Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: promocja

 

promocja 1090 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

2005.06.16 - Urząd Skarbowy w Tychach - US.PD/OP/423/T-133/19/2005
     ∟Czy wydatki związane z organizacją konkursu promocyjnego stanowią reklamę czy też powinny być zaliczone bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów?

2005.06.13 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-61/CIT/05
     ∟Czy w sytuacji, gdyby nieodpłatne przekazanie przez Spółkę towarów klientom oraz potencjalnym klientom, w ramach organizowanych przez Nią akcji promocyjnych, rodziło obowiązek naliczania podatku należnego VAT, to podatek ten będzie stanowił dla koszt podatkowy? Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka organizuje promocje handlowe mające na celu zwiększenie sprzedaży jej produktów, zarówno wśród obecnychjak i potencjalnych odbiorców. Promocje te kierowane są do kontrahentów Spółki, pośredników, przedstawicieli handlowych, a także ostatecznych odbiorców – finalnych konsumentów. W ramach takich promocji Spółka organizuje konku...

2005.06.09 - Pomorski Urząd Skarbowy - PV/443-133/IV/2005/MS
     ∟Czy świadczenie usług polegających na zorganizowaniu odpłatnych promocji związanych z wydaniem i obsługą kart płatniczych sklasyfikowanych przez Ośrodek Interpretacji Standardów Klasyfikacyjnych Urzędu Statystycznego jako “Usługi pośrednictwa pieniężnego pozostałe, gdzie indziej niewymienione” (PKWiU 65.12.10-00.90), korzysta ze zwolnienia przedmiotowego od podatku od towarów i usług.

2005.06.09 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-51/CIT/05
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę z tytułu rat leasingowych, a także związane z dostarczeniem wózka do klienta, jego naprawami i konserwacją w okresie korzystania z wózka przez klienta, stanowią dla Spółki w całości koszt uzyskania przychodu?Podatnik prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży i wynajmu wózków widłowych, a także świadczy usługi serwisowe dotyczące wózków widłowych. W celu zachęcenia klientów do zakupu lub najmu oferowanych przez Spółkę wózków widłowych podjęta została decyzja o przeprowadzeniu jednorazowej akcji promocyjnej. Wnioskująca zawrze z klientami i/lub potencjalnymi klientami umowy, na podstawie których przekaże...

2005.06.01 - Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu - 1425/021/443/23/05/IW
     ∟Czy obrót z tytułu działalności reklamowo-promocyjnej jest zwolniony z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 1?

2005.05.25 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-80-112/05/IW
     ∟Czy koszty związane ze świadczeniem usług promocyjnych i reklamowych, o charakterze zarówno publicznym, jak i niepublicznym na zlecenie YYY S.A., będą stanowiły dla A-B, w całości koszt uzyskania przychodów, bez limitu 0,25 % przychodu i art. 16 ust. 1 pkt 28 updop nie znajdzie w tym przypadku zastosowania?

2005.05.19 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach - OG/005/58D/PP2/443/18/05
     ∟Czy promocja województwa podczas festiwalu, polegająca na zamieszczaniu herbu na strojach tancerzy oraz rozdawaniu wśrod uczestników i widzów materiałów promujących województwo (PKWiU 74.40.13-00.00) podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług wg stawki 22% ? W dniu 07.04.2005 r. podatnik złożył wniosek dotyczący udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie opodatkowania podatkiem od towarów i usług działań podejmowanych w celach promocji województwa podczas festiwalu, polegających na zamieszczaniu herbu na strojach tancerzy oraz rozdawaniu wśród uczestników i widzów materiałów promujących województwo...

2005.05.13 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-39/CIT/05
     ∟Czy wydatki związane z organizacją i prowadzeniem programu promocyjnego dla firm handlujących produktami Spółki należy uznać za reklamę limitowaną w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? W dniu 25.02.2005r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca organizuje program promocyjny, który jest skierowany do przedstawicieli firm handlujących Jej produktami. Uczestnikami programu są zaproszeni przez Spółkę przedstawiciele najlepszych firm handlujących produk...

2005.05.10 - Urząd Skarbowy w Jarosławiu - US-VII-443/10/05
     ∟Czy otrzymanie nagrody w postaci bonu towarowego otrzymanego w promocji podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2005.05.10 - Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto - PP-1/443-1/13423E/05/719/mk
     ∟Czy podatek naliczony do odliczenia od zakupów zrealizowanych na potrzeby promocji Teatru i wystawianych sztuk powinien być obliczony strukturą sprzedaży ?

2005.05.04 - Izba Skarbowa w Białymstoku - PB I/4117/i/2/MI/05
     ∟Czy rezygnacja z opłat ryczałtowych przy sprzedaży leków i wydawanie ich za 1 grosz jest dla apteki stratą, którą można potraktować jako reklama niepubliczna i zaliczyć ją do kosztów uzyskania przychodów w kwocie nie wyższej niż 0,25 % rocznego przychodu apteki? Pismem z dnia 3 stycznia 2005 roku uzupełnionym pismem z dnia 18 lutego 2005 roku zwrócił się Pan za pośrednictwem pełnomocnika do

2005.04.19 - Urząd Skarbowy w Zakopanem - PP.443-13/05
     ∟Czy usługi polegające na przygotowaniu i utrzymaniu stoisk targowych w ramach imprez promocyjnych podlega opodatkowaniu podatkiem VAT ?.

2005.04.15 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/10/05/SP
     ∟Czy:w związku ze stosowanym schematem wynagrodzenia opartym na metodzie koszt plus (poniesione w okresie rozliczeniowym wydatki powiększone o 5% marży), wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w ramach działań marketingowych i promocyjnych na rzecz podmiotów zagranicznych stanowią jej koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 54, poz.654 ze zm.), zatem konsekwentnie- ww. wydatki nie są dla Spółki kosztami, o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 powołanej ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych,- nieodpłatne przekazanie środków pieniężnych jak i innych świa...

2005.04.05 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Krakowie - PD/415-14/05
     ∟Czy wydatki poniesione na wytworzenie i kolportaż gazetki reklamowej należy zaliczyć do kosztów reklamy objętej limitem 0,25% przychodów lud do kosztów reklamy publicznej, czy też, wydatki te należy zaliczyć do "zwykłych" kosztów wykonania usługi, mając na względzie fakt, iż koszty te są w dużej części refakturowane najemcom?

2005.03.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423/37/05/MP
     ∟Czy koszt zakupu badań marketingowych oraz usług kreacji reklamy należy rozliczyć jednorazowo w dacie poniesienia, czy rozliczyć w kolejnym roku podatkowym, w którym nastąpi emisja, przygotowanej na podstawie badań, reklamy i promocji? Jeśli koszty te należy rozliczyć w przyszłym roku, to czy zaliczyć jednorazowo w koszty, czy rozliczać 12 miesięcy?

2005.03.24 - Urząd Skarbowy w Koninie - PDI-415/1/05
     ∟1.Czy uzyskane przez rolnika, prowadzącego gospodarstwo rolne, dochody z tytułu wynajmu do pięciu pokoi wraz z wyżywieniem korzystać będą ze zwolnienia z podatku dochodowego ?2. Czy przy promowaniu w typowej chacie dla regionu wiejskiego wyrobów regionalnego rękodzieła ludowego, kuchni wraz z poczęstunkiem dla odwiedzających połączonych z promocją regionu powstaje jakiś obowiązek podatkowy poza podatkiem rolnym ? Podatnik w swoim gospodarstwie agroturystycznym ma zamiar:- wynajmować do 5 pokoi wraz z wyżywieniem,- promować w typowej chacie dla regionu wiejskiego wyroby regionalnego rękodzieła ludowego, kuchnię wraz z poczęstunkiem dla odwiedzających połączonym z...

2005.03.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-08/28/05/PS
     ∟Czy koszt udostępnionych placówkom handlowym witryn chłodzących i nalewaków oraz urządzeń i przedmiotów, tzw. point of sale, służących umożliwieniu i wsparciu sprzedaży produktów Spółki, działającej w dziedzinie produkcji, sprzedaży i dystrybucji napojów, soków i wód mineralnych, jest kosztem poniesionym w celu uzyskania przychodów?

2004.12.31 - Łódzki Urząd Skarbowy - III-2/443-272/04/JM
     ∟Spółka przekazuje na podstawie umowy handlowej kontrahentowi określone towary (urządzenia) w celu ich eksponowania oraz promocji. Wydanie towarów jest dokumentowane przez wystawienie dokumentu „Przesunięcie Magazynowe” i/lub sporządzenie protokołu przekazania i odbioru. Kontrahent nie ma prawa do rozporządzania przekazanymi towarami bez zgody i wiedzy Spółki, a w szczególności dokonywania sprzedaży towarów, przed nabyciem ich od Spółki (prawo własności i dysponowania przekazanymi towarami przysługuje wyłącznie Spółce). Kontrahent ma prawo nabyć przekazane towary poprzez złożenie oferty ich zakupu, która w wypadku jej przyjęcia jest równoznaczna z wystawienie...

2004.12.31 - Izba Skarbowa w Warszawie - PD-005U-785/04/WD
     ∟Czy stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów Oddziału wydatki związane z wymienionymi działaniami w zakresie reklamy leków (produktów), m. in.: 1) działania reklamowe i promocyjne w środowisku lekarskim dotyczące produktów S wydawanych na recepty (w tym dystrybucja ulotek, imienny mailing, rozdawnictwo przedmiotów (gadżetów)?

2004.12.16 - Urząd Skarbowy w Aleksandrowie Kujawskim - PD/415-14/04
     ∟Kwalifikacja zakupu materiałów promocyjnych programu marketingowego do limitowanych kosztów reprezentacji i reklamy

2004.11.29 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-328/04
     ∟Czy w przypadku zakupu lub wytworzenia materiałów promocyjnych, a następnie ich nieodpłatnego przekazania ostatecznym odbiorcom, w ramach świadczonych usług, pojawi się obowiązek naliczenia podatku VAT z tytułu ich przekazania?Wnioskująca jest podmiotem świadczącym usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań marketingowych. W ramach świadczonych usług, wykonuje Ona m.in. (nie zawsze wszystkie poniższe elementy występują łącznie) następujące działania:- kreację haseł i materiałów promocyjno-reklamowych,- przygotowanie koncepcji działań marketingowych,- przygotowanie koncepcji/założeń poszczególnych akcji marketingowych,- określenie optymalnego sposobu przepro...

2004.11.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu - PDI/415-62/2004
     ∟Sposób opodatkowania bezpłatnych zaproszeń na spektakle dla osób nie związanych stosunkiem pracy ani umową cywilnoprawną z jednostką.

2004.11.05 - Izba Skarbowa w Warszawie - US72/ROP1/423/260/MP/04
     ∟Czy stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów Spółki począwszy od dnia 1 października 2002 r. wydatki kwalifikowane jako koszty reklamy produktów leczniczych ponoszone tytułem: działań reklamowych i promocyjnych adresowanych do szerokiego kręgu potencjalnych nabywców produktów Spółki oraz pozostałe wydatki opisane w piśmie? W odpowiedzi na wniosek z dnia 14.10.2004 r. o wydanie informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego,

2004.10.20 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1MUS-1471/NTR1/443-411/04/BK
     ∟ Czy w świetle przepisów o podatku od towarów i usług usługi polegające na prowadzeniu działań mających na celu aktywizację/wzrost sprzedaży produktów Spółka powyżej ustalonych limitów oraz świadczenia wspierające dystrybucję oraz promocję produktu stanowi usługą opodatkowaną i czy przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego na fakturze za te usługi oraz czy kwota netto wypłacanego wynagrodzenia stanowi koszt uzyskania przychodów? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Spółka w ramach prowadzonej działalności zajmuje się handlem hurtowym produktami leczniczymi, wyrobami medycznym, materiałami medycznymi oraz innymi produktami z szeroko poj

2004.09.24 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.II/443/246/2004
     ∟dotyczy obowiązku wystawiania faktur wewnętrznych dokumentujących przekazania na cele promocji oraz reklamy publicznej i niepublicznej nowych produktów oraz testerów

2004.08.16 - Urząd Skarbowy Poznań-Winogrady - V/005-66/2004
     ∟Czy usługi doradztwa w zakresie promocji i reklamy świadczone na rzecz Kancelarii przez pracownika działającego na podstawie umowy stałego zlecenia z tytułu których osiąga on przychody, stanowią samodzielną działalność gospodarczą i tym samym podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT, czy też usługi te wyłączone są spod opodatkowania tym podatkiem?Ze stanu faktycznego przedstawionego we wniosku wynika, że Kancelaria świadcząca usługi prawnicze korzysta z pomocy doradcy ds. Promocji i Reklamy, który w ramach świadczonych usług doradztwa w zakresie promocji i reklamy udziela Kancelarii porad, wyjaśnień i wskazówek w zakresie spraw związanych z promocją i reklamą, ...

2004.08.02 - Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach - OG-005/38/2004
     ∟Czy zakup filmów fotograficznych do celów promocyjnych zalicza się do kosztów reprezentacji i reklamy, czy do pozostałych wydatków ? W odpowiedzi na pismo Pani w sprawie zaliczenia wydatków na zakup filmów fotograficznych do celów promocyjnych, do kosztów reprezentacji i reklamy lub do innych kosztów, w świetle ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000 r. Nr 14, poz. 176 z późn. zm.),

2004.07.26 - Izba Skarbowa w Gdańsku - PI/005-140/04/CIP/05
     ∟Podatnik zwrócił się z zapytaniem w jaki sposób należy ewidencjonować wydanie bonów klientom.Podatnik zamierza na zakończenie każdego miesiąca wystawiać fakturę wewnętrzną na zbiorczą kwotę wydanych bonów w danym miesiącu. Podatnik prowadzi działalność w zakresie pośrednictwa w sprzedaży imprez turystycznych. Poza tradycyjną formą sprzedaży (biuro sprzedaży) Podatnik planuje uruchomić sprzedaż przez stronę internetową (klient wybiera oferty na stronie internetowej, natomiast podpisanie umowy przebiega w sposób tradycyjny). Sprzedaż premiowa dotyczyłaby wyłącznie sprzedaży przez internet. Celem sprzedaży premiowej jest podniesienie konkurencyjności ofert...

2004.07.21 - Urząd Skarbowy w Przemyślu - US.IX/443-22/HM/04
     ∟Jaką stawkę podatku VAT zastosować przy sprzedaży specyfikacji przetargowej? Jaką stawkę podatku VAT zastosować przy naliczaniu podatku od reprezentacji i reklamy? Czy nadal można wystawiać refaktury? Czy przy sprzedaży prawa własności gruntów stanowiących własność Gminy Miejskiej, zabudowanych budynkami mieszkalnymi lub obiektami garażowymi, oddanych w użytkowanie wieczyste spółdzielniom mieszkaniowym lub osobom fizycznym należy naliczyć podatek VAT>

2004.06.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - US 72/ROP1-513/ID/04
     ∟Czy wydatki na zakup nagród do organizowanej przez Spółkę, w celu zwiększenia sprzedaży, promocji stanowią koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? Dnia 1 czerwca 2004 r. wpłynęło do tut. Urzędu Skarbowego zapytanie w trybie art. 14 a Ordynacji Podatkowej, złożone przez XXX Sp. z o. o., dotyczące kwestii: Czy wydatki na zakup nagród do organizowanej przez Spółkę, w celu zwiększenia sprzedaży, promocji stanowią koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj