Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: sprzedaż premiowa
sprzedaż premiowa 638 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
2014.07.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-632/14/JD
∟Czy koszt poniesiony przez Wnioskodawcę na nabycie towarów, które w ramach prowadzonej przez Wnioskodawcę akcji promocyjnej będą przedmiotem sprzedaży promocyjnej za cenę 1 zł brutto za sztukę, Wnioskodawca może w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów, o których mowa w art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2014.07.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-349/14/JD
∟Czy przychodem podatkowym z tytułu sprzedaży towaru za promocyjną cenę 1 zł brutto za sztukę w ramach prowadzonej przez Wnioskodawcę akcji promocyjnej, na potrzeby ustalenia zobowiązania podatkowego z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, będzie kwota odpowiadająca promocyjnej cenie sprzedaży 1 zł, pomniejszona o należny podatek VAT
2014.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-226/14-5/EC
∟Czy Nagrody Pieniężne wypłacane Klientom prowadzącym działalność gospodarczą, którzy będą nabywali Premiowane Towary, Premiowane Usługi, Premiowane produkty lub dokonywali premiowanych Transakcji, w ramach i na cele prowadzonej działalności gospodarczej (nie będą występowali jako konsumenci o których mowa w art. 22#185; KC) w odniesieniu do których wartość jednej Nagrody Pieniężnej nie przekroczy kwoty 760 zł, nie będą podlegały zwolnieniu o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT? (pyt. 6)W razie pozytywnej odpowiedzi na pytanie szóste: czy na Agencji nie będą ciążyły obowiązki płatnika, jak również nie będą cią...
2014.05.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-126/14-4/PW
∟Skutki podatkowe akcji promocyjnej organizowanej przez spółkę, związane z otrzymaniem nagrody oraz ciążące na spółce obowiązki informacyjne.
2014.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-30/14-2/JG
∟Czy przychodem Spółki – w opisanym stanie faktycznym – jest kwota należna wynikająca z faktury zawierającej cenę obniżoną do 1 grosza lub z innym dużym rabatem?
2014.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-71/14-4/MK1
∟Z uwagi na powyższe wypłata przez Wnioskodawcę nagród związanych z dokonanymi u Partnerów zakupami premiowanych usług będzie powodowała powstanie przychodu, po stronie osób, które je otrzymają, kwalifikowanego do innych źródeł. Natomiast wypłacane przez Agencję nagrody pieniężne w ramach akcji promocyjnej Klientom nieprowadzącym działalności gospodarczej, Klientom prowadzącym działalność gospodarczą, którzy będą nabywali towary na cele osobiste, nie związane z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, - w związku z dokonanymi u Partnerów zakupami premiowanych towarów, będą stanowić nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej, w związku z powyż...
2014.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-125/14-4/EC
∟Czy Nagrody Pieniężne wypłacane Klientom prowadzącym działalność gospodarczą, którzy będą nabywali towary lub usługi w ramach i na cele prowadzonej działalności gospodarczej (nie będą występowali jako konsumenci o których mowa w art. 22#185; KC) w odniesieniu do których wartość jednej Nagrody Pieniężnej nie przekroczy kwoty 760 zł, nie będą podlegały zwolnieniu o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT? (pyt. 6)W razie pozytywnej odpowiedzi na pytanie szóste: czy na Agencji nie będą ciążyły obowiązki płatnika, jak również nie będą ciążyły obowiązki złożenia informacji PIT-8C, w odniesieniu do Klientów o których mowa w pytaniu szóstym?...
2014.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-803/13-3/PW
∟Czy planowany przez Spółkę program lojalnościowy nie stanowi sprzedaży premiowej, i tym samym Spółka nie jest zobowiązana jako płatnik do pobierania podatku od wydawanych Nagród na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o PIT?
2014.01.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-1129/13-4/ES
∟Czy na spółce ciąży obowiązek pobrania i odprowadzenia zryczałtowanego 10 % podatku dochodowego od osób fizycznych od nagród wydawanych w ramach akcji premiowej kontrahentom, będącym osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą?
2014.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-975/13/MK
∟Jakie są zasady opodatkowania nagród wypłacanych w ramach sprzedaży premiowej z tytułu zakupów pośrednich?
2014.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-974/13/MK
∟Jakie są zasady opodatkowania nagród wypłacanych w ramach sprzedaży premiowej z tytułu zakupów bezpośrednich?
2014.01.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-757/13-2/MK1
∟Czy uczestnicy programu lojalnościowego opisanego w stanie faktycznym, którzy z tytułu uczestnictwa w tym Programie otrzymali nagrody o wartości nieprzekraczającej jednorazowo 760 zł korzystają ze zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 52, poz. 307 z póżn. zm.) oraz, czy w związku z powyższym Wnioskodawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać podatnikom oraz naczelnikom właściwych urzędów skarbowych informację o wysokości przychodów (PIT-8C) zgodnie ar. 42a tej ustawy?
2014.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-862/13-3/MK
∟Czy przychód ze sprzedaży Towarów w ramach Programu Lojalnościowego należy rozpoznać dla celów PDOP w wysokości ich rzeczywistej ceny sprzedaży?
2013.12.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-875/13/BJ
∟Zasady opodatkowania nagród przyznanych w ramach programu lojalnościowego w części, w której powiązane są z nabyciem usług, pobieraniem materiałów reklamowych oraz aktywnością sportową.
2013.12.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-874/13/BJ
∟Zasady opodatkowania nagród przyznanych w ramach programu lojalnościowego w części, w której powiązane są z zakupem towarów.
2013.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-607/13-2/JK4
∟Wykonywanie obowiązków płatnika z tytułu otrzymania nagród przez Abonentów (osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej) w ramach zakupu usług telekomunikacyjnych.
2013.12.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-761/12/13-5/S/AS
∟To, że akcje sprzedaży premiowej realizowane są na zlecenie dużych podmiotów gospodarczych, klientów Wnioskodawcy - podstawą ich realizacji jest każdorazowo zlecenie zawarte między Spółką a Kontrahentem oraz przygotowany przez Spółkę regulamin nie zmienia istoty sprzedaży premiowej w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 u.p.d.o.f., którego treść wskazuje, iż jest pojęciem szerszym niż sprzedaż w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
2013.11.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-815/13/MK,IBPBII/1/415-816/13/MK
∟Jakie są skutki podatkowe wynagradzania konsumentów nagrodami, których wartość przekracza i nie przekracza kwoty 760 zł?
2013.11.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-816/13/MK
∟Jakie są skutki podatkowe wynagradzania konsumentów nagrodami, których wartość przekracza i nie przekracza kwoty 760 zł?
2013.11.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/415-801/13/IB
∟Czy nagrody wydawane Konsumentom w ramach prowadzonego Programu stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej, a więc jeśli ich jednorazowa wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, są one zwolnione z podatku dochodowego i na Spółce nie ciążą obowiązki płatnika tego podatku?Czy w przypadku gdy jednorazowa wartość nagród przekroczy kwotę, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, na Spółce będą ciążyły obowiązki płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego?
2013.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-627/13-3/PW
∟Czy nagrody wydawane Konsumentom w ramach prowadzonego Programu stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej, a więc jeśli ich jednorazowa wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, są one zwolnione z podatku dochodowego i na Spółce nie ciążą obowiązki płatnika tego podatku?Czy w przypadku gdy jednorazowa wartość nagród przekroczy kwotę, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, na Spółce będą ciążyły obowiązki płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego?
2013.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-619/13-3/PW
∟Czy nagrody wydawane Konsumentom w ramach prowadzonego Programu stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej, a więc jeśli ich jednorazowa wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, są one zwolnione z podatku dochodowego i na Spółce nie ciążą obowiązki płatnika tego podatku?Czy w przypadku gdy jednorazowa wartość nagród przekroczy kwotę, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, na Spółce będą ciążyły obowiązki płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego?
2013.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-618/13-3/PW
∟Czy nagrody wydawane Konsumentom w ramach prowadzonego Programu stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej, a więc jeśli ich jednorazowa wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, są one zwolnione z podatku dochodowego i na Spółce nie ciążą obowiązki płatnika tego podatku?Czy w przypadku gdy jednorazowa wartość nagród przekroczy kwotę, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, na Spółce będą ciążyły obowiązki płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego?
2013.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-608/13-4/MG
∟Nagrody/premie otrzymywane przez klientów w ramach akcji promocyjnych stanowią dla klientów Spółki przychód, który należy zakwalifikować do przychodu z innych źródeł, o którym mowa w art. 20 ust. 1 w związku z art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym na ogólnych zasadach, przy zastosowaniu skali podatkowej. Na Spółce dokonującej na rzecz swoich klientów świadczeń spoczywa obowiązek określony w art. 42a ww. ustawy, tj. przekazania podatnikowi oraz właściwemu dla podatnika urzędowi skarbowemu, w terminie do końca lutego roku następującego po roku podatkowym informacji PIT-8C o wysokości u...
2013.11.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-789/13-2/GJ
∟Czy w przypadku nieodpłatnego świadczenia usług assistance (w ramach nagrody/sprzedaży premiowej) wydatki ponoszone przez Spółkę na zakup prawa świadczenia tych usług od zakładu ubezpieczeń, z którym jest zawarta umowa, w związku ze świadczeniem tych usług, mogą zostać ujęte przez Spółkę w kosztach uzyskania przychodu?
2013.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-663/13-2/LS
∟Czy świadczenia dokonywane przez Bank na rzecz klientów w ramach planowanych Promocji, których jednorazowa oraz łączna roczna wartość nie przekroczy kwoty 760 zł, będą stanowić nagrody związane ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych /t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 361 ze zm./ (dalej jako: „ustawy PDOF”) i w konsekwencji korzystać będą ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych, a na Banku nie będą ciążyć obowiązki pobrania i odprowadzenia zryczałtowanego podatku dochodowego od przyznanych i wypłaconych nagród oraz na Banku nie będą ciążyć obowiązki informa...
2013.11.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-538/13-4/MAP
∟obowiązki płatnika w związku z przyznaniem nagród w programie lojalnościowym
2013.11.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-998/13/MS
∟opodatkowanie podatkiem VAT spłaty przez Wnioskodawcę w ramach promocji odsetek od kredytu zaciągniętego przez klienta na zakup mieszkania.
2013.11.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-652/13/MS
∟opodatkowanie podatkiem VAT wypłacanej przez Wnioskodawcę w ramach promocji kwoty pieniężnej (nagrody).
2013.11.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-738/13/BD
∟W odniesieniu do planowanych akcji promocyjnych, czy promocję polegającą na zwrocie przez Spółkę zapłaconych przez nabywcę odsetek od kredytu można uznać za sprzedaż premiową, a w konsekwencji pobierać i odprowadzać podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzać roczną deklarację PIT-8AR?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.