Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: promocja
promocja 1090 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
2004.06.25 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/423-154/04
∟Czy wydatki związane z zakupem, magazynowaniem, pakowaniem i wydawaniem nagród w ramach sprzedaży premiowej stanowią koszt uzyskania przychodów Spółki, która na zlecenie organizuje akcję sprzedaży premiowej? Podatnik - agencja reklamowa, ma zamiar zorganizować dla swojego kontrahenta, firmy dystrybucyjnej (Dystrybutora), akcję sprzedaży premiowej, polegającej na całościowej obsłudze powyższej akcji sprzedaży. Jednym z elementów tej akcji będzie zakup, magazynowanie, pakowanie oraz dystrybucja nagród dla sklepów detalicznych. Nagrody o różnej wartości, w związku z wykonaniem określonej wielkości zakupów, wydawane będą na rzecz Sklepu, a więc jednostki prowad...
2004.06.22 - Izba Skarbowa w Rzeszowie - IS.II/2-443/55/04
∟1. Jak należy liczyć podatek VAT od sprzedaży promocyjnej towarów w zestawach?2. Czy towar z kończącym się terminem przydatności, dodawany gratis do sprzedawanych produktów należy uznać jako reklama?3. Od jakiej ceny należy wyliczyć podatek VAT przy wydawaniu towarów gratis w czasie trwania akcji „Karta Stałego Klienta”? Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie, dokonując weryfikacji w trybie przepisu art. 14b § 2 ustawy z dn. 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zm.), informacji udzielonej jednostce przez
2004.06.04 - Małopolski Urząd Skarbowy - PD-1/423/65/04
∟Czy spółka z o.o. może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zorganizowaną akcję promocyjną ?W odpowiedzi na pismo z dnia 30.03.2004 r.
2004.03.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - II-2/423/74/AT/23/04
∟Jak traktować na gruncie przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych koszty związane z czynnościami faktycznymi, stanowiącymi reklamę produktów leczniczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne. Odpowiadając na pismo Spółki z dnia 26 lutego 2004r. o udzielenie pisemnej informacji w zakresie zaliczania do kosztów uzyskania przychodów reklamy produktów leczniczych, w celu zapewnienia jednolitego stosowania prawa przy ocenie skutków w podatku dochodowym od osób prawnych, działając na podstawie przepisów art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926...
2004.03.12 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - US72/ROP1/423-118/04/MP
∟Podatnik prosi o udzielenie informacji, czy wydatki związane z działaniami promocyjnymi, polegającymi na nieodpłatnym przekazywaniu produktów klientom sklepów detalicznych w zależności od zrealizowanej wielkości zakupów (zgodnie z regulaminem) stanowią w całości koszty uzyskania przychodów, czy podlegają ograniczeniom z art. 16 ust. 1 pkt 28 updop. W odpowiedzi na wniosek z dnia 29.12.2003 r. (wpłynęło do tut. Urzędu 28.01.2004.) o wydanie informacji zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego
2004.03.01 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - US 72/ROP1/423/77/04/PS
∟Czy wydatki związane z prowadzoną przez Spółkę reklamą produktów leczniczych (w rozumieniu przepisów prawa farmaceutycznego) będących przedmiotem działalności produkcyjnej i handlowej Spółki stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów Spółki.
2004.02.26 - Opolski Urząd Skarbowy - PDP 423-12-2/MM/04
∟Czy świadczenia otrzymane od świadczeniodawcy w zwiazku z promocją i reklamą w przypadku przekroczenia jednorazowej kwoty 100,00 zł podlegają opodatkowaniu? W odpowiedzi na pismo z dnia 2004-01-29 r. dot. udzielenia informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego w podatku dochodowego od osób fizycznych w sprawie opodatkowania otrzymanych nieodpłatnych świadczeń, których wartość przekracza kwotę 100,00 PLN -
2004.02.16 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - US72/ROP1/423/2/04/MP
∟Czy wydatki (przekazane dystrybutorom gratisy) za pomocą których przeprowadzają one sprzedaż promocyjną mogą być kwalifikowane do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości czy też są objęte limitem 0,25%?Czy podatek VAT naliczony od wartości przekazanych materiałów stanowi koszt uzyskania przychodów w pełnej wysokości?W odpowiedzi na wniosek z dnia 05.12.2003 r. (wpływ 02.01.2004 r.) o wydanie informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego, uzupełniony w dniu 10.02.2004 r.,
2003.11.18 - Urząd Skarbowy w Łańcucie - U.S.Ia/18-OP/2003
∟Czy wydatek finansowany przez firmę, dokumentowany fakturą wystawioną przez biuro podróży, jako wycieczka zagraniczna, gdzie odbiorcami usługi są kontrahenci, którzy spełnili warunki regulaminu promocji, może stanowić koszt uzyskania przychodu, który nie obciąża limitu kosztów reprezentacji i reklamy? W dniu 25.09.2003 r. wpłynęło pismo spółki jawnej „G.” T. z prośbą o udzielenie informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego: Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie handlu artykułami przemysłowymi, prowadząc pełną księgowość. Dochody z tytułu prowadzonej działalności opodatko...
2003.10.24 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach - KW 005/28/03
∟Czy wydatki poniesione i udokumentowane paragonami i pokwitowaniami za pobyt przedstawicieli firm, dla których jednostka zorganizowała misję w Chicago będą kosztem uzyskania przychodu w działalności gospodarczej w zakresie promocji i reklamy ?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.