Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: promocja
promocja 1090 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
2007.08.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-71/07/MK/1
∟Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na:1.organizowanie spotkań integracyjnych dla pracowników Spółki,2.upominki dla klientów z logo Spółki
2007.08.07 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–298/07/MF
∟1.Czy wydatki na zakup próbek farmaceutycznych i różnych innych artykułów dołączonych jako promocje- zachęta- do złożonego przez klienta zamówienia można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?2.Czy wydatki poniesione na zakup słodyczy, drobnych art. spożywczych zużytych w czasie prezentacji można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?
2007.08.03 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-298/07/MF
∟Czy są kosztami uzyskania przychodów Spółki - świadczącej usługi telekomunikacyjne (telefonii komórkowej, dostępu do sieci Internet za pomocą telefonu komórkowego) pod marką PP, prowadzącej sprzedaż aparatów telefonicznych i akcesoriów do nich, umożliwiających korzystanie z oferowanych usług - wydatki na zakup lub wyprodukowanie gadżetów - długopisy, smycze, odzież sportowa (koszulki, czapki), kubki, kalendarze, portfele, przenośne nośniki pamięci, wydawanych klientom, kontrahentom, dziennikarzom i agentom sprzedażowym z sieci dystrybucyjnych sprzedających telefony, akcesoria i usługi PP, które są opatrzone logo PP bądź zawierają logo PP i informacje identyfikujące markę PP z rodzajem świadczonych usług - jako wydatki na reklamę i promocję marki PP?...
2007.08.01 - Izba Skarbowa w Rzeszowie - IS.II/2-443/234/06
∟1. Prawo do rozliczenia naliczonego podatku VAT z faktur dokumentujących zakup paliwa.2. Kwestia opodatkowania podatkiem od towarów i usług wartości wydanych talonów. Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), art. 2 pkt 6, art. 5 ust. 1 pkt 1, art. 7 ust. 1, art. 86 ust. 1 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), z urzędu zmienia postanowienie Naczelnika Podkarpackiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie z dnia 23.08.2006 r. znak: PUS.II/443/84/2006/JZ oraz uznaje stanowisko strony przedstawione we wniosku z dnia 24.05.2006 r. L.dz.DF/57/2006 za prawidłowe. Wnioskiem z dnia 24.05.2006 r. L.d...
2007.07.26 - Świętokrzyski Urząd Skarbowy - RO/443-36/07
∟Spółka pyta czy przedstawione przez nią stanowisko w zakresie refakturowania kosztów marketingowych jest prawidłowe ? Naczelnik Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach działając na podstawie przepisu art. 14a § 1 oraz § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jedn.: Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Spółki z dnia 24.04.2007 r. (data wpływu do Urzędu: 26.04.2007 r.) w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, stwierdza, iż stanowisko Spółki jest nieprawidłowe. Jak wynika z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego, na podstawie umowy agencyjnej zawartej z francuską firmą (spółką-matką) Spółka dokonuje s...
2007.07.23 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-43/07/JM
∟ponoszone przez Spółkę wydatki, na organizowanie dwojakiego rodzaju spotkań promocyjnych dla lekarzy, są kosztami reklamy i mogą w całości stanowić koszt uzyskania przychodów
2007.06.28 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-68/07
∟W opinii Spółki, opisany wyżej mechanizm sprzedaży premiowej, tj. sprzedaży z dużym rabatem lub sprzedaży w cenie 1 grosza, nie rodzi po stronie Spółki obowiązku opodatkowania podatkiem VAT tychże transakcji ponad wartości ustalone przez strony tych transakcji. Oznacza to, że podstawę opodatkowania dla towaru stanowiącego premię stanowi cena sprzedaży netto jednostki towaru w wysokości 1 grosz (cena uwzględniająca wysoki rabat premiowy).
2007.06.20 - Podlaski Urząd Skarbowy - PO-II/423/31/BŚ/07
∟Czy koszty organizacji „XXX” można uznać za reklamę? Wnioskiem z 18.05.2007 r. Spółdzielnia zwróciła się z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do następującego stanu faktycznego: Spółdzielnia ponosi koszty związane z organizacją imprezy o nazwie „XXX”. Impreza ta ma charakter ogólnopolski i tym samym nieograniczony zasięg (gromadzi kilka tysięcy osób). Podczas jej trwania odbywają się m.in. występy zespołów, konkursy z nagrodami (w tym konkurs w piciu mleka). Impreza jest ukierunkowana na promocję spożycia mleka i artykułów nabiałowych. W czasie „XXX” przekazywane są informacje o wyroba...
2007.06.01 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PH-I/4407/14-24/07/AŁ
∟Przekazanie nieodpłate w ramach działań mających na celu promocję Spółki, jej znaków handlowych oraz jej usług i towarów.
2007.05.24 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-33/07/PK
∟Czy przekazywanie świadczeń kontarehntom i ich pracownikom rodzi po stronie przekazującego obowiązki płatnika bądź informacyjne? Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Spółka jest dystrybutorem soczewek kontaktowych. Spółka nie prowadzi sprzedaży detalicznej – jej klientami są salony i sieci salonów optycznych. W ramach podejmowanych działań marketingowych Spółka organizuje akcje promocyjne dla salonów optycznych. Akcje te polegają na wynagradzaniu salonów, które w oznaczonym okresie zakupią/sprzedadzą największą liczbę soczewek wskazanych w regulaminie promocji. W pierwszym przypadku świadczenia te przekazywane są przez Spółkę bezpośrednio pracownikom podmiotów nabywających towary Spółki. Przekazań takich dokonuje przedstawiciel ...
2007.05.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–122/07/KUKM
∟Czy środki przekazane podwykonawcy w postaci poniesionych bezpośrednio przez Spółkę kosztów (nakładów rzeczowych) na modernizację placów zabaw są kosztem uzyskania przychodu w dacie ich poniesienia, tj. ujęcia kosztu w księgach rachunkowych (zaksięgowania) na podstawie otrzymanej od podwykonawcy faktury? Spółka jest organizatorem programu, którego celem jest m.in. kompleksowa modernizacja 10 istniejących, ogólnodostępnych, zaniedbanych placów zabaw w zamian za zamontowanie tablicy reklamowo–informacyjnej Spółki na minimum 2 lat od dnia odbioru zmodernizowanego placu zabaw.
2007.05.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-97/07/RM
∟Czy gadżety reklamowe o wartości do 100 zł z logo Spółdzielni lub jej produktu są produktami reklamowymi, a wydatki na ich nabycie - kosztami uzyskania przychodów Spółdzielni-producenta produktów farmaceutycznych i kosmetyków? Spółdzielnia podejmuje działania o charakterze reklamowym i promocyjnym. Typowe realizowane działania reklamowe to: rozdawanie gadżetów reklamowych opatrzonych logo (nazwą produktu) i eksponowanie standów reklamowych i woblerów (tzw. kiwaczków).
2007.04.27 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-77/07/MK
∟Czy wydatki związane ze świadczeniami rzeczowymi i pieniężnymi przekazywanymi przez spółkę "S"PP nieodpłatnie na rzecz Beneficjentów – jako koszt usługi świadczonej przez "S"PP na rzecz kontrahenta-podmiotu z Grupy "S" – są dla niej kosztami uzyskania przychodów? "S"PP w ramach działalności gospodarczej świadczy usługi reklamowe / promocyjne, których elementem jest udzielanie na podstawie umowy z usługobiorcą tzw. „darowizn” i grantów – "S"PP na polecenie zleceniodawcy przekazuje świadczenia na rzecz działających w służbie zdrowia: zakładów opieki zdrowotnej, fundacji, stowarzyszeń.
2007.04.16 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/9/07
∟Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu wydatki na zakup bonów na pobyt w ośrodkach rekreacyjno – wypoczynkowych dołączanych do sprzedawanych towarów w ramach promocji?Tożsamy z 114059, 141494, 80535 Działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) oraz art. 15 ust. 1, art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jednolity z 2000r. Dz. U. Nr 54, poz. 654 z późn. zm.), po rozpatrzeniu wniosku G. Sp. o.o. z dnia 16.01.2007r. (data wpływu do tut. urzędu dnia 30.01.2007r.), o udzielenie pisemnej interpretacji w zakresie prawidłowości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup bonów na p...
2007.04.12 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443-2b/07/UK
∟Czy usługi zaklasyfikowane przez Stronę jako seminaria szkoleniowe, usługi w zakresie promocji, usługi public relations powinny być opodatkowane na zasadach ogólnych czy też winna zostać wystawiona faktura VAT marża zgodnie z art.119 ustawy o podatku od towarów i usług ?Tożsamy z 152912
2007.04.12 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443-2a/07/JK/UK
∟Czy usługi zaklasyfikowane przez Stronę jako seminaria szkoleniowe, usługi w zakresie promocji, usługi public relations powinny być opodatkowane na zasadach ogólnych czy też winna zostać wystawiona faktura VAT marża zgodnie z art.119 ustawy o podatku od towarów i usług ?
2007.04.11 - Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer - 1439/DF/I-622/07/AK
∟Czy rozdanie płyt w ramach promocji spowoduje jakieś skutki w podatku dochodowym i czy możliwa jest sprzedaż płyt za „symboliczną złotówkę” ? P o s t a n o w i e n i e
2007.04.10 - Pomorski Urząd Skarbowy - DM/415-003/07/EW
∟Czy wartość prezentów otrzymywanych przez członków spółdzielni w związku z jej promocja i reklamą korzysta ze zwolnienia od podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust.1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2007.04.03 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-105/07/AP
∟Czy koszty nagród rzeczowych (np. sprzęt komputerowy, AGD, plecaki, czapki z logo, wycieczki, bony towarowe) za zakup/sprzedaż określonej ilości soczewek okularowych lub za zakup/sprzedaż soczewek przekraczające określoną w regulaminie promocji kwotę, wydawanych właścicielom salonów (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, wspólnicy spółek prawa handlowego) lub personelowi tych salonów (sprzedawcom) w związku z promocją mogły być do 31 grudnia 2006 r. (w przypadku Spółki do 31 marca 2007 r. - z tym dniem Spółka kończy rok podatkowy) kosztami uzyskania przychodów? Czy w/w koszty mogą być od 1 stycznia 2007 r. (w przypadku Spółki od 1 kwietnia 2007 r. – pierwszego dnia nowego roku podatkowego Spółki) takimi kosztami?
2007.03.16 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/65/07/AT
∟Dotyczy wpływu na podstawę opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych działania polegającego na ustawieniu w sklepach ekspozytorów prezentujących wyroby Spółki, stosownie do przepisów ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).
2007.03.16 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/212/06/AT
∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów całości wydatków na zakup lub wytworzenie we własnym zakresie ekspozytorów do prezentacji płytek ceramicznych.
2007.03.13 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-4/07/MK
∟Czy w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2007 r. są reklamą zgodnie z definicją reklamy produktów leczniczych z art. 52 ust. 1 i 2 Prawa farmaceutycznego czynności wykonywane przez Spółkę w ramach usług na rzecz usługobiorcy – podmiotu z Grupy, kierowane głównie do osób uprawnionych do wystawiania recept i prowadzących zaopatrzenie w produkty lecznicze, a wydatki na taką reklamę są kosztami uzyskania przychodów w takim samym zakresie i na takich samych zasadach, jak to było w stanie prawnym obowiązującym do 31 grudnia 2006 r.?
2007.03.02 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-789/06/PLU
∟Zagadnienie, o rozstrzygnięcie którego zwraca się Spółka, dotyczy ustalenia czy będzie jej przysługiwało prawo do odliczenia podatku od towarów i usług naliczonego z faktur wystawianych dla Spółki przez kontrahenta. Spółka uznając, iż świadczone usługi będą wykorzystane do wykonywania czynności opodatkowanych stoi na stanowisku iż takie prawo jej przysługuje.
2007.02.26 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/129-2/06
∟Dot. prawidłowości przyjętego sposobu rozliczania przychodów.
2007.02.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-397/06/MK
∟Czy jest kosztem uzyskania przychodów Spółki wynagrodzenie wypłacane sieci sklepów / punktom handlowym za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki oraz, na podstawie porozumień o współpracy, za usługi reklamowe i promocyjne (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, stałe zapełnianie półek produktami, sprawne wprowadzanie nowych produktów w sklepach, wydawanie gazetek reklamowych, umieszczanie materiałów reklamowych w placówkach, akcje promocyjne, otwarcie nowych sklepów i budżet powiększenia, konkursy, degustacje)?
2007.01.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-796/06/KUP
∟W tak przedstawionym stanie faktycznym Spółka twierdzi, iż wydatki dotyczące usług marketingowych oraz wynagrodzenia za zrealizowanie odpowiedniej wysokości obrotów mogą stanowić koszty uzyskania przychodów Spółki, wobec czego nie będzie miał zastosowania przepis art. 88 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3a pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) wyłączający możliwość odliczenia naliczonego podatku VAT.
2007.01.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/176/06/JB
∟Dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na świadczenie usług promocji i reklamy w ramach wsparcia sprzedaży produktów swoich usługobiorców.
2007.01.10 - Urząd Skarbowy w Skarżysku-Kamiennej - PP/443-16/2006
∟Czy podlega odliczeniu podatek naliczony od zakupu kawy, która nastepnie zostaje przekazana kontrachentom w ramach promocji sprzedaży opodatkowanej, oraz czy dołączenie kawy do partii sprzedawanego ze stawką 3% towaru nie zmienia jego stawki opodatkowania z 3% na 22% ?
2007.01.05 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-735/06/SZU
∟Zdaniem Spółki, w związku z brzmieniem art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług, opodatkowaniu podatkiem VAT podlega nieodpłatne przekazanie towarów na cele inne niż związane z prowadzonym przedsiębiorstwem.
2006.12.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-371/06/AK
∟Czy oświadczenia pracowników o dokonanym wydatku oraz paragony uzupełnione o dane Spółki, mogą stanowić podstawe do uznania wydatku za koszt podatkowy Spółki, zakładając że wydatki związne są z przychodami Spółki oraz nie są wymienione w art. 16 ust. 1 updop?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.