bez limitu) koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych?

2005.11.04 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku - DP/423-0010/05
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na promocję sprowadzanych do Polski towarów związane z degustacją, przygotowaniem stoiska targowego i uczestnictwem w targach stanowią koszt uzyskania przychodów w pełnej wysokości?

2005.10.26 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WP/415/287/35/05/JK/1
     ∟Czy od zapłaconej przez nabywcę mieszkania i zwróconej przez Spółkę w ramach przeprowadzanej akcji promocyjnej, opłaty notarialnej, Spółka zobowiązana będzie pobrać i odprowadzić podatek dochodowy od osób fizycznych?

2005.10.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR1/443-366/05/AM
     ∟Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Strona podpisała umowę z firmą Wielkiej Brytanii, która jest tam zarejestrowana jako podatnik VAT, na świadczenie usług promocyjnych mających na celu wyeksponowanie w ramach prowadzonej przez Stronę działalności jej marki firmy brytyjskiej. Za świadczone usługi Strona otrzymuje wynagrodzenie. W celu wywiązania się z warunków umowy Strona będzie korzystała z usług profesjonalnych firm z branży marketingu i reklamy. W związku z tym Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, że w odniesieniu do świadczonych przez nią usług na rzecz zagranicznego zleceniodawcy w sprawie będzie mieć zastosowanie a...

2005.09.29 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-535/05/SS
     ∟Zagadnienie, o rozstrzygnięcie którego zwraca się Spółka, dotyczy prawa do obniżenia kwoty podatku VAT należnego o kwotę podatku naliczonego od zakupu prezentów o małej wartości oraz zastosowania do przedstawionej we wniosku sytuacji art. 90 ustawy o podatku od towarów i usług.

2005.09.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-523/2005/JJ
     ∟Spółka przeprowadza liczne akcje promocyjne w celu zwiększenia sprzedaży swoich produktów. W ramach tych akcji przekazuje nieodpłatnie swoim klientom i potencjalnym klientom różnego rodzaju towary (np. breloki, długopisy, parasole, koszulki z logo, czapeczki itp.). Pytanie Spółki i zakres własnego stanowiska przedstawiony we wniosku ogranicza się do problematyki związanej z przekazywaniem prezentów, których jednostkowa cena nabycia lub koszt wytworzenia nie przekracza 5 zł. Spółka stoi na stanowisku, że przekazanie takich prezentów nie stanowi dostawy towarów w rozumieniu przepisów o VAT, przy czym przez cenę nabycia należy rozumieć kwotę netto (bez VAT) wynikającą z faktury zakupu. Spółka uważa, iż odliczenie podatku naliczonego przy nabyciu prezentów o m...

2005.09.16 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-182-86/05
     ∟Czy kwota jaką „Y” zapłaci Spółce „X” z tytułu udziału w kosztach reklamy i promocji produktu Campari prowadzonej przez Spółkę „X” stanowi dla podatnika przychód podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych.

2005.09.16 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-182-85/05
     ∟Czy koszty poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w celu wykonania w Polsce usług o charakterze promocyjno-reklamowym na rzecz „Y” będą stanowiły w całości koszt uzyskania przychodu.

2005.09.15 - Opolski Urząd Skarbowy - PD-423-58-2/PW/05
     ∟Czy udostępnienie składników majątku dla celów ekspozycji Znaku Towarowego stanowi nieodpłatne świadczenie na rzecz Spółki ? Postanowienie

2005.09.05 - Urząd Skarbowy Poznań-Nowe Miasto - EDA/423-13/06
     ∟Czy istnieje możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów nagród w postaci wycieczek zagranicznych dla kontrahentów wyróżniających się najwyższą sprzedażą produktów oferowanych przez Spółkę?Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, jak wynika z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego, prowadzi działalność gospodarczą w zakresie handlu hurtowego i detalicznego artykułami spożywczymi. Dystrybucja towarów odbywa się zarówno w kraju jak i poza jego granicą (kraje Unii Europejskiej). W związku z ekspansją na polski rynek zachodnich sieci handlowych, Spółka podjęła działania mające na celu zintensyfikowanie sprzedaży towarów handlowych i pozy...

2005.08.30 - Urząd Skarbowy w Białej Podlaskiej - PP/443-65/05
     ∟Spółka poinformowała, że nieodpłatnie udostępnia gazetkę promocyjną Sieci Detalistów "Nasze Sklepy". W gazetce obok oferty towarów, porad zamieszczana jest krzyżówka. Warunkiem uczestnictwa w konkursie promocyjnym jest prawidłowe rozwiązanie krzyżówki i utworzenie hasła z wyznaczonych pól krzyżówki oraz ułożenie propozycji hasła reklamującego Sieć Detalistów "Nasze Sklepy" składającego się, z co najwyżej 10 słów. Wypełniony kupon konkursowy zamieszczony w gazetce zawierający hasło z krzyżówki oraz hasło reklamowe uczestnik konkursu na własny koszt wysyła na adres Spółki. Osoby, które prawidłowo rozwiążą krzyżówkę i prześlą wypełniony kup...

2005.08.25 - Podlaski Urząd Skarbowy - P-I/443/85/EW/05
     ∟Czy przekazanie potencjalnym i faktycznym kontrahentom materiałów promocyjnych, których cena jednostkowa przekracza 5 zł nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT? Pismem z 20.06.2005 r. Spółka zwróciła się z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów o podatku od towarów i usług w odniesieniu do następującego stanu faktycznego: Spółka prowadzi działalność produkcyjną i handlową. W celu zwiększenia sprzedaży bierze udział w targach branżowych i organizuje akcje promocyjne podczas których potencjalnym i faktycznym kontrahentom przekazywane są materiały promocyjne w postaci koszulek, czapek i innych towarów...

2005.08.09 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/189/WD/423/64/05/TC
     ∟Dotyczy konsekwencji sprzedaży towar-zestaw składający się z dwóch produktów,a który dla celów marketingowych oferowany będzie w zestawie typu „kup dwa zapłać za jeden”

2005.08.04 - Świętokrzyski Urząd Skarbowy - RO/423/101/2005
     ∟Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione w związku z organizacją promocji w ramach sprzedaży premiowej, mimo, iż obrót stanowiący podstawę nabycia nagrody w ramach sprzedaży premiowej stanowi również podstawę do wypłaty wynagrodzenia za osiągnięcie określonego poziomu obrotów na podstawie umów handlowych, które to wynagrodzenie Spółka zalicza do kosztów uzyskania przychodów ? Stan faktyczny:Spółka prowadzi promocyjną sprzedaż towarów znajdujących się w jej ofercie. Promocja przeznaczona jest dla przedsiębiorców zajmujących się hurtową sprzedażą materiałów budowlanych. Polega ona na tym, iż każdy przedsiębiorca, który ...

2005.08.04 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-192-188/05/PS
     ∟Czy wydanie nagród w związku z sprzedażą premiową jest w całości kosztem uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych jako reklama nie objęta limitem? Do każdej zakupionej sztuki towaru X lub złożonego zamówienia powyżej określonej kwoty przysługuje nabywcy nagroda w postaci sztuki towaru Y.

2005.08.04 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-186/187/05/PK
     ∟Czy akcja motywacyjna - premiowanie sprzedaży produktu, organizowana przez Spółkę dla pracowników działu sprzedaży dystrybutora produktów Spółki jest działaniem o charakterze wsparcia sprzedaży i tym samym nie mieści się w zakresie regulacji art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i jest kosztem uzyskania przychodów?

2005.07.29 - Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim - DN/415-14/05
     ∟Czy wartość wręczonych burmistrzom, przewodniczącym Rady Miasta, radnym oraz przedstawicielom zaprzyjaźnionego miasta we Francji na sesji Rady Miasta albumów stanowi przychód podlegający opodatkowaniu w podatku dochodowym od osób fizycznych?Postanowienie

2005.07.28 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-191-180/05/PS
     ∟Czy zakup regałów/gablot o jednostkowej cenie do 3.500 zł oznakowanych logo Spółki-dystrybutora narzędzi i urządzeń dla instalatorów, wstawionych do placówek handlowych klientów (hurtowni, sieci handlowych) w celu ekspozycji dostarczanych im narzędzi (tylko towarów Spółki) jest reklamą publiczną nielimitowaną i jednorazowo kosztem uzyskania przychodów?

2005.07.25 - Urząd Skarbowy w Suwałkach - US.III-415/16/108/05
     ∟Czy wartość nagród otrzymywanych przy zakupie towarów handlowych na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej w postaci bonów towarowych, którymi reguluję swoje należności wobec fimry, z której je otrzymuję, podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych, jeżeli tak, to w jakiej dacie powstaje przychód podlegający opodatkowaniu tym podatkiem? Pismem z dnia 30 maja 2005 r. (data wpływu do Urzędu 06.06.05 r.) zwrócił się Pan do

2005.07.25 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-382/2005/JJ
     ∟Spółka w związku z prowadzoną działalnością, w celach promocyjno-reklamowych przekazuje nieodpłatnie kontrahentom różnego rodzaju prezenty (długopisy, koszulki, książki, bluzy itp.). Cena jednostkowa prezentów może być różna: od poniżej 5 zł do ponad 100 zł. Spółka prowadzi ewidencję prezentów o wartości pomiędzy 5 a 100 zł, ale tylko w zakresie konkretnej akcji promocyjnej, a nie w sposób ciągły dla wszystkich obdarowanych osób w ciągu roku. Spółka uważa, że wszelkie nieodpłatne przekazanie towarów na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem nie podlega opodatkowaniu VAT. Spółka w związku z prowadzoną działalnością, w celach promocyjno-reklamowych przekazuje nieodpłatnie kontrahentom różnego rodzaju prezenty (długopisy, koszulki, ks...

2005.07.21 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/174/115/2005/GW
     ∟ Czy Spółka na podstawie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r jest zobowiązany opodatkowywać podatkiem od towarów i usług towary – materiały promocyjne, w tym prezenty, gadżety przekazywane przez przedstawicieli Spółki podczas spotkań z osobami, do których kierowana jest reklama produktów farmaceutycznych oraz innymi osobami, które biorą udział w obrocie tymi produktami w ramach wykonywania usługi marketingowej zleconej przez podmiot zagraniczny ?

2005.07.18 - Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku - DF/415-573/05/FD
     ∟Podatnik jest wspólnikiem spółki w celu zwiększenia sprzedaży i zachęty do kontynuowania współpracy handlowej prowadzi promocyjną sprzedaż towarów przeznaczoną dla przedsiębiorców – hurtowników. Za zakup w czasie trwania promocji towarów za określoną kwotę (w przypadku nie posiadania wobec spółki żadnych zaległych płatności) przedsiębiorca ten otrzyma nagrodę w postaci wycieczki do Chin lub Egiptu oraz będzie miał możliwość skorzystania z upustu w postaci premii wypłacanej po osiągnięciu określonego poziomu zakupów.Czy wydatki związane z tak przeprowadzoną sprzedażą premiową (wypłacana premia oraz koszt wycieczki) stanowią dla spółki koszt uzys...

2005.07.13 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-356/2005/US
     ∟Czy wydanie towarów mające na celu zapoznanie się sprzedawców, pracowników Spółki, przedstawicieli mediów z poszczególnymi produktami danej marki należy traktować jako przekazanie towarów na cele reprezenatcji i reklamy czy element kompleksowej usługi reklamowej.

2005.07.12 - Izba Skarbowa w Łodzi - PB/II-1/4218-4/Int./05/KK
     ∟Czy całość wydatków poniesionych na zorganizowanie promocji produktów skierowanej do pracowników konkretnego klienta (apteki, hurtowni) stanowi koszt uzyskania przychodu na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych ?Wnioskiem z dnia 03.03.2005r. Spółka wystąpiła do organu pierwszej instancji o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów prawa podatkowego w trybie art. 14 a § 1 ustawy - Ordynacja podatkowa.Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że Spółka w celu zdynamizowania sprzedaży swoich produktów, organizuje akcje promocyjne skierowane do pracowników firm będących jej k...

25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj